Bilal Başaçikoğlu

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Flying Frisian » 31-10-2013 21:05

Volledige naam: Bilal Başaçikoğlu
Geboortedatum
Geboorteplaats
Nationaliteiten: Nederlandse
Positie: Rechtsbuiten
Bij de club sinds: 2011
Contract tot: 2016+2
Contract sinds: oktober 2013
Debuutwedstrijd sc Heerenveen: -
Vorige club(s): RKSV Pancratius (jeugd)

A-junior Başaçikoğlu verlengt contract bij sc Heerenveen
Gepubliceerd op 31 oktober 2013 16:30

sc Heerenveen heeft het contract van A-junior Bilal Başaçikoğlu (18) opengebroken en verlengd tot de zomer van 2016. Ook is er in het contract een optie voor nog 2 jaar opgenomen.

De snelle rechtsbuiten debuteerde nog niet officieel in het eerste elftal van sc Heerenveen, maar trainer Marco van Basten gaf het talent in de voorbereiding op dit seizoen al wel speeltijd in de hoofdmacht. Başaçikoğlu was daarin direct trefzeker. De international van Oranje-19, die sinds 2011 in de jeugdopleiding van sc Heerenveen speelt, maakt dit seizoen deel uit van sc Heerenveen A1 en komt ook geregeld in actie voor de beloftenploeg.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor abegoal » 10-11-2013 15:04

Een bijzonder debuut voor deze jongen! In korte tijd 2x een nieuw contract en nu al in het eerste!

Ik had hem graag wat langer aan het werk gezien, dan had je er wat meer van kunnen zeggen. De manier waarop hij de actie langs de lijn maakte waarbij de RKC er zijn tweede gele kaart kreeg was echter veelbelovend.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Mackan68 » 10-11-2013 15:08

abegoal schreef:Een bijzonder debuut voor deze jongen! In korte tijd 2x een nieuw contract en nu al in het eerste!

Ik had hem graag wat langer aan het werk gezien, dan had je er wat meer van kunnen zeggen. De manier waarop hij de actie langs de lijn maakte waarbij de RKC er zijn tweede gele kaart kreeg was echter veelbelovend.

Vond ik ook. Maar ik was al blij verrast dat hij mocht debuteren. Maar ja, veel aanvallers waren er ook niet meer over om in te laten vallen. Deze jongen komt er zeker, daar ben ik van overtuigd. Net zoals ik overtuigd was en ben van oa. Narsingh, van Anholt en Ziyech.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Gekko » 11-11-2013 09:19

Zo hoort het, laat ze er maar aan ruiken. Ik ben benieuwd of Van Basten dit ook zou hebben gedaan want zo kennen we hem niet. Maar Herder zal ook vast niet op eigen houtje zijn ding hebben gedaan. Hoe dan ook: goede ontwikkeling.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Grimo » 11-11-2013 10:10

Talentje! Alleen vraag me wel af of jongens ook begeleid worden met wat ze op social media zetten. Ook Bilal was blij met zijn debuut en zette deze tekst op zijn Instagram

"Debuut Eredivisie en gelijk tegenstander rood aangesmeerd"'.

Geen handige tekst. In het huidige tijdperk zou het goed zijn dat spelers en medewerkers een korte cursus social media krijgen wat ze wel en niet op de www kunnen zetten.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Wizard » 11-11-2013 10:22

Zeker een talent. De vraag is alleen of zijn invalbeurt niet te vroeg is, zodat het zijn eigen ontwikkeling (groeiproces) blokkeert en daarnaast ook de ontwikkeling van de andere vleugelspelers. Persoonlijk zou ik er nog even mee willen wachten, maar goed, wanneer hij er echt klaar voor is, zal je hem de kans moeten geven.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Superfries88' » 11-11-2013 10:43

Grimo schreef:Geen handige tekst.


Och, dat weet ik niet. Hij stelde zich op het veld niet aan en je kunt het ook lezen als een feitelijke weergave van zijn invalbeurt. Want we hebben allemaal kunnen zien dat zijn tegenstander een rode kaart kreeg na een actie van zijn kant. Dat mag je gerust vermelden. Ik beschouw dit meer als een verkeerde woordkeuze dan vervelend gedrag. Hoort bij de leeftijd, niet al te druk om maken.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Grimo » 11-11-2013 10:52

Superfries88' schreef:
Och, dat weet ik niet. Hij stelde zich op het veld niet aan en je kunt het ook lezen als een feitelijke weergave van zijn invalbeurt. Want we hebben allemaal kunnen zien dat zijn tegenstander een rode kaart kreeg na een actie van zijn kant. Dat mag je gerust vermelden. Ik beschouw dit meer als een verkeerde woordkeuze dan vervelend gedrag. Hoort bij de leeftijd, niet al te druk om maken.


Ik schrijf ook, geen handige tekst, ik zeg niks over zijn gedrag. Maar het woord aangesmeerd, ik hou er niet zo van. Het komt wat matennaaierig over na je RKC collega.

Iemand een kaart aansmeren en er op trots op zijn, ik hou daar niet zo van. Laten we hopen dat het jeugdig enthouisasme is. Toch ben ik wel benieuwd of de club ook een social media beleid heeft.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Otsje P » 11-11-2013 11:46

Grimo schreef:Ik schrijf ook, geen handige tekst, ik zeg niks over zijn gedrag. Maar het woord aangesmeerd, ik hou er niet zo van. Het komt wat matennaaierig over na je RKC collega.

Iemand een kaart aansmeren en er op trots op zijn, ik hou daar niet zo van. Laten we hopen dat het jeugdig enthouisasme is. Toch ben ik wel benieuwd of de club ook een social media beleid heeft.


Ik denk dat je het eerder moet zoeken in een beperkte kennis van de taal, dan van het matennaaien. Daarmee doel ik totaal niet op het feit dat hij een Marokkaanse achtergrond heeft, maar gewoon op de beperkte woordenschat die vele jongelingen op die leeftijd nog hebben.

Hij wil waarschijnlijk alleen maar aangeven dat zijn eerste actie meteen tot gevolg had dat zijn directe tegenstander met zijn 2e gele kaart van het veld werd gestuurd.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Wizard » 11-11-2013 11:49

Otsje P schreef: Daarmee doel ik totaal niet op het feit dat hij een Marokkaanse achtergrond heeft, maar gewoon op de beperkte woordenschat die vele jongelingen op die leeftijd nog hebben.
.

Turkse achtergrond.
Wat SF88 zegt, het is jeugdig taalgebruik en daarnaast vind ik het zo erg nog niet. Snap dan de discussie hier ook niet. De discussie of er een social media cursus bij SCH is, vind ik een meer interessante.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Grimo » 11-11-2013 12:15

Otsje P schreef:
Ik denk dat je het eerder moet zoeken in een beperkte kennis van de taal, dan van het matennaaien. Daarmee doel ik totaal niet op het feit dat hij een Marokkaanse achtergrond heeft, maar gewoon op de beperkte woordenschat die vele jongelingen op die leeftijd nog hebben.

Hij wil waarschijnlijk alleen maar aangeven dat zijn eerste actie meteen tot gevolg had dat zijn directe tegenstander met zijn 2e gele kaart van het veld werd gestuurd.


Ik denk dat dat te naieef is gedacht Otsje. Het is stoer doenerij. Hakim Ziyech reageer op die tekst van hem : "Jij kan dat, applaus". Het is populair gedrag. Het zijn "ratjes" natuurlijk, dat is soms mooi maar soms ook niet handig.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor oldtimer » 11-11-2013 12:21

Aansmeren zou betekenen dat hij zich bewust had laten vallen.
Ik twijfel daaraan.
Stoer geklets dus.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Lipton » 11-11-2013 15:21

Mooi dat er eindelijk eens iemand de kans krijgt die nog in de A1 speelt, dat is de afgelopen jaren niet voor gekomen volgens mij.
Leuk voor Bilal die nog maar "net" bij sc Heerenveen speelt.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor hm_DR88 » 11-11-2013 22:19

Wizard schreef:[........... De discussie of er een social media cursus bij SCH is, vind ik een meer interessante.


De bijdragen hierboven vallen ik het straatje waar ik regelmatig tegen heilige huisjes aanschop. Het gebruik van sociale media. Veelzeggend zijn bepaalde dingen die gezegd worden. Ook op dit forum hier zeggen uitspraken in het algemeen meer over degene die dat zegt dan over diegene waarover het gezegd wordt.
Zaken als Twitter of Facebook bieden gebruikers de mogelijkheid om supersnel heel veel domme dingen aan heel veel andere mensen te vertellen.
Zelfs een minister als Timmermans zet een zeer onhandige tweet op zijn account. Ik ben van mening dat zo'n actie wel mag leiden tot het inleveren van zijn portefeuille. Maar dat is een andere discussie.

In ieder geval zou het niet onverstandig zijn om de spelers een cursus te laten doorlopen waar de gedragscode van de club op dit gebied wordt uitgelegd. Mijn persoonlijke mening is dat een aantal mensen gewoon oerstom bezig is met het getwitter en hun gefacebook. Jeugdige onbezonnenheid kan ook oerstom zijn.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor JelleV » 23-11-2013 18:08

Finnbogason geblesseerd en daarom staat Bilal in de basis.
Slagveer zal dan wel in de spits staan.
Avatar gebruiker
JelleV
Nieuw talent
 
Berichten: 60
Geregistreerd op: 09-03-2010 17:30

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Erwin4ever » 23-11-2013 22:33

Hard gewerkt, weinig kans om echt wat te laten zien.
Verdient vker een kans, zal deze ook wel gaan krijgen denk ik.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Otsje P » 25-11-2013 10:42

Bliksemssnel, dat is wel duidelijk. Heeft zich een slag in de rondte gewerkt, en toonde zich slim in de duels. Slimmer dan Slagveer vooralsnog heeft laten zien.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 25-11-2013 10:54

Natuurlijk geen wedstrijd om deze jongen te beoordelen, ongelukkig in de passing maar inderdaad hard gewerkt en meer kan je in dit soort wedstrijden niet vragen, zal zijn debuut in de basis wel anders hebben voorgesteld.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Lardy » 25-11-2013 10:55

Lekker laten staan deze jongen, hij heeft een vele beter dribbel dan Wildschut en Slagveer. Hij heeft hetzelfde als Assaidi, in zijn dribbel kan hij op ieder moment de bal van richting veranderen omdat hij em kort bij zich heeft. Slagveer en Wildschut spelen de bal meer voor zich uit en rennen dan hard.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor john2p » 25-11-2013 11:31

Lardy schreef:Lekker laten staan deze jongen, hij heeft een vele beter dribbel dan Wildschut en Slagveer. Hij heeft hetzelfde als Assaidi, in zijn dribbel kan hij op ieder moment de bal van richting veranderen omdat hij em kort bij zich heeft. Slagveer en Wildschut spelen de bal meer voor zich uit en rennen dan hard.



Hey, ik ben het met je eens, zelfs een tweede keer geloof ik :P. Zonder gekheid, ik dacht ook flitsen van Assaidi achtige bewegingen gezien te hebben.

Ik ben erg benieuwd hoe hij zich verder gaat ontwikkelen. Ik schreef al, dat als hij die flitsen echt verder kan laten zien, dat of Slagveer of vla Parra moeten gaan vrezen voor hun plek.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 26-11-2013 15:10

Gaf in de krant (lc) aan dat hij in ieder geval nooit (terug) wil naar Ajax. Als ze met een zak geld aankloppen denkt hij daar vast anders over, maar wel leuk om te lezen. :mrgreen:
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Gekko » 26-11-2013 16:37

Iedere wedstrijd die hij speelt draagt bij aan zijn ontwikkeling. prima dat Van basten het met hem aandurft en aankopen durft te passeren. Dan dringt ook het besef door dat middelmaat ha;en niet zoveel zin heeft en je beter kunt werken aan doorontwikkelen van eigen jongens en potentiële versterkingen (groei briljantjes) te halen.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Neymar » 01-12-2013 03:11

Hij is beter dan Slagveer. Zie hem graag in de basis staan ten faveure van Slagveer als Finnbogason weer fit is.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Erwin4ever » 01-12-2013 10:00

Neymar schreef:Hij is beter dan Slagveer. Zie hem graag in de basis staan ten faveure van Slagveer als Finnbogason weer fit is.

Mee eens, zal ook meer vertrouwen krijgen dan waardoor hij ook eens zelf voor de goal durft te gaan.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Flying Frisian » 01-12-2013 10:24

Het was af en toe nog onwennig, maar hij bleef zijn man maar opzoeken. Bovendien heeft hij meer overzicht dan Slagveer, Van La Parra en Wildschut bij elkaar.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Knipecity » 01-12-2013 12:58

Mooie speler met flair. Kan zeker een hele goeie worden. Balletje tussendoor waarbij hij De Roon voor de keeper zette was prachtig en actie in strafschopgebied waarbij hij 2 man bos in stuurde was leuk.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor john2p » 01-12-2013 13:00

Knipecity schreef:Mooie speler met flair. Kan zeker een hele goeie worden. Balletje tussendoor waarbij hij De Roon voor de keeper zette was prachtig en actie in strafschopgebied waarbij hij 2 man bos in stuurde was leuk.



Klopt dat balletje was geweldig. Ontwikkelt zich goed deze jongen. Heeft Assaidiachtige potentie. Hoop dat hij zo verstandig is om nog een paar jaar te blijven, is nog maar 18.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Superfries1996 » 01-12-2013 13:10

Vond hem gister heel verdienstelijk spelen, verdedigde goed mee en heeft eigenlijk alles wat een buitenspeler nodig heeft. Het is nog te vroeg om hem tot 'toptalent' bestempelen, maar ik zie in hem onze meest complete en talentvolle aanvaller. Hij heeft snelheid, techniek, overzicht en de vaardigheden om zijn directe tegenstander(s) te passeren.

Gaf bovendien gisteren ook nog twee assists.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor john2p » 02-12-2013 12:20

Superfries1996 schreef:Vond hem gister heel verdienstelijk spelen, verdedigde goed mee en heeft eigenlijk alles wat een buitenspeler nodig heeft. Het is nog te vroeg om hem tot 'toptalent' bestempelen, maar ik zie in hem onze meest complete en talentvolle aanvaller. Hij heeft snelheid, techniek, overzicht en de vaardigheden om zijn directe tegenstander(s) te passeren.

Gaf bovendien gisteren ook nog twee assists.



Bij nusport zijn ze overigens volledig de weg kwijt. Geven deze jongen een 5 en vlaParra een 6.....
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Lardy » 02-12-2013 12:27

john2p schreef:Bij nusport zijn ze overigens volledig de weg kwijt. Geven deze jongen een 5 en vlaParra een 6.....


In de Telegraaf kreeg van Anholt een 6 en Ziyech een 8. Gaat helemaal nergens over. Otigba kreeg volgens mij een 7,5. Terwijl die in de eerste helft twee keer opzichtig zijn man kwijt was en gered moest worden door van Anholt, anders waren dat zeker goals geworden.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Volgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten