Magnus Wolff Eikrem

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor feanryp23 » 11-01-2014 17:30

Eikrem wordt klaargemaakt voor een invalbeurt. Eerste wedstrijd, meteen invallen!!
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Heerenveen rules » 12-01-2014 22:08

Ik vermoed dat Eikrem volgend jaar in de Championship loopt te ballen..... :mrgreen: Ja, echt een stap omhoog.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15934
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Knipecity » 12-01-2014 23:29

Heerenveen rules schreef:Ik vermoed dat Eikrem volgend jaar in de Championship loopt te ballen..... :mrgreen: Ja, echt een stap omhoog.

En dan heb jij lol? Man, man wat een leven heb jij....
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Superfries88' » 13-01-2014 00:16

De Premier League is een van de best bekeken competities wereldwijd, tribunes zitten veelal vol, de salarissen zijn uitmuntend en de gemiddelde degradatiekandidaat heeft misschien wel meer te besteden dan de gehele Eredivisie. Daarnaast zegt het genoeg dat Solskjaer miljoenen te besteden heeft, maar in eerste instantie naar spelers als Eikrem op zoek gaat. Daar spreekt enorm veel vertrouwen uit. Meer vertrouwen dan Van Basten hem kan bieden, ja. Dat lijkt me toch wel overduidelijk een positieverbetering.

Ik gun Eikrem in ieder geval het allerbeste. Persoonlijk beschouw ik zijn vertrek nog steeds als een nederlaag voor sc Heerenveen. De manier waarop althans.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Baggerraartje » 13-01-2014 04:06

Ik begrijp de opmerking van HR wel. Je vraagt je nu wel af waarom Eikrem in godsnaam een half jaar geleden getekend heeft bij Heerenveen? Het lijkt nu meer op vluchtgedrag. Zoiets van alles beter dan molde. Hij heeft zich schijnbaar nooit voor 100% willen inzetten voor Heerenveen. Ik gun hem verder een goede start bij cardiff, echter alle aandacht voor deze speler op het forum vind ik erg overdreven. Laten we eerlijk zijn deze speler heeft helemaal niets togevoegd aan Heerenveen of de historie daarvan. Deze speler krijgt nu meer aandacht dan jeugdspelers die hier al jaren spelen. Bij dit soort spelers zou eigenlijk gelijk een slotje op het topic moeten!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Frisian Viking » 13-01-2014 07:03

Van Basten heeft hem compleet genegeerd en nu verbazen wij ons dat hij kiest voor een stap hogerop naar een trainer die het volle vertrouwen in hem heeft en waar hij bedragen kan verdienen die hier ondenkbaar zijn? Bijzonder hoor. En weer eens een uiterst treurige opmerking van Heerenveen Rules om maar te hopen dat hij volgend jaar een niveau lager speelt. Ik heb te doen met mensen die zo in het leven staan.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Baggerraartje » 13-01-2014 08:01

Wat jij schrijft is ook suggestief, als van basten hem wel altijd had opgesteld en hij was dan vertrokken, dan was Ekrem wel altijd een eikel? Meer verdienen in Engeland en een trainer die hem goed kent uit zijn Molde tijd zijn vaste gegevens. Het wordt er niet beter op...met dit forum!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Stiffie » 13-01-2014 08:56

Ik begrijp jouw opmerking niet Baggeraartje. Eikrem deed een half jaar gelden een stap omhoog en doet dat nu weer nu hij de kans krijgt dat hadden alle voetballers gedaan. Eikrem is gewoon een goede speler, een beetje kenner vind het jammer dat die nu al weer weg is.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Superfries88' » 13-01-2014 10:55

Baggerraartje schreef:Je vraagt je nu wel af waarom Eikrem in godsnaam een half jaar geleden getekend heeft bij Heerenveen?


Eikrem droomde van het spelen in de Premier League. Via Heerenveen wilde hij de volgende carrièrestap maken. Dit tempo had hij vast niet verwacht, maar de manier waarop hij zijn basisplaats verloor waarschijnlijk evenmin. Zijn doel is alleen bereikt.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Grimo » 14-01-2014 11:29

Superfries88' schreef:
Eikrem droomde van het spelen in de Premier League. Via Heerenveen wilde hij de volgende carrièrestap maken. Dit tempo had hij vast niet verwacht, maar de manier waarop hij zijn basisplaats verloor waarschijnlijk evenmin. Zijn doel is alleen bereikt.


Als kleine jongen droomde hij natuurlijk al van de nr 17 van Engeland. Elk Noors jongetjes slaapt in een Cardiff pyjama en hoopt ooit voor de club van geweldenaar Vincent Tan te voetballen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Flying Frisian » 14-01-2014 12:07

Financiële en sportieve vooruitgang zijn voor topsporters belangrijke argumenten om een stap naar graziger weiden te nemen. Voeg daarbij het gebrek aan uitzicht op regelmatige speeltijd en een vertrek binnen een half jaar is niet gek.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Superfries88' » 14-01-2014 12:09

Grimo schreef:Als kleine jongen droomde hij natuurlijk al van de nr 17 van Engeland. Elk Noors jongetjes slaapt in een Cardiff pyjama en hoopt ooit voor de club van geweldenaar Vincent Tan te voetballen.


Vul op deze punten sc Heerenveen en Jelko van der Wiel in en je krijgt precies dezelfde toonzetting. Mijn punt is: Eikrem heeft een bepaalde doelstelling als voetballer, namelijk slagen in de Engelse Premier League. Dat doel denkt hij via Cardiff City eerder te bereiken dan door bij sc Heerenveen te blijven. Daar valt best iets voor te zeggen. Misschien pakt het goed uit en misschien ook niet, maar Eikrem besluit er nu vol voor te gaan. Ik vind dat prima, ook al vind ik het zonde voor sc Heerenveen.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor forca hveen » 14-01-2014 14:18

Grimo schreef:Als kleine jongen droomde hij natuurlijk al van de nr 17 van Engeland. Elk Noors jongetjes slaapt in een Cardiff pyjama en hoopt ooit voor de club van geweldenaar Vincent Tan te voetballen.


Denk dat Eikrem zich meer in de kijker van de grote clubs in Engeland speelt wanneer hij elke week in de basis mag beginnen bij Cardiff dan dat hij elke week weer op de bank plaats mag nemen van Marco van Basten bij Heerenveen. Het is dus meer een stap naar het verwezenlijken van zijn droom in mijn ogen.
Hoop voor Eikrem dat hij daadwerkelijk slaagt en vind het nog altijd enorm zonde dat hij bij heerenveen zo weinig aan spelen toe is gekomen.....
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Knipecity » 14-01-2014 16:58

Hele logische keus van Eikrem om te gaan, omdat:

- trainer die (wel) vertrouwen in hem heeft
- meer salaris
- mooiere competitie

Kortom begrijpelijk.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Marco van Basten

Berichtdoor john2p » 28-01-2014 22:18

Even weer een oud thema. Maar het valt me op dat Eikrem bij de wedstrijden van Cardiff nog steeds geen onbetwiste basisspeler is. Dat vind ik toch raar, want hij zou naar een trainer gaan die hem helemaal kende en dus ook 100% vertrouwen zou geven. En nu al zijn vierde wedstrijd op rij reserve of in de rust gewisseld (afgelopen wedstrijd).

Kennelijk is dus ook zijn geliefde trainer Solskjaer nog niet volledig overtuigd en speelt hij met een middenveld Whittingham, Soto, Noone and Mutch, waaronder twee controleurs, lol.

Ik vermoed dat vBasten toch wel een aardige kijk heeft gehad op wat Eikrem ook voor de eredivisieniveau nog net tekort kwam. Dat was er denk ik heus wel uitgekomen, en het zal ook best dat hij dat bij Cardiff ook gaat laten zien. Maar zijn proces gaat toch niet zo snel als de buitenwacht denkt.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Eric » 28-01-2014 22:31

Eikrem was behoorlijk onzichtbaar tegen Bolton in de FA Cup. Alleen te zien tijdens standaardsituaties. Hij lijkt er fysiek nog niet helemaal klaar te zijn voor het Engelse voetbal. Zullen de supporters daar blij mee zijn.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor john2p » 28-01-2014 22:41

Eric schreef:Eikrem was behoorlijk onzichtbaar tegen Bolton in de FA Cup. Alleen te zien tijdens standaardsituaties. Hij lijkt er fysiek nog niet helemaal klaar te zijn voor het Engelse voetbal. Zullen de supporters daar blij mee zijn.



Nou ik denk toch dat we de voorzichtige conclusie kunnen trekken, dat hij ook voor de eredivisie nog niet 100% klaar voor was. Althans in de maanden oktober/november. En dat het wat dat betreft (achteraf) toch wel te rechtvaardigen valt dat hij toen reserve stond. Ik kan het nooit meer bewijzen, maar ik heb toch de indruk dat vBasten hem klaar wilde stomen voor de tweede helft van dit seizoen. Hij kreeg al weer namelijk steeds meer speeltijd in december.
Nou ja het is voorbij, dus geen enkele zin meer om te speculeren.

Maar 1 ding weet ik wel, hij is blij met zijn centen, maar is er qua spelminuten totaal niet op vooruit gegaan. Vanavond weer 0,0 minuten gespeeld. Tja, had dan een half seizoen meer geduld gehad. Maar Heerenveen wilde ook erg graag het geld.

Dit laat wel het dilemma voor vBasten zien. Spelers hebben tijd nodig om te groeien. Als die dan ontevreden zijn, omdat ze sneller willen dan wrs. goed voor ze is, het bestuur snel geld wilt zien, is dat wel verdomde lastig voor het opbouwen van een jong team.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Eric » 28-01-2014 22:51

Feit blijft wel dat er met Eikrem meer voetbal in de ploeg zat dan met De Roon / vd Berg. Ik heb Eikrem een aantal geniale passes zien geven, maar ook grote delen van de wedstrijd onzichtbaar zien zijn. Daarnaast is hij ook bij enkele tegengoals negatief betrokken geweest.

Eikrem had wel alles in zich om een Eredivisie topper te worden. Hij heeft rust aan de bal, overzicht en een schitterende pass in de benen. Ik denk dat Van Basten graag aan hem had willen sleutelen. Helaas had Eikrem het hier niet naar zijn zin (door Van Basten?) en heeft Heerenveen het geld van de transfer nodig. Ik heb het idee dat de gehele transfer achter de rug om is gedaan van Van Basten. ik hoop dat de club nog met een beter statement naar buiten gaat komen na afloop van het seizoen.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor john2p » 28-01-2014 22:56

Eric schreef:Feit blijft wel dat er met Eikrem meer voetbal in de ploeg zat dan met De Roon / vd Berg. Ik heb Eikrem een aantal geniale passes zien geven, maar ook grote delen van de wedstrijd onzichtbaar zien zijn. Daarnaast is hij ook bij enkele tegengoals negatief betrokken geweest.

Eikrem had wel alles in zich om een Eredivisie topper te worden. Hij heeft rust aan de bal, overzicht en een schitterende pass in de benen. Ik denk dat Van Basten graag aan hem had willen sleutelen. Helaas had Eikrem het hier niet naar zijn zin (door Van Basten?) en heeft Heerenveen het geld van de transfer nodig. Ik heb het idee dat de gehele transfer achter de rug om is gedaan van Van Basten. ik hoop dat de club nog met een beter statement naar buiten gaat komen na afloop van het seizoen.


Dat is ook mijn gevoel. Het is zo jammer dat vBasten zo "kil" lijkt te communiceren. Ik geloof namelijk rondom Eikrem, dat jij gelijk hebt. Dat vBasten heel graag een groei had willen maken met hem. Net als dat hij met Finnbogason, nu Ziyech, en Bilal o.a. doet. Maar dat had hij denk ik beter kunnen uitleggen aan Eikrem. Anderzijds ik vind ook dat soms spelers wel heel snel ontevreden zijn. hij heeft best aardig wat gespeeld. perspectief was niet slecht. Bij Pappa was nl heel snel duidelijk dat vBasten het niet in hem zag zitten. Ja dan houdt het op voor een speler. Maar bij Eikrem zag je toch wel dat vBasten vertrouwen in hem had, maar hem denk ik langzaam wilde brengen, of in ieder geval langzamer dan de speler zelf wilde.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor john2p » 02-02-2014 20:45

Vandaag weer geen speelminuten. Zal er hard aan moeten gaan trekken.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Voorstopper » 27-02-2014 11:19

Hoewel Cardiff de laatste tijd bijna alles verliest speelt Eikrem de laatste paar keer wel basis.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor john2p » 02-03-2014 18:48

Weet iemand waarom Eikrem vandaag niet in de selectie is opgenomen? is hij geblesseerd?
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Superfries1996 » 10-04-2014 20:35

Heeft maar liefst 5 wedstrijden tot nu toe gespeeld voor Cardiff City, bovendien wens ik hem veel plezier in de Championship. :lol:
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor john2p » 10-04-2014 22:18

@superfries 1996 tja een beetje leedvermaak heb ik ook wel. Ik vond het echt jammer dat die wegging. Maar het hele gebeuren laat wel zien, dat hij er nog helemaal niet klaar voor was. Zelfs onder Solskjaer geen basisplaats. Nota bene zijn lievelingstrainer. Duidelijk is dat hij handelingssnelheid en fysiek nog heel veel te leren had in de eredivisie. Maar geluk bij een ongeluk, door zijn vertrek kon en mocht Daley doorschuiven.

Helemaal prima zo!
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Freezeman » 12-04-2014 14:47

Volgens mij heeft Solskjaer daar totaal niks te vertellen over een opstelling.
Tan laat dat vast niet toe. :-)
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor TORCIDA » 14-04-2014 13:31

tja zag van basten het dan toch goed? dat hij in potentie heel goed is maar ook erg wisselvallig?
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Eric » 14-04-2014 13:43

Het EPL is wel even een niveau of 10 hoger dan hier, het is dan ook logisch dat hij daar geen basisplaats heeft. Ik weet zeker dat een ploeg als Cardiff hier zou meestrijden om het kampioenschap.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-04-2014 22:06

Waarmee je suggereert dat Ajax daar een degradatiekandidaat zou zijn. Kom op. Ik heb wedstrijden van Cardiff gezien. Dramatisch. Wij zijn niks minder.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15934
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Eric » 14-04-2014 22:17

En daarom schopt Altidore er hier 20 in een seizoen in en zit hij bij Sunderland momenteel lekker de bank warm te houden. Geloof mij, het niveauverschil is groot. En Ajax zou in Engeland echt niet meer dan een middenmoter zijn inderdaad.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Magnus Wolff Eikrem

Berichtdoor Surhuisterveen » 16-04-2014 12:44

Nogal overdreven. Ik zie meer dan regelmatig duels in de PL die het aanzien niet waard zijn. Een Ajax zou daar moeiteloos in de middenmoot meedraaien.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron