Simon Thern

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Simon Thern

Berichtdoor mitrita » 12-12-2014 12:05

Nu door de club bevestigd
Thern tekent voor 3,5 jaar bij sc Heerenveen

sc Heerenveen heeft de Zweed Simon Thern vastgelegd. De 22-jarige middenvelder komt over van Malmö FF en tekent voor 3,5 jaar in Friesland. sc Heerenveen volgde Thern al langere tijd. De Zweed sluit begin januari aan bij de selectie en gaat dan eerst met sc Heerenveen mee op trainingskamp naar Spanje.

Simon Thern is een allrounder die op meerdere posities op het middenveld uit de voeten kan. De technische vaardige Simon Thern is tienvoudig international bij Zweden onder 21 en heeft één A-interland achter zijn naam staan. Hij speelde op 23 januari 2012 mee in een oefenwedstrijd in Doha tegen Qatar en nam één van de vijf Zweedse doelpunten voor zijn rekening. Daarnaast deed de Zweed Europese ervaring op in met name de Europa League. Dit seizoen kwam hij als invaller met Malmö FF in actie in de Champions League.
De Zweed zette vanochtend na de medische keuring zijn handtekening onder de verbintenis met sc Heerenveen. Het was een flitsbezoek aan Friesland, want Simon Thern stapt vanmiddag samen met zijn vriendin op het vliegtuig voor een vakantie naar Amerika. ,,Twee weken relaxen en dan voluit gaan voor Heerenveen. Ik kijk er erg naar uit,’’ aldus Thern.

Simon Thern, zoon van de oud-profvoetballer Jonas Thern, omschrijft zich zelf als een technisch vaardige speler met inzicht. ,,Ik ben snel met de bal, beschik over een goede pass en voetbal met mijn brein. Of ik op mijn vader lijk? Hij was een goede speler, maar hij is Jonas en ik ben Simon. Ik houd niet zo van vergelijken. (lachend) Ik ben in ieder geval sneller dan hij was.’’

Ontwikkelen
Simon Thern wil zich bij sc Heerenveen en in de Eredivisie verder ontwikkelen. ,,En natuurlijk hoop ik bij te dragen aan sportief succes voor Heerenveen.’’ De Zweed denkt met sc Heerenveen een juiste keuze te hebben gemaakt voor het vervolg van zijn voetbalcarrière. ,,Ik ben een vriend van Erik Edman, hij heeft me veel goede dingen over Heerenveen en de mensen bij de club verteld. Ik denk wel dat ik hier pas.’’

De middenvelder kwam als gevolg van een in juli opgelopen enkelblessure de afgelopen maanden niet vaak in actie. ,,Maar ik ben weer helemaal fit.’’ Simon Thern speelde afgelopen woensdag in het Champions League duel tegen Olympiakos voor het laatst voor Malmö FF. Hij kwam in het met 4-2 verloren duel in het laatste kwartier als invaller binnen de lijnen.

Simon Thern ziet het helemaal zitten in sc Heerenveen. ,,En het is mooi dat hier meer Zweden spelen. Als nieuwkomer is het fijn dat je je eigen taal kunt spreken en dat er mensen zijn die je wegwijs maken.’’ Manager voetbalzaken Hans Vonk is blij met de Zweedse versterking. ,,Simon is een complete middenvelder. Hij sluit aan bij de selectie en dan moeten we kijken hoe snel hij zich aanpast. Onze ervaring is dat nieuwe spelers vooral tijd nodig hebben om fysiek te wennen. We zullen zien hoe dat met Simon gaat.’.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Simon Thern

Berichtdoor Thinkman » 12-12-2014 12:17

Goede aanwinst, transfervrij, goed werk sc Heerenveen!

"Thern is een Zweedse middenvelder, die onder contract staat bij Malmö FF. Daar wekte hij de belangstelling van vele clubs uit het buitenland, maar Heerenveen trekt waarschijnlijk aan het langste eind.De club heeft al lange tijd in de contacten met het talent geïnvesteerd en dat betaalt zich uit."
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Simon Thern

Berichtdoor Otsje P » 12-12-2014 12:29

Waar heb je die bevestiging vandaan Mitrita? Ik kan op de clubsite nog niks vinden namelijk.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Simon Thern

Berichtdoor Superfries88' » 12-12-2014 12:33

Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Simon Thern

Berichtdoor mitrita » 12-12-2014 12:34

Bron is een persbericht per mail verzonden aan de OSSH-leden
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Simon Thern

Berichtdoor Satyr » 12-12-2014 13:05

Nou, welkom dan maar. Jammer dat hij geen concurrent voor Joey is, dat zou me een hoop ergernis schelen.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Simon Thern

Berichtdoor Surhuisterveen » 12-12-2014 13:06

Welkom Simon.
Nu nog een vleugelspeler en centrale verdediger Vonk.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Simon Thern

Berichtdoor Otsje P » 12-12-2014 13:11

Satyr schreef:Nou, welkom dan maar. Jammer dat hij geen concurrent voor Joey is, dat zou me een hoop ergernis schelen.


Omdat Thern dan op de bank moet zitten?? :wink:

Joey speelt uitstekend, hoop dat ze samen in de ploeg komen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Simon Thern

Berichtdoor Calimero » 12-12-2014 13:17

Satyr schreef:Nou, welkom dan maar. Jammer dat hij geen concurrent voor Joey is, dat zou me een hoop ergernis schelen.


Je geeft nu wel heel erg aan er geen verstand van voetbal te hebben zeg. Van den Berg is al weken/maanden onmisbaar, zo werd zeker duidelijk tegen Heracles.

Welkom Simon!
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Simon Thern

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 12-12-2014 13:51

Je kunt zeggen wat je wilt over Vonk en natuurlijk hij heeft ons met een te krappe selectie de competitie ingestuurd, maar hij had dit ook ongetwijfeld anders willen zien..
maar dit doet hij verder gewoon erg goed!

Thern is een gearriveerde speler, kon in het verleden en nu ook weer naar veel clubs en kiest voor Heerenveen!
Dat vind ik knap omdat Heerenveen tegenwoordig ook niet meer die nummer 1 club is waar veel spelers naar toe willen i.t.t vroeger.. :crying:

En ja Erik Edman heeft Thern kennelijk een goed advies gegeven, maar ik denk ook dat je Vonk de credits mag geven.
Hij zal blijkbaar die jongen toch een heel goed en duidelijk verhaal hebben voorgeschoteld anders kiest hij wel voor bijv Elche.

Ben blij met deze aankoop, gaan we nog veel plezier van beleven :D

Welkom Thern!!
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Simon Thern

Berichtdoor Wizard » 13-12-2014 01:17

Geweldige aankoop. Zou me trouwens niks verbazen wanneer hij ook op de vleugel (rechtsbuiten) wordt gebruikt..
Zeer blij met deze aankoop; hier gaan we zeker nog leuke dingen van zien. Well done, Vonk.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Simon Thern

Berichtdoor Knipecity » 13-12-2014 09:01

Nou ik wil hem eerst wel even een paar wedstrijden zien spelen voordat ik hem geweldig noem op basis van een paar Youtube beelden. In het verleden hebben we al te vaak spelers gehad die het op Youtube geweldig deden (Papa, Elyounoussi, Matusiak, Dalgaard) maar er in de eredivisie niks van bakten.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Simon Thern

Berichtdoor Neymar » 13-12-2014 18:14

Voor wie zal hij gaan spelen dan? Kan me niet voorstellen dat hij voor de bank is gehaald.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Simon Thern

Berichtdoor Knipecity » 13-12-2014 18:22

Neymar schreef:Voor wie zal hij gaan spelen dan? Kan me niet voorstellen dat hij voor de bank is gehaald.

Als hij beter is dan 1 van de andere 3 dan zal hij wel spelen, maar De Roon en Vd Berg zullen nog wel tegen schorsingen aanlopen, dus de kansen komen wel.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Simon Thern

Berichtdoor Wizard » 14-12-2014 02:10

Neymar schreef:Voor wie zal hij gaan spelen dan? Kan me niet voorstellen dat hij voor de bank is gehaald.

Het is een creatieve middenvelder en zou dus op den duur op de positie van Sinkgraven kunnen spelen. Omdat hij ook rechts is en in de jeugd op de vleugel heeft gespeeld, zou hij ook op de vleugel uit de voeten kunnen. Wat ik heb gehoord is hij ook erg technisch, en staat hij al jaren bekend als één van de betere jonge spelers van Zweden. Wat dat betreft kunnen we blij zijn met z'n komst. Nu nog afwachten hoe snel hij het gaat oppakken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Simon Thern

Berichtdoor Mackan68 » 14-12-2014 06:38

Wizard schreef:Het is een creatieve middenvelder en zou dus op den duur op de positie van Sinkgraven kunnen spelen. Omdat hij ook rechts is en in de jeugd op de vleugel heeft gespeeld, zou hij ook op de vleugel uit de voeten kunnen. Wat ik heb gehoord is hij ook erg technisch, en staat hij al jaren bekend als één van de betere jonge spelers van Zweden. Wat dat betreft kunnen we blij zijn met z'n komst. Nu nog afwachten hoe snel hij het gaat oppakken.

Volgens een Zweedse clubwatcher is Simon Thern een goede voetballer. Een van velen. Hij zegt dat Sam qua alles eigenlijk op 10 zou moeten spelen om alle kwaliteiten die hij in zich heeft goed te gebruiken.
Ik wil dat best geloven want ik zie steeds vaker dat hij veel meer een linker middenvelder is (of in ieder geval veel vaker zo heeft gespeeld) en geen echte vleugelspeler. Zeer zelden duikt hij de ruimte in die er in de hoek is. Tegen Groningen deed hij dat wel, maar gister tegen NAC ging hij steeds vaker naar het midden. Als ik de filmpjes op Youtube zie is dat met Ahmedi ook het geval. Slagveer blijft in dat geval onze enige vleugelaanvaller. We zijn wat dat betreft ook weer helemaal terug bij af. Waar er voorheen middenvelders gehaald werden voor de backpositie, zo lijkt het er op dat ze nu deze maar als vleugelaanvallers op gaan stellen. Ik heb mijn twijfels of dat gaat werken. Je kunt wel met allemaal middenvelders gaan werken, maar dan gaat het druk worden voor de goal want die trekken automatisch allemaal naar binnen toe en lopen Uth voor de voeten. Die hoeft dan nog steeds niet veel op voorzetten te rekenen.
Op Transfermarkt staan de volgende primaire posities. Thorsby: Centraal middenveld. Larsson:Linksbuiten. Ahmedi: Aanvallend middenveld. Thern: Links middenveld.
Met Slagveer en Ahmedi die secundair op rechtsvoor kan spelen en Larsson en Thern die er secundair kan spelen op linksvoor ben ik benieuwd wie er allemaal in de basis gaan spelen en wie er op de bank gaan komen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Simon Thern

Berichtdoor Wizard » 14-12-2014 11:53

Mackan68 schreef:Volgens een Zweedse clubwatcher is Simon Thern een goede voetballer. Een van velen. Hij zegt dat Sam qua alles eigenlijk op 10 zou moeten spelen om alle kwaliteiten die hij in zich heeft goed te gebruiken.
Op Transfermarkt staan de volgende primaire posities.
Met Slagveer en Ahmedi die secundair op rechtsvoor kan spelen en Larsson en Thern die er secundair kan spelen op linksvoor ben ik benieuwd wie er allemaal in de basis gaan spelen en wie er op de bank gaan komen.

"volgens een Zweese clubwatcher". Ken jij hem, heb je vaker analyses van hem gezien? Ik hecht nog altijd meer waarde aan het oordeel van een scout wiens analyses in het verleden wel goed te beoordelen zijn geweest.
Vind het wel bijzonder dat je zoveel waarde hecht aan een site als Transfermarkt. Daar wordt een positie ingevuld, waarop ze de laatste wedstrijd voor inschrijving op Transfermarkt hebben gespeeld. Niet teveel waarde aan hechten dus.
Verder is het een strategische keuze geweest van de club. Wat ik wil aangeven is dat je soms een talent kunt halen voor relatief weinig geld, maar dat deze wel z'n minuten zal moeten maken. Wanneer je op zo'n talent meer redement kunt halen dan een typische vleugelspeler, moet je gaan voor het talent, en wel helemaal in de situatie waar SCH nu zit. Zo speelde Djuricic ook hier eerst linksbuiten, Ziyech en ook Daley in z'n eerste seizoen. Verder wordt er in de Zweedse competitie voornamelijk 442 gespeeld en dan is het lastig om een typische vleugelspeler te halen. Thern was in de jeugd een echte vleugelspeler, maar is toen hij ouder werd juist omgeturnd tot middenvelder. In ieder geval heeft hij de snelheid om een goede vleugelspeler te worden.
Je hebt natuurlijk een punt dat de club nu middenvelders haalt, terwijl we een buitenspeler nodig hebben. Maar vergeet niet dat deze lastig te vinden zijn en niet snel passen in het beoogde positiespel van Dwight (je wilt op balbezit spelen). Verder heeft de club aangegeven dat ze nog een vleugelspeler willen halen in de winter.

Thorsby is puur gebracht uit nood en dus door selectiekrapte. Die zal alleen minuten maken als invaller. Thern zal als mogelijke vervanger van Sinkgraven zijn gehaald en Ahmedi ken ik verder niet, maar lijkt een talentje te zijn waarmee ze niet voor niks een huurkoopconstructie aangaan (gezien de beelden zou hij de concurrentie met Joey moeten aangaan).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Simon Thern

Berichtdoor Mackan68 » 14-12-2014 13:02

Wizard schreef:"volgens een Zweese clubwatcher". Ken jij hem, heb je vaker analyses van hem gezien? Ik hecht nog altijd meer waarde aan het oordeel van een scout wiens analyses in het verleden wel goed te beoordelen zijn geweest.
Vind het wel bijzonder dat je zoveel waarde hecht aan een site als Transfermarkt. Daar wordt een positie ingevuld, waarop ze de laatste wedstrijd voor inschrijving op Transfermarkt hebben gespeeld. Niet teveel waarde aan hechten dus.
Verder is het een strategische keuze geweest van de club. Wat ik wil aangeven is dat je soms een talent kunt halen voor relatief weinig geld, maar dat deze wel z'n minuten zal moeten maken. Wanneer je op zo'n talent meer redement kunt halen dan een typische vleugelspeler, moet je gaan voor het talent, en wel helemaal in de situatie waar SCH nu zit. Zo speelde Djuricic ook hier eerst linksbuiten, Ziyech en ook Daley in z'n eerste seizoen. Verder wordt er in de Zweedse competitie voornamelijk 442 gespeeld en dan is het lastig om een typische vleugelspeler te halen. Thern was in de jeugd een echte vleugelspeler, maar is toen hij ouder werd juist omgeturnd tot middenvelder. In ieder geval heeft hij de snelheid om een goede vleugelspeler te worden.
Je hebt natuurlijk een punt dat de club nu middenvelders haalt, terwijl we een buitenspeler nodig hebben. Maar vergeet niet dat deze lastig te vinden zijn en niet snel passen in het beoogde positiespel van Dwight (je wilt op balbezit spelen). Verder heeft de club aangegeven dat ze nog een vleugelspeler willen halen in de winter.

Thorsby is puur gebracht uit nood en dus door selectiekrapte. Die zal alleen minuten maken als invaller. Thern zal als mogelijke vervanger van Sinkgraven zijn gehaald en Ahmedi ken ik verder niet, maar lijkt een talentje te zijn waarmee ze niet voor niks een huurkoopconstructie aangaan (gezien de beelden zou hij de concurrentie met Joey moeten aangaan).

Je begint al weer met een handvol aannames en suggesties. Dat moet jij verder weten. Ik ga daar verder ook niet eens op in. Iemand die in Zweden woont en de Zweedse competitie volgt heeft daar hoogstwaarschijnlijk meer zicht op dan wij. Vanuit dat oogpunt schreef ik mijn post.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Simon Thern

Berichtdoor Grimo » 14-12-2014 20:13


SC Heerenveen wist zich vrijdag met Simon Thern van Malmö FF te versterken. Dwight Lodeweges zelf heeft de Zweedse middenvelder echter nog niet aan het werk gezien. Toch heeft de trainer veel vertrouwen in de tweevoudig Zweeds international.
"Ik moet heel eerlijk zijn dat ik hem niet zo goed ken. De scouts van Heerenveen zijn er achteraan geweest en hebben hem verschillende keren gezien. Ik heb hem zelf door alle drukte eigenlijk niet gezien," zo geeft de trainer toe aan FOX Sports.
Toch is Lodeweges positief. "Ik heb wel een gesprek met hem gehad en ook gevraagd naar de plekken waar hij het liefst speelt en hoe wij spelen en wat wij doen. Dat vond hij goed aansluiten bij hoe hij is als voetballer."
Lodeweges hoopt naast Thern op nog een extra versterking voor zijn ploeg. "Er mag nog best iets bijkomen en daar zijn ze ook mee bezig. Als het goed is is het niet alleen Thern."
Door Admin op 14 december 2014 18:00


Gek dat er helemaal niet naar Lodeweges zijn mening. De man doe uiteindelijk met hem aan de slag moet.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Simon Thern

Berichtdoor Joucke » 14-12-2014 23:10

Grimo schreef:Gek dat er helemaal niet naar Lodeweges zijn mening. De man doe uiteindelijk met hem aan de slag moet.
Lodeweges heeft wel een gesprek met 'm gehad, staat er in je quote. Neem aan dat 'ie wel had aangegeven dat 'ie er niks mee kon, als dat zo bleek te zijn.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Simon Thern

Berichtdoor fuotbalgek » 15-12-2014 09:09

Lodeweges heeft een 1-jarig contract. Een trainer is voor mij vanuit beginsel al niet de man voor het transferbeleid, zeker niet wanneer hij een kort contract heeft. Ze hebben een gesprek gehad, dat is prima. Beleid lange termijn selectie is voor Vonk & co.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Simon Thern

Berichtdoor Riverside » 15-12-2014 09:22

Ben content met deze aankoop. Heeft al veel wedstrijden voor Malmo gespeeld, CL-ervaring en is ook geen broekie meer. Ben benieuwd waar hij op ons middenveld komt te spelen. Van den Berg is in vorm, lijkt zeker van zijn plek en De Roon is niet voor niets aanvoerder. Of zou Thern geduld moeten hebben tot Sinkgraven vertrekt?

In ieder geval mooi dat we nu wat ruimer in de middenvelders komen te zitten. Van de Berg en De Roon zullen tenslotte ook nog wel tegen wat schorsingen aanlopen. :wink:
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Simon Thern

Berichtdoor BK2007 » 15-12-2014 12:42

Ik moet nog zien dat hij dit seizoen veel zal spelen. Met ons middenveld vd Berg/Sinkgraven/ de Roon, hoeft er eigenlijk niets te veranderen. Want dat staat wel goed.
Voor volgend seizoen zal hij denk ik wel aan spelen toekomen als zowel de Roon en Sinkgraven zijn verkast.
Dan heb je met vd Berg/Thern/Thorsby/Gudjonhnson evt larsson ook al een aardige stel.
Ik zie Sam Larsson eigenlijk meer als middenvelder dan als vleugelspeler.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Simon Thern

Berichtdoor Gekko » 15-12-2014 12:44

Er zullen nog wel schorsingen en blessures komen waardoor hij langzaam aan kan instromen. En dan kan hij er vast in komen te staan voor je het in de gaten hebt.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Simon Thern

Berichtdoor Wizard » 15-12-2014 14:26

Het leuke is dat hij rechtsbening is, en is Sam dat ook niet? Krijg je dus 2 rechtsbenige middenvelders op de linkervlank, wat mijns inziens niet de bedoeling kan zijn. Voor alsnog lijkt Dwight erg content met Joey te zijn (de plek waar Thern naar mijn mening vooral zou kunnen spelen). Maar goed, gezien z'n verleden en vaardigheden kan hij ook zomaar op de rechtsbuitenpositie belanden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Simon Thern

Berichtdoor Voorstopper » 19-12-2014 09:54

Lodeweges geeft ook aan dat Thern moet gaan concurreren met vd Berg.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Simon Thern

Berichtdoor BK2007 » 07-01-2015 17:46

Concurrentie voor vd Berg ?
Joey speelt heel goed de laatste wedstrijden. Ik denk eerder dat Sinkgraven moet oppassen voor zijn basisplek.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Simon Thern

Berichtdoor Mackan68 » 07-01-2015 17:53

BK2007 schreef:Concurrentie voor vd Berg ?
Joey speelt heel goed de laatste wedstrijden.

Goals en assists, daar gaat het om op de positie die hij momenteel invult. Goed voetballen is één. Effectief voetballen is twee. Dat ontbreekt momenteel in het team.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Simon Thern

Berichtdoor BK2007 » 07-01-2015 18:59

Dat is zo, mon ami.
We gaan zien in welke combi Thern het beste tot zijn recht komt. Maar ik verwacht dat hij vlot basisklant zal zijn.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Simon Thern

Berichtdoor Neymar » 07-01-2015 19:06

Leuk dat hij vandaag scoort, leuke binnenkomer. Ben benieuwd naar de samenvatting van de wedstrijd.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Volgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten