Yassine El Ghanassy

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Janstra » 06-05-2013 10:34

Als we hem kunnen halen zou het een echte aanwinst zijn voor ons. Was gister volgens mij de beste man op het veld, zeker aanvallend gezien. Hij begon toen hij hier kwam niet heel sterk, maar heeft zich nu wel bewezen.
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Jelmer1981 » 06-05-2013 10:34

Klopt dit verhaal wel helemaal?
Is het niet zo dat de huurovereenkomst afloopt, en Yassine dus weer terug zou keren naar Gent?
Ik had begrepen dat WBA de optie tot koop niet wilde lichten.
Als hij daadwerkelijk “dolgraag” zou willen blijven dan zouden ze er wel uit moeten kunnen komen overigens, maar dan moet Heerenveen er ook nog wel met Gent uit zien te komen.
Hij kan dan nu in Engeland wel een veelvoud verdienen van wat hij bij Heerenveen verdiend (is het overigens niet zo dat hij nog steeds op basis van zijn Gent-contract betaald wordt?) maar als je terug moet naar gent ga je er meer op achteruit!
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 06-05-2013 10:34

Zover ik het verhaal begrijp is hij gewoon eigendom van AA Gent en staat hij daar onder contract, West Bromwich heeft hem geleend met een optie tot koop. Maar beide partijen waren niet gelukkig met elkaar en dus zal West Bromwich de optie tot koop niet lichten, ze wilden ook geen gebruik meer maken van de huurovereenkomst en dus kwam hij in beeld bij Heerenveen. Wij zullen er dus uit moeten komen met AA Gent en hij zal daar toch niet een veelvoud van het bedrag dat hij hier kan krijgen verdienen? Belangrijkste vraag is dus wat zal de transfersom zijn die AA Gent verlangt? Ik vrees trouwens dat hij zich aardig in de picture heeft gespeeld , en dus ook andere clubs zich wel zullen melden. Zie hem het liefst hier terug na de zomer , maar dat zal nog niet makkelijk worden.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Superfries88' » 06-05-2013 12:48

Het verhaal kan best kloppen. Formeel heeft West Brom nog steeds geen besluit genomen, dus El Ghanassy moet terug naar Engeland indien de club dat wenst. Ze hoeven alleen maar op de contractafspraken te wijzen. Ik kan niet beoordelen of West Brom dat van plan is. Vergeet trouwens niet dat Premier League-clubs met enorme budgetten werken en dat transfersommen daar in een heel ander daglicht staan.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Superfries88' » 06-05-2013 14:00

El Ghanassy zei er eerder het volgende over in VI:

West Bromwich heeft de eerste optie om me te kopen. Als zij dat willen, moet ik terug naar Engeland.


In eigen hand hebben lijkt me gezien de resolute uitspraak niet van toepassing. Er worden gewoon afspraken gemaakt waarmee de speler vast ook zal moeten instemmen.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Wizard » 07-05-2013 15:14

Superfries88' schreef:El Ghanassy zei er eerder het volgende over in VI:

West Bromwich heeft de eerste optie om me te kopen. Als zij dat willen, moet ik terug naar Engeland.

.


Is dat niet gedurende de looptijd van de huurperiode? Derhalve is het maar de vraag tot 'wanneer' hij gehuurd is.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor pes5 » 19-05-2013 16:52

Lekker weer massaal zeiken op VLP, maar die doet er tenminste alles aan.

In tegenstelling tot de verwaande, egoïstische El Ghanassy. Dit mannetje mag van mij in België blijven.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Stiffie » 19-05-2013 17:20

Van mij niet. Topspeler in spe. Die moeten we proberen te halen.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Neymar » 19-05-2013 18:19

Vandaag lukte niet veel. Maar hij is echt 10 klassen beter dan Rajiv hoor.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor elmo87 » 19-05-2013 23:44

Vandaag lukte het inderdaad niet, echt he-le-maal niks, maar blijft het wel proberen. En verwaand dat valt toch wel mee? Vind het een mooie voetballer, zeker bruikbaar voor Heerenveen. Hij kan het echter niet alleen...
twitter.com/jelmo87
elmo87
Nieuw talent
 
Berichten: 146
Geregistreerd op: 24-09-2010 18:57
Woonplaats: Menaam

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Eric » 20-05-2013 00:02

Ik deel de optimistische mening ook totaal niet. Heeft in het half jaar dat hij hier heeft gespeeld wel een redelijk rendement gehaald, maar ik vind het geen topspeler. Helemaal niet voor het geld wat hij waarschijnlijk moet gaan kosten.
Het zegt ook genoeg over zijn mentaliteit dat hij hier te dik aankomt en eerst bijna twee maanden nodig heeft om wedstrijdfit te worden. Vandaag viel hij ook compleet door de mand.
Financieel is El Ghanassy niet haalbaar en daar ben ik niet rouwig om. Hopelijk krijgt Slagveer volgend seizoen de kans en wordt er nog een andere buitenspeler aangetrokken.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Stiffie » 20-05-2013 11:35

Voor Heerenveen is dat wel een topspeler Eric. Voor zo'n jongen ga ik naar het stadion, die kan tenminste een mannetje passeren en wat forceren. Vind ze maar goede buitenspelers, ze zijn zeldzaam. Ben benieuwd of hij betaalbaar is.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor 1983 » 20-05-2013 11:41

Ik zou hem graag eens een heel jaar hier zien, want hij heeft toch wel bepaalde kwaliteiten om hier echt tot een voor Heerenveen begrippen topper uit te groeien, in de categorie Assaidi zeg maar. Het is wel net als die laatste een echte momentenvoetballer die geregeld geweldig is, maar ook regelmatig onzichtbaar is en niet meedoet. Maar zolang hij dan maar regelmatig wedstrijden beslist, moet je dat maar voor lief nemen. Dat verander je toch nooit bij dat soort jongens. Er valt nog een hoop aan te verbeteren en de laatste paar weken was het wel weer wat minder, maar voor onze club zijn er denk ik niet veel betere buitenspelers te vinden. Maar ik denk niet dat ook hij niet hier te houden is.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor pes5 » 20-05-2013 12:32

Ik vind het vooral een heel naar mannetje. Constant zeiken op medespelers en wegwerpgebaren maken. Daar heb ik echt een hekel aan. In België is het ook een probleemgeval. Voetballen kan hij zeker, maar constant is hij allerminst en dan weegt zijn gedrag bij mij extra mee. Afscheid van nemen graag.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Voorstopper » 20-05-2013 13:50

Op voetbalgebied kan El Ghanassy een sensatie zijn in de Eredivisie. Hij zit nog niet op zijn topniveau, bij Gent is hij een stuk beter geweest dan dit. Mentaal is wel de vraag hoe hij het spelen voor onze club op zal pakken, het lijkt me een speler die wel rendeert met goede spelers om zich heen, maar in het huidige dolende geheel lijkt hij veel teveel voor zichzelf te spelen.

Kun je hem voor een mooie prijs vastleggen lijkt het me een goede optie, maar miljoenen moeten we er niet voor neertellen. En dat kunnen we in de huidige situatie ook niet. De kans dat hij komt lijkt me dan ook klein. Gent zal toch vast een leuk bedrag willen zien, een bedrag dat voor bijv Russische teams peanuts is.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Lipton » 20-05-2013 14:00

Men bood 2 miljoen euro voor Wildschut, wat toen eigenlijk al onbegrijpelijk was. Men mag hem van mij wel overnemen voor een bedrag rond de 2 miljoen. Maar de vraagprijs zal wel hoger liggen ben ik bang.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Wizard » 29-05-2013 11:17

Lipton schreef:Men bood 2 miljoen euro voor Wildschut, wat toen eigenlijk al onbegrijpelijk was. Men mag hem van mij wel overnemen voor een bedrag rond de 2 miljoen. Maar de vraagprijs zal wel hoger liggen ben ik bang.


Denk niet dat hij > 2M waard is. Hij is niet voor niks verhuurd en heeft een slechte eerste seizoenshelt gehad (weinig gespeeld) en is daarna bij ons weer een beetje gaan opbloeien. Daarnaast zal z'n werkgever hem eerder kwijt willen dan behouden gezien hun huidige samenstelling/team. Aankoopbedrag zal een Gouweleeuwachtig bedrag zijn.
Het salaris zal meer een struikelblok zijn.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Lardy » 29-05-2013 11:20

El Ghanassy verdient 500.000 euro per jaar en heeft waarschijnlijk een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract staan die redelijk fors is.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Otsje P » 29-05-2013 11:30

Wizard schreef:Denk niet dat hij > 2M waard is. Hij is niet voor niks verhuurd en heeft een slechte eerste seizoenshelt gehad (weinig gespeeld) en is daarna bij ons weer een beetje gaan opbloeien. Daarnaast zal z'n werkgever hem eerder kwijt willen dan behouden gezien hun huidige samenstelling/team. Aankoopbedrag zal een Gouweleeuwachtig bedrag zijn.
Het salaris zal meer een struikelblok zijn.


Lardy schreef:El Ghanassy verdient 500.000 euro per jaar en heeft waarschijnlijk een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract staan die redelijk fors is.


Heren, heren, durven jullie gewoon in een ander topic te reageren dan in het directie topic, tijdens deze bestuurlijke crisis. :wink:
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Wizard » 29-05-2013 14:58

Otsje P schreef:
Lardy schreef:El Ghanassy verdient 500.000 euro per jaar en heeft waarschijnlijk een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract staan die redelijk fors is.


Heren, heren, durven jullie gewoon in een ander topic te reageren dan in het directie topic, tijdens deze bestuurlijke crisis. :wink:


@Lardy: De huursom is 500.000 per jaar, niet het salaris.
@Otsje P: Ik ga me er niet mee bemoeien aangezien ik momenteel teveel (persoonlijke) verhalen hoor van beide kampen
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Lardy » 29-05-2013 15:01

Wizard schreef:@Lardy: De huursom is 500.000 per jaar, niet het salaris.


Onjuist. In 2011 heeft El Ghanassy een contract getekend tot aan 2016 met een salaris van 5 ton per jaar.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Wizard » 29-05-2013 15:05

Lardy schreef:
Wizard schreef:@Lardy: De huursom is 500.000 per jaar, niet het salaris.


Onjuist. In 2011 heeft El Ghanassy een contract getekend tot aan 2016 met een salaris van 5 ton per jaar.


Dan heb jij andere informatie dan ik (waarschijnlijk heb jij één of ander tijdschrift).
De huursom is in ieder geval 500k salaris geweest voor 1 heel seizoen. SCH heeft een behoorlijke korting weten te bedingen (waarbij ik verschillende bedragen heb gehoord, oplopend tot 25%).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Lardy » 29-05-2013 15:46

Wizard schreef:Dan heb jij andere informatie dan ik (waarschijnlijk heb jij één of ander tijdschrift).
De huursom is in ieder geval 500k salaris geweest voor 1 heel seizoen. SCH heeft een behoorlijke korting weten te bedingen (waarbij ik verschillende bedragen heb gehoord, oplopend tot 25%).


Heerenveen huurt El Ghanassy maar voor een half jaar. En zijn salaris is 5 ton bij AA Gent voor zover ik weet. Maar we zien het wel.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Wizard » 30-05-2013 19:38

Lardy schreef:
Wizard schreef:SCH heeft een behoorlijke korting weten te bedingen (waarbij ik verschillende bedragen heb gehoord, oplopend tot 25%).

Heerenveen huurt El Ghanassy maar voor een half jaar. En zijn salaris is 5 ton bij AA Gent voor zover ik weet. Maar we zien het wel.


*Sigh*
Korting is uiteraard korting op de huursom mbt de gehuurde periode. Dit was ook mogelijk omdat SCH geen recht kon krijgen op 1e optie koop.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor siesta » 03-06-2013 23:27

Via een medewerker gehoord van het hotel waar Yassine verblijft dat hij graag naar PSV of Ajax wil. Zijn zaakwaarnemer was met verschillende (andere) clubs bezig.

Dus mensen, niet te veel hopen dat ie blijft.
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Heerenveen rules » 04-06-2013 06:57

Haha, deze zelfingenomen, arrogante blaag heeft het nogal hoog in de bol. Next!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15934
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Neymar » 04-06-2013 07:32

Yup Next. Ze moeten het natuurlijk wel graag willen, anders heb je er niks aan. We hebben hier al genoeg spelers zich hier niet thuis voelen.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Wizard » 04-06-2013 10:53

siesta schreef:Via een medewerker gehoord van het hotel waar Yassine verblijft dat hij graag naar PSV of Ajax wil. Zijn zaakwaarnemer was met verschillende (andere) clubs bezig.

Dus mensen, niet te veel hopen dat ie blijft.


Dat kan ie vergeten. Psv gaat alleen nog maar investeren in verdedigers; daar is 't geld verder op. En ajax, nee, ik snap niet wat hij daar zou moeten. Verder lopen er bij clubs als Feyenoord, Vitesse en Twente genoeg leuke vleugelspelers rond.
Nee, die gaat niet naar een (sub)topclub anders dan Heerenveen. Daarnaast heeft ie maar een handvol wedstrijden bij ons gespeeld.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Hermano » 04-06-2013 12:21

Voor Yassine is Heerenveen gewoon een uitstekende club. Die jongen heeft speeltijd nodig en krijgt dat hier. Snap niet dat hij dan naar Ajax of PSV zou willen, is alleen een goede keuze als Mertens of Fischer vertrekt. Hoop dat hij dat zelf ook inziet.
Avatar gebruiker
Hermano
Selectiespeler
 
Berichten: 174
Geregistreerd op: 25-04-2009 10:17

Re: Yassine El Ghanassy

Berichtdoor Harmiej » 19-09-2014 13:31

OFFICIEEL: AA Gent ontdoet zich van overbodige El Ghanassy
19 September 2014 14:19u - Het huwelijk tussen AA Gent en Yassine El Ghanassy is definitief voorbij. Dat meldt Het Laatste Nieuws. Het contract van de overbodige spits werd vrijdag in onderling overleg ontbonden.

El Ghanassy maakte in 2008 de overgang van La Louvière naar AA Gent. Het jonge dribbelwonder maakte al snel indruk en veroverde zo een basisplaats. El Ghanassy kende zijn definitieve doorbraak in 2010. De 24-jarige spits speelde een geweldig seizoen en werd zelfs opgeroepen voor de Rode Duivels.

Daarna verging het de Marokkaanse Belg iets minder. El Ghanassy kwam enkele keren negatief in het nieuws en verloor daardoor zijn basisplek bij de Buffalo's. Het bestuur van AA Gent leende El Ghanassy achtereenvolgens uit aan West Bromwich Albion, sc Heerenveen en Al Ain, maar een echt succes werd het niet.

El Ghanassy keerde deze zomer terug naar AA Gent, maar daar kreeg hij al snel te horen dat hij niet meer hoefde te rekenen op een basisplaats. De talentvolle spits had nog een contract lopen tot 2016, maar dat werd vrijdag in onderling overleg ontbonden.

http://www.voetbalnieuws.be/news/140755 ... z3DlRRL0MB
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 9 gasten

cron