Younes Namli

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Younes Namli

Berichtdoor fuotbalgek » 09-03-2018 00:46

Even tussendoor. Namli speelde hier bij uitzondering op linksback. De rest van de wedstrijden speelde hij op het middenveld of als buitenspeler. Hier wist hij het verschil niet te maken.

Achteraf geeft hij aan dat het niet lukte omdat hij het vertrouwen miste. Wat voor zwaktebod over je persoonlijkheid kun je geven zeg.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Younes Namli

Berichtdoor Jazz » 09-03-2018 09:53

fuotbalgek schreef:Even tussendoor. Namli speelde hier bij uitzondering op linksback. De rest van de wedstrijden speelde hij op het middenveld of als buitenspeler. Hier wist hij het verschil niet te maken.

Achteraf geeft hij aan dat het niet lukte omdat hij het vertrouwen miste. Wat voor zwaktebod over je persoonlijkheid kun je geven zeg.


Volkomen mee eens. Younes had waardeloze statistieken voor Heerenveen. Hij heeft zeker kansen gekregen als aanvallende middenvelder. Dat hij het nu even leuk doet is leuk voor hem, maar we moeten niet nostalgisch doen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Younes Namli

Berichtdoor Mackan68 » 09-03-2018 16:55

Jazz schreef:Volkomen mee eens. Younes had waardeloze statistieken voor Heerenveen. Hij heeft zeker kansen gekregen als aanvallende middenvelder. Dat hij het nu even leuk doet is leuk voor hem, maar we moeten niet nostalgisch doen.


Hij heeft inderdaad een paar keer als aanvallende middenvelder gespeeld. Maar absoluut niet in een reeks wedstrijden vergelijkbaar met, laten we zeggen Reza. Hij was de 1e die de rol van Schaars overnam na zijn blessure. Daarmee liet Streppel al zien niets gezien te hebben van zijn aanvallende creatieve kwaliteiten. Spelers als hij (en ook de Larssons, Zeneli's, Mihajlovicen of Rojassen van deze wereld) moet je met de nodige vrijheid het veld insturen. Dan doen ze het 't best. Na een poosje op Stijn zijn positie gespeeld te hebben raakte hij zijn plek kwijt, aan Kobayashi. En ik weet niet of je het je nog kunt herinneren, maar het voetbal werd er na die wisseling absoluut níet beter op. Je kunt het nostalgisch noemen, maar een absoluut vertrouwen doet bij sommige spelers wel wat. En dat laat hij nu bij PEC precies zien. Maar wij hebben gelukkig Ødegaard met nog mindere statistieken. Die ons geen rooie cent opgeleverd heeft of op zal leveren. Om het maar even bij wat andere feiten te houden. :?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Younes Namli

Berichtdoor fuotbalgek » 11-03-2018 00:50

Achteraf is het makkelijk een koe in de kont kijken. Namli heeft het destijds hier niet laten zien. Jouw werkelijkheid achteraf is (te) makkelijk. Kijk nu eens naar Rajiv van la Parra zijn huidige status ten opzichte van het commentaar op hem hier.

Je gooit de waan van de dag hier neer, daar kan ik dus helemaal niks mee. Het is op dit forum steeds meer waan en azijn, en de meeste inhoudelijke goede posters zijn verdwenen. Tabee.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Younes Namli

Berichtdoor pes5 » 11-03-2018 13:48

Bovendien raakte Namli steeds geblesseerd als hij ertegenaan zat. In de voorbereiding onder Lodeweges speelde hij heel goed als rechtsbuiten, maar raakte hij weer geblesseerd. Beetje het verhaal van Namli bij Heerenveen.

Jammer dat ie nu keer op keer aan het mekkeren is. Beetje zielig is het.

En dit gebeurt bij elke club. Wat dacht je van Finnbogason bij Lokeren? Daar zullen ze zich ook nog wel eens een en ander afvragen.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Younes Namli

Berichtdoor Mackan68 » 11-03-2018 17:34

fuotbalgek schreef:Achteraf is het makkelijk een koe in de kont kijken. Namli heeft het destijds hier niet laten zien. Jouw werkelijkheid achteraf is (te) makkelijk. Kijk nu eens naar Rajiv van la Parra zijn huidige status ten opzichte van het commentaar op hem hier.

Je gooit de waan van de dag hier neer, daar kan ik dus helemaal niks mee. Het is op dit forum steeds meer waan en azijn, en de meeste inhoudelijke goede posters zijn verdwenen. Tabee.

Jij noemt feiten van de dag waan. Feiten over zijn eerste seizoen na Heerenveen. Zo ken ik er nog wel een paar. En dan ga je vergelijken met van la Parra die hier al seizoenen lang weg is. Hoe deed hij het in de 1e seizoenen na zijn vertrek bij Heerenveen?? Ook voordat hij moest vertrekken sprak ik mijn vertrouwen uit in Namli. Net zoals ik dat deed bij Uth. En beiden hebben laten zien dat ik daar niet mis mee zat. Jammer dat je dat niet gewoon kunt toegeven. Jij met je achteraf een koe in de kont kijken... :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Younes Namli

Berichtdoor fuotbalgek » 12-03-2018 00:34

Ooh Mackan, weer moet ik op zoveel kortzichtigheid reageren. Ik ga het niet meer doen. Drink je eigen azijn hier maar, zoals gezegd is de inhoud hier grotendeels al verdwenen. Doe je ding op dit forum, zoals eerdere reële posters ben ik hier nu ook weg. Proost, knuppel.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Younes Namli

Berichtdoor Flying Tilster » 12-03-2018 02:21

fuotbalgek schreef:Even tussendoor. Namli speelde hier bij uitzondering op linksback. De rest van de wedstrijden speelde hij op het middenveld of als buitenspeler. Hier wist hij het verschil niet te maken.

Achteraf geeft hij aan dat het niet lukte omdat hij het vertrouwen miste. Wat voor zwaktebod over je persoonlijkheid kun je geven zeg.


Sorry Fuotbalgek, maar dit is een dom stukje proza. Welke voetbalkenner zet een Namli in godsnaam op linksback, dan ben je niet goed bij je hoofd. Heeft bij Zwolle nu al meer waarde door zijn goals en assists, dan onze over
schatte Odegaard.
Streppel zorgt er voor dat ons stadion wel verrekt veel lege stoeltjes vertoont. Ik zit er nog.. maar voor mijn gevoel is het mijn club niet meer. En dat na meer dan 20 jaar SK houder.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Younes Namli

Berichtdoor Mackan68 » 12-03-2018 05:58

fuotbalgek schreef:Ooh Mackan, weer moet ik op zoveel kortzichtigheid reageren. Ik ga het niet meer doen. Drink je eigen azijn hier maar, zoals gezegd is de inhoud hier grotendeels al verdwenen. Doe je ding op dit forum, zoals eerdere reële posters ben ik hier nu ook weg. Proost, knuppel.

Zwaktebod. Zonder inhoudelijk te reageren op tegenargumenten. Mij voor kortzichtig uitmaken. Maar Rajiv deed het natuurlijk direct na zijn vertrek bij ons geweldig in Engeland. Je hebt helemaal gelijk. Jij ook sterkte kerel. Reële poster die zonder voetbalinhoudelijk te reageren vertrekt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Younes Namli

Berichtdoor Otsje P » 07-06-2018 11:51

Nog 1x foeteren over het geklooi met Namli vorig seizoen.

Als verdedigende middenvelder en als linksback misbruikt. De beste jongen was 2 seizoenen op rij de beste speler van de voorbereiding waarin hij als vleugelspeler werd gebruikt. Dat was voordat Streppel er was, maar binnen de club moet dat toch bekend zijn geweest.

Gaat naar Zwolle, speelt rechtsbuiten en wordt daar genoemd als meest constante en waardevolle speler van het seizoen. Gaat Zwolle zijn recordverkoop van 2,5 miljoen van Sandler gewoon verbreken.

En wij naar Slagveer en de op dat moment hopeloos falende Zenelli op rechtsbuiten kijken. Droevig word ik daarvan.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Younes Namli

Berichtdoor Thinkman » 10-06-2018 20:58

Het feit dat Younes Namli afgelopen zomer transfervrij mocht vertrekken bij SC Heerenveen, kon niet de goedkeuring krijgen van iedereen binnen de club. Onder meer de scouting van de club was tegen die beslissing, meldt Omrop Fryslân.

Volgens de omroep is er door de scouting meerdere malen bij trainer Jurgen Streppel erop aan gedrongen om hem niet als middenvelder (of linksback) maar als rechtsbuiten op te stellen. "Hij is veel gevaarlijker op rechts, heeft een goede voorzet en kan met links naar binnen trekken", kreeg Streppel te horen.

Het verzoek aan de trainer kreeg echter niet het gewenste respons. "Maar wij hoorden steeds dat hij niet in de plannen van Streppel voorkwam", aldus één van de scouts. De beslissing van technisch manager Gerry Hamstra om Namli transfervrij te laten gaan, kan nu wel eens een dure beslissing blijken.

De 23-jarige Deen, nu wél gebruikt als rechtsbuiten, staat na één seizoen PEC Zwolle (zeven goals en zeven assists in 37 officiële duels) namelijk in de belangstelling van het Italiaanse Genoa, dat voor circa 2,5 miljoen euro zaken zou willen doen.

En bedankt nog Streppel! :x
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Younes Namli

Berichtdoor Mackan68 » 11-06-2018 15:27

Thinkman schreef:
En bedankt nog Streppel! :x

Hamstra had hier natuurlijk ook werk van moeten maken als technisch verantwoordelijke man. Ik denk dat de vriendschapsband tussen hem en Streppel hierin een grote rol heeft gespeeld.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Younes Namli

Berichtdoor Marça » 11-06-2018 15:59

Het zou niet best zijn als de technisch manager de opstelling gaat bepalen in plaats van de trainer..

Maar het moge duidelijk zijn dat wij als club meer uit Namli hadden kunnen halen. Als de club Ødegaard niet gehaald had, had hij afgelopen seizoen heel goed als rechtsbuiten kunnen spelen. Dat heeft hij bij PEC goed laten zien en werd hier terecht ook door velen voorspeld.

Het is en blijft spijtig dat Streppel er anders over dacht, al moest hij wellicht Ødegaard ook wel blijven opstellen ivm gesloten huurdeal met Real Madrid. Dat is altijd ontkend, maar is tegenwoordig schijnbaar een gangbare constructie.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Younes Namli

Berichtdoor Feanfan 1 » 11-06-2018 16:22

Odegaard had op 10 gemoeten, dat had Odegaard zelf ook liever gewild
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Younes Namli

Berichtdoor Jazz » 22-05-2019 12:33

Bubbe schreef:Namli naar Krasnodar, worden waarschijnlijk 3e in Rusland en dus 3e voorronde Champions League.


Mooie stap zou ik zeggen!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Younes Namli

Berichtdoor Wizard » 22-05-2019 12:58

Prachtige stap.
Die club speelt elk jaar wel Europees en nu dus waarschijnlijk CL.
Wat heeft deze jongen zich enorm ontwikkeld. Hadden onze scouts dus goed gezien!
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Younes Namli

Berichtdoor Satyr » 11-07-2022 17:01

Gaat naar Sparta, zonde
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten