Jeffrey Gouweleeuw

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Wizard schreef:Alleen zal Oranje waarschijnlijk een brug te ver zijn
Dat weet ik niet. Hij is nog enorm jong en er zit nog genoeg rek in deze jongen. Het gemak waarmee hij in het eerste debuteerde zegt wat dat betreft veel. Maar nu hij eigenlijk min of meer vaste waarde is (vind hij in ieder geval zelf) oogt het allemaal wat minder. Wellicht heeft die jongen nieuwe uitdagingen nodig om gretig te blijven. In dat geval is er iets goed mis tussen de oren, maar ook dat is altijd te verhelpen. Het feit dat hij bijvoorbeeld verdedigend labiel oogt heeft in mijn ogen grotendeels met concentratie te maken.

Bij hem zie ik in ieder geval potentie om Oranje te halen, dat zie ik bij een heleboel andere spelers niet. En met wat er in Nl op dit moment rondloopt kan het met 1 of 2 jaar zomaar anders zijn, als hij stappen weet te maken. Maar dan moet iemand hem er wel van overtuigen dat er nog (een boel) werk aan de winkel is.
Corruption is everywhere, fight it!
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

Talent kun je alleen ontwikkelen als je bereid bent daar heel hard voor te werken , ik twijfel of Gouweleeuw deze drive in zich heeft. Vergelijk het is met zo een Maher , die zit pas echt in de situatie dat hij een stap omhoog kan maken i.p.v. een stap opzij, maar die is zo gedreven dat hij eenmaal op het veld altijd 110% geeft. Dat mis ik bij Gouweleeuw , en als dat kwartje niet gaat vallen dan blijft Oranje voor altijd ver uit beeld.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Fanatic 4-ever schreef: Bij hem zie ik in ieder geval potentie om Oranje te halen, dat zie ik bij een heleboel andere spelers niet. En met wat er in Nl op dit moment rondloopt kan het met 1 of 2 jaar zomaar anders zijn, als hij stappen weet te maken. Maar dan moet iemand hem er wel van overtuigen dat er nog (een boel) werk aan de winkel is.
Jongens als Bruma, Van Dijk, Van der Heijden, Nuytinck zijn toch al een heel stuk verder dan hij. Ik moet het nog zien aangezien deze jongens defensief veel sterker zijn en ook veel geconcentreerder spelen. Voetballend is hij absoluut samen met Van der Heijden de betere, maar goed, dat past meer bij een verdedigende middenvelder.
Uiteraard zie ik hem het liefst als CV'er groot worden. Alleen zal hij dan enorme stappen moeten maken in zijn defensieve vaardigheden.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ik weet niet of van Dijk verder is, maar verder zijn die spelers nu inderdaad iets verder. Maar gezien Jeffrey bij de jeugdelftallen van Oranje zat, denk ik toch zeker dat hij minstens zo ver moet kunnen komen. Zijn grootste manco is nu de concentratie en daar is echt wel aan te werken. Op deze leeftijd aan defensieve vaardigheden ook wel, maar dat besef moet nu zo langzamerhand wel komen bij hem. Zijn meeste fouten hebben in mijn ogen vaak met concentratie te maken (te ver van de man af etc) en niet dat hij bijvoorbeeld simpel uitgespeeld word.
Corruption is everywhere, fight it!
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

Ik was vorige week bij een bijeenkomst van onze voetbalclub en daar kwam Foppe langs om wat te praten. En van hem kreeg ik sterk de indruk dat hij niet zo gecharmeerd is van Gouweleeuw. Hij doet meer fout dan goed, zei hij
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

CrazyArgos schreef:Ik was vorige week bij een bijeenkomst van onze voetbalclub en daar kwam Foppe langs om wat te praten. En van hem kreeg ik sterk de indruk dat hij niet zo gecharmeerd is van Gouweleeuw. Hij doet meer fout dan goed, zei hij
Ik snap niet hoe jij daar de conclusie uit kan trekken dat Foppe niet zo gecharmeerd van hem is :wink:
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

CrazyArgos schreef: Hij doet meer fout dan goed, zei hij
Dat lijkt momenteel ook gewoon het geval te zijn. Zaterdag kwamen er van de 10 inspeelpasses misschien 1 op zijn plaats. Als je voetballende vermogen dan je sterke punt moet zijn, dan kun je dat niet hebben natuurlijk.

Neemt niet weg dat we allemaal Gouweleeuw op een heel hoog niveau hebben zien spelen. Ik ben echter bang dat hij door al het gezeik en de matige teamprestatie zelf ook dat niveau niet meer gaat halen, dit seizoen. Daarom had ik er ook geen moeite mee gehad als hij verkocht zou gaan worden. Deze zomer zal zijn waarde flink gekelderd zijn. De topclubs zullen allemaal denken dat ze in hun eigen opleiding spelers hebben die niet minder zijn, en daarom de portemonnee niet willen trekken.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Gouweleeuw maakt een dip door in zijn ontwikkeling. De groei van talent gaat nooit in een gestage lijn omhoog maar met pieken en dalen. Als hij zich zou richten oip zijn spel bij zijn huidige club zou hij zich zelf een dienst bewijzen. Dat gedoe met 'ik wil naar een andere club' leidt af van wat hij moet doen.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Otsje P schreef: Neemt niet weg dat we allemaal Gouweleeuw op een heel hoog niveau hebben zien spelen. .
Eens. We moeten alleen niet vergeten dat hij zn sterkste wedstrijden speelde als inschuivende verdediger dus als een verkapte middenvelder. Het is niet voor niks dat Van Basten hem meer als verdedigende middenvelder zag. Uiteraard liggen er meer mogelijkheden voor Jeffrey als centrale verdediger (daar is de spoeling dunner), maar dit seizoen komen z'n manco's op het gebied van verdedigen toch wel heel erg duidelijk naar voren.
Neemt niet weg dat hij een fantastische opbouwer is met een heerlijke crosspass.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Ik zou hem toch wel graag de rest van het seizoen op het middenveld zien. Dan hoeft hij in eerste instantie minder te verdedigen en kan hij met snelle passing vooruit de voorhoede in stelling brengen. Bovendien hebben we dan wat rust en body op het middenveld en kan Kum of Otigba in het centrum achterin spelen.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

AZ haalt jonge Belg in plaats van Gouweleeuw

AZ blijft zich versterken. Na Willie Overtoom is de Belg Jonas Heymans gehaald. Trainer Gertjan Verbeek rekent niet meer op Jeffrey Gouweleeuw van SC Heerenveen. Heymans (19) wordt overgenomen van Lierse SK. Hij is jeugdinternational en kon ook naar het Engelse Middlesbrough. AZ hoeft geen transfersomte betalen. Heymans zal voor 3,5 jaar tekenen in Alkmaar.
AZ speelt in op het aanstaande vertrek van verdediger Viergever. Eerder werd Gouweleeuw van SC Heerenveen gepolst. De speler wilde graag. ,,Maar de clubs komen er niet uit’’, zegt AZ-trainer Verbeek. ,,Dus dat beschouw ik als een gepasseerd station voor deze wintee.’’
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik denk dat er in de zomer nog wel clubs zullen zijn die Gouweleeuw willen. Hoop ik iig.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

AZ komt in de zomerstop wel weer terug als geïnteresseerde club. Naast het vertrek van Viergever stuntelt Reijnen daar ook nog.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Haha, en nu op de bank zetten die Gouweleeuw. Hij wil niet voor Heerenveen spelen. Van Basten moet de spelers veel harder aanpakken. Alleen spelers opstellen die graag voor Heerenveen spelen. En Gouweleeuw verdient een striemend fluitconcert als hij speelt. Uitkotsen die vent.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik denk dat het sowieso voor de sfeer niet goed is als Gouweleeuw speelt. Hij laat duidelijk merken dat hij het hier niet naar z'n zin heeft, dat hij niet met plezier speelt en dat kan gewoon een negatieve werking hebben op de jongens die wel graag hun best willen doen en willen groeien. Zo'n rotte appel wil je gewoon niet in de groep hebben, laat hem lekker op vakantie gaan of verhuur hem aan AZ voor een paar ton.
Laatst gewijzigd door Neymar op 25-01-2013 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Hoe kun je zo iemand nog opstellen...dit gaat nergens meer over!
Gebruikersavatar
fries74
Nieuw talent
Berichten: 120
Lid geworden op: 23-11-2010 23:32

Bericht door fries74 »

Te triest voor woorden dat dit eigenwijse ventje gewoon meespeelt vanavond :?
Veenstra en Hansma oprotten!!
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Speelde een prima laatste wedstrijd. Lucht dekken, lange ballen inleveren. Ach ja, ik snap het wel. Toe aan stapje hoger.
Nordfeldt94
Bankzitter
Berichten: 209
Lid geworden op: 03-12-2012 12:29

Bericht door Nordfeldt94 »

Ongelovelijk dat deze jongen in het veld staat... Ook bij de 1-1 van PEC staat zijn man Avdich gewoon HELEMAAl vrij!
Maar ja, Jeffrey is toe aan een stap hogerop, ik zou zeggen: AZ kom er maar in!
Come on you boys!
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

En toch geeft Van Basten de complimenten aan Gouweleeuw voor een puike wedstijd... (Eredivisie live)
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Duo Maxwell schreef:En toch geeft Van Basten de complimenten aan Gouweleeuw voor een puike wedstijd... (Eredivisie live)
Als dat zo is, mogen ze beide vertrekken.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Duo Maxwell schreef:En toch geeft Van Basten de complimenten aan Gouweleeuw voor een puike wedstijd... (Eredivisie live)
Ben ik met hem eens. Vond em ook sterk spelen, slecht bij die goal. Zwolle zet een extra man in de aanval, Zomer wordt weggetrokken door een middenvelder en Gouweleeuw staat tegen 2 man. Hij koos niet voor 1 maar stond er wat tussen. Maar los daarvan speelde hij prima.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Was deze 1-1 ook de schuld van Kum? Deze domkop heeft ons in 2 wedstrijden al 4 punten gekost!
Spijt heb je morgen maar!
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Gezellige fittie in het uitvak over het toezingen en uitfluiten van Gouweleeuw. Dat fluiten hoeft van mij niet zo maar "Jeffrey stinkt naar kaas" vond ik wel geestig. Kwam een wat overspannen huisvrouw vanaf het einde van het andere vak aandenderen om wat mensen om mij heen duidelijjk te maken dat ze dat allemaal niet mochten doen. Best geestig. :D
Ryback
Invaller
Berichten: 404
Lid geworden op: 15-10-2008 14:29

Bericht door Ryback »

Mij frustreert zijn verdedigende rol niet zo erg, maar zijn voorzetten zijn drama. Ik haal het nog maar eens aan: 8 uit de 10 voorzetten die hij naar voren toe geeft mislukken. 80% mislukt dus! De rest is dus geluk. Dit is echt geen incident of toevalligheid maar hij kan het gewoon niet en dit vind ik dus als achterhoede speler een groot mankement, want aanvallen begint voor 60% uit geplaatste ballen van achteruit.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Jeffrey vraagt erom met zijn onnozele uitspraken, toch blijf ik erbij: eigen spelers fluit je niet uit. En zeker niet een hele wedstrijd lang. En al helemaal niet als je één punt boven de streep staat. Onbegrijpelijk vind ik dat.
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Hielke schreef:Jeffrey vraagt erom met zijn onnozele uitspraken, toch blijf ik erbij: eigen spelers fluit je niet uit. En zeker niet een hele wedstrijd lang. En al helemaal niet als je één punt boven de streep staat. Onbegrijpelijk vind ik dat.
Helemaal eens, vind het ook rete-irritant en ik stond vlakbij een paar mensen die dat deden (het waren er niet meer dan 10) en stond op het punt er wat van te zeggen toen er een hele lieve mooie aardige mevrouw uit het achtervak kwam aanstormen :twisted:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hielke schreef:toch blijf ik erbij: eigen spelers fluit je niet uit. En zeker niet een hele wedstrijd lang.
Gouweleeuw mag wat mij betreft al vanaf de warming-up worden uitgefloten totdat hij van het veld is. Hij zou het Heerenveen shirt niet meer mogen dragen.
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Heerenveen rules schreef:Gouweleeuw mag wat mij betreft al vanaf de warming-up worden uitgefloten totdat hij van het veld is. Hij zou het Heerenveen shirt niet meer mogen dragen.
Ben van mening dat hij hier zeker wel snel weg moet, maar blijf ook vinden dat je niet je eigen spelers uitfluit.
Je kan dan ook besluiten om zelf wél (in tegenstelling tot Gouweleeuw) volwassener te reageren en dan hem niet uitfluiten maar ook niet toejuichen bijv.

We zijn nou eenmaal momenteel niet in de positie om heel veel te verwachten, helaas.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Heerenveen rules schreef: Gouweleeuw mag wat mij betreft al vanaf de warming-up worden uitgefloten totdat hij van het veld is. Hij zou het Heerenveen shirt niet meer mogen dragen.
Dat het je elke keer weer lukt zoveel onnozelheid te plaatsen HR ontkracht toch echt al jouw doorlopende gal spuwende berichtgeving. Daar waar soms een kern van waarheid in zit weet je dit ook even hard weer te ontkrachten.

Zolang gouweleeuw speelt zal hij echt niet beter gaan voetballen als iedereen gaat doen wat uit jouw koker komt.
Sterker waarom zou hij nog. Nergens ter wereld heeft de interactie tussen een beroepsgroep als voetballers en haar talloze volgers / supporters direct invloed op prestaties tijdens een wedstrijd of uitoefenen van hun beroep.
Maar ja jij hebt ook het liefst dat Heerenveen de vernieling in gaat, degradeert en nog meer.
Leer je emoties beheersen man. En kom niet aan dat voetbal emotie is, Tuurlijk dat is zo, maar dan wil niet zeggen dat je dan ook niet meer hoeft na te denken.
Hier heb ik geen woorden voor
Plaats reactie