Moderators: Beheerders, Fanmasters
Knipecity schreef:Het liefst verhuren ZONDER optie tot verkoop, want ik geloof nog steeds in deze voetballer. Als hij belangrijk gemaakt wordt en goed past in een ander team dan verwacht ik dat deze jongen het echt weer laat zien. Hij was tot Foppe kwam ook gewoon van prima niveau en ook een scorende middenvelder. Iets wat we nu niet hebben.
AIK wil Simon Thern inlijven
Volgens Fotbollskanalen kan Simon Thern een transfer maken naar AIK, dat hoopt de middenvelder te kunnen overnemen. "Of er contact is geweest ga ik niet zeggen," aldus directeur voetbalzaken Björn Wesström tegen Fotbollskanalen.
Simon Thern verliet de Zweedse competitie in 2015 met twee landstitels achter zijn naam. Hij vertrok naar Heerenveen waar hij sindsdien speelt. Zijn contract daar loopt door tot en met de zomer van 2018.
Maar nu gaat de middenvelder misschien een overstap maken. Volgens Fotbollskanalen probeert AIK Simon Thern namelijk aan te trekken op verzoek van trainer Rikard Norling.
Thern en Norling werkten eerder al samen bij Malmö FF. Fotbollskanalen schrijft verder dat Thern op zich geïnteresseerd is in een transfer, maar dat hij nog tijd nodig heeft om te beslissen. Het liefst blijft hij in het buitenland, maar een terugkeer naar Zweden sluit hij niet uit.
"Daar kan ik niets over zeggen."
Directeur voetbalzaken Björn Wesström reageert als volgt op het nieuws:
"Op dit moment hebben we vrij veel centrale middenvelders, namelijk zes. We kunnen er maar drie opstellen, dus het is niet echt een positie waar we nu versterking voor nodig hebben," zegt Wesström tegen Fotbollskanalen.
Wesström wil niet zeggen of er al contact is geweest met Thern. "Dat is niet iets waar ik uitspraken over kan doen," zegt hij.
Ongeveer twee weken geleden liet Thern de Leeuwarder Courant weten te willen vertrekken om meer speeltijd te kunnen krijgen. "Het is beter voor me als ik vertrek. Ik ga kijken of er een club op mijn pad komt," aldus Thern.
BK2007 schreef:Het gaat slechts om verhuur. Slechte beurt weer van Hamstra. Veerman en Te Vrede zijn er ook nog steeds.
Het wordt wel tijd dat Gerry zijn voeten van het bureau afhaalt en wat gaat doen.
Mee eens! Daarom fijn dat hij verhuurd wordt. Mogelijk komt hij terug op zijn oude niveau en kan hij volgend seizoen fit aansluiten:)Knipecity schreef:Thern blijft een bijzonder verhaal. Ik vond dat tot zijn blessure best een leuke voetballer. Misschien wat teveel een postbodevoetballer maar hij maakte ook zijn doelpunten. Iets waar het nu op het middenveld (nog) aan ontbreekt. Zou zonde zijn denk ik, om hem volledig te laten gaan.
BK2007 schreef:Het gaat slechts om verhuur. Slechte beurt weer van Hamstra. Veerman en Te Vrede zijn er ook nog steeds.
Het wordt wel tijd dat Gerry zijn voeten van het bureau afhaalt en wat gaat doen.
HVNFL schreef:
Ja man, wat een waardeloos beleid joh! Al die spelers die gehaald zijn kunnen er niets van! En wanneer gaat Hamstra Cavlan nou eens verhuren?
Bubbe schreef:11 januari 2017.
http://www.vi.nl/nieuws/cavlan-beproeft ... niveau.htm
Fryskeboy22 schreef:Vind het ergens zo jammer dat Thern is verhuurd, vind hem normaal aanvallend en voetbaltechnisch veel beter dan een Thorsby die nu continue in de basis speelt.
Thorsby is een harde werker maar voetballend en aanvallend voegt hij niks toe helaas.
Baas schreef:Malmö heeft zich blijkbaar gemeld bij Heerenveen om hem over te nemen.
Ze zien het bij ons niet meer in hem zitten blijkbaar, want hij mag weg.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 4 gasten