Stefano Marzo

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Heerenveen rules » 22-05-2017 08:28

Stranden in goede wil en werklust? Daar ben ik het niet mee eens. Hij is het voorbeeld van een speler die veels te lief is. Gaat de duels altijd slap in. Totaal geen winnaar. Loopt ook altijd naar achteren als zijn man op hem afkomt.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15934
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Marça » 22-05-2017 08:59

Ik hoop dat Doke Schmidt hem het vuur aan de schenen gaat leggen in de voorbereiding. Hij heeft ook eigenlijk geen concurrentie gehad dit seizoen, denk/hoop dat hij daar ook beter van gaat voetballen.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor CJF » 22-05-2017 11:25

Marça schreef:Ik hoop dat Doke Schmidt hem het vuur aan de schenen gaat leggen in de voorbereiding. Hij heeft ook eigenlijk geen concurrentie gehad dit seizoen, denk/hoop dat hij daar ook beter van gaat voetballen.



Ik ben bang dat je Doke hiervoor te hoog inschat. Ik vind het prima dat Doke blijft, maar dan wel als derde keus op de back of centraal. De eerste en tweede keuze op elke positie zullen beter moeten zijn dan Doke, want die is van Jupiler niveau. Doke compenseert veel door zijn felheid, maar Marzo is op alle andere aspecten een betere voetballer.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 08-01-2009 15:13

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Riverside » 07-06-2017 08:14

http://www.lc.nl/sport/Stefano-Marzo-di ... 67197.html

Stefano Marzo lijkt ook te gaan vertrekken, hij is zelf al rond met Lokeren. Verrassend nieuws toch wel, vind ik. Marzo was in de jaren dat hij hier speelde een gewaardeerde back. Wel ben ik van mening dat Heerenveen nu moet proberen om een betere back te halen, want ik vond Marzo vaak wat te lief in het veld. Ik hoop daarom ook dat Heerenveen eruit komt met Lokeren.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Lipton » 07-06-2017 10:30

Ik denk dat het halen van een back die beter is dan Marzo nog best wel een uitdaging zal blijken.
Hij heeft zich goed ontwikkeld de afgelopen jaren en volgens mij is hij in de groep een uitstekende jongen om er bij te hebben.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Otsje P » 07-06-2017 10:33

Gearard schreef:http://www.lc.nl/sport/Stefano-Marzo-dicht-bij-transfer-naar-Lokeren-22267197.html

Stefano Marzo lijkt ook te gaan vertrekken, hij is zelf al rond met Lokeren. Verrassend nieuws toch wel, vind ik. Marzo was in de jaren dat hij hier speelde een gewaardeerde back. Wel ben ik van mening dat Heerenveen nu moet proberen om een betere back te halen, want ik vond Marzo vaak wat te lief in het veld. Ik hoop daarom ook dat Heerenveen eruit komt met Lokeren.


Persoonlijk is hij al akkoord, de clubs zijn er echter nog niet uit.

Ik zie dit eigenlijk als een meevaller. In principe vind ik Marzo verdedigend de zwakste schakel. Dit seizoen heeft hij aanvallend echter wel grote stappen gemaakt, dat moet ik toegeven. Maar op deze manier kan je door selecteren met een onverwacht plusje.

Betekend wel dat je nu op beide backposities iemand zal moeten halen. Doke en Cavlan zullen namelijk niet de beoogde backs zijn.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor CJF » 07-06-2017 10:45

Ik begrijp dat het doorselecteren van Marzo in principe een goede zaak is, maar bij mij begint een gevoel op te komen dat wij nu ook op deze positie iemand moeten gaan aantrekken..... Zoals Otsje aangeeft; Op dit moment is dus Doke onze enige rechtsback...Die jongen is geen basismateriaal. Cavlan is reeds vorig seizoen te licht bevonden door de staf.

Mijn gevoel na deze "aankomende" transfer: Nog een positie waarop iemand moet worden aangekocht! Terwijl er al zoveel gaten zijn in het team. Hamstra staat voor een enorme opgaaf om volgend seizoen een waardig elftal bij elkaar te zoeken. Daarnaast krijgt Streppel ook de moeilijke taak om een compleet nieuwe ploeg te smeden tot een eenheid.

Wanneer Larsson vertrekt komt er geld vrij, maar dan moeten er op meerdere posities versterkingen komen; 4 backs erbij, het liefst nog 1 of 2 centrale verdedigers en minstens drie vleugelspitsen. Voor de breedte zie ik ook graag nog een spits en een extra middenvelder om blessures op te kunnen vangen. In totaal komt dit neer op 11 nieuwe spelers... .. oef!
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 08-01-2009 15:13

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Appie_M » 07-06-2017 11:05

CJF schreef:4 backs erbij, het liefst nog 1 of 2 centrale verdedigers en minstens drie vleugelspitsen. Voor de breedte zie ik ook graag nog een spits en een extra middenvelder om blessures op te kunnen vangen. In totaal komt dit neer op 11 nieuwe spelers... .. oef!


Dat gaat natuurlijk never nooit niet lukken, dat zie je nu al aankomen. Ik denk dat we komend seizoen blij moeten zijn met elke plek die we boven de 16e plaats eindigen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor CJF » 07-06-2017 11:27

Wordt inderdaad een hele opgave.... Juist in deze fase lijkt het mij beter om jongens zoals Marzo te behouden daar wij al genoeg gaten in de ploeg hebben. Ben benieuwd naar de transfersom! Hopelijk kan dit geld gebruikt worden voor versterkingen
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 08-01-2009 15:13

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Heerenveen rules » 07-06-2017 12:13

Yes! Goed nieuws. Weg met de slappe hap. Ook geen karakterspeler. Ben klaar met al die ideale schoonzonen. Haal Dumfries maar op.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15934
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor AllardP » 07-06-2017 12:49

Tja, goede zaak als we Marzo kunnen vervangen door een speler als Dumfries. Maar ik zie ons wel weer de hele zomer vruchteloos onderhandelen, waarna we vrolijk aankondigen dat Schmidt een uitstekend alternatief is.

Ondertussen vind ik het zeer, zeer zorgwekkend dat we nu precies twee eredivisiewaardige verdedigers onder contract hebben,waarvan Van Aken blessuregevoelig is en St. Juste waarschijnlijk gaat vertrekken. De club zou nu eigenlijk minstens vier nieuwe verdedigers moeten halen, maar wie gelooft dat dat gaat gebeuren?
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor tha boelie » 07-06-2017 12:57

AllardP schreef:Ondertussen vind ik het zeer, zeer zorgwekkend dat we nu precies twee eredivisiewaardige verdedigers onder contract hebben,waarvan Van Aken blessuregevoelig is en St. Juste waarschijnlijk gaat vertrekken. De club zou nu eigenlijk minstens vier nieuwe verdedigers moeten halen, maar wie gelooft dat dat gaat gebeuren?


0 Eredivisie wa. keep.
2 Eredivisie wa. verd.
5 Eredivisie wa. mid.
4 Eredivisie wa. aanv.

In totaal maar 11 eredivisie waardige spelers, er moet heel wat gebeuren!
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor abegoal » 07-06-2017 15:09

tha boelie schreef:In totaal maar 11 eredivisie waardige spelers, er moet heel wat gebeuren!

Dat is toch elk jaar?

Gezien het laatste half jaar ben ik er niet rouwig om dat hij vertrekt. Was wellicht de slechtste speler op het veld na de winterstop, op Faes na dan. Ik zie hem nog die kans tegen AZ in de beker missen zeg :? niet normaal. Later in het seizoen nog zo'n kans. Daarnaast ook in verdedigend opzicht verre van betrouwbaar na de winterstop.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor AllardP » 07-06-2017 16:38

Als we iedereen wegdoen die slecht was na de winterstop, houden we letterlijk niemand over. In de eerste seizoenshelft vond ik Marzo juist een van de positieve verrassingen. Ik ga niet staan juichen om zijn vertrek voordat ik weet wie zijn vervanger wordt!
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Janneman » 08-06-2017 06:25

Marzo is met het niveau van het team mee gezakt, normaliter is het een betrouwbare speler. Mocht Lokeren flink bieden dan zou ik zeggen een strik er omheen en weg ermee.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Mackan68 » 08-06-2017 17:21

Ik las ergens dat het top transfer bedrag wat Lokeren ooit betaalde 2½ ton is. Het is te hopen dat er voor Marzo toch wel wat meer afgetikt gaat worden, anders kan ik er maar 1 woord voor bedenken. Het woord begint met een w en eindigt met een d. :roll:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Jazz » 08-06-2017 19:29

Mackan68 schreef:Ik las ergens dat het top transfer bedrag wat Lokeren ooit betaalde 2½ ton is. Het is te hopen dat er voor Marzo toch wel wat meer afgetikt gaat worden, anders kan ik er maar 1 woord voor bedenken. Het woord begint met een w en eindigt met een d. :roll:


Waardeloosheid?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor fuotbalgek » 08-06-2017 20:12

Winstgevendheid. Gratis binnen en voor 2 ton verkopen :wink:
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor casper » 08-06-2017 20:54

Begint met een W en eindigt met een D....Wanbeleid misschien?
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor fuotbalgek » 08-06-2017 21:44

Dat zal de strekking zijn geweest, ik vind het echter een sterk overtrokken term. Marzo is niet meer dan een middelmatige speler die zich aan het niveau kan optrekken maar net zo diep kan wegzakken. Mensen wijzen naar hem tov Schmidt die wel verlengd wordt, maar vergeten dat Schmidt van een andere orde is qua selectiestatus en salaris. Het laten vertrekken van Marzo is een goede stop om door te selecteren, de vraag is wie men er voor terug wil halen.

Marzo gaat in ieder geval niet beter worden dan hij nu is. Op een goede dag kan hij behoorlijk goed zijn, op een slechte dag is hij tenenkrommend slecht.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Ebiede » 09-06-2017 08:30

Martkwaarde volgens transfermarkt 1.25 miljoen. Als we een half miljoen ontvangen, ben ik dik tevreden.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Riverside » 09-06-2017 08:35

Ebiede schreef:Martkwaarde volgens transfermarkt 1.25 miljoen. Als we een half miljoen ontvangen, ben ik dik tevreden.


Inmiddels is hij volgens transfermarkt 1.50 miljoen waard. Als Lokeren met 5 ton komt, dan zou ik dat geld snel incasseren ja.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Kaz_SCH » 09-06-2017 09:15

Ik wil pas een waardeoordeel over het vertrek van Marzo vellen als bekend is wie hem gaat opvolgen. Als er doorgeselecteerd wordt en er snel een werkelijke versterking komt juich ik het alleen maar toe. Mochten ze eind Augustus melden 'We hebben wel wat geprobeerd, maar dat is niet gelukt. Gelukkig hebben we met Doke een geweldig alternatief achter de hand", is het heel heel slecht gedaan.

Vooralsnog hoop ik dat Hamstra een man met een plan is!
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Voorstopper » 10-06-2017 17:26

fuotbalgek schreef:Dat zal de strekking zijn geweest, ik vind het echter een sterk overtrokken term. Marzo is niet meer dan een middelmatige speler die zich aan het niveau kan optrekken maar net zo diep kan wegzakken. Mensen wijzen naar hem tov Schmidt die wel verlengd wordt, maar vergeten dat Schmidt van een andere orde is qua selectiestatus en salaris. Het laten vertrekken van Marzo is een goede stop om door te selecteren, de vraag is wie men er voor terug wil halen.

Marzo gaat in ieder geval niet beter worden dan hij nu is. Op een goede dag kan hij behoorlijk goed zijn, op een slechte dag is hij tenenkrommend slecht.

Het diep wegzakken vind ik bij Marzo wel wat meevallen. Hij speelt meestal een sober 6je en soms een 7. Maar een 3 heb ik hem, in tegenstelling tot vele anderen bij ons, niet vaak zien halen. Ik vind het een bruikbare back en vind het wel jammer dat hij gaat. Temeer we op meer posities spelers moeten aantrekken en de vraag maar weer is wat we er voor kunnen halen. En op mij maakt Marzo als een van de weinigen nog de indruk dat hij blij en trots is dat hij ons shirt draagt. De rest komt vooral gedesinteresseerd over.

Maar als de club met een betere speler komt (of een gelijkwaardig maar jonger alternatief) hoor je mij niet klagen.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Erwin4ever » 14-06-2017 06:58

Clubs schijnen het eens te zijn over transfersom van enkele tonnen.
Persoonlijk had ik hem graag zien blijven...
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Ebiede » 14-06-2017 07:43

Erwin4ever schreef:Clubs schijnen het eens te zijn over transfersom van enkele tonnen.
Persoonlijk had ik hem graag zien blijven...


Enkele tonnen? Wanneer hij voor 4 a 5 ton verkocht wordt, prima deal!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Jazz » 14-06-2017 08:10

Graag met een 20% doorverkooppercentage, misschien maakt hij nog een klapper en gaat hij naar de tweede divisie van Engeland. Die hebben geld als water.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor fuotbalgek » 14-06-2017 10:20

Jazz schreef:Graag met een 20% doorverkooppercentage, misschien maakt hij nog een klapper en gaat hij naar de tweede divisie van Engeland. Die hebben geld als water.


Ik denk dat Marzo zijn dagen gewoon gaat slijten in de marge van het Belgische profvoetbal, maar je weet natuurlijk nooit.

Prima gehandeld bij een eenjarig contract om nog wat te vangen. Nu op zoek naar een versterking voor de rechtsback!
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Superfries1994 » 14-06-2017 11:07

fuotbalgek schreef:Ik denk dat Marzo zijn dagen gewoon gaat slijten in de marge van het Belgische profvoetbal, maar je weet natuurlijk nooit.

Prima gehandeld bij een eenjarig contract om nog wat te vangen. Nu op zoek naar een versterking voor de rechtsback!


Misschien nog een keertje naar Italië. Al was dat misschien nu wel een goed moment geweest, Nederland lijkt er redelijk op te staan daar, gezien de interesse van Italiaanse clubs de laatste jaren in spelers uit de Eredivisie.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Stefano Marzo

Berichtdoor Demster » 02-09-2019 15:50

Inmiddels, samen met Slagveer, volledig overbodig geraakt bij Lokeren. De club wil graag vandaag nog van hem af. Slagveer heeft al een contract getekend bij FC Emmen.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten