Moderators: Beheerders, Fanmasters
Wizard schreef:Ik ben het hier dus absoluut niet mee eens. Hij mist dan wel twee 100% kansen en vergeet een medespeler te laten scoren, maar speelt behoudens deze missers een geweldige wedstrijd. Sterk aan de bal, uitstekend in de combinatie en speelt met zijn looplijnen de tegenstander helemaal open waardoor er ruimte ontstaat voor de steekpass, maar ook voor z'n medespelers
Wizard schreef:Wellicht is uitstekend in de combinatie wat teveel van het goede, maar juist de laatste wedstrijden vind ik hem sterker aan de bal. Met zijn looplijnen trekt hij behoorlijke ruimtes voor z'n medespelers en hemzelf waardoor kansen ontstaan. En juist dat laatste ontbrak er behoorlijk aan en was ook precies wat dit team miste: kansen creëren. Ik ben er dan ook van overtuigd dat die goals vanzelf komen. Wel ben ik het er helemaal mee eens dat het frustrerend is (voor zowel hem als de supporters) dat hij zoveel kansen mist, en dat dat beeld blijft hangen/overheersen.
pes5 schreef:Het lijkt nu net alsof je over doelman zegt na twee dikke blunders en tegendoelpunten; Ik vond z'n uittrappen wel goed.
Kortom, ik snap dat je iets positiefs zoekt, maar Reza is dit seizoen ver onder de maat.
Thinkman schreef:Denk dat ie tegen PEC weer scoort. Zal ook wel weer eens tijd worden, maar de vorm keert terug.
Knipecity schreef:Reza kan er echt heel weinig van. Vorig jaar was een incident, hij is van niveau Jupiler League.
Mackan68 schreef: is minimaal 1/3 van Reza's productie van vorig seizoen te danken aan Larsson.
Wizard schreef:Dat vind ik zo'n enorme dooddoener. Bijna elke spits heeft goede spelers om zich heen nodig om te scoren. Dat is bij Reza niet anders. Ook Finnbogasons productie was voor minimaal 50% door Ziyech en penalties; maakt hem dat dan een mindere spits? Ik denk wel zeker van niet.
In België en NL loopt hij qua statistieken 1 op 2, wat ik een prima gemiddelde vind voor een spits bij clubs die niet in de bovenste regionen meedraaiden. Daarom denk ik dat hij bij een club als Heerenveen dit seizoen - net als vorig seizoen - 1 op 2 moet kunnen halen. Laat hem de inhaalrace op de eerste 12 wedstrijden maar inzetten tegen Pec.
Wizard schreef:Dat vind ik zo'n enorme dooddoener. Bijna elke spits heeft goede spelers om zich heen nodig om te scoren. Dat is bij Reza niet anders. Ook Finnbogasons productie was voor minimaal 50% door Ziyech en penalties; maakt hem dat dan een mindere spits? Ik denk wel zeker van niet.
Marça schreef:Hoe kom je aan 49 goals in 119 duels? Bij Heerenveen staat hij na 54 duels nu op 25 goals. Dat Reza geen spits is van het kaliber Finnbogason is duidelijk, maar dat hij er niets van kan is ook niet waar. Lijkt me sowieso dat de club in de zomer op zoek mag naar een nieuwe spits, ik vermoed dat Reza het nog wel een keer over de landsgrenzen wil proberen na het WK.
AllardP schreef:Ik vind het lastig in te schatten hoe goed Hornkamp is, maar ik vind het raar dat hij uberhaupt niet in de picture lijkt gezien de prestaties van Reza en Veerman. Misschien is hij wel de volgende Vlap en pakt hij direct zijn kans als hij eindelijk eens speelminuten krijgt. Kom op Streppel, wat hebben we te verliezen?
Neymar schreef:http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=319892
De vijftien Eredivisie-spelers die de meeste grote kansen misten. Wie staat er op 2?
Neymar schreef:http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=319892
De vijftien Eredivisie-spelers die de meeste grote kansen misten. Wie staat er op 2?
Baas schreef:Ik heb niets gelezen.. Waar staat dat gerucht?
Zou, met alle respect, heel fijn zijn als ze hem kunnen slijten.
Kan Henk weer op de bank en kunnen wij een echte kwaliteitsspits kopen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten