Szabolcs Varga

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Fryskeboy22 » 27-01-2014 19:17

sc Heerenveen ‏@scHeerenveen 17 sec.

43', Met een fantastische knal van afstand maakt Varga er 3-0 van voor Jong Heerenveen! Het is ook de ruststand tegen Volendam
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Thinkman » 27-01-2014 20:13

Belooft wat! We hebben één van de JONGSTE selecties van Nederland, maar daardoor ook toekomstperspectief.

Het zal u niet verbazen dat een van de OUDSTE en dus perspectief arme selecties slecht 30 km verderop zit.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Superfries1996 » 29-01-2014 14:43

Ik heb nu een paar keer wat fragmenten en speelminuten van hem gezien en het lijkt me echt een fantastische speler voor de toekomst, misschien al voor nu.. Net als Bilal is hij snel, technisch en beschikt hij over een goede voorzet en voldoende inzicht. Hopelijk krijgt hij zo snel mogelijk speelminuten, want ik denk dat je met hem en Bilal de vleugels de komende paar jaar wel goed bezet hebt.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 30-01-2014 23:07

Varga komend weekend gelijk maar basis, heb hem afgelopen week zien spelen en ben echt onder de indruk van deze jongen. Ik bedoel deze jongen had maar 7 wedstrijden in het 1ste van budapest gespeeld waarvan merendeels invaller bij een degradatie kandidaat en bij hongarije in de jeugdteams ook niet heel opvallend. Als ik dan zie dat zo'n jonge jongen uit een ander land die hier maar pas is en amper aanpassings problemen lijkt te vertonen gezien z'n spel is gewoon knap. Hij is motorisch goed z'n schijnbewegingen gaan vloeiend speelt echt met flair, en heeft daarbij een prachtig linkerbeen. Het mooiste is nog wel dat het een echte buitenspeler is op links met zijn linkerbeen. De nieuwe balasz dzsudzak 8) Doet me goed dat de scouting in het buitenland en dan vooral in die landen hongarije etc weer wat actief is, ook al is dit ook een speler die bekend was bij Heerenveen gezien de oude lijstjes wat je uit Vonk zijn woorden kon opmaken.
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Lipton » 30-01-2014 23:20

Het leuke van dat soort spelers is dat ze in dat soort landen veel meer creatieve vrijheid krijgen dan in Nederland.
In Nederland roepen we alleen maar: overspelen!

Terwijl in dat soort landen je gewoon nog een actie mag maken. En het resultaat is te zien met z'n jongen als Varga, ziet er voor eerst heel belovend uit.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Gekko » 31-01-2014 09:28

Voor dit soort spelers heb je dus een scoutingsgroep. Groeibriljantjes oppikken voor ze gaan glimmen.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Baggerraartje » 31-01-2014 10:23

Gekko schreef:Voor dit soort spelers heb je dus een scoutingsgroep. Groeibriljantjes oppikken voor ze gaan glimmen.


Tis helaas altijd jammer dat na het poetsen en polijsten ze bij andere clubs vaak gaan stralen... :?
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Knipecity » 31-01-2014 11:14

Nou dat vind ik wel heel wrang gedacht. Wij hebben hier genoeg stralende spelers gehad door de jaren heen. Meer dan vrijwel iedere andere club in de eredivisie, op misschien de topclubs na.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Fryskeboy22 » 17-02-2014 21:01

sc Heerenveen ‏@scHeerenveen 33 min.

Na een 0-2 achterstand wint Jong sc Heerenveen uiteindelijk met 5-3 van Jong AZ. Varga en invaller Van Amersfoort scoorden 2x, Fazli 1x.

Weer 2 goals van Varga, lijkt me echt een groot talent, hopelijk speelt hij snel eens in de basis op de linksbuiten.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor fuotbalgek » 18-02-2014 09:07

Blijf het in het licht van deze jongen niet begrijpen dat Lurling is gehaald, ad hoc beleid zonder lange termijn visie.
We hebben veel talent in de jeugd, en die ontwikkelen zich door te spelen. Niet door stil te staan achter weinig toevoegende spelers als Lurling, de Kamps, etc.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Otsje P » 18-02-2014 09:16

fuotbalgek schreef:Blijf het in het licht van deze jongen niet begrijpen dat Lurling is gehaald, ad hoc beleid zonder lange termijn visie.
We hebben veel talent in de jeugd, en die ontwikkelen zich door te spelen. Niet door stil te staan achter weinig toevoegende spelers als Lurling, de Kamps, etc.


Omdat dat knaapje nu toevallig al een paar goals bij de beloften heeft gemaakt? Hij is nog maar 18 jaar, volledig onervaren en nog ontzettend licht. Het halen van Lurling kost gewoon amper wat (de verhuur van Wildschut zal staat daar tegenover) en voor Wildschut moest er gewoon een speler komen die er meteen kan staan. Lurling is gepokt en gemazeld, weet war er gevraagd wordt en kan daarom moeiteloos ingebracht worden. Varga moet nog zo veel leren, en kan nu mooi eerst een half jaar bij de beloften wennen, en tactisch rijpen. Dan kijken we van het zomer wel eens weer hoe de vlag erbij hangt. Als hij door groeit en er klaar voor lijkt, dan nemen we weer afscheid van Lurling, die maar tot de zomer onder contract staat.

Op die manier loopt Lurling niemand in de weg, en is er gewoon heel logisch en verstandig gehandeld.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor john2p » 18-02-2014 09:28

Otsje P,

Even kijken; Lurling heeft nu 4 wedstrijden meegedaan, waarvan 2 in de basis en 2 als invaller. De 2 in de basis heeft hij niet volledig uitgespeeld. Zijn rendement tot nu toe, is geen assists en geen doelpunten.

Hij is gehuurd voor het veilig (?) stellen van een playoff plek? Ik wil niet veel zeggen, maar ik denk met een stuk of 12 punten is dat wel veilig gesteld. Lager als plek 8 zullen we denk ik niet zakken.

Had dat niet met Varga gekund als reserve, let op niet als basisspeler. Dan had je Slagveer-Varga en vlaParra roulerend, want Bilal lijkt een zekere basisplek te hebben. Lijkt me echt niet verkeerd.

De broodnodige DIRECTE versterking was in de verdediging. En dat zeg ik nu niet opportunistisch nu velen geblesseerd dan wel geschorst zijn. Dat heb ik voor de winterstop ook gezegd en volgens mij meerdere forumleden.

Velen zagen al de kwetsbaarheden in de verdediging, niet echt dubbel bezet of met enorme kwaliteitstekort (Zomer) en vaak met noodgrepen (Kum) kon er wat geschoven worden.

Wat ik ook wel typerend vond, was dat het geval Lurling helemaal niets met voor uit gedacht beleid te maken heeft/had. Per toeval komt hij eigenlijk weer bij Heerenveen. Ik heb overigens niets tegen die jongen. Maar overbodig vind ik hem wel.
Laatst bijgewerkt door john2p op 18-02-2014 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor fuotbalgek » 18-02-2014 10:48

Otsje P schreef:Omdat dat knaapje nu toevallig al een paar goals bij de beloften heeft gemaakt?
Op die manier loopt Lurling niemand in de weg, en is er gewoon heel logisch en verstandig gehandeld.


Omdat Lurling geen toekomst heeft en geen duidelijke meerwaarde blijkt.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Otsje P » 18-02-2014 10:59

fuotbalgek schreef:Omdat Lurling geen toekomst heeft en geen duidelijke meerwaarde blijkt.


Dan kunnen we Hakim en Finn ook wel buiten de selectie laten. Die hebben ook geen toekomst meer binnen de club.

Ik chargeer natuurlijk. Varga is nog een jochie, die is er gewoon nog niet klaar voor. In de toch al jonge groep die we hebben, is een beetje ervaring niet verkeerd. Ik zeg niet dat Lurling de pannen van het dak speelt, maar hij is gewoon prima bruikbaar. Slagveer is geblesseerd. Bilal is 18 jaar, en daar wordt nu misschien zelfs al een beetje roofbouw op gepleegd. Voorin zijn we redelijk blessurevrij gebleven, maar je ziet aan de achterhoede, of nu aan het middenveld hoe het kan gaan.

Slagveer is al geblesseerd. Als VLP nu per ongeluk een domme rode kaart kreeg, of het schoot hem in Amsterdam in zijn hamstring, dan zou je dus al een beroep op die 3e man moeten doen. Varga is daar gewoon nog niet aan toe. Als je Lurling niet had gehaald, dan had je Wildschut niet kunnen verhuren. Nou ik weet wel wie ik liever heb.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor AllardP » 18-02-2014 11:08

Los daarvan: deze selectie heeft spelers nodig die het klappen van de zweep kennen. Voor de coaching van de jonkies, maar ook voor hiërarchie in de selectie, een betere wedstrijdinstelling en meer tactische discipline.

Het probleem was dat de aanwezige ervaren jongens óf niet konden voetballen (Van den Berg, Zomer) óf de persoonlijkheid misten om hun ervaring op de jonkies over te brengen (Kruiswijk). Lurling is geen Bosvelt of Sibon, maar komt een stuk dichter in de buurt dan wat we eerst hadden.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor john2p » 18-02-2014 11:10

Maar Otsje P Jij was toch ook 1van de velen (net als ik) die vAken in de basis wilde tegen Ajax? Ook een jongeling, ook nog heel onervaren. En juist op die cruciale positie vind je het geen probleem om een jonge speler te laten debuteren?

Desondanks, ik kon en kan de keus van vBasten tegen Ajax best billijken ook al had ik het anders gewild. Want vrijwel elke trainer heeft het er over dat juist in het centrum van de verdediging je in ieder geval 1 ervaren speler moet hebben. Ook de Boer doet dat met Moisander. Koeman heeft heel lang gespeeld met Matthijsen en ga zo maar door. Als er al een jonge cv wordt ingebracht is dat dus vaak NAAST een ervaren kracht. Dat is denk ik 1 van de redenen waarom PSV nog zo aanklooit. Met een meer ervaren cv hadden ze veel hoger gestaan.

Dat vBasten het niet met vAken aandurfde tegen Ajax is nogmaals heel jammer maar wel te begrijpen, omdat de hele verdediging op de schop moest. Dan had vAken niet alleen puur op zijn eigen spel moeten richten, wat jonge jongens moeten doen, maar direct ook het organiseren, leiden etc. Ik denk dat vBasten dat nog te hoog gegrepen vond. Ook door schade en schande wijs geworden met het experiment met Vlaar tegen Italië, die daardoor een flinke knauw van heeft gekregen. Daar heeft vbasten destijds veel (terechte) kritiek op gekregen. En ik denk lering uit getrokken.

Daarentegen is het inbrengen van een jong talent in de aanvalslinie wat makkelijker, minder risicovol. Kijk ook maar Bilal. Maar ook hij laat nu na een aantal wedstrijden leuk gespeeld te hebben, zien dat het toch nog andere dingen vraagt op eredivisieniveau. Tegen Ajax en Twente, maar ook zelfs Groningen in de tweede helft, zakte hij echt weg zodra er meer strijd gevraagd werd, zodra hij twee man op zich kreeg. Maar het afbreukrisico is dan wat minder groot, dan in de verdediging.

Daarom vind ik een reserveplek met invalbeurt voor Varga best het uitproberen waard.
Laatst bijgewerkt door john2p op 18-02-2014 20:42, in het totaal 6 keer bewerkt
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor john2p » 18-02-2014 11:13

Gezien het bovenstaande heb ik ook voorzichtig gepleit om Maduro te halen. Een jongen met veel ervaring, had ook best oren naar een terugkeer naar de eredivisie.

Een speler die ook cv kan spelen. Steker had zijn beste periode op die plek onder Foppe bij jeugdEK.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Otsje P » 18-02-2014 12:14

john2p schreef:Maar Otsje P Jij was toch ook 1van de velen (net als ik) die vAken in de basis wilde tegen Ajax? Ook een jongeling, ook nog heel onervaren. En juist op die cruciale positie vind je het geen probleem om een jonge speler te laten debuteren?


Daar was ik inderdaad helemaal voor. Omdat van Aken een jongen is die al jarenlang in goede Nederlandse opleidingen heeft gespeeld. In een vast systeem, met een min of meer vaste tactiek. Die al een poos heel stabiel presteert in de ploegen waarin hij speelt, en die voor die positie feitelijk pas de 4e man zou zijn. Zowel Zomer, Kruiswijk en Kum zouden dan voor hem in de pikorde staan voor die plek. Als die allemaal niet beschikbaar zijn, dan ben ik ervoor om hem te laten debuteren.

Als Lurling er niet was geweest, zou Varga echter de 2e man zijn. Dat vind ik heel wat anders dan de nummer 4. Ik vind de vergelijking dan ook een beetje mank gaan.

Ik had de keuze voor van den Berg achterin prima kunnen accepteren als dat niet had betekend dat de Kamps op het midden stond.

Als je het dan hebt over het halen van iemand, terwijl je dat intern wel op had kunnen vangen, dan hebben we het over de huur van de Kamps. Die is in niks beter dan wat we al hadden, en is bovendien ook nog eens net zo onervaren. Dat vind ik nu eens een waardeloze (huur)transfer.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor john2p » 18-02-2014 17:00

Otsje P over de Kamps ben ik het roerend eens, maar ik denk alle forumleden. Is ook een unicum ;)
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Mackan68 » 18-02-2014 18:24

Bubbe schreef:Geissler is bij gebrek aan een kans al overgelopen naar Schalke 04. Waarom zulke spelers halen en 'wachten tot ze er klaar voor zijn'? Varga is 19 jaar, geen 15. Als hij presteert bij de beloften, komt hij logischerwijs in beeld bij het eerste.


Basacikoglu sprak de legendarische woorden: 'Als je goed genoeg bent, ben je ook oud genoeg'. Ik vind dit in zekere zin ook wel gelden voor Varga. Hij is de toekomst van de club. Van la Parra is naar alle waarschijnlijkheid met zijn laatste serie wedstrijden bezig. Invallen kan sowieso mocht Rajiv in de basis weer eens tegenvallen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor AllardP » 18-02-2014 20:44

Bubbe schreef:Waarom zulke spelers halen en 'wachten tot ze er klaar voor zijn'? Varga is 19 jaar, geen 15. Als hij presteert bij de beloften, komt hij logischerwijs in beeld bij het eerste.


Helemaal mee eens! We zijn hier altijd veel te voorzichtig geweest met jeugdspelers. Zit in de clubcultuur, want dat was onder Foppe en Gertjan niet anders. Kijk naar de recent doorgebroken jongens: Ziyech wordt in maart alweer 21 en Otigba in augustus 22. Van Anholt zelfs al 23 in april. Zijn die jongens nou echt zo ontzettend veel opgeschoten met 2-3 jaar extra in de beloften?

Bij clubs als Ajax en Feyenoord krijgen dat soort talenten gewoon de kans, net als bv. Zivkovic bij Groningen. Soms loopt het niet goed af, soms wel. Ik ben er in elk geval van overtuigd dat te lang in de beloften spelen slecht is voor zowel de ontwikkeling van de speler als de motivatie. Jonge, gretige spelers willen helemaal niet 'rustig gebracht worden', maar gewoon een eerlijke kans op een doorbraak.

Dit seizoen is er (uit financiële noodzaak, maar vooruit) wel een kentering geweest. Hopen dat die zich doorzet, te beginnen met Varga. Zo niet, dan wachten ons nog veel kampioenschappen in de beloftencompetitie en vervolgens toekijken hoe onze talenten het bij de concurrentie doen.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor john2p » 18-02-2014 21:08

AllardP schreef:Helemaal mee eens! We zijn hier altijd veel te voorzichtig geweest met jeugdspelers. Zit in de clubcultuur, want dat was onder Foppe en Gertjan niet anders. Kijk naar de recent doorgebroken jongens: Ziyech wordt in maart alweer 21 en Otigba in augustus 22. Van Anholt zelfs al 23 in april. Zijn die jongens nou echt zo ontzettend veel opgeschoten met 2-3 jaar extra in de beloften?

Bij clubs als Ajax en Feyenoord krijgen dat soort talenten gewoon de kans, net als bv. Zivkovic bij Groningen. Soms loopt het niet goed af, soms wel. Ik ben er in elk geval van overtuigd dat te lang in de beloften spelen slecht is voor zowel de ontwikkeling van de speler als de motivatie. Jonge, gretige spelers willen helemaal niet 'rustig gebracht worden', maar gewoon een eerlijke kans op een doorbraak.

Dit seizoen is er (uit financiële noodzaak, maar vooruit) wel een kentering geweest. Hopen dat die zich doorzet, te beginnen met Varga. Zo niet, dan wachten ons nog veel kampioenschappen in de beloftencompetitie en vervolgens toekijken hoe onze talenten het bij de concurrentie doen.


Ik ben het er ook mee eens. Maar met Feyenoord heb je het wel mis. Het is ook uit nood geboren sinds 3 a 4 jaar. Maar daarvoor stond Feyenoord juist NIET bekend om zijn doorbraak van hun jeugd. Dat was juist de grootste klacht van de supporters daar. Het was vaak 1 of 2 die misschien een kanjse kregen, maar vaker zochten ze hun heil ergens anders.

Ajax stond er WEL jarenlang om bekend, maar begon vroeg in de jaren 2000 met een stijlbreuk door veel te kopen, onder de druk van de aantal jaar daarvoor behaalde Champions League wilden ze ten koste van alles dat weer herhalen (succes verblindt, waar hebben we dat vaker gezien ;) ). Pas onder de Cruijff revolutie is men weer terug gegaan naar de roots.

Ik heb al vaker gezegd, nood of niet uit nood. Het gaat erom het moment te pakken, vaak is het terugvallen niet uit een bepaald beleidsplan, maar door toeval. Voorbeeld Feyenoord, nu ook met PSV, dat ook jarenlang succes heeft proberen te kopen.

Maar je ziet wel dat alle jeugdige teams met wisselvalligheid te maken hebben. Wat het soms ook tot een paradox maakt, vaak wil men direct succes hebben in combinatie met een langer termijn proces met de jeugd.

Wat dat betreft vind ik soms de vergelijkingen tussen trainers mank lopen. Hebben Verbeek en Foppe echt jonge spelers beter gemaakt? Terwijl ze dus marginaal jeugdspelers hebben gebruikt. Ze hadden WEL betere spelers tot hun beschikking, Huntelaar, Nistelrooy, Suljemani, Pranjic etc. En die zetten ze inderdaad op de goede plek.

Soms zou je wel een tijdmachine willen hebben en trainers met de huidige materiaal laten werken en vice versa. Ik had vBasten wel willen zien met het elftal van Verbeek dan wel Foppe. Maar goed dat is koffiedik kijken.

In ieder geval ben ik blij met de huidige economische crisis in het voetbal, back to the roots, Werken met de jeugd, die beter maken. Is toch het leukste!
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor oldtimer » 18-03-2014 11:18

Gisteren eens speciaal op Varga gelet. Leuke, frivole speler die zowel voor de eigen actie ( waarbij hij soms teveel hooi op zijn vork neemt ) als voor de combinatie gaat. Verder prima voorzet en dito corner. Zowel Otigba als Raitala profiteerden daarvan. Afwachten is alleen of hij zich ook staande houdt tegenover fysiek sterkere spelers in de Eredivisie. Ik neem aan dat we dat volgend seizoen wel gaan zien. Zeker nu er ( volgens geruchten tenminste ) ook al aan Van la Parra als transfervrije speler wordt getrokken door Feyenoord als opvolger van Ruben Schaken.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Fryskeboy22 » 18-03-2014 12:49

oldtimer schreef:Gisteren eens speciaal op Varga gelet. Leuke, frivole speler die zowel voor de eigen actie ( waarbij hij soms teveel hooi op zijn vork neemt ) als voor de combinatie gaat. Verder prima voorzet en dito corner. Zowel Otigba als Raitala profiteerden daarvan. Afwachten is alleen of hij zich ook staande houdt tegenover fysiek sterkere spelers in de Eredivisie. Ik neem aan dat we dat volgend seizoen wel gaan zien. Zeker nu er ( volgens geruchten tenminste ) ook al aan Van la Parra als transfervrije speler wordt getrokken door Feyenoord als opvolger van Ruben Schaken.


Mee eens, Doordat Varga vaak naar binnen trok kon Raitala prima buiten om gaan naar de achterlijn en de bal voorzetten met zowel de linker en de rechterbeen terwijl Dijks echt een stijve linkspoot is. Raitala gewoon het vertrouwen geven in het eerste dan komt het echt wel goed met hem. Maar spelers vertrouwen geven is Van Basten helaas niet zo goed in (Pappa,Uth)
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Wizard » 18-03-2014 17:48

Omdat Vitesse ontzettend slecht dekt heeft Varga opeens een goede corner in de benen..
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Voorstopper » 19-03-2014 10:08

Zou mooi zijn als we weer een speler hebben met een echt goede voorzet. De meeste (vleugel)spelers van tegenwoordig krijgen de bal met moeite voorbij de eerste paal of het is een enorme boogbal a la Beerens.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor oldtimer » 19-03-2014 10:18

Wizard schreef:Omdat Vitesse ontzettend slecht dekt heeft Varga opeens een goede corner in de benen..


???
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Grimo » 20-03-2014 10:38

Fryskeboy22 schreef:. Maar spelers vertrouwen geven is Van Basten helaas niet zo goed in (Pappa,Uth)


Volgens mij gaf van Basten het vertrouwen aan Ziyech, Slagveer, Otigba, Kruiswijk etc.. Alleen vertrouwen is niet oneindig. Uth die kwam hier met overgewicht, raakte geblesseerd, Vertrouwen moet je ook verdienen, zoals Finnbogason het vertrouwen van van Basten wel kreeg. Over Pappa is wel genoeg gezegd.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Heerenveen rules » 20-03-2014 10:42

Fryskeboy22 schreef:Maar spelers vertrouwen geven is Van Basten helaas niet zo goed in (Pappa,Uth)


Mijn voorganger heeft deze ook al gequote, maar dit vind ik wel een hele domme opmerking. Jij wilt dat hij vertrouwen geeft aan spelers dieniet in de basis horen? Uth had Finnbogason voor zich en Pappa kon er geen hout van. Kijk eens aan wie hij wel vertrouwen gaf/geeft? Hoeveel jeugdspelers staan er in?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15934
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Szabolcs Varga

Berichtdoor Frisian Viking » 20-03-2014 13:01

Grimo schreef:Volgens mij gaf van Basten het vertrouwen aan Ziyech, Slagveer, Otigba, Kruiswijk etc.. Alleen vertrouwen is niet oneindig. Uth die kwam hier met overgewicht, raakte geblesseerd, Vertrouwen moet je ook verdienen, zoals Finnbogason het vertrouwen van van Basten wel kreeg. Over Pappa is wel genoeg gezegd.

Buiten dat Fryskeboy in de gevallen van Uth en Pappa geen recht van spreken heeft over het vertrouwen geven aan Uth en Pappa, want geen reden toe, is het natuurlijk ook niet logisch om te stellen dat Van Basten vertrouwen geeft aan de spelers die jij noemt. Kruiswijk kan ik nog inkomen, maar Van Basten richtte zich pas tot de jeugd toen het pas echt niet meer anders kon. Vorig seizoen heeft Van Basten nul komma nul gedaan om de door jou genoemde jeugdspelers ervaring op te laten doen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron