Magnus Eikrem schreef:Viborg?
Volgens De Telegraaf gaat het om een club uit de hoogste divisie van Denemarken. Viborg valt dan af.
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Magnus Eikrem schreef:Viborg?
Crash schreef:Deze beste man laten gaan. Desnoods voor niets. Probeer zijn contract maar af te kopen net als bij Pappa destijds. Slikken, verlies pakken en weer doorgaan.
Grimo schreef:Dus 7 ton in een half jaar afschrijven en hem ook nog een jaarsalaris(??) meegeven? Dure grap. Overigens denk ik dat Dalgaard ala Kenny Steppe hier gewoon zijn tijd uit gaat zitten. Dit salaris zal hij in Denemarken niet krijgen.
Grimo schreef:Dus 7 ton in een half jaar afschrijven en hem ook nog een jaarsalaris(??) meegeven? Dure grap. Overigens denk ik dat Dalgaard ala Kenny Steppe hier gewoon zijn tijd uit gaat zitten. Dit salaris zal hij in Denemarken niet krijgen.
Crash schreef:Ja. Absoluut! Zeker wanneer je hem nog maar één jaarsalaris mee zou hoeven geven zoals in jouw voorbeeld. Zou een werelddeal zijn zelfs.
Grimo schreef:Ik zou proberen hem te slijten voor 2, 3 ton. Zal in Denemarken toch nog wel gewild zijn. Dan houd je de finacieele schade beperkter.
H-J schreef:Hoopvolle invalbeurt. Hij is niet snel, maar compenseert dat gelukkig met een goede fysiek waardoor hij in staat is om de bal vast te houden.![]()
Breng dan van Amersfoort in.
baasje schreef:Die paar minuten gisteren kun je hem niet op beoordelen. Achteraf gezien had hij misschien beter kunnen starten en Sinkgraven op de bank. Maarja, dat is achteraf.
Crash schreef:Eerlijk gezegd ben ik ook benieuwd naar het nog uit te zenden reality-tv programma waarin een gemankeerde amateurvoetballer een seizoen mag meespelen bij de professionals zonder dat zijn echte identiteit bekend is. Zijn achtergrond als professional is van A tot Z verzonnen, tot en met de you-tube filmpjes aan toe. Met als idee erachter te zien hoe zoiets uit zou pakken.
Op zich een leuk tv-item, maar jammer dat onze club daarvoor is uitgekozen.
HVNFL schreef:Ga er maar vanuit dat hij hier nog wel even blijft... Zou ik ook doen als ik 2 á 3 ton per jaar zou krijgen. Hij heeft geen echte kansen op een goal gehad vrijdag, maar hij heeft er zelf ook niet zoveel aan gedaan om een kans te krijgen, of zo lijkt het in ieder geval.. Dus ja, ik hoop dat hij snel met zo weinig mogelijk verlies weggaat.
Crash schreef:Eerlijk gezegd ben ik ook benieuwd naar het nog uit te zenden reality-tv programma waarin een gemankeerde amateurvoetballer een seizoen mag meespelen bij de professionals zonder dat zijn echte identiteit bekend is. Zijn achtergrond als professional is van A tot Z verzonnen, tot en met de you-tube filmpjes aan toe. Met als idee erachter te zien hoe zoiets uit zou pakken.
Søren Sorgenfri @SSorgenfri
OB lejer Dalgaard for sæsonen. Fyns meldte den op og ifølge god hollandsk kilde er #ob og #heerenveen enige om lejemål.
Voorstopper schreef:Lees net dat een opgelopen gebroken rib mogelijk roet in het eten kan gooien. Hopelijk ligt hij er niet te lang uit en kan de deal doorgang vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast