Reza Ghoochannejhad

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Mackan68 » 23-08-2016 21:23

Rick schreef:Niet terecht deze vergelijking, Uth speelde hier al 2 of 3 seizoen. Niemand die in hem geloofde, zelfs niet toen hij aan Heracles was verhuurd. Hij wou zelf voor zijn kans gaan en besloot bij Heerenveen te blijven. Reza heeft te maken met een nieuwe trainer, nieuwe selectie en moet maar even aantonen dat hij wel de man is. Niet helemaal fair, maar overtuigend is het natuurlijk niet helemaal tot nu toe.

Je bedoelt dat Uth wel alle speeltijd kreeg om zich te bewijzen onder van Basten? Dat hij al volkomen bekend was bij Lodweges die van Basten verving? En dat hij het hele team al kende en er mee samen speelde? Ik denk dat alles bij elkaar opgeteld Reza langer voor Heerenveen uit is gekomen dan Uth. In die zin acht ik het een prima vergelijk. Kennelijk moet je hier nog steeds in de polonaise meelopen en alleen maar positief schrijven. Sorry dan, ik maak me onverminderd zorgen om het scorend vermogen. Hoe lang moeten we Reza en de rest dan de tijd geven? Het is voorlopig een feit dat we dat wel zullen moeten. Veel andere opties zijn er namelijk niet. Veerman en Te Vrede (en Zahovic en van Amersfoort) zijn er nog steeds en er zal dus verder niets ondernomen worden in onze aanvallende linie. In die zin vind ik het aantrekken van Reza risicovol. Mooi aanvallend voetbal is één. Maar uiteindelijk gaat het wel om de punten. Als die te lang uitblijven weet iedereen wel hoe het zal gaan denk ik.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor AllardP » 23-08-2016 21:30

Helemaal eens, Mackan. Ik ben heel blij dat we met Schaars een zekerheidje hebben binnengehaald (afgezien van zijn blessureverleden), maar voor de rest waren de aanwinsten de afgelopen jaren vooral gokjes. Die voor het overgrote deel niet goed zijn uitgepakt. Reza valt ook in de categorie 'gokje' en dat vond (vind) ik niet verstandig. Zonder goede centrumspits wordt het gewoon weer een heel grijs seizoen, ondanks het op papier prima middenveld dat we nu hebben.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Rick » 23-08-2016 22:40

Het enige wat ik aangeef is dat er te snel conclusies getrokken worden over Reza. Ik loop niet in de polonaise en ben juist kritisch. Wat betreft het feit dat Reza hier langer gespeeld heeft, doet er natuurlijk niet toe. Het is een nieuwe selectie en met een nieuwe coach. Waarschijnlijk moeten we het hier mee doen inderdaad, jammer want ik zie liever ook een scorende apits komen die ook als aanspeelpunt kan dienen. Lars Veldwijk bijvoorbeeld. Maar anders zie ik liever Reza in de spits dan Veerman!
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wizard » 26-08-2016 09:01

AllardP schreef:Reza valt ook in de categorie 'gokje' en dat vond (vind) ik niet verstandig. Zonder goede centrumspits wordt het gewoon weer een heel grijs seizoen, ondanks het op papier prima middenveld dat we nu hebben.

Reza is gehaald als ervaren jongen, wat op dat moment broodnodig was. Op dat moment was de kans behoorlijk groot dat iemand als Schaars niet gehaald kon worden. Als spits is het geen afmaker en dat wist de club ook gezien zijn verleden als club- maar ook nationaal teamspeler. Het is wel een meevoetballende spits en daaruit merk je al dat het team qua voetbal al veel beter presteert dan vorig jaar. Als spits is het inderdaad een 'gokje', maar deze jongen zou in de toekomst ook op de vleugel terecht kunnen. Verder vind ik deze aankoop zeer verstandig gezien het proces waar de club op dat moment in zat en het gebrek aan ervaren spelers: Transfervrij, NL sprekend, ligt erg goed in de groep en een bak aan ervaring.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Otsje P » 26-08-2016 09:29

Geef het alsjeblieft een beetje tijd. In het duel met AZ had hij moeten scoren, maar verder heeft hij amper kansen gehad. Als hij er zaterdag 1 inprikt loopt hij 1 op 2, en heb je alweer een prima gemiddelde. We zijn net begonnen en er is gewoon nog sprake van "small sample size". Oftewel veel te weinig info om conclusies uit te trekken.

Na een potje of 8 a 9 weten we al veel meer. Dan is de markt al wel dicht, maar die gaat in de winter weer open.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor AllardP » 26-08-2016 10:17

@Wizard. Ik ben ook helemaal niet tegen de komst van Reza; ik betwijfel alleen sterk of we daarmee voldoende hebben gedaan in de aanval. Zoals Otsje al zegt: we weten pas over een maand of wat of Reza de 'missing link' is. Blijkt dat niet het geval, dan kunnen we de eerste seizoenshelft alweer afschrijven.

Het liefst zou ik er daarom nog een speler bij hebben (flank of centrum) waarvan we weten dat hij meekan in de subtop. Nu hebben we geen alternatieven als het plan-Reza mislukt. Ook voor de wisselmogelijkheden is dat trouwens heel wenselijk.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Voorstopper » 26-08-2016 12:22

Denk dat hij met zijn ervaring en voetballende kwaliteiten prima kan manifesteren in de NL middenmoot-subtop. De vraag is wel of hij dé spits is die we op dit moment nodig hebben. Maar de langere termijn zal dat wel uitwijzen, voetballen kan hij sowieso wel, of hij goals gaat maken is vooral de vraag.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Rick » 27-08-2016 20:48

Scoorde vandaag niet, maar was toch elke keer weer goed aanspeelbaar. Maar of het echt een spits is?
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor fuotbalgek » 27-08-2016 20:56

Rick schreef:Scoorde vandaag niet, maar was toch elke keer weer goed aanspeelbaar. Maar of het echt een spits is?


Tweede helft een stuk beter dan de eerste, maar ben ook niet overtuigd dat dit een spits is in ons systeem.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Ebiede » 27-08-2016 21:01

Ik wordt niet vrolijk van hem. Te traag en vind hem weinig toevoegen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor pes5 » 27-08-2016 21:16

Idem. Gebeurt voor de goal ook veel te weinig met hem. Het is geen echte spits.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor badfrisianboy » 27-08-2016 21:46

Jammer maar helaas. Wederom een spits die niet het gewenste niveau heeft. Graag voor 1 september nog een echte kwalitatief goede spits. Wordt alles zoveel makkelijker van. Dan win je vandaag met 2 of 3 - 0.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor AllardP » 27-08-2016 23:56

Technisch aardige voetballer, maar hij mist handelingssnelheid en explosiviteit. Zelfs lantarenpaal Veerman heeft dat meer. Er moet nog echt iets bij voor 1 september. Als Larsson ook nog eens last minute vertrekt, hebben we een groot probleem.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Knipecity » 28-08-2016 09:36

Zeer teleurstellend gisteren weer. Probeerde meerdere keren bij een kansrijke aanval een man uit te spelen en verloor steeds de bal. Zeer matige speler die overall minder brengt dan Veerman en zelfs Te Vrede, want Reza is ook nog eens nauwelijks dreigend bij hoge voorzetten voor de goal.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor BK2007 » 28-08-2016 09:45

Hoe was dit ook weer gegaan ? Op voorspraak van Streppel had Vonk hem gehaald ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Rick » 28-08-2016 15:17

AllardP schreef:Technisch aardige voetballer, maar hij mist handelingssnelheid en explosiviteit. Zelfs lantarenpaal Veerman heeft dat meer. Er moet nog echt iets bij voor 1 september. Als Larsson ook nog eens last minute vertrekt, hebben we een groot probleem.


AllardP kom op, je kan zeggen dat het geen killer is. Maar Veerman meer handelingssnelheid? Totale onzin! Veerman schijnt de snelste te zijn dus dat is niet zo gek. Maar even om een paar voorbeelden op te noemen. Reza legt een bal terug op van Amersfoort (die had moeten zitten), maar een echte spits schiet waarschijnlijk zelf. Vlak voordat Larsson scoort houdt hij de bal ook goed bij zich waardoor Namli in de combinatie uiteindelijk voor de goal verschijnt. Verder had hij zelf één mogelijkheid op een voorzet van Zeneli, die net naast ging.

Door Reza heb je gewoon meer voetbal voorin en er is minder door dom balverlies waardoor we weer een counter om de oren krijgen. In de combinatie goed en daarom een verbetering ten opzichte van vorig jaar. Ik zit in ieder geval niet meer met ergernis naar onkunde te kijken.

Veerman kan soms leuke dingen doen, maar is zo onvoorspelbaar omdat zijn basistechniek hem gewoon vaak in de steek laat. In de laatste minuten krijgt hij een prima voorzet die hij aanneemt met links maar die springt gewoon 3 meter van zijn poot af, waardoor hij niet kan schieten. Maar goed het liefst zie ik ook een Alves in de spits.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Rick » 28-08-2016 15:19

Knipecity schreef:Zeer teleurstellend gisteren weer. Probeerde meerdere keren bij een kansrijke aanval een man uit te spelen en verloor steeds de bal. Zeer matige speler die overall minder brengt dan Veerman en zelfs Te Vrede, want Reza is ook nog eens nauwelijks dreigend bij hoge voorzetten voor de goal.


Noem eens voorbeelden? Minder dan Veerman en Te Vrede... Wat een onzin!
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Flying Tilster » 28-08-2016 15:54

Rick schreef:Door Reza heb je gewoon meer voetbal voorin en er is minder door dom balverlies waardoor we weer een counter om de oren krijgen. In de combinatie goed en daarom een verbetering ten opzichte van vorig jaar. Ik zit in ieder geval niet meer met ergernis naar onkunde te kijken


Dan heb jij blijkbaar een totaal andere wedstrijd gezien dan mij. Reza viel zwaar, maar dan ook zwaar door de mand.
Niet balvast.. verliest bijna al zijn duels.. In de combinaties veel balletjes te kort of knullig balverlies.
Je speelt op dit moment met 10 als Reza blijft staan. Zelfs Veerman heeft meer dreiging.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Knipecity » 28-08-2016 17:07

Rick schreef:
Noem eens voorbeelden? Minder dan Veerman en Te Vrede... Wat een onzin!

Kijk de wedstrijd maar terug. Ik kan niet uit mijn hoofd minuten aangeven waarin dat gebeurde. Geef jij maar aan op welke momenten hij wel liet zien dat hij een goede spits voor ons is. Als je hem ziet naast jongens als Larsson, Zeneli met hun behendigheid, maar ook Pelle en Namli dan valt hij zwaar uit de toon. Helaas. Veerman vind ik balvaster en die kan soms wel beslissende ballen geven, maar is ook dreigender voor de goal bij voorzetten. Let maar op, het is een kwestie van tijd dat Streppel dat ook in ziet.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Mackan68 » 28-08-2016 17:59

Rick schreef:AllardP kom op, je kan zeggen dat het geen killer is. Maar Veerman meer handelingssnelheid? Totale onzin! Veerman schijnt de snelste te zijn dus dat is niet zo gek. Maar even om een paar voorbeelden op te noemen. Reza legt een bal terug op van Amersfoort (die had moeten zitten), maar een echte spits schiet waarschijnlijk zelf. Vlak voordat Larsson scoort houdt hij de bal ook goed bij zich waardoor Namli in de combinatie uiteindelijk voor de goal verschijnt. Verder had hij zelf één mogelijkheid op een voorzet van Zeneli, die net naast ging.

Door Reza heb je gewoon meer voetbal voorin en er is minder door dom balverlies waardoor we weer een counter om de oren krijgen. In de combinatie goed en daarom een verbetering ten opzichte van vorig jaar. Ik zit in ieder geval niet meer met ergernis naar onkunde te kijken.

Veerman kan soms leuke dingen doen, maar is zo onvoorspelbaar omdat zijn basistechniek hem gewoon vaak in de steek laat. In de laatste minuten krijgt hij een prima voorzet die hij aanneemt met links maar die springt gewoon 3 meter van zijn poot af, waardoor hij niet kan schieten. Maar goed het liefst zie ik ook een Alves in de spits.


Het is redelijk eenvoudig. 4 Wedstrijden kleine 350 minuten gespeeld: 1 Frommelgoal die eerlijkheidshalve misschien nooit had mogen tellen. Geen goals, geen assists. En volgens mij is dat waar een centrale aanvaller op afgerekend wordt. Hij heeft geen aandeel in ons scorend vermogen. Heeft wel een aandeel in het ontbreken daaraan. Ik heb het al eerder gezegd, mooi voetbal (ook dat is me bij Reza nog niet helemaal volkomen duidelijk) is één, maar het gaat om de goals en de punten. Wanneer je zoveel kansen mist om 1 goaltje te maken dan doe je het gewoon niet goed. Hoe lang moeten we nog geduld hebben tot Reza een eerste, zoals ze dat noemen 'prima spitsengoal' gaat maken?
Je noemt de bal die in het gedrang (het werd hem lastig gemaakt door 2 PEC'ers) voor de goal van Henk z'n voet springt op't laatst. Maar wat heeft Reza in zijn 4 wedstrijden allemaal voor moois laten zien vlak voor de goal?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Zwart Schoeisel » 28-08-2016 18:05

Knipecity schreef:Kijk de wedstrijd maar terug. Ik kan niet uit mijn hoofd minuten aangeven waarin dat gebeurde. Geef jij maar aan op welke momenten hij wel liet zien dat hij een goede spits voor ons is. Als je hem ziet naast jongens als Larsson, Zeneli met hun behendigheid, maar ook Pelle en Namli dan valt hij zwaar uit de toon. Helaas. Veerman vind ik balvaster en die kan soms wel beslissende ballen geven, maar is ook dreigender voor de goal bij voorzetten. Let maar op, het is een kwestie van tijd dat Streppel dat ook in ziet.


Ik vond Reza ook zeker nog niet goed en niet sterk, maar als ik het terug kijk is hij slechts 1x de bal kwijtgeraakt (loss of possession) en dat is net zo vaak als Veerman tijdens zijn invalbeurt. Daarnaast heeft hij wel maar één kans gecreëerd gister. Wat ik overigens opvallender vind is de (gemiddelde) positie vanaf waar Zeneli zijn passes heeft verstuurd, dit is centraler en net wat dieper dan Reza. Terwijl mij niet echt op is gevallen dat ze elkaar in de wegliepen of dat Zeneli Reza probeerde te compenseren óf nam Zeneli misschien de ruimte weg voor Reza?
Zwart Schoeisel
Selectiespeler
 
Berichten: 162
Geregistreerd op: 26-03-2015 15:37

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Mackan68 » 28-08-2016 18:20

Zwart Schoeisel schreef:Terwijl mij niet echt op is gevallen dat ze elkaar in de wegliepen of dat Zeneli Reza probeerde te compenseren óf nam Zeneli misschien de ruimte weg voor Reza?

Ik denk dat Zeneli een beetje hetzelfde aanvallersinstinct heeft als Larsson. Wanneer een spits niet tot nauwelijks iets laat zien dan ga je als aanvaller logischerwijs zelf op avontuur. Hij deed dat gister vooral in de 2e helft behoorlijk dreigend. En Larsson scoorde uiteindelijk door zelf ook maar weer eens voor de goal op te duiken. Nog logischer dan vorig seizoen eigenlijk met de langere Te Vrede en Veerman.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor pes5 » 28-08-2016 18:33

Toch vind ik wel dat Arber langer op de zijkant moet blijven, of Reza moet uitwijken. Nu wordt het daar inderdaad erg druk.

Ik vond de wisselwerking tussen Larsson en Namli wel heel goed trouwens.

Rezais duidelijk trager dan ik verwacht had, maar ik denk ook nog steeds dat hij pas in oktober echt helemaal fit is.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Knipecity » 28-08-2016 21:12

1x balverlies? Nou heb het toch vaker gezien, maar goed, ik ga ook niet verder bashen. Ik ben gewoon een beetje teleurgesteld over zijn niveau, maar niet verrast, gezien zijn geschiedenis bij vnl kleinere clubs. Bij wat grotere clubs was hij niet succesvol.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Zwart Schoeisel » 28-08-2016 21:18

Knipecity schreef:1x balverlies? Nou heb het toch vaker gezien, maar goed, ik ga ook niet verder bashen. Ik ben gewoon een beetje teleurgesteld over zijn niveau, maar niet verrast, gezien zijn geschiedenis bij vnl kleinere clubs. Bij wat grotere clubs was hij niet succesvol.


Volgens de statistieken is 1x de bal van hem afgepakt en was 2/3 van zijn passing goed. Ik had ook anders gedacht toen ik hem gister zag spelen. Doelgericht is hij in ieder geval tot nu toe niet en hij valt mij ook tegen.
Zwart Schoeisel
Selectiespeler
 
Berichten: 162
Geregistreerd op: 26-03-2015 15:37

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Rick » 29-08-2016 10:00

Knipecity schreef:1x balverlies? Nou heb het toch vaker gezien, maar goed, ik ga ook niet verder bashen. Ik ben gewoon een beetje teleurgesteld over zijn niveau, maar niet verrast, gezien zijn geschiedenis bij vnl kleinere clubs. Bij wat grotere clubs was hij niet succesvol.


Zat je in het stadion Knipecity? Want ik denk dat je hem verward met Namli. Ik heb afgelopen zaterdag hem constant in de gaten gehouden (fox sports) om een goed oordeel te kunnen geven. En ik was niet de enige (ook niet supporters) die het een verbetering vinden ten opzichte van Veerman en Te Vrede. Iedereen zijn mening hoor, ik heb zelf liever ook een Veldwijk of een Fred Friday. Maar voetballend had hij nauwelijks balverlies en gaf vaak een goed vervolg aan de situatie. Voorbeelden heb ik al gegeven, moet je even bericht teruglezen. Maar de belangrijkste was die waaruit Larsson uiteindelijk scoort. Reza krijgt de bal ingespeeld, maakt zich goed breed, controleert de bal en zorgt ervoor dat Namli die voorzet kan geven. Dat het te weinig is ben ik echter wel met jullie eens. Maar Veerman een beter aanspeelpunt is absolute onzin! Als ik Veerman was (positief hoor dat hij nu zo fit is) zou ik elke dag twee uren alleen maar die basistechniek trainen. Als hij er namelijk voor kan zorgen dat dat eens goed en constant is, zou hij Reza gewoon uit de basis spelen. Maar die ballen springen te pas en te onpas van zijn voet. Hij had gewoon gescoord als hij die bal in de 16 met zijn linker goed controleert, zodat hij met rechts kan uithalen. Maar die bal springt gewoon van zijn voet en ligt drie meter verder, weg kans!! Hij heeft net als Tevrede teveel balverlies en dat is niet lekker aansluiten als middenvelder, wanneer je er niet op kan bouwen dat je spits die bal niet fatsoenlijk kan kaatsen of een goed vervolg kan geven aan de situatie.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor DSCH » 29-08-2016 13:52

Mackan68 schreef: Geen goals, geen assists. En volgens mij is dat waar een centrale aanvaller op afgerekend wordt.


Is dit niet verdraaien van de statistieken Mackan? Een frommelgoal is ook een goal. Als je iedere keer zulk soort goals bij de statistieken gaat aftrekken dan krijgt iedere speler andere (mindere) statistieken. Denk aan onterecht gegeven penalty's, buitenspeldoelpunten en doelpunten waaraan vooraf een overtreding wordt gemaakt. Daarnaast kun je er dan ook aan gaan denken om assists erbij op te tellen zonder dat ze er echt waren. Als van Amersfoort die ene bal gewoon had gemaakt dat had hij een assist gehad. Maar deze tellen we toch ook niet zomaar even op? Waarom dan wel zomaar een goal van de statistieken aftrekken?

Ben het verder wel eens met je verhaal. Ook ik vind dat hij tot nog toe te weinig brengt om daadwerkelijk iets toe te voegen aan het team. Maar toch zie ik liever hem in de spits dan Veerman. Die is meer geschikt als pinchhitter.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Knipecity » 29-08-2016 19:03

Rick, ik zat zeker in het stadion en had goed overzicht. Zit nl hoog en het is maar wie je vraagt. De mensen met wie ik praat zien eveneens nul progressie in hem en ook zij vinden Veerman en Te Vrede meer spits dan Reza. Reza is geen spits. Hij heeft vrijwel niks wat een spits moet hebben. Let maar op, deze jongen wordt een miskoop.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor BK2007 » 29-08-2016 19:06

De bezem moet maar eens door de scouting.
In elk geval de spitsenscout eruit flikkeren.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Rick » 29-08-2016 19:21

Knipecity schreef:Rick, ik zat zeker in het stadion en had goed overzicht. Zit nl hoog en het is maar wie je vraagt. De mensen met wie ik praat zien eveneens nul progressie in hem en ook zij vinden Veerman en Te Vrede meer spits dan Reza. Reza is geen spits. Hij heeft vrijwel niks wat een spits moet hebben. Let maar op, deze jongen wordt een miskoop.


Meer spits wel, maar die hebben vleugelspelers nodig met voorzetten. Die hebben we niet! Je kan zeggen wat je wil, maar voetballend is hij gewoon beter. Nogmaals ik zie liever een Veldwijk of Friday, maar die hebben we niet. Ik zou daarom vooralsnog kiezen voor Reza omdat het met hem voorin beter loopt. Maar we zullen zien.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten