Moderators: Beheerders, Fanmasters
Superfries1996 schreef:Vonk moet zich 'solidair ' stellen, de prutser!
Mackan68 schreef:Foppe interim. Of Tieme interim met assistentie van Foppe. Foppe draait zijn kont er in, gatverdamme.
supergerjan schreef:Sorry dat ik het zeg maar wat is dit een kutzooi! Lodeweges vind/vond ik zo'n geweldig man voor ons cluppie. Ik weet dat het minder ging en dat de resultaten niet goed waren, maar komopzeg is dat alleen maar DL zijn schuld? Nee natuurlijk niet ver***do*e. Geweldige puinhoop is het bij de club. Bedankt egoïstisten! Bedankt voor het vernielen van mijn club. Bedankt!!!
Erwin4ever schreef:Zal toch eerder laatste optie zijn dan eerste.
Zijn diverse clubs waar het werkt met de met de club bekende assistent naar voren geschoven!
Mackan68 schreef:We zitten in een stadium waar afscheid genomen dient te worden van de onrust stokende iconen. Op deze manier gaat dat nooit lukken. Moet die ouwe sikkeneur voor vrolijke gezichten en zelfvertrouwen gaan zorgen. A.u.b zeg....
HVNFL schreef:Dwight, bedankt voor de afgelopen anderhalf jaar! Heeft zich altijd keurig en positief opgesteld. Jammer dat het nu niet meer loopt.
Raider schreef:Hij neemt zelf ontslag,dus hoeft hij geen geld mee.
TORCIDA schreef:foppe voor de eerste 4 wedstrijden interim. wie zou een goede nieuwe trainer kunnen zijn die de bezieling weer terugbrengt?
feanryp23 schreef:Natuurlijk is hij zelf opgestapt. Op alle kanten ligt de club op zijn gat. Hij hoeft zich niet meer te bewijzen, dus waarom zou hij hier nog mee door willen gaan?
TORCIDA schreef:foppe voor de eerste 4 wedstrijden interim. wie zou een goede nieuwe trainer kunnen zijn die de bezieling weer terugbrengt?
TORCIDA schreef:dat was het nu net ik vond hem mat, niet fanatiek overkomen, een soort gelatenheid, een 'brood' trainer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten