Jeffrey Gouweleeuw

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Superfean4 schreef: Wat dacht je van die pass waaruit Bouma rood kreeg,
Wordt als hij zich goed doorontwikkelt een goede constante centrale verdediger, waarvan de laatste Helaas Petter Hansson in mijn ogen is.
Hij was Lens, maar ook Labyad wel een paar keer angstig snel kwijt... Gelukkig voor em dat ie back-up kreeg en de pass niet goed aankwam..
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Deze jongen speelde weer een puike partij. En tuurlijk zal hij een keer iemand kwijt zijn.
Maar als Kruiswijk tegen Lens had gestaan, was die hem ook kwijt geweest.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Eindelijk weer eens iemand uit de eigen opleiding die doorstroomt. Hier kunnen we verder mee. Wat mij betreft was hij de man van de wedstrijd. Ook mooi om te zien hoe durf toonde door meerdere malen in te schuiven.
SCH
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Surhuisterveen schreef:Eindelijk weer eens iemand uit de eigen opleiding die doorstroomt. Hier kunnen we verder mee. Wat mij betreft was hij de man van de wedstrijd. Ook mooi om te zien hoe durf toonde door meerdere malen in te schuiven.
Narsingh is ook eigen opleiding hoor.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Knipecity schreef:Narsingh is ook eigen opleiding hoor.
Gouweleeuw zit hier vanaf zijn 15e. Vanaf wanneer zit Narsingh hier eigenlijk?
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Volgens mij kwam hij hier in 2006. Toen was hij dus een jaar of 15-16.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Volgens mij is de norm voor een eigen jeugdspeler dat hij hier in de jeugd moet hebben gespeeld en dat heeft Narsingh.
Volgend jaar met Roorda, Narsingh en Gouweleeuw minimaal 3 eigen jeugdspelers in de basis? Zou toch mooi zijn.
En er zit ook nog wel wat aan te komen volgens mij. Jongens als Valpoort, Johnson, etc.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Knipecity schreef:Volgens mij is de norm voor een eigen jeugdspeler dat hij hier in de jeugd moet hebben gespeeld en dat heeft Narsingh.
Was ook niet raar bedoeld ofzo, ik wist dit zelf niet. Ik dacht dat hij hier een jaar of 2/3 speelde maar wist dat niet zeker.

Wel is het voor het eerst in tijden dat er eens een verdediger doorbreekt/op het punt van doorbreken staat.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Knipecity schreef:Volgend jaar met Roorda, Narsingh en Gouweleeuw minimaal 3 eigen jeugdspelers in de basis? Zou toch mooi zijn.
En er zit ook nog wel wat aan te komen volgens mij. Jongens als Valpoort, Johnson, etc.
Bjorn Jonsson is reeds vertrokken, toch? Ik zat eerder aan Wolven te denken die, ik meen, ook op de linksback uit de voeten kan...
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ik bedoel die Zweed die er zo lang uitgeweest is en die talent van het jaar bij de A's is geweest. Eriksson ;-)
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Heerlijk genieten. Onze opleiding heeft dus nog wat in huis. Vond Gouweleeuw altijd bij de beloftes erg degelijk maar had om eerlijk te zijn niet verwacht dat hij nu al het grote werk ook aankon. Natuurlijk zal hij zijn fouten nog gaan maken, maar wat is dit een verademing zeg ten opzichten van anderen.

Tot wanneer heeft hij een contract eigenlijk?
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Hij heeft ook een geweldig huisdier :lol:
Alle ballen op Henkie!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Die past prima tussen de draaideur van de hoofdingang op west....
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Calimero schreef:Tot wanneer heeft hij een contract eigenlijk?
Ik zou zeggen gebruik je ogen eens om te kijken, daar heb ik namelijk een schitterend topic voor aangemaakt dat me meer bloed, zweet en tranen heeft gekost dan de huidige selectie dit seizoen heeft verloren.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Knipecity schreef:Volgens mij is de norm voor een eigen jeugdspeler dat hij hier in de jeugd moet hebben gespeeld en dat heeft Narsingh.
Volgend jaar met Roorda, Narsingh en Gouweleeuw minimaal 3 eigen jeugdspelers in de basis? Zou toch mooi zijn.
En er zit ook nog wel wat aan te komen volgens mij. Jongens als Valpoort, Johnson, etc.
Zeker, Valpoort, Slagveer en Chacon zijn jongens die bij Oranje onder de zoveel spelen en wellcht in de toekomst nog kunnen doorstromen naar het eerste elftal.
originefries
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 05-04-2011 11:17

Bericht door originefries »

xander schreef:Hij heeft ook een geweldig huisdier :lol:
Huisdier? Eerder een cavia met lange haren...;) zie ik lieverd z'n vriendin
nog een keer langslopen!!

Vrijdag weer in de basis, hopen voor heb dat hij inderdaad met beiden benen op de grond blijft staan!


En hoe zie je dat iemand "lief" is?
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Wederom goede pot gespeeld, hoewel hij Ricky wel een paar keer erg simpel kwijt was...
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Mijn man of the match. Hij speelde een zeer goede pot in een team dat stroef draait. Je kunt natuurlijk wijzen op een paar foutjes maar vergeet niet dat hij slechts 19 jaar is!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Prima pot van deze jongen. Complimenten. Debuteren in een zwalkend elftal en dan zo op de been blijven.
Voor mij de allerbeste verdediger van de avond. Verdedigend goed (op een paar kleine "schoonheids"foutjes na.
En wat ik heel belangrijk vind, is dat HIJ wel kan opbouwen en Kruiswijk absoluut niet.

Dat heeft vanvavond toch wel uitgewezen. Volgend jaar hopelijk een centrum met Gouweleeuw en een goede aankoop.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Kan wederom tevreden zijn, hoewel hij wel moeite lijkt te hebben met het verdedigen van de zone. Kan ook door gebrekkige of slechte communicatie met de overige spelers komen trouwens. Maar hoe van Wolfswinkel een paar keer wegliep bij het centrale duo was van kinderlijk niveau. Gelukkig had hij zijn vizier niet op scherp staan, anders worden ze er achterin op afgerekend.
Corruption is everywhere, fight it!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Een goede centrale verdediger ipv Kruiswijk en dan durf ik het met deze jongen wel aan. Heeft lef, voetbalt vooruit.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

F4E die over zoneverdediging gaat spreken, ik moet even lachen :wink:
SCH
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Surhuisterveen schreef:F4E die over zoneverdediging gaat spreken, ik moet even lachen :wink:
Zorg jij nou maar dat jij er bent.
Corruption is everywhere, fight it!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Surhuisterveen schreef:F4E die over zoneverdediging gaat spreken, ik moet even lachen :wink:
Vertel...

edit: waarom moet je lachen om het begrip zoneverdediging?
Die opmerking zal persoonlijk bedoeld zijn neem ik aan aangezien SCH vaak in zone verdedigt..
Laatst gewijzigd door Wizard op 19-04-2011 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Hierbij nogmaals het dringende verzoek de niets toevoegende one-liners achterwege te laten, anders moeten we weer gaan snoeien.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Zie je wel...we kunnen wel opleiden, als ze maar eens de kans krijgen!!!
Gauw een goed contract geven...anders kun je deze wel eens heel snel kwijt raken!
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Baggerraartje schreef:Zie je wel...we kunnen wel opleiden, als ze maar eens de kans krijgen!!!
Gauw een goed contract geven...anders kun je deze wel eens heel snel kwijt raken!
Laat hem nu eerst maar eens een volledig seizoen spelen, hij heeft een contract tot medio volgend jaar met een optie voor nog twee seizoenen.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Zonder twijfel de beste man achterin. Zit veel potentie in deze jongen.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Laat hem nu eerst maar eens een volledig seizoen spelen, hij heeft een contract tot medio volgend jaar met een optie voor nog twee seizoenen.
Tja...volgens mij kun je na een paar wedstrijden wel zien of iemand kan voetballen of niet!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Deze jongen maakt veel indruk op mij. Hij zal ongetwijfeld wel eens wat fout doen, maar zijn uitstraling is erg goed. Ik ben benieuwd hoe het wordt als men ook echt van hem gaat verwachten dat hij presteert. Nu is hij nog die jongen uit eigen jeugd met veel krediet, maar volgend seizoen staat er druk op.

Roorda vandaag weer 2x, zouden we dan komend seizoen minimaal 3 eigen jeugd spelers in de basis hebben?
Plaats reactie