Yassine El Ghanassy

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Otsje P » 19-09-2014 13:54

Daar is de gewenste extra vleugelspits :wink:

Hij zal te veel salaris willen. Hij zal wel weer te zwaar zijn. En zo zijn er vast nog een paar punten op te noemen die negatief zijn.

Maar een fitte en gemotiveerde El Ghanassy zou een aanwinst zijn.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 19-09-2014 14:08

Begon hier fantastisch maar werd op den duur toch ook allemaal iets minder , droevig dat zijn prima voetbalkwaliteiten niet in balans zijn met zijn waardeloze mentaliteit.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Currahee » 19-09-2014 14:16

RuudvanHuntelaar schreef:Begon hier fantastisch maar werd op den duur toch ook allemaal iets minder , droevig dat zijn prima voetbalkwaliteiten niet in balans zijn met zijn waardeloze mentaliteit.


Stond toevallig een stukje in de nieuwe revu vorige week of die week ervoor over marokaanse/turkse voetballers. Vooral dat het grote talenten zijn maar dat zodra ze een beetje gaan presteren het hun allemaal naar het hoofd stijgt en dat ze het dan ver terug zakken. Vaak is dan de reden dat ze na het raken van 4 goeie ballen gelijk te maken krijgen met "managers" die de familie benadert en de speler het hoofd op hol brengt. Diegene die het schreef haalde ook het voorbeeld aan van ismael aissati die begon fantastisch bij psv maar is uiteindelijk helemaal uit beeld verdwenen en heeft niets met zijn talent gedaan. Zelfde geld bij ons b.v. voor bilal die na een paar goeie wedstrijden al wilde vertrekken en zich onmogelijk heeft gemaakt naar het schijnt. (al kan dat natuurlijk nog best wat worden) en dan nog maar te zwijgen van die blaag van een bakkali.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor xander » 14-05-2015 23:33

In Noorwegen beland.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4909
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Voorstopper » 17-05-2015 16:04

xander schreef:In Noorwegen beland.

Bij Stabaek laatste 4 wedstrijden 5 assists. Ben benieuwd of hij nu door heeft dat hij zijn talent aan het verkloten is. Op zich hoeft het voor hem nog niet te laat te zijn, 24 is nog steeds een leeftijd waarop je prima stappen kunt maken.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor baasje » 18-11-2015 13:08

Voormalig Heerenveen-speler: 'Ik begon met zuipen en was bijna dakloos'
Woensdag, 18 november 2015 om 11:37

Yassine El Ghanassy maakte zo’n vier jaar geleden indruk op de Belgische velden, mocht debuteren in de nationale ploeg en werd in verband gebracht met AC Milan en Manchester City. Die clubs pikten hem echter niet op en de dribbelaar belandde bij West Bromwich Albion, waar hij niet aan spelen toekwam. Vervolgens kwam El Ghanassy een halfjaar uit voor sc Heerenveen.

De Belg liet in Nederland bij tijd en wijle zien dat hij goed kan voetballen, maar zijn belofte heeft hij nooit echt kunnen inlossen. Na periodes bij AA Gent en Al-Ain kwam El Ghanassy zonder club te zitten en zonk hij diep. “Bijna was ik een dakloze geworden”, zegt hij in een openhartig gesprek met Sport/Voetbalmagazine. “Niemand moest nog iets van mij weten.”
El Ghanassy geeft toe dat de roem hem naar het hoofd was gestegen: “Ik ging om de twee, drie dagen uit”, biecht hij op. “Zeker toen ik zonder club zat. Dan sta je om drie uur 's middags op, je voelt je slecht en je gaat uit om te vergeten hoe diep je zit. Ik heb véél verbrast. Toen ik mijn bankrekening bekeek en zag dat de helft weg was, heb ik gevloekt. 'Fuck, wat heb ik gedaan! Waarom ben ik daar naartoe gegaan? Waarom heb ik dat betaald? Waarom heb ik die gast geld gegeven?' Terwijl je heel goed weet dat die dat niet gaat terugbetalen.”

El Ghanassy, nog altijd pas 25 jaar oud, raakte depressief en greep naar de fles. “Je eet maar wat en je vergeet dat je voetballer bent”, klinkt het. “Je zoekt een uitweg: als het Brussel niet is, dan Parijs... het is een vicieuze cirkel. Op een bepaald moment ben ik zelfs beginnen te zuipen. Ik dacht dat mijn carrière toch voorbij was, niemand nam me nog serieus. Had ik het serieuzer aangepakt, dan speelde ik nu bij een grote club. Iedereen die met mij heeft samengespeeld, weet dat.”
De ouders van El Ghanassy grepen in toen de situatie echt uit de hand dreigde te lopen: zij draaiden de geldkraan dicht en zorgden ervoor dat het voormalig toptalent niet meer zelf kon pinnen. El Ghanassy speelde dit kalenderjaar nog even in Noorwegen voor Stabaek, maar nu het seizoen daar is afgelopen, zit hij weer zonder werkgever. De dribbelaar is op zoek naar een nieuwe uitdaging en zegt dat hij overal voor openstaat.

Voetbalzone.nl

Heeft het hier prima gedaan destijds. Waarom is hij niet overgenomen? Is inmiddels te ver afgegleden, was een prima alternatief voor Slagveer geweest.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Voorstopper » 18-11-2015 13:52

Hij verdiende een erg fors salaris bij Gent, dat konden wij onmogelijk ophoesten.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Superfries1994 » 21-11-2015 17:11

In minder dan 1900 minuten 14 assists en 3 doelpunten, dat is best een aardig moyenne. Als hij fit is en je hem op de rails krijgt/houdt, is het een goede speler.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor siesta » 25-11-2015 23:02

Als ie niet begint te zuipen: halen en met dikke winst doorverkopen.
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Jazz » 26-11-2015 23:47

siesta schreef:Als ie niet begint te zuipen: halen en met dikke winst doorverkopen.



Dat is een utopie, eerst trainen en evalueren. Misschien is hij mentaal zo ver gezakt dat hij weinig kan toevoegen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Flying Tilster » 27-11-2015 22:56

siesta schreef:Als ie niet begint te zuipen: halen en met dikke winst doorverkopen.


Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Mackan68 » 21-02-2016 18:50

Koud 2 minuten in het veld wist Yassine vandaag de 5e goal van Oostende te maken tegen Kums en z'n maten van KAA Gent. 5-2 Met na 7 minuten de openingsgoal van Sven uit een penalty.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Mackan68 » 07-03-2018 22:37

Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Baas » 08-03-2018 09:10

Te hard rijden en dan 6 maand de cel in? :roll:
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Mackan68 » 08-03-2018 12:24

Baas schreef:Te hard rijden en dan 6 maand de cel in? :roll:

Niet betaalde boete(s) En rijden terwijl je rijbewijs ingevorderd is is tegenwoordig geen verkeersovertreding meer maar een misdrijf. Hier worden mensen ook wel van de weg geplukt en in de cel gezet wanneer ze een hele dikke boete niet kunnen betalen, dus zo buitengewoon is dat niet.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Baas » 08-03-2018 15:08

Tja, boetes moet je betalen, akkoord.
Maar heb liever dat ze echte boeven gaan vangen haha.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor fuotbalgek » 09-03-2018 00:33

Baas schreef:Tja, boetes moet je betalen, akkoord.
Maar heb liever dat ze echte boeven gaan vangen haha.


Boeven vangen (breed begrip) willen ze ook echt wel doen. Maar daarbuiten, wanneer je constateert dat iemand boete op boete stapelt en niet betaalt, geef je hem dan de celstraf of laat je hem gaan 'om echte boeven te vangen'?
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Baas » 09-03-2018 09:18

Aanhouden, dokken ( + rente) en indien niet betalen dan opsluiten. Doen ze wel vaker volgens mij. \
Maar goed, discussie gaat verder nergens over.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Demster » 09-04-2018 18:58

Yassine El Ghanassy voor de zestiende keer veroordeeld: Porsche opnieuw verbeurd verklaard

Profvoetballer Yassine El Ghanassy (27) is in de Brugse politierechtbank voor de zestiende (!) keer veroordeeld. Op 19 mei 2017 reed hij met zijn Porsche Carrera 4 op een busstrook in Oostende toen de politie hem onderschepte. De rechter verklaarde zijn Porsche verbeurd. Het is al de tweede keer dat de flankaanvaller zijn sportwagen kwijtspeelt.
De voetballer -tegenwoordig actief bij Nantes- kwam zelf niet opdagen in de rechtbank. Nochtans heeft El Ghanassy ondertussen een abonnement bij de rechter. Het was al de zestiende keer dat het gewezen ‘enfant terrible’ van AA Gent voor een politierechter moest verschijnen. Deze keer reed hij met zijn Porsche over een busstrook zonder geldige verzekering en zonder dat hij de opgelegde rijexamens na een eerdere veroordeling had afgelegd.

De rechter legde deze ochtend alles samen 12 maanden rijverbod en 10.240 euro boete op. De voetballer moet bovendien zijn rijexamens opnieuw afleggen én medische en psychologische proeven afleggen. De Brugse politierechter verklaarde bovendien de Porsche verbeurd.

Zes maanden cel
Begin maart kreeg de gewezen speler van AA Gent en KV Oostende nog zes maanden cel en twee jaar rijverbod voor zijn vijftiende veroordeling. El Ghanassy reed in juli 2016 met zijn Porsche Carrera 4 aan 57 km/uur door de bebouwde kom in Oostende. Hij betaalde echter zijn boete niet, waardoor zijn overtreding bij het parket terecht kwam.

Daar zagen ze dat de flankaanvaller op dat moment een rijverbod van een eerdere overtreding uitzat en ook de opgelegde proeven niet had afgelegd. Ook toen was het amper enkele maanden geleden dat de voetballer voor de rechter moest verschijnen. Eind 2017 werd zijn Porsche al eens verbeurd verklaard na een fikse snelheidsovertreding. Hij tekende verzet aan tegen die straf en mocht uiteindelijk zijn sportwagen houden. Dat kan hij in theorie nogmaals doen.


En dat is veroordeling nummer 16.
https://www.hln.be/sport/voetbal/buiten ... ~a6f7f317/
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron