Bilal Başaçikoğlu

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Superfries88' » 02-12-2014 10:51

Voor Bilal was er helaas maar één optie: vertrekken. In de voorbereiding speelde hij als een krant omwille van dezelfde reden, hij had er gewoon geen zin meer in. Zulke jongens heb je dan ook niets meer aan. Zonde dat het zo is gelopen, maar een speler moet wel graag het tenue van je club willen dragen. Nu schiet hij zichzelf in de voet, eigen schuld.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Stiffie » 02-12-2014 19:08

Ben het niet met je eens. Een opzettelijk slappe instelling moet niet beloond worden met een transfer. In het verleden werd in de zaken Alves en Drost bv de poot stijf gehouden, een goede zaak. Hadden ze bij Bilal ook moeten doen.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Mackan68 » 02-12-2014 20:00

Stiffie schreef:Ben het niet met je eens. Een opzettelijk slappe instelling moet niet beloond worden met een transfer. In het verleden werd in de zaken Alves en Drost bv de poot stijf gehouden, een goede zaak. Hadden ze bij Bilal ook moeten doen.

Toen was er nog ongenschijnlijk meer mogelijk om de poot stijf te houden. Er was immers volop belangstelling voor de door jouw genoemde spelers. Bilal wilde graag vertrekken en Feyenoord wenste het gevraagde bedrag te betalen. Een ontevreden Bilal aan boord houden en géén cent incasseren is/was in de huidige situatie geen optie. We hebben nu een transferbedrag, Feyenoord en Bilal hebben eigenlijk niets. Hadden we Bilal gehouden dan hadden wij geen cent en nog steeds een ontevreden en slecht presterende Bilal. De keuze is dan snel gemaakt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Thinkman » 02-12-2014 20:05

Stiffie schreef:Ben het niet met je eens. Een opzettelijk slappe instelling moet niet beloond worden met een transfer. In het verleden werd in de zaken Alves en Drost bv de poot stijf gehouden, een goede zaak. Hadden ze bij Bilal ook moeten doen.


Ja jammer dat beleid niet consistent is. Alleen als Feyenoord een megabedrag had betaald, kun je eieren voor je geld kiezen, maar dat is dan een eigen keuze van de club. Maar hier is een karakterloze snotaap voor een fooi verkocht.
Alleen bij een doorverkooppercentage van 300% spelen we nog quitte. Sportief gezien wint niemand nu iets met deze transfer.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Mackan68 » 02-12-2014 22:05

Thinkman schreef:
Ja jammer dat beleid niet consistent is. Alleen als Feyenoord een megabedrag had betaald, kun je eieren voor je geld kiezen, maar dat is dan een eigen keuze van de club. Maar hier is een karakterloze snotaap voor een fooi verkocht.
Alleen bij een doorverkooppercentage van 300% spelen we nog quitte. Sportief gezien wint niemand nu iets met deze transfer.

Jij bent kennelijk op de hoogte van exacte bedragen en cijfers?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Superfries88' » 03-12-2014 10:45

Stiffie schreef:Ben het niet met je eens. Een opzettelijk slappe instelling moet niet beloond worden met een transfer. In het verleden werd in de zaken Alves en Drost bv de poot stijf gehouden, een goede zaak. Hadden ze bij Bilal ook moeten doen.


In beide gevallen kon er geen akkoord worden bereikt met de geïnteresseerde clubs, het is niet zo dat het toen onbespreekbaar was. Het verschil is louter dat er met Feyenoord wél een akkoord kon worden bereikt. En dat was in dit geval misschien ook wel beter: Bilal was binnen een kwetsbare groep uitgegroeid tot een sfeerverzieker die per se weg wilde, in een periode waarin het geld goed te gebruiken was. Ik vind het logisch dat de club daarop anticipeert. Of ze er voldoende aan over hebben gehouden is punt twee.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor fuotbalgek » 03-12-2014 12:30

Ik denk dat Bilal hier nogal gehypt is, en dat de club verstandig heeft gedaan om deze transfersom te accepteren voor dit over het paard getilde jongetje.

Wanneer je bij Feyenoord in de pikorde zelfs achter Schaken staat zegt dat genoeg over je kwaliteit, en in zijn geval waarschijnlijk ook mentale capaciteit.

Persoonlijk heb ik meer problemen met het feit dat zo lang getreuzeld is met Rajiv en dat hij gratis is vertrokken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Baggerraartje » 08-12-2014 06:27

ma 08 dec 2014, 06:12
Bilal Basacikoglu van bank naar tribune
Van onze Telesportredactie

Een verrassende naam op de reservebank van Feyenoord: Anass Achahbar. De 20-jarige aanvaller speelde in januari 2013 zijn laatste duel voor de Rotterdammers. Hij werd verhuurd, keerde terug, mocht eigenlijk weer weg, maar besloot te blijven. Veel toekomstperspectief was er niet, want Feyenoord heeft veel buitenspelers in huis.

Maar zaterdagavond liet trainer Fred Rutten zijn aankoop Bilal Basacikoglu (2,5 miljoen euro) gewoon buiten de basis én buiten de dug-out. Voor het jonge talent, dat dit seizoen pas één keer in de basis stond, is even geen plek.

Of ligt het anders? Achahbar verdiende het door zijn goede instelling volgens de coach om bij de selectie te zitten.


Echt een gevalletje hoogmoed komt voor de val!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Mackan68 » 08-12-2014 17:41

Bubbe schreef:Grappig om nu nog eens pagina 7 en 8 van dit topic terug te lezen. Ik vind dat Vonk prima heeft gehandeld, sluit het niet uit dat we in de toekomst nog eens een X-bedrag krijgen voor Bilal. Het enige teleurstellende is dat Larsson nog beslissend genoeg is, maar ik zie bij hem wel talent om stappen te maken.

Dan moet hij wel de stap naar het eerste elftal maken en niet over een paar jaar transfervrij mogen opzouten bij de Rotterdammers. Want dan kom je per saldo op eigenlijk nog te weinig uit voor het talent wat hij op het moment van de transfer had laten zien......
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Knipecity » 08-12-2014 18:13

Snap dat het een boel mensen genoegen doet dat Bilal, die weg wou, nu bij Feyenoord aan het verpieteren is, maar ik vind het echt zonde. Ik snap dat ze hem wegdeden, aangezien ik heb begrepen dat hij lastig begon te doen, maar ik durf te stellen dat wij met de Bilal van vorig seizoen(of misschien nog weer wat beter) in plaats van Thorsby of Slagveer wel wat meer wedstrijden op tijd hadden beslist. Bilal scoorde vorig seizoen toch al een wat beter rendement dan de heren buitenspelers die we nu hebben. Hij maakte 6 goals in 24 wedstrijden en had de nodige assists.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Knipecity » 08-12-2014 23:24

Misschien wordt het niet in die woorden gezegd, maar je ziet vaak hier en ook in dit topic dat mensen de negatieve kant van Bilal maar benadrukken om het verlies van zo'n talent te verzachten.
Vol van zichzelf, over het paard getild, goede keus om weg te doen, etc.
Maakt ook niet zoveel uit, het is gewoon jammer dat we hier al een half seizoen lopen te klooien op de vleugels en dat daar een jeugdspeler van ons op de bank en tribune zit te verpieteren.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Stiffie » 11-12-2014 23:56

Johnny Jansen zegt over Bilal dat het een prima ventje was dat na een wedstrijd met de belofte de dag erna gewoon weer bij de A's op het trainingsveld stond. Ik baal ervan dat hij zo vroeg naar Feyenoord is gegaan. Wij hadden hem dit jaar goed kunnen gebruiken en aan het eind van het jaar dan eventueel voor de hoofdprijs kunnen verkopen.

Feyenoord heeft het slim gedaan door hem nu al te pakken. Hij speelt dan wel niet (Toornstra is een topper) maar Bilal is net 19 jaar oud, die komt er nog wel.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Feanfan 1 » 12-12-2014 06:49

Wat ik begrepen heb was deze transfer gewoon niet te houden, dus het is niet anders. Ik weet wel dat als we Bilal op rechts hadden staan i.p.v. Slagveer, hadden we 8 punten meer gehad.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Calimero » 12-12-2014 13:21

Typisch geval 'boontje komt om zijn loontje'. Die transfer moest en zou er komen volgens Bilal. Het resultaat mag er dan ook naar zijn.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Stiffie » 17-12-2014 23:23

Assist vandaag. Wat kan die jongen hoog springen. Zo scoorde hij verleden jaar tegen Vitesse ook.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Riverside » 18-12-2014 14:49

De jeugd van Heerenveen traint vaak in het turncentrum, zal er ongetwijfeld iets mee te maken hebben. Viel mij ook al dat hij sterk is in de lucht.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Calimero » 18-12-2014 18:01

Gearard schreef:De jeugd van Heerenveen traint vaak in het turncentrum, zal er ongetwijfeld iets mee te maken hebben. Viel mij ook al dat hij sterk is in de lucht.

Ze doen daar aan Eco-coaching. Vooral jeugdspelers schijnen er erg bij gebaat te zijn.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor H-J » 05-02-2015 14:35

Gisteravond weer foutloos... Hij zal zich nog wel eens achter zijn oren krabben, een Boëtius was nou ook niet echt onderscheidend volgens mij.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Podium3 » 22-05-2015 11:38

Mooi om te zien dat hij gisteravond toch in de basis stond. Ik vond het vorig seizoen echt een fantastische voetballer, jammer voor hem dat het er dit seizoen niet uit is gekomen.

Ik vond het ook wel mooi om te zien dat Nordfeldt begon te klappen toen Bilal van het veld moest en dat het publiek hem iig niet massaal uitfluiten. We weten denk ik allemaal dat het beter voor hem was geweest als hij zijn hoofd niet gek had laten maken en lekker nog een jaar of wat in Heerenveen was gebleven, helaas heeft hij anders gekozen.
Avatar gebruiker
Podium3
Selectiespeler
 
Berichten: 342
Geregistreerd op: 07-11-2008 15:25

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Frisian Viking » 22-05-2015 13:35

Met verbazing aanschouwd hoe hij met applaus van het veld ging. Sinkgraven en Ziyech werden uitgefloten, maar de grootste dwaas van dit stel kreeg dan wel weer een ovatie. Bijzonder.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Knipecity » 22-05-2015 13:36

Frisian Viking schreef:Met verbazing aanschouwd hoe hij met applaus van het veld ging. Sinkgraven en Ziyech werden uitgefloten, maar de grootste dwaas van dit stel kreeg dan wel weer een ovatie. Bijzonder.

Misschien hebben de domme mensen (zij die floten) zich gewoon stil gehouden omdat ze na afgelopen week weten dat je oud-spelers maar beter te vriend kan houden ;-)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor fuotbalgek » 22-05-2015 13:57

Raakt trouwens ook geen pepernoot meer, een wonder dat we daar meer dan 3 miljoen voor hebben gekregen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor nickstok » 22-05-2015 14:06

Frisian Viking schreef:Met verbazing aanschouwd hoe hij met applaus van het veld ging. Sinkgraven en Ziyech werden uitgefloten, maar de grootste dwaas van dit stel kreeg dan wel weer een ovatie. Bijzonder.


Het begroeten en respecteren van oud spelers zou natuurlijk de regel moeten zijn in plaats van de uitzondering. Ik vond het in ieder geval een mooi moment ondanks dat hij er met een blessure van af ging.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Frisian Viking » 22-05-2015 15:05

nickstok schreef:Het begroeten en respecteren van oud spelers zou natuurlijk de regel moeten zijn in plaats van de uitzondering. Ik vond het in ieder geval een mooi moment ondanks dat hij er met een blessure van af ging.

Respect komt van twee kanten en hoeft zeker niet alleen van de kant van het publiek te komen. Respect verdien je.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor nickstok » 22-05-2015 15:18

Wat hebben de drie genoemde spelers dan gedaan om geen respect te verdienen? Natuurlijk is het jammer dat ze de club verlaten hebben en het was vooral voor Bilal achteraf misschien beter geweest om nog te blijven. De spelers hebben zich echter nooit negatief uitgelaten over de club of de supporters en verdienen het in mijn ogen dan ook niet om uitgefloten te worden.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Mackan68 » 22-05-2015 16:38

Frisian Viking schreef:Met verbazing aanschouwd hoe hij met applaus van het veld ging. Sinkgraven en Ziyech werden uitgefloten, maar de grootste dwaas van dit stel kreeg dan wel weer een ovatie. Bijzonder.

Misschien was dat applaus wel voor de dragers. Omdat ze er voor zorgden dat de wedstrijd doorkon. Ik had in vak 12 absoluut niet het idee dat Bilal nou zo gewaardeerd werd met zijn rare trekjes.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Superfries1994 » 24-05-2015 16:54

Wat een vervelende, irritante, over het paard getilde blaag is dit. Gadverdamme.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Frisian Viking » 24-05-2015 17:12

Superfries1994 schreef:Wat een vervelende, irritante, over het paard getilde blaag is dit. Gadverdamme.

Verschrikkelijk naar portret inderdaad. Wat een misselijke uitstraling. Constant Van Anholt proberen uit de tent te lokken met nare overtredingen. Blij dat we hem voor een flinke smak geld hebben geloosd.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor Mackan68 » 24-05-2015 21:05

Frisian Viking schreef:Verschrikkelijk naar portret inderdaad. Wat een misselijke uitstraling. Constant Van Anholt proberen uit de tent te lokken met nare overtredingen. Blij dat we hem voor een flinke smak geld hebben geloosd.

Tsja, toen hij ons shirt nog droeg vonden we het mooi dat hij spelers kaarten aannaaide. Nu het voetballend niet echt goed lukte was dat ook alles wat hem restte. Gelukkig trapte van Anholt daar niet in en had hij hem op een paar slippertjes na goed in de tang.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Bilal Başaçikoğlu

Berichtdoor DSCH » 25-05-2015 21:16

Ik moest lachen toen hij het even met Nordfeldt aan de stok had omdat hij de bal niet wilde geven ofzo, hij maar boos doen en Nordtfeld maar lachen :lol:
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten