Stefano Marzo

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

BK2007 schreef:Ik heb het hier wel eens vaker opgemerkt:
Is het in jullie wel eens opgekomen dat Pele er zelf ook iets van mag vinden ?
Wellicht dat hij het liefst op de back staat.
Ik denk dat Pele gewoon moet staan waar het elftal hem het best kan gebruiken.
En dat het er dus niet zoveel toe doet wat hij daar zelf van vindt, het is tenslotte een professional.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

van Anholt is en was altijd een middenvelder, en is daarna back gaan spelen. Ik denk dat hij meer een middenvelder is, tegen PSV deed hij het niet slecht als je het mij vraagt.

Marzo speelt echt heel degelijk de laatste tijd. Kiest ook de juiste momenten om mee op te komen.
Hij doet verdedigend eigenlijk alles goed.
Ik hoop dat hij blijft, ik denk dat hij beter is dan een een Schmidt.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Ik begrijp eigenlijk alle keuzes die er gemaakt zijn door het bestuur betreffende het vertrek van spelers en trainers. Eén blijf ik echte ronbegrijpelijk vinden en dat is het vertrek van Marzo.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Schmidt niet zo erg gevolgd heb in zijn periode bij GA Eagles. Maar voetballend / technisch vind ik Marzo beter. Qua lengte (in het moderne voetbal niet onbelangrijk in mijn optiek) wint hij het van de relatief kleine Doke. Bovendien als je van Anholt op het middenveld zet (waar ik voorstander van ben) heb je met Schmidt maar één rechtsback. Volgens mij is dit ook helemaal niet zo'n erg dure jongen en is hij bovendien nog jong.

Kunnen we als publiek niet een actie op touw zetten om deze jongen alsnog voor de club te behouden. Nu hoeft niet iedereen mijn mening toegedaan te zijn, maar overal om me heen hoor ik alleen maar onbegrip over het feit dat we deze speler laten vertrekken.
Gebruikersavatar
Delars
Invaller
Berichten: 369
Lid geworden op: 08-12-2013 10:13

Bericht door Delars »

Ik stem voor!
Gebruikersavatar
Let's go BlueWhiteArmy
Jeugdspeler
Berichten: 16
Lid geworden op: 04-09-2013 02:37

Bericht door Let's go BlueWhiteArmy »

ik ook!
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

ik teken mee!
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Ik vind Marzo een speler waar we veel plezier aan kunnen hebben, ben dus zeker voor!
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Jullie denken dat beleidsbepalers gaan luisteren naar wat supporters? Zal lekker worden....
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Heerenveen rules schreef:Jullie denken dat beleidsbepalers gaan luisteren naar wat supporters? Zal lekker worden....
Waarom niet? Als er maar genoeg voorstanders zijn. En ook als ze het niet doen, mag je toch wel een mening hebben als supporter?
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Ik denk dat zo'n actie inderdaad niet zo veel zin heeft. Ik ga er van uit dat Vonk en Lodeweges enzovoorts ook wel zien dat Pele gewoon een enorme versterking is op het middenveld. Ook ik hoop heel erg dat die verlenging met Marzo er alsnog gaat komen. deze jongen laat zien gewoon een Eredivisie-waardige speler te zijn.

Pele kan als middenvelder echt een topspeler worden. Als back zal hij Heerenveen niet gaan ontgroeien ben ik bang.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

En dan nog, als je Dijks terugstuurt heb je met Marzo, Pele en Doke 3 spelers waar je het hele seizoen (blessures daargelaten) mee verder kunt. Van Aken is er dan ook nog waardoor je het dan prima zou redden.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Inderdaad, nieuw contract aanbieden! Desnoods voor een halfjaar of een jaar, zodat hij zich kan bewijzen tegenover Doke.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Het is wel jammer, er zit wel een goeie kop op die jongen. Werkt hard en speelt onbevangen. En het feit dat hij er ziek van was dat hij niet mag blijven geeft wel aan dat hij zelf erg graag wil. Ik zie ook wel potentie, wat dat betreft zou hij van mij ook langer mogen blijven.
De beleidsbepalers zullen hun redenen wel hebben. Zij hebben natuurlijk inzicht in het hele financiële plaatje en de beoogde selectie voor volgend jaar (waar binnen we al twee rechtsbacks onder contract hebben). Blijkbaar past Marzo daar dus niet in.
The two most powerful warriors are patience and time.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Lijkt me logisch dat hij er ziek van is. Voor hem is Heerenveen een hele mooie club en het is maar afwachten op welk niveau hij nu terecht komt. Maar heb het al eerder gezegd, van mij mogen ze hem en Doke voor rechtsback houden en Pele voor het middenveld er bij.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Jurjenv schreef:Van Aken is er dan ook nog waardoor je het dan prima zou redden.
Van Aken is een centrumverdediger, niet een pure back.
Corruption is everywhere, fight it!
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Inderdaad, een spandoek voorafgaande aan de wedstrijd voor Marzo zou leuk zijn en dik verdiend. En het hoeft niet alleen voor Vonk een hint te zijn, maar voor Marzo zelf is het natuurlijk ook een fijn gevoel dat de supporters hem steunen, en blij zijn met het werk wat hij voor onze club heeft gedaan.

Onbegrijpelijk als je deze jongen laat lopen, Hopelijk krijgt hij toch een jaarcontract aangeboden om de concurrentie strijd aan te gaan met Doke.
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Feanfan13 schreef:Inderdaad, een spandoek voorafgaande aan de wedstrijd voor Marzo zou leuk zijn en dik verdiend. En het hoeft niet alleen voor Vonk een hint te zijn, maar voor Marzo zelf is het natuurlijk ook een fijn gevoel dat de supporters hem steunen, en blij zijn met het werk wat hij voor onze club heeft gedaan.

Onbegrijpelijk als je deze jongen laat lopen, Hopelijk krijgt hij toch een jaarcontract aangeboden om de concurrentie strijd aan te gaan met Doke.
Mee eens!! Vind dat Marzo het prima gedaan heeft bij ons, Pele eventueel doorschuiven naar het middenveld, dan kan Marzo de concurrentie aangaan met Doke.
mr.freeze
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-12-2012 20:43

Bericht door mr.freeze »

Eens, marzo heeft laten zien dat hij met wedstrijd beter word, en ik benieuwd hoe goed hij kan worden. Bovendien heeft hij in zekere zin wat van janmaat, drang naar voren en durven de bal naar voren te spelen. Ik vond doke bij ons wat angstig en een hoog balletje breed gehalte.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Marzo heeft zich prima ontwikkeld maar het is logisch dat hij geen nieuw contract aangeboden krijgt. Met Schmidt en van Anholt staan er al twee spelers onder contract die rechtsback kunnen spelen. Voor een derde op die positie is geen geld en gezien de bezuinigingen vind ik dat logisch. Er zijn wel andere postities die vervangen of versterkt moeten worden, waar dat geld aan gespendeert moet worden.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Grimo schreef:Marzo heeft zich prima ontwikkeld maar het is logisch dat hij geen nieuw contract aangeboden krijgt. Met Schmidt en van Anholt staan er al twee spelers onder contract die rechtsback kunnen spelen. Voor een derde op die positie is geen geld en gezien de bezuinigingen vind ik dat logisch. Er zijn wel andere postities die vervangen of versterkt moeten worden, waar dat geld aan gespendeert moet worden.
Marzo had natuurlijk wel eerder een contract moeten krijgen dan de matige Schmidt. En nu Heerenveen toch een middenvelder zoekt, is het toch onlogisch om dat men Van Anholt niet gewoon doorschuift en als rechtsback Marzo houdt? Nu moet je misschien weer geld betalen voor een redelijke middenvelder waarvan het nog maar de vraag is of die wel goed genoeg is.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Grimo schreef:Marzo heeft zich prima ontwikkeld maar het is logisch dat hij geen nieuw contract aangeboden krijgt. Met Schmidt en van Anholt staan er al twee spelers onder contract die rechtsback kunnen spelen. Voor een derde op die positie is geen geld en gezien de bezuinigingen vind ik dat logisch. Er zijn wel andere postities die vervangen of versterkt moeten worden, waar dat geld aan gespendeert moet worden.
Inderdaad. Verder zie ik het helemaal niet zitten in het doorschuiven van Pele naar het middenveld. Los van de vraag of hij dat wel wil. Hebben we spelers nodig voor het middenveld. Haal dan a.u.b. een ervaren middenvelder.
Samen maken we de club sterk.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Superfries1994 schreef:
Marzo had natuurlijk wel eerder een contract moeten krijgen dan de matige Schmidt. En nu Heerenveen toch een middenvelder zoekt, is het toch onlogisch om dat men Van Anholt niet gewoon doorschuift en als rechtsback Marzo houdt? Nu moet je misschien weer geld betalen voor een redelijke middenvelder waarvan het nog maar de vraag is of die wel goed genoeg is.
Heb jij Schmidt wekelijks zien voetballen om te oordelen dat hij matig is? Die jongen moet een prima ontwikkeling hebben gemaakt als je naar een seizoen beloftenvoetbal ineens de vast rechtsback bent van GAE. Foeke Booy zal hem wel niet voor niets wekelijks hebben opgestelt. Het ligt er helemaal aan wat voor type middenvelder ze zoeken , ze zoeken dus kennelijk een ander type middenvelder dan van Anholt.

Heerenveen kan het geld maar 1 keer uitgeven en Schmidt en van Anholt stonden al onder contract. Het was niet of we geven Schmidt een contract of we geven Marzo een contract, nee Schmidt stond al onder contract.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Grimo schreef:Heerenveen kan het geld maar 1 keer uitgeven en Schmidt en van Anholt stonden al onder contract. Het was niet of we geven Schmidt een contract of we geven Marzo een contract, nee Schmidt stond al onder contract.
Dat is onjuist. Schmidt had een aflopend contract met een optie, net als Marzo. Ze hebben gewoon een afweging gemaakt tussen deze twee heren als concurrent voor Van Anholt en die is in het voordeel uitgevallen van Schmidt. Misschien terecht, misschien ook niet. Ik weet in ieder geval wel dat Doke intern een goede beoordeling heeft meegekregen en dat ze hem als goede concurrent beschouwen.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

En blijkbaar heeft men liever Ben Rienstra van Heracles als multi inzetbare middenvelder/verdediger. Daar kan ik inkomen gezien de eravring die hij heeft.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Op zich natuurlijk seu voor hem als hij geen contract krijgt als hij zo graag bij ons wil spelen. Aan de andere kant hij heeft zich wel bewezen en ik denk dan ook dat hij gewoon terugkeert volgend seizoen bij andere leuke eredivisieclub.
Samen maken we de club sterk.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Grimo schreef: Heb jij Schmidt wekelijks zien voetballen om te oordelen dat hij matig is? Die jongen moet een prima ontwikkeling hebben gemaakt als je naar een seizoen beloftenvoetbal ineens de vast rechtsback bent van GAE. Foeke Booy zal hem wel niet voor niets wekelijks hebben opgestelt. Het ligt er helemaal aan wat voor type middenvelder ze zoeken , ze zoeken dus kennelijk een ander type middenvelder dan van Anholt.

Heerenveen kan het geld maar 1 keer uitgeven en Schmidt en van Anholt stonden al onder contract. Het was niet of we geven Schmidt een contract of we geven Marzo een contract, nee Schmidt stond al onder contract.
Niet wekelijks, een paar wedstrijdjes heb ik op hem gelet. Daarnaast neem ik ook de wedstrijden van hem in het Heerenveen shirt mee. Daarin maakte niet veel indruk op mij, al ben ik geen scout/trainer natuurlijk. Maar ik heb wel het idee dat Marzo een beter backje is dan Schmidt.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik ben helemaal niet zo gecharmeerd van Marzo.
Van de pak hem beet 10 wedstrijden heeft hij minimaal 4 situaties waar hij negatief overkomt-
- Veroorzaakt penalty tegen Groningen
- Veroorzaakt met een domme handsbal een penalty tegen Ajax
- Uitwedstrijd bij Feyenoord had hij wel 4 gele kaarten kunnen hebben, hij had geluk dat Vink scheidsrechter was
- Thuis tegen PSV maakt hij weer onnodig hands in strafschopgebied, maar gelukkig ziet de scheidsrechtert het niet
mr.freeze
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-12-2012 20:43

Bericht door mr.freeze »

Mocht het inderdaad zo zijn dat de directie en staf van anholt als de rechtsback wil houden dan begrijp ik dat er keuze gemaakt moet worden tussen doke en marzo. Van anholt kan echter prima op het middenveld en als lodeweges dit ook zo ziet mogen ze marzo er bij houden. Het is wel makkelijk om dit in de komende maanden te doen.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Over scouts gesproken, ik ken er enkelen van Heerenveen, en ook deze personen zijn zeer gecharmeerd van Marzo. Goedkoopste oplossing is toch gewoon om volgend jaar zo te spelen:


Nordveldt

Marzo/Doke Otigba Van Aken Raitala


Van Anholt Sinkgraven VD berg/ de Roon
(evt. verdedigen middenvelder)


Slagveer/VLP Uth Bilal


Inderdaad ja, ik verwacht dat Nordveldt nog minimaal een halfjaar blijft, zolang de media hem nog zo onterecht afkraakt, zie ik hem nog wel blijven.

Als ik de desbetreffende scouts mag geloven is de volgende jeugd speler die door zal gaan breken St. Juste. Met Van Amersfoort als back-up voor Uth, kunnen we de jeugd nog meer de kans geven. Als Heerenveen volgend jaar dan niet geselecteerd wordt voor de 'Rinus Michels award voor beste jeugdopleiding van Nederland' dan snap ik er werkelijk waar niets meer van.

Ik heb het hierbij dus wel over de goedkoopste oplossing, ik hoop gewoon dat Heerenveen inderdaad binnen nu en twee jaar financieel quitte zal draaien, zodat we weer kunnen gaan bouwen aan onze club, oude tijden zullen herleven!

ik heb het hier over de goedkoopste oplossing BTW, niet dat dit mijn ideale beeld is, al zou ik het niet erg vinden als dit gebeurt. En laten we eerlijk zijn, kan het dan niet alleen maar meevallen?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Gaan we voor goedkoop of kwaliteit? Slagveer - Uth - Bilal, daar word ik niet vrolijk van. Als we voor ruim tien miljoen dan mag je best investeren. Dit is wel een hele, onnodige oplossing.
Plaats reactie