Maarten De Fockert

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Maarten De Fockert

Berichtdoor blauwekater » 20-06-2014 15:12

sc Heerenveen heeft overeenstemming bereikt met keeper Maarten de Fockert over een tweejarig contract. De 19-jarige keeper komt over van de jeugd van Feyenoord.

De jeugdinternational speelde het afgelopen jaar in het hoogste jeugd elftal van Feyenoord.


Bron: sc-heerenveen.nl
Avatar gebruiker
blauwekater
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:05
Woonplaats: Emmeloord

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 21-06-2014 10:07

Deze Maarten de Fockert schijnt toch wel een aardig keeperstalent te zijn. Had namelijk eerst m'n twijfels gezien het feit dat Feyenoord al niet met hem doorging wat moet Heerenveen dan met deze keeper? Maar na wat dingen te hebben gelezen blijkt hij wel degelijk potentie te hebben.( zie onderstaande links) Toch zeker wel adequaat gereageerd van de Vonk en de scouting! :D

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML ... 540-38.php

http://www.fr-fans.nl/nieuws/feyenoord- ... gen-10721/

ook leuk om te lezen trouwens dat Maarten de Roon deze jongen via twitter ook alvast welkom heette 8)
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor vries153 » 22-12-2014 11:07

http://www.feanonline.nl/nieuws/7294/-ik-ga-niet-zeggen-dat-ik-binnen-een-jaar-eerste-doelman-moet-zijn-.html

Hoe goed is deze jongen het lijkt mij een nuchtere en realistische gozer maar ik heb hem nog nooit zien keepen kan iemand van de beloften volgers iets meer over deze keeper vertellen en of hij echt zo goed is als een paar mensen op de tribune afgelopen vrijdag beweerden.

Ik ben zelf helaas nooit in staat een beloften wedstrijd te bezoeken ivm werk etc.
vries153
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 23-07-2003 18:48
Woonplaats: gorredijk

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Zwart Schoeisel » 31-03-2015 10:56

Na het zien van de samenvatting (https://www.youtube.com/watch?v=ufSKPBlacVc) van Jong Frankrijk - Jong Nederland valt toch wel de negatieve hoofdrol voor de Fockert een beetje op. Het is uiteraard maar een samenvatting, maar hoe oordelen mensen die hem bij de beloften zien keepen over hem?
Zwart Schoeisel
Selectiespeler
 
Berichten: 162
Geregistreerd op: 26-03-2015 15:37

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Mackan68 » 31-03-2015 12:43

Zwart Schoeisel schreef:Na het zien van de samenvatting (https://www.youtube.com/watch?v=ufSKPBlacVc) van Jong Frankrijk - Jong Nederland valt toch wel de negatieve hoofdrol voor de Fockert een beetje op. Het is uiteraard maar een samenvatting, maar hoe oordelen mensen die hem bij de beloften zien keepen over hem?

De actie waardoor hij een penalty veroorzaakt is niet sterk. Maar dat zijn wel momenten waarvan hij moet leren. En leren gaat nu eenmaal met vallen en opstaan. Het is lastig om de beloftes te vergelijken met het 1e elftal. Met sommige spelers zie je dat ze het wel aankunnen. Met keepers is dat iets lastiger. Natuurlijk maakt Maarten fouten. Maar dat deed en doet iedere keeper. Als een keeper een fout maakt is dat vaak cruciaal en dat maakt dat we automatisch de lat hoog leggen. Wellicht onrealistisch hoog. Te hoog dus. Ik zie in hem wel absoluut 1e elftal materiaal. Daar is hij fanatiek en gedreven genoeg voor. De vraag is alleen of hij die kans krijgt in de 1e plaats en in de 2e plaats of hij die dan weet te pakken. Je moet dan ook de verdediging meenemen in de afweging. Die is in het 1e elftal ook net iets beter, ervarener en dus stabieler als bij de beloftes.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Wizard » 31-03-2015 13:38

Mackan68 schreef:Die is in het 1e elftal ook net iets beter, ervarener en dus stabieler als bij de beloftes.

Beide tegengoals waar De Fockert direct bij was betrokken hadden weinig met de verdediging te maken. Daarnaast is de verdediging van Jong Oranje echt niet minder dan de onze.
Natuurlijk is de keeperspositie de positie waarbij fouten het meest opvallen en is het zo dat De Fockert nog jong en lerende is. Echter, hij maakt bij de Beloften geen hele sterke indruk op mij, en in deze wedstrijd bewijst hij niet het tegendeel. Namelijk, dat hij Kristoffer dit seizoen al zoukunnen vervangen. Wellicht in de toekomst, maar komend seizoen is - denk ik - nog te vroeg.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Zwart Schoeisel » 31-03-2015 14:05

Mackan68 schreef: Natuurlijk maakt Maarten fouten. Maar dat deed en doet iedere keeper. Als een keeper een fout maakt is dat vaak cruciaal en dat maakt dat we automatisch de lat hoog leggen. Wellicht onrealistisch hoog. Te hoog dus. Ik zie in hem wel absoluut 1e elftal materiaal.

Vandaar de vraag ook omdat zo'n samenvatting louter hoogtepunten (in dit geval voor Maarten dieptepunten) laat zien, wellicht is hij bij de beloften ook wel (eens) onderscheidend met zijn reddingen. We hebben Kristoffer ook vaak genoeg fouten zien maken, maar zich ook zien onderscheiden met zijn reddingen/reflexen. Zie je zoiets op dit moment al bij de Fockert, Mackan?
Zwart Schoeisel
Selectiespeler
 
Berichten: 162
Geregistreerd op: 26-03-2015 15:37

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor pes5 » 31-03-2015 14:14

Wizard schreef:Beide tegengoals waar De Fockert direct bij was betrokken hadden weinig met de verdediging te maken. Daarnaast is de verdediging van Jong Oranje echt niet minder dan de onze.
Natuurlijk is de keeperspositie de positie waarbij fouten het meest opvallen en is het zo dat De Fockert nog jong en lerende is. Echter, hij maakt bij de Beloften geen hele sterke indruk op mij, en in deze wedstrijd bewijst hij niet het tegendeel. Namelijk, dat hij Kristoffer dit seizoen al zoukunnen vervangen. Wellicht in de toekomst, maar komend seizoen is - denk ik - nog te vroeg.


Heb je de wedstrijd gezien Wizard? Zo te lezen niet en heb je je mening al klaar nav zijn prestaties bij de beloften. Nu ben ik het op dat vlak ook wel met je eens. Ik vind De Fockert nog niet stabiel genoeg.

Vwb de wedstrijd van gisteren echter, kun je hem alleen kwalijk nemen dat hij raar uit zijn doel kwam en die strafschop veroorzaakte. Die eerste bal was een foute, veel te harde terugspeelbal van Van Beek en de rest van de goals deed hij ook niks aan. Verder had hij nog een aantal knappe reddingen, die niet in de samenvattingen voorkwamen, en was hij stabiel bij corners en hoge voorzetten. De verdediging van Jong Oranje was gisteren echt zo lek als een mandje en de rest van het team werd al net zo overklast. Om op basis van gisteren De Fockert zo te beoordelen, slaat nergens op.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Mackan68 » 31-03-2015 15:07

Beide tegengoals waar De Fockert direct bij was betrokken hadden weinig met de verdediging te maken. Daarnaast is de verdediging van Jong Oranje echt niet minder dan de onze.


Waar hij persoonlijk de fout inging niet. Maar de andere waaruit een penalty voortkwam was het wel zeker een verdedigende fout. Ben het met Pes5 eens.
Wellicht in de toekomst, maar komend seizoen is - denk ik - nog te vroeg.

Dat denk je. Maar velen dachten ook dat Uth geen 1e spits voor ons zou zijn dit seizoen. Of dat spelers als Narsingh, van Anholt, Bilal, van Aken en noem ze maar op te licht zouden zijn voor het 1e elftal. Als je het niet probeert weet je het niet en blijft het bij denken en geloven. Op het moment dat er door financiële oorzaken sportief gezien niet echt eisen gesteld kunnen worden aan de prestaties, is dat een uitgelezen moment om wél eens zaken te gaan testen. Dat blijkt de afgelopen seizoen namelijk helemaal niet zo'n raar idee. Als veldspelers het in het 1e team waar kunnen maken met vallen en opstaan, waarom zou een jonge keeper dat dan niet kunnen? Genoemde ex-jeugdspelers waren bij de beloftes ook bepaald niet foutloos. Maar op één of andere manier wordt dat van een jonge keeper als Maarten wel verwacht. Ik vind dat opvallend. Alsof we iedere wedstrijd 4-5 goals om de oren zouden krijgen wanneer hij tussen de palen zou staan....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Mackan68 » 31-03-2015 15:11

Zwart Schoeisel schreef:Vandaar de vraag ook omdat zo'n samenvatting louter hoogtepunten (in dit geval voor Maarten dieptepunten) laat zien, wellicht is hij bij de beloften ook wel (eens) onderscheidend met zijn reddingen. We hebben Kristoffer ook vaak genoeg fouten zien maken, maar zich ook zien onderscheiden met zijn reddingen/reflexen. Zie je zoiets op dit moment al bij de Fockert, Mackan?
Het zou niet best zijn wanneer Maarten alleen maar fouten zou maken. Natuurlijk heeft hij soms ook prima reddingen! Ook in de wedstrijd tegen de jonge Fransen had hij een paar prima reflexen. En ja, dat zie ik ook bij de beloftes. Ik weiger hem alleen te vergelijken met ervaren keepers. Als ik hem dan moet vergelijken, dan doe ik dat met Noring. En als er dan momenteel een keeper bij ons onder contract staat die er naar mijn bescheiden mening he-le-maal niets van kan, dan is hij dat wel.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Zwart Schoeisel » 31-03-2015 15:55

Mackan68 schreef: Het zou niet best zijn wanneer Maarten alleen maar fouten zou maken. Natuurlijk heeft hij soms ook prima reddingen! Ook in de wedstrijd tegen de jonge Fransen had hij een paar prima reflexen. En ja, dat zie ik ook bij de beloftes. Ik weiger hem alleen te vergelijken met ervaren keepers. Als ik hem dan moet vergelijken, dan doe ik dat met Noring. En als er dan momenteel een keeper bij ons onder contract staat die er naar mijn bescheiden mening he-le-maal niets van kan, dan is hij dat wel.


Zo bedoelde ik het ook zeker niet, maar zeker bedankt voor de info! Altijd fijn om te horen van mensen die hem wel regelmatig zien spelen/keepen (ondanks dat het bij de beloften is)
Zwart Schoeisel
Selectiespeler
 
Berichten: 162
Geregistreerd op: 26-03-2015 15:37

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Mackan68 » 31-03-2015 16:23

Zwart Schoeisel schreef:
Zo bedoelde ik het ook zeker niet, maar zeker bedankt voor de info! Altijd fijn om te horen van mensen die hem wel regelmatig zien spelen/keepen (ondanks dat het bij de beloften is)

Het was ook niet persoonlijk bedoeld. :D Van iedere spelers heb je fans en mensen die er minder van gecharmeerd zijn. Zo zul je ook over de Fockert positieve verhalen horen en verhalen van mensen die het wat minder in hem zien zitten. Wil je het echt zelf zien dan moet je eigenlijk op de maandagavonden bij de beloftes gaan kijken. Al is dat soms door afstand en tijdstip niet echt haalbaar. Daarbij komt nog dat er wel regelmatig gewisseld wordt met de keepers.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Wizard » 31-03-2015 18:38

pes5 schreef:Heb je de wedstrijd gezien Wizard? Zo te lezen niet en heb je je mening al klaar nav zijn prestaties bij de beloften. Nu ben ik het op dat vlak ook wel met je eens. Ik vind De Fockert nog niet stabiel genoeg..

Ik was er live bij. Wellicht zegt dat meer.
Uiteraard beïnvloeden zijn prestaties bij de Beloften mijn beeldvorming. Het zou raar zijn om op basis van 1 wedstrijd een beeld van iemand te schetsen.
De uittrap bij de 1e goal was heel erg zwak. Een beetje à la Nordfeldt in z'n eerste wedstrijden. Verder heb ik behoudens een redding in de 2e helft weinig spectaculairs gezien. Alle schoten waren vnl. recht en in het midden van de goal.
Kijk eens naar de namen van Jong Oranje in de verdediging en vergelijk hun vaardigheden eens met onze verdedigers. Dan kan je niet stellen dat onze verdedigers beter/sterker zijn, ook al speelde de defensie van Jong Oranje onthutsend zwak.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor pes5 » 31-03-2015 18:49

Wizard schreef:Ik was er live bij. Wellicht zegt dat meer.
Uiteraard beïnvloeden zijn prestaties bij de Beloften mijn beeldvorming. Het zou raar zijn om op basis van 1 wedstrijd een beeld van iemand te schetsen.
De uittrap bij de 1e goal was heel erg zwak. Een beetje à la Nordfeldt in z'n eerste wedstrijden. Verder heb ik behoudens een redding in de 2e helft weinig spectaculairs gezien. Alle schoten waren vnl. recht en in het midden van de goal.
Kijk eens naar de namen van Jong Oranje in de verdediging en vergelijk hun vaardigheden eens met onze verdedigers. Dan kan je niet stellen dat onze verdedigers beter/sterker zijn, ook al speelde de defensie van Jong Oranje onthutsend zwak.


Ik kijk niet naar namen, ik kijk naar prestaties. Die waren gisteren zwaar ondermaats. Je hebt mij trouwens nergens zien beweren dat de verdediging van Heerenveen beter zijn dan die van Jong Oranje. Jij vindt die eerste goal een cruciale fout van De Fockert, ik vind Van Beek minstens evenveel debet daaraan en dan nog hadden de verdedigers die uittrap kunnen herstellen. Daarover kunnen we dus van mening verschillen.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Mackan68 » 01-04-2015 08:39

pes5 schreef:Je hebt mij trouwens nergens zien beweren dat de verdediging van Heerenveen beter zijn dan die van Jong Oranje.

Wizard trekt mijn vergelijking van verdediging van het eerste met die van de beloftes meteen maar even door naar jong Oranje. Dan vergelijk je dus de verdediging waar je incidenteel mee samenspeelt als de mensen waarmee je bijna dagelijks op het veld staat. Gaat in mijn opinie ook niet helemaal op. Het is duidelijk dat hij niet heel veel vertrouwen heeft in de Fockert.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Wizard » 01-04-2015 09:12

pes5 schreef:Ik kijk niet naar namen, ik kijk naar prestaties. Die waren gisteren zwaar ondermaats. Je hebt mij trouwens nergens zien beweren dat de verdediging van Heerenveen beter zijn dan die van Jong Oranje. Jij vindt die eerste goal een cruciale fout van De Fockert, ik vind Van Beek minstens evenveel debet daaraan en dan nog hadden de verdedigers die uittrap kunnen herstellen. Daarover kunnen we dus van mening verschillen.

Je leest nu wat je wilt lezen. Ik zeg niet voor niks "kijk naar de namen en hun vaardigheden", en dus refereer ik aan hun prestaties. Verder zeg ik ook niet dat Van Beek niet evenveel debet aan de tegengoal heeft. Wat ik wel stel is dat het een cruciale fout van De Fockert was. En daar gaat het hoofdzakelijk om, namelijk het beoordelen van de prestaties van Maarten.
Daarnaast begin ik met een nieuwe alinea. Wellicht had ik een regel wit er tussen moeten laten om duidelijker te maken dat het laatste stuk niet naar je quote verwijst.

Volgens mij spelen er 2-3 Feyenoorders voor hem in de verdediging, waarmee hij in de jeugd vaak heeft samengespeeld. Daarnaast vind ik het een argument van niks om deze met elkaar te vergelijken aangezien de 2 cruciale persoonlijke fouten van De Fockert helemaal los staan van de verdediging: een zeer zwakke uittrap en bij het uitkomen de man ipv de bal te pakken staan los van de kwaliteiten van de verdediging.
In zijn tijd bij Feyenoord gold De Fockert zeker als een groot talent. Sinds hij hier bij ons is, valt hij me behoorlijk tegen. Tenzij hij de komende tijd enorme stappen maakt, zie ik hem voorlopig niet eerste keeper worden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor pes5 » 01-04-2015 21:47

Nogmaals, die verhalen over de verdedigers en de vergelijking heb ik er niet bijgehaald, maar je quote mij wel. Het enige wat ik aangaf was dat ik één cruciale fout zag bij De Fockert en jij twee en daarmee vind ik dus dat het beeld wat jij van De Fockert schetst, op basis van dit duel, niet helemaal terecht is. Niks meer, niks minder.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Superfries1994 » 03-07-2015 19:45

Ik vind het moeilijk om een keeper te beoordelen, zeker op basis van een paar samenvattingen, maar ik heb niet een heel positief gevoel bij deze jongen als eerste keeper, vooralsnog. Ik vind hem wel heel erg jong en daardoor geen ervaring en daarnaast heb ik een aantal samenvattingen gezien van Jong Heerenveen en Jong Oranje (bijvoorbeeld de laatste wedstrijd tegen Frankrijk). Daarin vond ik hem niet bepaald uitblinken. Het is misschien niet helemaal eerlijk, maar overtuigen doet hij mij zeker niet.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Fryskeboy22 » 03-07-2015 20:47

Volgens mijn buurman die in Harderwijk was keepte De Fockert heel erg onzeker.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Rick » 03-07-2015 21:03

De Fockert moet zich nu bewijzen en zou eigenlijk een foutloze voorbereiding moeten keepen en dat levert druk op. Het feit dat hij erg onzeker overkomt is dan wel een slecht teken.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Feanfan 1 » 03-07-2015 21:12

Een keeper is niet een positie die je even de tijd moet gunnen. Het is een ervaringspositie (uitzonderingen daargelaten) en bij een club als Heerenveen moet gewoon een stabiele keeper staan. Op de overige 10 posities mag wel wat jeugdigheid staan, daar mag je wel eens een foutje maken. Als keeper is een fout direct fataal
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Rick » 04-07-2015 08:11

Precies, haal daarom die mulder gewoon. Maakt bijna nooit een fout. Misschien kan die zich hier ontwikkelen tot een puntenpakker, want dat was die nog niet. Ben daarom meer fan van Hahn of Jurjus, maar daar moet je weer voor betalen en zijn ook nog jong.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Harmiej » 29-04-2016 13:34

Ik zie die samenvatting van de 'kampioenswedstrijd' van het beloftenteam. Weet niet waar De Fockert mee bezig was maar op basis van deze samenvatting maakt hij een zeer zwakke indruk.

Iemand een idee hoe goed hij precies is? zou hij mee kunnen in de jupiler league volgend seizoen?
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Riverside » 29-04-2016 15:46

Laatst gehoord of gelezen dat de onderhandelingen over een nieuw contract met De Fockert moeizaam verlopen. Dit zou ook de interesse in Etemadi kunnen verklaren.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor fuotbalgek » 29-04-2016 16:41

Hij zal 1e elftal willen spelen. Goede deal om etemadi binnen te halen en maarten daar weer een jaar te stallen. Daarna vertrekt Mulder en mogen ze het uitvechten. Jurjus zal wel niet haalbaar zijn.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Harmiej » 29-04-2016 16:51

fuotbalgek schreef:Jurjus zal wel niet haalbaar zijn.


Argumenten?

Ik zie geen enkele reden waarom Jurjus niet haalbaar zou zijn?
Als Jurjus niet een jaar op de bank wil kun je hem meteen verhuren aan de Graafschap, en dan volgend jaar in de basis.
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor fuotbalgek » 29-04-2016 16:53

Omdat wij bij de binnenlandse talenten immer achter het net vissen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor Otsje P » 24-05-2016 12:17

sc Heerenveen verlengt contract Maarten de Fockert

sc Heerenveen heeft het contract met Maarten de Fockert verlengd tot 2018. In de nieuwe verbintenis is een optie bedongen voor twee extra seizoenen. De 21-jarige keeper maakte in 2014 de overstap van Feyenoord naar sc Heerenveen en groeide al snel uit tot tweede doelman. De Fockert debuteerde op 30 maart 2015 in Jong Oranje en werd sinds dat moment continu geselecteerd door bondscoach Fred Grim. De goalie werd dit seizoen kampioen met Jong sc Heerenveen in de reservecompetitie.


Bron: http://www.sc-heerenveen.nl

Dus alsnog tot een akkoord gekomen. Goede zaak!
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor DSCH » 24-05-2016 15:10

Mooi dat Maarten blijft. Ook met het verlengen van het contract van Huizing zit Vonk dus toch niet stil. Al blijven natuurlijk de echte aanwinsten nog wel uit.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Maarten De Fockert

Berichtdoor E. Kloosterman » 04-06-2016 07:06

De Fockert een jaar naar VVV op huurbasis. Een goede zaak lijkt me. Daarna met bagage terugkomen als opvolger van Mulder.
E. Kloosterman
Nieuw talent
 
Berichten: 69
Geregistreerd op: 13-09-2009 11:11

Volgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten