Kenneth Otigba

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Stiffie » 09-08-2016 15:10

Vind het ook een rare gang van zaken. Wij schieten er weinig mee op. Kenny zelf wellicht wel, maar wij hadden hem nog goed kunnen gebruiken.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Currahee » 09-08-2016 15:14

we weten niet wat de deal inhoud wie weet moeten de turken wel een hoog bedrag betalen en willen ze daarom eerst huren om te kijken of hij het geld waard is.

verder snap ik het overspannen gedoe niet zo. Kenny is een goede gast. Prima kopper maar positioneel heel slecht. Aan de bal dramatisch en heeft echt moeite met lopende mensen. En heeft vaak last van concentratieverlies waardoor hij dan een (beslissende) fout maakt.

Ik vind het jammer dat hij weg gaat was een prima 12e man maar het zou nooit een topper worden als je het mij vraagt. Wel erg geschikt voor een fysieke competitie.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Neymar » 09-08-2016 15:21

Otigba verhuren? Daar snap ik dus niks van...
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Stiffie » 09-08-2016 16:07

Ik vind het wel meevallen met de fouten van Otigba. Ok, voetballend zijn er beteren, maar op veel fouten / meer fouten dan anderen kan je hem toch niet betrappen?
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Heerenveen rules » 09-08-2016 16:25

Zit jezelf totaal niet ruim in je CV'ers, ga je de enige optie verhuren..... Waar is in hemelsnaam de logica? Wat nu als St Juste geschorst wordt of geblesseerd raakt?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor AllardP » 09-08-2016 16:28

Dat Kenny tekortkomingen heeft, lijkt me duidelijk. Maar hij heeft ook een combinatie van fysieke kracht en snelheid die de andere verdedigers niet hebben. Ik vind het dus wel degelijk een gemis dat hij vertrekt. Voor een goede transfersom had ik het kunnen begrijpen, nu niet.

Het is ook maar afwachten wat ervoor terugkomt. Peters lijkt in elk geval nog lang niet binnen. Voorlopig mogen we het dan doen met het smurfenduo Schmidt-Bijker als stand-in. Lijkt me een schietgebedje waard.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor abegoal » 09-08-2016 16:31

AllardP schreef:Voorlopig mogen we het dan doen met het smurfenduo Schmidt-Bijker als stand-in. Lijkt me een schietgebedje waard.


Aanvallend voetbal pretenderen met veel goals in het ALS lijkt me een prima uitgangspunt. Maar met dit duo in het centrum zal het voornamelijk goals tegen worden. :(
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor fuotbalgek » 09-08-2016 20:02

Dit duo is back up voor nu en er komt heus een vervanger voor Otigba. Hamstra wil nog 2 verdedigers er bij halen. Ja we zitten nu even krap, de gewenste nieuwe centrale verdediger blijkt niet zo makkelijk binnen te halen als gewenst. Maar de versterkingen komen wel, dus de melodramatische post hierboven lijkt mij volstrekt overbodig.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor AllardP » 09-08-2016 20:13

Tja fuotbalgek. Je zegt zelf al dat het halen van een verdediger moeilijk is, waarom zouden we dan gerust moeten zijn op de goede afloop? Twee jaar geleden moesten we geduldig zijn na de verkoop van Finn en kregen we Dalgaard. Vorig jaar moesten we geduldig zijn na de verkoop van Uth en kregen we Te Vrede.

Het verschil met de voorgaande transfers is dat we toen weinig andere keus hadden dan te verkopen. Kenny hadden we best kunnen houden. Daarom vind ik dit een nogal riskante strategie; we hebben nu niets meer achter de hand en dat zien de verkopende clubs ook wel.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor fuotbalgek » 09-08-2016 22:06

Ten eerste hebben we het niet over het vervangen van de topscorer maar over het vervangen van een bankzitter. Daarnaast haal jij acties aan van een ander bestuur, aankopen van een andere TD. Zegt dus niks over wat we nu mogen verwachten. Tot dusver hebben we onder de nieuwe leiding drie prima spelers binnen gehaald volgens mij. Dus waarom het wantrouwen?
Laatst bijgewerkt door fuotbalgek op 10-08-2016 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Wizard » 10-08-2016 12:59

Uitstekende beslissing om Otigba te laten gaan. Deze jongen stond hier stil qua ontwikkeling en stond in de pikorde achter St. Juste (en terecht). Nu kan hij zich in de kijker spelen bij een andere club en SCH nog een leuke transfersom opbrengen.
De onnodige fouten en het vaak verkeerd staan op beslissende momenten zijn hem dan toch fataal geworden. Van de mens Kenny en z'n uitstraling een enorme fan, maar niet van de voetballer aangezien Jeremy hem echt duidelijk voorbij is gestreefd.
Een vervanger gaat er wel komen; daar hoeven we niet ongerust over te zijn gezien de recente handelingen van onze TD en co.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Crash » 10-08-2016 13:08

Mocht het met Peters niets worden (wat zomaar kan, want de hoofdprijs moet je zeker niet willen betalen) denk ik dat ze schakelen naar andere opties. De tijd dringt echter. Het zou me niets verbazen wanneer ze met Bijker en Schmidt als back-up beginnen en in de winterstop verder kijken. Ik heb het gevoel al langer dat de eindklassering er niet zoveel toe doet, aangezien de leiding ook geen ambities uitspreekt (dat zou trouwens met deze selectie ook absurd zijn trouwens). Beide play-off competities zullen we niet gaan halen. We zijn te goed om in gevaar te komen, te matig om om Europees te spelen.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor fuotbalgek » 10-08-2016 13:13

Crash schreef:Mocht het met Peters niets worden (wat zomaar kan, want de hoofdprijs moet je zeker niet willen betalen) denk ik dat ze schakelen naar andere opties. De tijd dringt echter. Het zou me niets verbazen wanneer ze met Bijker en Schmidt als back-up beginnen en in de winterstop verder kijken. Ik heb het gevoel al langer dat de eindklassering er niet zoveel toe doet, aangezien de leiding ook geen ambities uitspreekt (dat zou trouwens met deze selectie ook absurd zijn trouwens). Beide play-off competities zullen we niet gaan halen. We zijn te goed om in gevaar te komen, te matig om om Europees te spelen.


Dat ben ik niet met je eens. Volgens mij is men er duidelijk in dat er naar kwaliteit wordt gezocht. Er wordt aangegeven dat er nog 4 spelers bij moeten, die kwalitatief iets toevoegen. Daarmee straal je juist ambitie uit, in tegenstelling tot snel handelen onder de hier ervaren tijdsdruk die tot kwantiteit leidt.

Ik verwacht dan ook zeker niet dat we uitgewinkeld zijn. Denk dat we deze maand nog een verdediger en wellicht een middenvelder gaan verwelkomen.

Met beperkte middelen moet je secuur zaken doen. Liever nog twee weken wachten dan net als Roda iedere transferperiode weer tig spelerswisselingen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Crash » 10-08-2016 14:00

Ik ben het eens met je qua tijdsbestek (liever goed gescout, waarbij het wat langer duurt, dan snel en van een koude kermis thuis). Ik ben alleen sceptisch over de haalbaarheid van echte versterkingen vanwege het gebrek aan financiële middelen. Maar ik heb wel het gevoel dat de leiding wel inziet dat alleen échte versterkingen dienen te worden gehaald. Dus wat dát betreft genoeg vertrouwen. Vinden ze niemand dan is dat jammer, maar toont zich men verstandig door niet weer te vervallen in middelmaat.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor AllardP » 10-08-2016 14:05

fuotbalgek schreef:Daarmee straal je juist ambitie uit, in tegenstelling tot snel handelen onder de hier ervaren tijdsdruk die tot kwantiteit leidt.


Sorry, maar dit is toch echt onzin! Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt. Ten eerste omdat steeds meer spelers ergens anders tekenen, ten tweede omdat clubs vlak voor de transferdeadline meer vragen. Dat is toch een abc'tje? De rest van de wereld wacht echt niet tot de Sportclub Heerenveen eindelijk een besluit heeft genomen.

Bovendien komt de club nu ook steeds meer onder druk te staan. Als de mogelijkheden dan beperkt zijn, leidt dat juist tot noodsprongen. Daarom ook niet handig om de druk onnodig op te voeren door een prima back-up als Kenny te laten gaan zonder dat er een vervanger is.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor fuotbalgek » 10-08-2016 14:17

Crash schreef:Ik ben het eens met je qua tijdsbestek (liever goed gescout, waarbij het wat langer duurt, dan snel en van een koude kermis thuis). Ik ben alleen sceptisch over de haalbaarheid van echte versterkingen vanwege het gebrek aan financiële middelen. Maar ik heb wel het gevoel dat de leiding wel inziet dat alleen échte versterkingen dienen te worden gehaald. Dus wat dát betreft genoeg vertrouwen. Vinden ze niemand dan is dat jammer, maar toont zich men verstandig door niet weer te vervallen in middelmaat.


Tor dusver zijn de versterkingen naar mijn mening prima en zolang men roept dat er nog vier versterkingen gewenst zijn zal er nog geld beschikbaar zijn. Je roept niet dat we nog vier versterkingen komen terwijl er geen geld beschikbaar is. Er gaat nog wel wat gebeuren voor het einde van de maand.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Crash » 10-08-2016 14:21

In dat licht is het vertrek van Otigba idd vreemd. Ik kan het alleen maar uitleggen als dat men zeer zeker is van hun zaak. Daar houd ik me dan maar een beetje aan vast. Maar ik ben ook niet naïef. Met dat de dagen verstrijkt wordt het wel steeds lastiger om tegen een verantwoorde prijs échte versterkingen te vinden. Ik ga ervan uit dat we het centraal achterin met St. Juste, Van Aken, Schmidt en Bijker moeten doen. Is dat slecht? Ja. Natuurlijk. Maar nog altijd beter dan opnieuw middelmaat aan je te binden. Een versterking moet beter zijn dan wat er nu in de basis staat.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Joucke » 10-08-2016 14:25

Een breedte-aankoop kan prima, als 'ie maar sterker is dan de speler die hij vervangt. Een aangetrokken cv moet dus sterker zijn dan Otigba, maar hoeft om mij St. Juste niet uit de basis te spelen.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor fuotbalgek » 10-08-2016 14:27

AllardP schreef:Sorry, maar dit is toch echt onzin! Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt. Ten eerste omdat steeds meer spelers ergens anders tekenen, ten tweede omdat clubs vlak voor de transferdeadline meer vragen. Dat is toch een abc'tje? De rest van de wereld wacht echt niet tot de Sportclub Heerenveen eindelijk een besluit heeft genomen.

Bovendien komt de club nu ook steeds meer onder druk te staan. Als de mogelijkheden dan beperkt zijn, leidt dat juist tot noodsprongen. Daarom ook niet handig om de druk onnodig op te voeren door een prima back-up als Kenny te laten gaan zonder dat er een vervanger is.


Wellicht dat er een speler van je lijst vertrekt, dat heb je altijd. Echter de druk die jij hier voelt, en de voorspelling van een seizoen lang Bijker en Schmidt - notsbene in de rol back-up - lijkt mij schromelijk overdreven.

Op een enkele positie na staat de basis. Men neemt rustig de tijd om gericht te winkelen, tot nu toe met succes. Iedereen riep hier ook dat Schaars een gepasseerd station en daar was hij alsnog.

Wellicht moet je wat minder panisch reageren op de verkoop van een bankzitter die hier terecht mocht vertrekken en vertrouwen hebben in de tot nu toe capabele handelswijze op transfergebied van de nieuwe leiding.

De club komt onder druk te staan? Omdat we een nieuwe back-up voor het centrum zoeken? Kom nou.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Crash » 10-08-2016 14:41

Wanneer je voor een breedte aankoop gaat had je Otigba niet hoeven laten vertrekken toch? Otigba was een prima back-up. Dus ik ga ervan uit dat wanneer men Peters (of een ander) haalt dat men hem dan voor de basis haalt. Dat Van Aken dan uitwijkt naar de linksback is daarbij mooi meegenomen overigens. Dan is het 'probleem Bijker' ook verholpen.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor fuotbalgek » 10-08-2016 14:51

Crash schreef:Wanneer je voor een breedte aankoop gaat had je Otigba niet hoeven laten vertrekken toch


Ik kan mij goed voorstellen dat Otigba niet weer op de bank wil belanden en geen zin heeft om als back-up te fungeren. Dan is het geen rare gedachte om een ervaren speler terug te halen die eventueel als back-up kan dienen maar natuurlijk ook een basisplaats kan veroveren. Uiteindelijk leren onze talenten hier meer van dan Otigba, die zelf nog veel moet leren.

Wanneer je eerlijk bent gaat Otigba hier voorlopig niet de stappen zetten om onbetwiste basisspeler te worden, hij maakt na drie jaar nog dezelfde (voornamelijk dekkings-) fouten. Dan moeten wij verder en dan moet Otigba verder.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Crash » 10-08-2016 14:54

Een naar verwachting breedte versterking (als ik de geluiden zo hoor op dit forum) zal toch niet een ton of 5/6 hoeven te kosten? Otigba laten gaan, zonder dat daar een transfersom tegenover staat en daar Peters voor terughalen, terwijl nog moet worden afgewacht of hij wel beter is dan Van Aken? Ik begrijp het niet zo goed om eerlijk te zijn.

Het is ook niet zo dat Otigba geen schijn van kans heeft hier. Maakt genoeg minuten ivm blessures (Van Aken) en schorsingen (gehele achterhoede).

Maar goed, we wachten het wel af. Ik zou het leuk vinden wanneer de club weer eens een rol van betekenis zou kunnen spelen. Lukt dit (naar verwachting) niet, dan is er natuurlijk ook geen nood aan de man. Het is maar voetbal tenslotte. Ergeren ga ik me komend seizoen in ieder geval niet meer. Dat heb ik me voorgenomen. Hooguit verwonderen. :wink:
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Wizard » 10-08-2016 15:55

fuotbalgek schreef:Wanneer je eerlijk bent gaat Otigba hier voorlopig niet de stappen zetten om onbetwiste basisspeler te worden, hij maakt na drie jaar nog dezelfde (voornamelijk dekkings-) fouten. Dan moeten wij verder en dan moet Otigba verder.

Juist. Zo zit het precies.
Daarnaast heb je op de RCV een Gartenmann die eraan komt, maar op de LCV heb je voor de back-up niemand. En, Van Aken is toch een wat wisselvalligere verdediger dan St. Juste qua prestaties maar ook qua inzetbaarheid. Dan is het logisch dat je een back-up nodig hebt voor Joost en die heb je op dit moment alleen met Schaars of Bijker wat te licht is. Op de RCV heb je Gartenmann (of Schmidt), zodat het vrij simpel is om Otigba te laten gaan (aan een mokkende Otigba heb je ook niks) zodat ook een Gartenmann door kan schuiven. Op de LCV trek je of een talent aan of een ervaren verdediger waarbij de voorkeur uitgaat naar een ervaren verdediger aangezien de huidige centrale verdedigers erg jong zijn.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Crash » 10-08-2016 16:28

Wat betreft Otigba kan ik jullie volgen hoor. Maar er moet wel een goede vervanger (beter dan Otigba, liefst beter dan Van Aken) worden gevonden die te betalen is. Een ton of vijf, zes voor een 29 jarige verdediger (zonder restwaarde) lijkt me wat teveel van het goede, ook omdat we nog maar moeten zien of Peters daadwerkelijk de missing link is achterin. Nu Otigba is vertrokken móet je eigenlijk wel doorpakken en daar schuilt ook het gevaar een te dure speler te halen danwel ééntje die op het laatst nog snel wordt toegevoegd aan de selectie maar eigenlijk geen meerwaarde meer heeft.

Ik wil niet negatief zijn, maar ben wel wat terughoudend in mijn enthousiasme in het welslagen van het aantrekken van een versterking in de achterhoede. Net zo goed als dat ik nog moet zien of er nog wel een goede linksback komt en een creatieve, veel scorende nummer 10.

Een hoofdsponsor vinden die het gewenste bedrag op tafel legt lijkt ook 'a hell of a job' te zijn. Dus ik ben nog wat voorzichtig met mijn enthousiasme.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor diepFries » 10-08-2016 16:51

Crash schreef:Wat betreft Otigba kan ik jullie volgen hoor. Maar er moet wel een goede vervanger (beter dan Otigba, liefst beter dan Van Aken) worden gevonden die te betalen is. Een ton of vijf, zes voor een 29 jarige verdediger (zonder restwaarde) lijkt me wat teveel van het goede, ook omdat we nog maar moeten zien of Peters daadwerkelijk de missing link is achterin. Nu Otigba is vertrokken móet je eigenlijk wel doorpakken en daar schuilt ook het gevaar een te dure speler te halen danwel ééntje die op het laatst nog snel wordt toegevoegd aan de selectie maar eigenlijk geen meerwaarde meer heeft.[..]
Wanneer Peters naast het zijn van een basiswaardige bankzitter tegelijkertijd de ervaring brengt om talenten als StJuste, Van Aken en Gartenmann beter te maken, dan is die 5-6 ton natuurlijk geen geld. Ja, je schrijft het bedrag van zijn transfer volledig af, maar dat verdien je wel terug in de waardestijging van je talenten en het op kunnen vangen van eventuele blessures en schorsingen. En met zijn 29 jaar moet hij normaal gesproken nog gemakkelijk een seizoen of 3-4 mee kunnen. Mits ze overtuigd zijn van zijn kwaliteiten als speler mijns inziens heus geen gekke deal.

Voor Otigba goed om te worden verhuurd. StJuste en Van Aken staan simpelweg boven hem in de pikorde en nog een seizoen voornamelijk bankzitten zou zonde voor hem zijn. Hopelijk kan hij zich bij Kasimpasa gaan bewijzen en houdt er een mooie transfer aan over :)
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Crash » 10-08-2016 18:31

Wanneer Peters dat kan ja. Maar Peters gaat het waarschijnlijk al lastig genoeg krijgen om zichzelf in de basis te spelen. Daarbij is het geen speler die al behoorlijk gepokt en gemazzeld is in de eredivisie zoals bijvoorbeeld Schaars dit is. Hij heeft amper meer Eredivisie wedstrijden in de benen dan Otigba.

Ik zeg niet dat Peters geen goede aanvulling is op de selectie. Dat is hij wel. Ik dicht hem echter niet de kwaliteiten toe samen met Schaars het elftal bij de hand te nemen in zijn eerste seizoen bij ons. Dus ik temper de verwachtingen bij mijzelf een beetje. Daarbij vind ik het vermeend te betalen bedrag voor het type speler dat Peters is te hoog. Zoals gezegd geen restwaarde en ook niet de kwaliteiten dat op de koop toe te nemen.

Dit is echter niet meer dan mijn bescheiden mening. Ik hoop dat ik ongelijk ga krijgen, daar sc Heerenveen daarbij gebaat is.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Otsje P » 11-08-2016 08:07

Crash schreef:Net zo goed als dat ik nog moet zien of er nog wel een goede linksback komt en een creatieve, veel scorende nummer 10.


Naar mijn weten wordt er ook helemaal niet gezocht naar een linksback, dus dat moeten we allemaal nog maar zien. Op een veel scorende 10 reken ik ook helemaal niet. Die zijn verschrikkelijk schaars, hier in NL zou bijvoorbeeld alleen Ziyech in aanmerking komen en zelfs die speelt zelden op 10 omdat dat type verdedigend zo kwetsbaar is.

Ze zoeken nog een verbindingsspeler voor het middenveld, de link tussen aanval en verdediging voor zover ik begreep. Yuki zou die speler kunnen zijn, maar ik zou maar niet te veel rekenen op een aanvallende middenvelder die er 13 inschiet, dan kom je namelijk bedrogen uit.

Bovendien zal Namli een prima creatieve middenvelder blijken te zijn, die ook zijn goaltjes mee gaat pikken.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Mackan68 » 11-08-2016 09:45

fuotbalgek schreef:
Tor dusver zijn de versterkingen naar mijn mening prima en zolang men roept dat er nog vier versterkingen gewenst zijn zal er nog geld beschikbaar zijn. Je roept niet dat we nog vier versterkingen komen terwijl er geen geld beschikbaar is. Er gaat nog wel wat gebeuren voor het einde van de maand.

Er is ook niet over 4 versterkingen gesproken. Men wil Peters als backup/concurrent voor Joost. Nu nog een verdediger erbij die Kenny vervangt en een verbindingsspeler op het middenveld, wat Yuki Kobayashi zou kunnen zijn. Als het invullen van deze 3 posities zou lukken voor eind van de maand zou het mooi zijn. Het liefst natuurlijk nog voor we wedstrijd tegen NEC.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Jazz » 27-08-2016 22:01

Wat zou de optie tot koop zijn. 1 miljoen? 2 miljoen?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor diepFries » 05-06-2017 18:17

Kenneth Otigba vertrekt naar Ferencváros
Gepubliceerd op 5 juni 2017 13:59

sc Heerenveen en Ferencváros hebben overeenkomst bereikt over een transfer van Kenneth Otigba. De verdediger vertrekt na dit seizoen naar de Hongaarse ploeg die uitkomt in de Magyar Labdarúgó Liga, de hoogste divisie in Hongarije.

Kenneth Otigba speelde dit seizoen op huurbasis voor Kasimpasa SK. Otigba kwam op 16-jarige leeftijd over uit Hongarije om voor sc Heerenveen te gaan spelen. Via de jeugdopleiding debuteerde hij in december 2012 in de hoofdmacht van de Friezen. De verdediger kwam in totaal 82 keer in actie en wist acht te scoren.

Uiteindelijk de stap naar vaste basisspeler (net) niet kunnen maken. Al denk ik dat we hem met zijn fysiek de tweede seizoenshelft nog heel best hadden kunnen gebruiken en daarmee misschien ook komend seizoen nog wel. Benieuwd naar welke alternatieven de club op het oog heeft...
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten