Moderators: Beheerders, Fanmasters
fuotbalgek schreef:Ach, Namli heeft zich hier niet in de basis weten te spelen. Gaat nog miepen dat ie nu wel de waardering voelt. Dat soort dingen roepen spelers die het bij alles behalve zichzelf zoeken altijd.
We gaan het wel zien. Odegaard is minstens twee klassen beter.
fuotbalgek schreef:Het heeft zich inderdaad nog op geen enkele wijze getoond waarom er een blik geld moest worden open getrokken voor Mihajlovic en Rojas.
Jazz schreef:Misschien omdat Larsson vertrok, en we geen vleugelspelers hadden die gelijk dit gat konden opvullen?
fuotbalgek schreef:Even tussendoor. Namli speelde hier bij uitzondering op linksback. De rest van de wedstrijden speelde hij op het middenveld of als buitenspeler. Hier wist hij het verschil niet te maken.
Achteraf geeft hij aan dat het niet lukte omdat hij het vertrouwen miste. Wat voor zwaktebod over je persoonlijkheid kun je geven zeg.
Jazz schreef:Volkomen mee eens. Younes had waardeloze statistieken voor Heerenveen. Hij heeft zeker kansen gekregen als aanvallende middenvelder. Dat hij het nu even leuk doet is leuk voor hem, maar we moeten niet nostalgisch doen.
fuotbalgek schreef:Achteraf is het makkelijk een koe in de kont kijken. Namli heeft het destijds hier niet laten zien. Jouw werkelijkheid achteraf is (te) makkelijk. Kijk nu eens naar Rajiv van la Parra zijn huidige status ten opzichte van het commentaar op hem hier.
Je gooit de waan van de dag hier neer, daar kan ik dus helemaal niks mee. Het is op dit forum steeds meer waan en azijn, en de meeste inhoudelijke goede posters zijn verdwenen. Tabee.
fuotbalgek schreef:Even tussendoor. Namli speelde hier bij uitzondering op linksback. De rest van de wedstrijden speelde hij op het middenveld of als buitenspeler. Hier wist hij het verschil niet te maken.
Achteraf geeft hij aan dat het niet lukte omdat hij het vertrouwen miste. Wat voor zwaktebod over je persoonlijkheid kun je geven zeg.
fuotbalgek schreef:Ooh Mackan, weer moet ik op zoveel kortzichtigheid reageren. Ik ga het niet meer doen. Drink je eigen azijn hier maar, zoals gezegd is de inhoud hier grotendeels al verdwenen. Doe je ding op dit forum, zoals eerdere reële posters ben ik hier nu ook weg. Proost, knuppel.
Thinkman schreef:
En bedankt nog Streppel!
Bubbe schreef:Namli naar Krasnodar, worden waarschijnlijk 3e in Rusland en dus 3e voorronde Champions League.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten