Simon Thern

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Simon Thern

Berichtdoor Feanfan13 » 17-02-2015 02:23

Dat je binnen een minuut achter staat heeft niets te maken met de door jouw omschreven situaties. Als je met 2 schoten twee doelpunten maakt, heb je gewoon gigantische veel geluk, hoe je het ook wend of keert. Want anders zou Van der Streek topscoorder zijn als dat normaal is. Om dan als speler de knop om te zetten en je oude niveau te halen tijdens de wedstrijd is gigantische lastig. Voor mij zijn dit ook de grootste redens dat we zo goed tegen Vitesse en Zwolle speelden, door de snelle voorsprong. Neemt niet weg dat ik het overigens geheel terecht vind dat Cambuur gewonnen heeft.

Ik blijf het maar herhalen, hoe eerder dat kunstgras verboden wordt in de eredivisie hoe beter. Ik zeg het altijd al voorafgaande aan de wedstrijden die Heerenveen speelt op kunstgras, het is nooit mooi voetbal, en verre van aantrekkelijk om naar te kijken. Vind het competitievervalsing, je ziet gewoon aan hoe onze spelers er op lopen, dat ze bang zijn om te vallen en/of een sliding te maken etc.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Simon Thern

Berichtdoor jorro » 17-02-2015 08:32

Feanfan13 schreef:Ik blijf het maar herhalen, hoe eerder dat kunstgras verboden wordt in de eredivisie hoe beter. Ik zeg het altijd al voorafgaande aan de wedstrijden die Heerenveen speelt op kunstgras, het is nooit mooi voetbal, en verre van aantrekkelijk om naar te kijken. Vind het competitievervalsing, je ziet gewoon aan hoe onze spelers er op lopen, dat ze bang zijn om te vallen en/of een sliding te maken etc.


Ja eens. Ons fraaie spel van de laatste weken komt dan niet fijn lekker uit de verf. Dat wordt nog wat de komende weken. Van de eerstvolgende vijf wedstrijden drie keer uit en alle drie de keren op dat vervloekte kunstgras...
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Simon Thern

Berichtdoor fuotbalgek » 17-02-2015 10:28

Feanfan13 schreef:Dat je binnen een minuut achter staat heeft niets te maken met de door jouw omschreven situaties. Als je met 2 schoten twee doelpunten maakt, heb je gewoon gigantische veel geluk, hoe je het ook wend of keert. Want anders zou Van der Streek topscoorder zijn als dat normaal is.


Oneens. Het domme vooruit lopen en meegaan in de storm van een aantal bij ons leidde tot de enorme vrijheid die hij kreeg. Natuurlijk moet je ze dan nog wel maken.

Wederom hebben de spelers zich gek laten maken. Wanneer zij aftrappen en gelijk gaan stormen kun je beter eerst twee minuten bekijken hoe te gaan staan in plaats van als een kip zonder kop achter de bal aan lopen. Dat uitgerekend je aanvoerder en controleur hier in uitblinkt is pijnlijk ..
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Simon Thern

Berichtdoor Lardy » 17-02-2015 11:39

fuotbalgek schreef:Oneens. Het domme vooruit lopen en meegaan in de storm van een aantal bij ons leidde tot de enorme vrijheid die hij kreeg. Natuurlijk moet je ze dan nog wel maken.

Wederom hebben de spelers zich gek laten maken. Wanneer zij aftrappen en gelijk gaan stormen kun je beter eerst twee minuten bekijken hoe te gaan staan in plaats van als een kip zonder kop achter de bal aan lopen. Dat uitgerekend je aanvoerder en controleur hier in uitblinkt is pijnlijk ..


Precies. Dit dus.

Van den Berg en de Roon gaan hier de boel vastzetten. Cambuur kiest er bewust voor om De Roon daar weg te trekken door uit te zakken met El Makrini. En zoals ik elders op dit forum al zei, dan staat ergens anders altijd wel iemand vrij.
Afbeelding

En inderdaad. Thern staat tegen twee middenvelders van Cambuur.
Afbeelding

Daardoor kom je achterin 1 op 1 te staan, Van Aken gaat hier rugdekking geven (wat hij naar mijn idee niet had moeten doen) en dus heeft Cambuur overtal voor de goal. Otigba pakt Barto, Marzo moet keuze maken voor gevaarlijkste man, van der Streek maakt goede voorbeweging en scoort.
Afbeelding

Ik ben het dus eens met Fuotbalgek, De Roon had gewoon even rustig voor de verdediging moeten spelen en de eerste tien minuten eens kijken wat Cambuur van plan is. Blijkbaar was dat dus niet de tactische keuze van Lodeweges.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Simon Thern

Berichtdoor Grimo » 17-02-2015 11:47

Tja en als wij door het snelle druk zetten in de eerste minuut hadden gescoord dan zou de taktische keuze van Lodeweges hier geroemt worden. Taktiek is leuk maar hoe vaak kan een taktiek al niet snel in een wedstrijd weer in de prullebak.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Simon Thern

Berichtdoor Lardy » 17-02-2015 11:54

Grimo schreef:Tja en als wij door het snelle druk zetten in de eerste minuut hadden gescoord dan zou de taktische keuze van Lodeweges hier geroemt worden. Taktiek is leuk maar hoe vaak kan een taktiek al niet snel in een wedstrijd weer in de prullebak.


Dit is geen tactiek, dit is van alles net niks.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Simon Thern

Berichtdoor Knipecity » 17-02-2015 11:56

Het is zo gemakkelijk om achteraf te zeggen dat De Roon geen druk had moeten zetten, maar dat is ons spelletje de laatste weken en dat pakt toen wel goed uit. Afwachten was niet ons spel. Regeren ipv reageren. Nu pakt dat tegen Cambuur even slecht uit. Je kan dat een fout van ons noemen, maar ik sta daar dan wat nuchterder in. Kan gebeuren. Trek je leer er uit en ga tegen Groningen gewoon weer lekker volle bak doorjagen. Dat staat me namelijk veel meer aan dan dat je gaat afwachten wat de tegenstander doet.

Bepaal zelf het ritme van de wedstrijd.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Simon Thern

Berichtdoor pes5 » 17-02-2015 16:59

Knipecity schreef:Het is zo gemakkelijk om achteraf te zeggen dat De Roon geen druk had moeten zetten, maar dat is ons spelletje de laatste weken en dat pakt toen wel goed uit. Afwachten was niet ons spel. Regeren ipv reageren. Nu pakt dat tegen Cambuur even slecht uit. Je kan dat een fout van ons noemen, maar ik sta daar dan wat nuchterder in. Kan gebeuren. Trek je leer er uit en ga tegen Groningen gewoon weer lekker volle bak doorjagen. Dat staat me namelijk veel meer aan dan dat je gaat afwachten wat de tegenstander doet.

Bepaal zelf het ritme van de wedstrijd.


Het spijt me dat ik het zeg, maar je laat hier wederom zien weinig kaas te hebben gegeten van tactiek.

Tegen een team dat snel de lange bal hanteert, kun je geen volle bak doorjagen. De bal is altijd sneller en die lange bal komt sowieso, desnoods van de keeper. Dan gaat het er dus om dat je:

- Duels wint. Dit ging dus grotendeels al mis doordat Cambuur feller was in die duels.
- Positioneel goed staat zodat je tweede ballen gaat winnen. Hierbij is de positie van '6' cruciaal en dit is ook juist waarom De Roon daar niet geschikt voor is. Doordat hij vaak uit positie is, pakt Cambuur vaak de tweede bal en worden ze gelijk gevaarlijk op onze helft.
- Heel secuur zijn in balbezit. Dat was Heerenveen dus niet. Enerzijds doordat Cambuur slim vastzette richting Van Anholt en dan ging het vaak mis omdat hij niks met links kan en dus vertraging oploopt, anderzijds omdat Heerenveen vaak voorin de bal snel kwijt was. Uth verloor bijna al zijn duels en over Slagveer hoeven we het niet te hebben. Ook een belangrijke reden waarom ik Slagveer ongeschikt vind.


Als je dus niet soeverein bent in balbezit en geen duels wint, dan krijg je dus tegen Cambuur op de kloten. Bovendien kon Heerenveen ook gewoon niet zo ver door naar voren, omdat Cambuur levensgevaarlijk was met hun snelle mensen voorin.

Tegen voetballende teams als Twente, Ajax, Feyenoord, Zwolle en Vitesse komt de strijdwijze met druk zetten dus prima tot uiting. Die teams worden dan gedwongen tot het spelen van een lange bal en dat is niet het spelletje wat ze beheersen. Vorig jaar onder Van Basten heb je dit ook kunnen zien.
Tegen anders spelende teams heb je vooral een hoger baltempo, positioneel fysiek sterke spelers en creatieve spelers nodig die goed in de kleine ruimte zijn. Aan die goede mix ontbreekt het hier al jaren. Ook een belangrijke reden waarom Van Basten een andere (en succesvolle) tactiek is gaan hanteren en waarom Heerenveen juist tegen die voetballende teams goed voor de dag komt.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Simon Thern

Berichtdoor Delars » 22-02-2015 15:12

Echt een fijne speler met een mooie techniek, vooral die lange rushes aan de bal! Heerlijke goal ook, snel gecombineerd en kort & krachtig geschoten. Komt toch beter tot zijn recht als er ruimtes zijn op het middenveld. Lijkt dan beter het overzicht te hebben.
Avatar gebruiker
Delars
Selectiespeler
 
Berichten: 369
Geregistreerd op: 08-12-2013 10:13

Re: Simon Thern

Berichtdoor Wizard » 22-02-2015 15:54

Voor mij de man van de match. Zakte in de 2e helft wat weg, maar wat is dit een heerlijke speler om te zien. Denkt steeds vooruit, is balvast, heerlijke rushes en heeft overzicht. Onhoudbare goal. Heerlijk!
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Simon Thern

Berichtdoor Superfries1996 » 22-02-2015 15:56

Hij mag in de directe duels soms wel wat mannelijker zijn, maar oh wat is dit een geweldige voetballer! Heeft ook gelijk laten zien dat hij een klasse beter is dan dat peertje van Groningen.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Simon Thern

Berichtdoor Fryskeboy22 » 22-02-2015 16:14

Ik vind hem qua speelstijl echt zoveel lijken op Tomas Rosicky van Arsenal in de jongere jaren, echt een top aanwinst is deze gozer!
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Simon Thern

Berichtdoor oldtimer » 22-02-2015 21:34

Natuurlijk is het een zeker voor Heerenveen-begrippen geweldige speler en zijn die rushes prachtig, maar hij moet zich wel realiseren dat hij die niet op elk moment kan maken. Soms levert het balverlies wat eruit voortkomt gevaarrlijke situaties op. Dus wat meer doseren en soms voor een simpele oplossing kiezen. Zo spectaculair het ook mag zijn.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Simon Thern

Berichtdoor abegoal » 22-02-2015 21:36

Fryskeboy22 schreef:Ik vind hem qua speelstijl echt zoveel lijken op Tomas Rosicky van Arsenal in de jongere jaren, echt een top aanwinst is deze gozer!


Absoluut!!

Triest dat je nu al vast moet stellen dat hij waarschijnlijk in mei alweer zijn laatste wedstrijd voor Heerenveen speelt. Ons niveau eigenlijk al ontgroeid voor hij bij ons kwam voetballen. Bijzonder knap van onze TD dat ze deze man voor sc Heerenveen hebben kunnen laten kiezen!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Simon Thern

Berichtdoor Wizard » 22-02-2015 21:39

abegoal schreef:Triest dat je nu al vast moet stellen dat hij waarschijnlijk in mei alweer zijn laatste wedstrijd voor Heerenveen speelt.

Hoe kom je daar zo bij? Financieel staan we er prima voor en Simon komt in z'n interviews en in de wandelgangen realistisch en zelfbewust over. Die gaat niet na een paar goede wedstrijden de club deze zomer al weer verlaten. Alleen als er een megasom wordt betaald, en dat zal na een half seizoen Heerenveen niet gebeuren.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Simon Thern

Berichtdoor abegoal » 22-02-2015 22:43

Wizard schreef:Hoe kom je daar zo bij?


Voorbeelden genoeg: Ziyech, Sinkgraven, ik noem er maar 2 recente. Jongens van dit niveau (Thern) houden we niet lang vast. Sterker nog, ze gaan steeds sneller weg. Maar ik hoop dat jij gelijk hebt!!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Simon Thern

Berichtdoor Knipecity » 22-02-2015 23:19

Bubbe schreef:Ziyech en Sinkgraven kwamen uit eigen jeugd, dus tegen jeugdsalaris. Thern komt van buitenaf en zal niet snel noodzaak zien hogerop te willen.

Normaalgesproken spelen Thern en Larsson hier nog max 1 seizoen als ze zich zo blijven ontwikkelen. We moeten accepteren dat wij een handelshuis zijn. Een financieel gezonde situatie kan de topspelers misschien een half jaar tot een jaar langer hier houden.
Komende zomer kan je weer sterk rekening houden met vertrek van jongens als De Roon, Uth, Vd Berg, Van Anholt, Nordfeldt.
Zijn alweer 5 basisspelers.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Simon Thern

Berichtdoor Knipecity » 22-02-2015 23:35

Waarom zou ik niet op jou mogen reageren. Jij zegt dat je denkt dat Thern niet weg zal willen en ik zeg dat ik denk dat hij hier nog hooguit een jaar speelt.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Simon Thern

Berichtdoor abegoal » 22-02-2015 23:39

Bubbe schreef:....ze hebben het goed bij Heerenveen en die stap komt vanzelf wel.


Eens met je betoog. Het zijn ook hele andere achtergronden en ook andere spelers.

Mijn punt is echter dat deze jongen al zo ver is, dat hij een directe meerwaarde is voor de top in NL, en waarschijnlijk ook in het buitenland. Daarom vind ik het een enorme prestatie van de technische staf (en neem maar van mij aan dat ik een erg kritisch supporter ben, zeker op dit vlak) dat ze Thern hebben binnen weten te halen.

Die stap die je noemt, die vanzelf komt, komt gewoon steeds sneller. Ook Finnbogason heeft precies anderhalf jaar bij ons gespeeld. Die was onder supporters nog niet eens onomstreden en achteraf blijkt de stap ook niet de meest juiste stap in zijn carrière. Eikrem (oke, zit een verhaal aan) idem. Huidige team diverse voorbeelden die niet meer willen verlengen, etc, etc.

Mijn verwachting is dat Thern deze zomer al weer onze mooie club gaat verlaten, maar ik hoop dat ik vreselijk fout zit!! :D
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Simon Thern

Berichtdoor Wizard » 23-02-2015 14:56

Het punt is dat spelers als Eikrem en Ziyech ook totaal onhoudbaar waren gezien de financiële mogelijkheden van onze club. Wanneer de financiële mogelijkheden beter waren geweest, zouden jongens als Ziyech, Eikrem en Bilal eerder hier zijn gebleven i.p.v. kiezen voor de overstap. Eikrem moest simpelweg worden verkocht, Bilal en Ziyech hadden nog jeugdcontracten en konden meer dan het dubbele verdienen t.o.v. hetgeen ze hier konden verdienen. Dat maakt nog niet dat ze wel waren gebleven indien de financiële middelen hier beter waren geweest, maar wel dat de kans daarop groter was geweest.
Finnbogason was simpelweg toe aan een vervolgstap, maar koos voor een club die speelt op balbezit ipv op de omschakeling, waar zijn kwaliteiten juist liggen. Een verkeerde dus.
Uth speelt nog maar net top en is mijns inziens nog niet klaar voor de stap omhoog en zou daarom er beter aan doen om z'n contract te upgraden en pas komende winter of volgend jaar zomer te vertrekken. De financiële mogelijkheden zijn daarvoor aanwezig bij onze club, maar het is de vraag of Uth de Bundesliga nu nog uit z'n hoofd kan halen.
Thern speelt hier nog maar net, en komt volwassen en verstandig over (geen jeugdspelercontract of noodzaak vanuit de club om hem te verkopen), en zal de club het komende jaar nog niet verlaten tenzij er een megabod komt.
E.e.a. was de voorbije jaren anders, omdat de club in financiële nood zat en zelfs moeite had om te voldoen aan de salarissen. Nu er wat meer vet op het bot zit, zijn de mogelijkheden ook anders, en is het nu pure noodzaak om te verlengen met de spelers die je volgend jaar in de subtop moeten houden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Simon Thern

Berichtdoor siesta » 10-03-2015 11:40

Hoop toch wel dat Thern weer fit is voor zondag, ook al speelde Bikel een goede wedstrijd, in een thuis wedstrijd is Thern behoorlijk nuttig gebleken en heeft ons er tegen Groningen door heen gesleept.
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Simon Thern

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 10-03-2015 12:54

Sinds deze week na lange tijd weer terug in het land , zojuist even de hele wedstrijd tegen Den Haag terug gezien en dus voor het eerst Simon Thern in actie gezien. Ik was heel hoopvol zeker gezien de reacties hier , maar het viel me zwaar tegen. Voetballen kan hij wel , dat liet hij bij vlagen zien, maar vooral zijn loopvermogen was erg matig werd aan alle kanten voorbij gelopen. Misschien dat hij al geblesseerd aan de wedstrijd was begonnen , ik hoop het bijna .....
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Simon Thern

Berichtdoor Grimo » 10-03-2015 14:19

Dan adviseer ik je ook de wedstrijden tegen Feyenoord, Zwolle en Vitesse te bekijken.

Wat doe je jezelf aan trouwens om deze wedstrijd terug te gaan kijken? :lol:
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Simon Thern

Berichtdoor siesta » 10-03-2015 14:46

Grimo schreef:Dan adviseer ik je ook de wedstrijden tegen Feyenoord, Zwolle en Vitesse te bekijken.

Wat doe je jezelf aan trouwens om deze wedstrijd terug te gaan kijken? :lol:



Ook de wedstrijd tegen Groningen, toen was ie echt man of the match!
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Simon Thern

Berichtdoor Lardy » 10-03-2015 14:46

RuudvanHuntelaar schreef:Sinds deze week na lange tijd weer terug in het land , zojuist even de hele wedstrijd tegen Den Haag terug gezien en dus voor het eerst Simon Thern in actie gezien. Ik was heel hoopvol zeker gezien de reacties hier , maar het viel me zwaar tegen. Voetballen kan hij wel , dat liet hij bij vlagen zien, maar vooral zijn loopvermogen was erg matig werd aan alle kanten voorbij gelopen. Misschien dat hij al geblesseerd aan de wedstrijd was begonnen , ik hoop het bijna .....


Kijk liever ook niet naar de andere 'kunstgraswedstrijden' van Thern. Want die leken nergens naar. Op echt gras is hij geweldig.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Simon Thern

Berichtdoor RuudvanHuntelaar » 10-03-2015 21:58

Als in mijn optiek voetbalkenners als Grimo en Lardy enthousiast zijn , dan neem ik blind aan dat deze jongen een aanwinst is ! Zal eens kijken of ik een aantal wedstrijden terug kan kijken , en hoop hem snel op echt gras te zien schitteren.
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
 
Berichten: 1044
Geregistreerd op: 01-07-2012 12:20

Re: Simon Thern

Berichtdoor BK2007 » 10-03-2015 22:29

Maar eh, in Zweden spelen ze toch heel vaak op kunstgras. Dus dat moet onze Thern dan ook kunnen, of niet ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Simon Thern

Berichtdoor Superfries1996 » 10-03-2015 23:18

RuudvanHuntelaar schreef:Sinds deze week na lange tijd weer terug in het land , zojuist even de hele wedstrijd tegen Den Haag terug gezien en dus voor het eerst Simon Thern in actie gezien. Ik was heel hoopvol zeker gezien de reacties hier , maar het viel me zwaar tegen. Voetballen kan hij wel , dat liet hij bij vlagen zien, maar vooral zijn loopvermogen was erg matig werd aan alle kanten voorbij gelopen. Misschien dat hij al geblesseerd aan de wedstrijd was begonnen , ik hoop het bijna .....


Simon Thern is aan de bal werkelijk briljant, qua speelstijl lijkt hij verschrikkelijk veel op Thomas Rosicky in zijn beste jaren. Ik durf zelfs wel te stellen dat hij één van de beste middenvelders is die in de afgelopen jaren bij ons heeft gespeeld, nu al. Sinds zijn komst in de winterstop heeft hij al vier keer in het team van de week gestaan, in 8 wedstrijden.

Hij mist alleen vooralsnog loopvermogen, het is dan ook geen wonder dat hij in lastige uitwedstrijden ondersneeuwt.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Simon Thern

Berichtdoor Knipecity » 11-03-2015 07:53

Als je Thern alleen tegen Cambuur,excelsior en Ado hebt gezien dan zal je geen positief beeld hebben. Thuis was hij wel heel goed. Enorm verschil.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Simon Thern

Berichtdoor TORCIDA » 11-03-2015 09:26

ook thuis tegen Zwolle, in de 2e helft toen Zwolle meer met pressie en vooruit voetbalde speelde Thern als een kip zonder kop en continue uit positie, toen Zwolle de druk liet vieren kwam Thern weer meer in zijn spel.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten