Younes Namli

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

BK2007 schreef:Namli heeft de club mede door een doorlopen stage overtuigd. Daardoor zullen ze toch een goed beeld van hem hebben en ik denk dat we daarom op voorhand wel positief mogen zijn. Ben dan ook benieuwd wanneer we wat actie van hem gaan zien.

Ondanks zijn stage gingen ze toch voor Ahmedi. Pas toen ze daar niet rond mee kwamen, kwam Namli weer in beeld. Dus hoe overtuigd zijn ze werkelijk over hem.. Bal moet maar snel gaan rollen, dat is de beste beoordeling.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Speelde wel een redelijke wedstrijd, veel, veel en nog eens 50x veel beter op deze positie dan Thorsby.

Alleen handelingsnelheid moet omhoog.

Maarja hij komt ook van de middenmoot van de 2de Deense divisie, lekker laten rijpen hier en volgend jaar echt vlammen!
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Fryskeboy22 schreef:Speelde wel een redelijke wedstrijd, veel, veel en nog eens 50x veel beter op deze positie dan Thorsby.

Alleen handelingsnelheid moet omhoog.

Maarja hij komt ook van de middenmoot van de 2de Deense divisie, lekker laten rijpen hier en volgend jaar echt vlammen!

Mee eens, zit zeker potentie in, en dan te bedenken dat hij tweede keus was, hoe goed zou die andere niet geweest zijn dan.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Deze wedstrijd probeerde hij eens wat passeeracties. Wat al een vooruitgang is tov vorige wedstrijd. Ik denk dat hij gewoon moet proberen en durven die acties te maken en wie weet hebben we dan weer een goede linkervleugel erbij. Hij heeft gelukkig wel een aardige fysieke kracht, het is geen vedergewicht of zo.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Als we gister de ware Namli hebben gezien, is dit wederom een prima aankoop van Vonk en co.
Wat een heerlijke speler en ook nog eens niet te beroerd om hard te werken.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Er waren jongens hier die hem alweer afschreven. Ik zou zeggen, kap daar nou eens mee. Deze jongen is jong, in tegenstelling tot Dalgaard, en komt van 2e niveau Denemarken. Een land waar het niveau lager ligt dan hier.
Hij is hier pas dik 2 maanden. Ik snap dat in deze snelle tijd 2 maanden al heel lang lijkt, maar uiteindelijk staat hij er nu gewoon al heel snel.
Weer een extra optie voor Dwight voor nu en komend seizoen. Wellicht weer een groeibriljantje. Prachtig.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Er waren jongens hier die hem alweer afschreven. Ik zou zeggen, kap daar nou eens mee
Ben het dit keer met Knipecity eens. Als je een beetje trainingen volgt zie je dat deze jongen over een meer dan goede techniek beschikt. Voor mij, als pure voetballiefhebber, één van de belangrijkste criteriums om te kunnen zien of we met een speler een hoger niveau kunnen halen of niet.

Deze jongen heeft en goede techniek en ook nog het nodige inzicht. Hij is nog jong en moet nog veel leren. De basisbenodigdheden zijn er in elk geval.

Basisbenodigdheden die ik zie ontbreken bij onder andere de Roon en Slagveer en vandaar ook mijn kritische houding ten aanzien van deze twee voetballers waar ik het totaal niet in zie zitten. In mijn optiek kun je als club alleen hogerop komen als je spelers hebt met inzicht en voldoende techniek.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Knipecity schreef:Er waren jongens hier die hem alweer afschreven.
Je chargeert. Er waren hooguit 2-3 leden hier die de aankoop Namli niet begrepen. Het gros was juist erg positief.
Namli speelde een prima wedstrijd. Werkte hard en denkt vooruit. Heerlijk om zo'n creatieve speler op ons middenveld te zien. Het geeft toch veel vertrouwen dat hij nu al Van Amersfoort en Thorsby is voorbijgestreefd, terwijl deze 2 al behoorlijk wat wedstrijden dit seizoen hebben gespeeld.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Namli speelde gisteren zeker goed. Vind hem op het middenveld meer tot z'n recht komen dan op linksbuiten. Toch best goed gescout.
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

namli een echte 10 dus op plek van den berg
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Vd Berg kan met een gerust hart verkocht worden deze zomer. Zijn vertrek zal wel op te vangen zijn.
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Dat kan, je hebt De Roon nog. Als het allemaal meezit heb je niet 2 van die spelers nodig. Als het tegenzit ben je blij dat je ze hebt.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Knipecity schreef:Er waren jongens hier die hem alweer afschreven. Ik zou zeggen, kap daar nou eens mee. Deze jongen is jong, in tegenstelling tot Dalgaard, en komt van 2e niveau Denemarken. Een land waar het niveau lager ligt dan hier.
Hij is hier pas dik 2 maanden. Ik snap dat in deze snelle tijd 2 maanden al heel lang lijkt, maar uiteindelijk staat hij er nu gewoon al heel snel.
Weer een extra optie voor Dwight voor nu en komend seizoen. Wellicht weer een groeibriljantje. Prachtig.
Jij moet leren opmerkingen die niet louter positief zijn in het juiste perspectief te zien. Deze jongen is niet afgeschreven. Er is alleen de vraag gesteld of het handig was om een speler van het 2e niveau in Denemarken te halen voor de toekomst op het moment dat je op meerdere posities eigenlijk basiswaardige spelers nodig had. Daar ging het namelijk destijds om. Ik neem aan dat je nog niet vergeten bent waar we vandaan zijn gekomen voor de winterstop?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Er wordt geen speler gehaald die er direct staat, resultaat is dat de kortzichtige supporter van de waan van de dag ontevreden is. Wat vergeten wordt is dat er maar één manier is om onze hoofd boven water te houden en in de toekomst weer te groeien, en dat is door spelers te halen die nog behoorlijke ontwikkelingsmogelijkheid hebben.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Knipecity schreef:Vd Berg kan met een gerust hart verkocht worden deze zomer. Zijn vertrek zal wel op te vangen zijn.
Dat concludeer jij na 1 wedstrijd van Namli op die positie tegen de nr 17 van de eredivisie?
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Grimo schreef:Dat concludeer jij na 1 wedstrijd van Namli op die positie tegen de nr 17 van de eredivisie?
Nummer 15. Het is een opportunistische stelling van Knipecity, maar ik ben het wel met hem eens dat we prima verder kunnen zonder Joey van den Berg. Of Namli zijn plek na dit seizoen overneemt, daar is het nog te vroeg voor vind ik.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Grimo schreef: Dat concludeer jij na 1 wedstrijd van Namli op die positie tegen de nr 17 van de eredivisie?
Ja, dat durf ik wel aan. Vd Berg is even gehyped. Heeft aardig gespeeld, maar de beide beentjes mogen weer op de grond. Veel beter dan dit wordt het met Vd Berg niet meer. Namli zit nog heel veel rek in. Van Amersfoort ook en zo hebben we nog een paar die op 10 kunnen spelen. Thern ook, Larsson ook.
Ik zit er niet over in dat we dat goed invullen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Of er nog heel veel rek in Namli zit of en ik chargeer nu, dat het een mooi weer voetballer op kunstgras is moet volgens mij nog blijken.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Grimo schreef:Of er nog heel veel rek in Namli zit of en ik chargeer nu, dat het een mooi weer voetballer op kunstgras is moet volgens mij nog blijken.
Ik word vaak uitgelokt op dit forum om onbescheiden te doen 8) Als je mij volgt op dit forum dan kon je door de jaren heen zien dat ik toch wel redelijk wat kijk op potentie van spelers heb. En geloof me, deze jongen is nog lang niet uitgegroeid.
Overigens vind ik dat je daar in dit geval geen kenner voor hoeft te zijn, maar ja, jij vraagt er om.

Ik vind dat Vd Berg behoorlijk heeft gespeeld gedurende een bepaalde periode, maar zo groot als hij nu gemaakt werd is hij echt niet.
We zijn de afgelopen jaren al vele toppers kwijtgeraakt, dus een vertrek van een Vd Berg zal zeker wel op te vangen zijn.
Overigens heb ik er geen moeite mee als hij blijft hoor, maar ik begreep dat zijn contract ook nog maar 1 jaar is.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Knipecity schreef: Ik word vaak uitgelokt op dit forum om onbescheiden te doen 8) Als je mij volgt op dit forum dan kon je door de jaren heen zien dat ik toch wel redelijk wat kijk op potentie van spelers heb. En geloof me, deze jongen is nog lang niet uitgegroeid.
Overigens vind ik dat je daar in dit geval geen kenner voor hoeft te zijn, maar ja, jij vraagt er om.
.
En het enige wat ik door de jaren heen zie is dat je wel heel erg vol van jezelf bent. Wederom teiltje graag! :erm:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Klopt het is ook wel onbescheiden, maar je moet het zo zien, ik word vaak aangevallen hier als ik wel in spelers geloof, of in het team. Is het dan zo vreemd als je later eens je gelijk haalt? Het gebeurt namelijk keer op keer.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Knipecity schreef:Klopt het is ook wel onbescheiden, maar je moet het zo zien, ik word vaak aangevallen hier als ik wel in spelers geloof, of in het team. Is het dan zo vreemd als je later eens je gelijk haalt? Het gebeurt namelijk keer op keer.
Volgens mij valt dat wel wat mee maar kokketeer je iets teveel met je zelf.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Knipecity schreef: Als je mij volgt op dit forum dan kon je door de jaren heen zien dat ik toch wel redelijk wat kijk op potentie van spelers heb. En geloof me, deze jongen is nog lang niet uitgegroeid.
Overigens vind ik dat je daar in dit geval geen kenner voor hoeft te zijn, maar ja, jij vraagt er om.
.
Je hebt gelijk Bubbe. Ik heb net mijn maag even omgekeerd van zoveel zelfvoldaanheid en kan er nu inhoudelijk op reageren.

Ik vind het heel knap en ja ik weet jij ook van jezelf van dat jij na 1 wedstrijd tegen de nr 15 van de eredivisie al kan zien dat hij heel veel potentie heeft. Hij deed het aardig ja, schijnt zelf liefhebber te zijn van kunstgras, maar kreeg ook erg weinig weerstand. Laten we hem eens beoordelen over een paar wedstrijden, eens kijken of hij ook leuk voetbalt tegen een iets pittigere tegenstander,eens kijken of hij ook kan bikkelen of dat het een prima donna is daarin zoals Garcia Garcia destijds. Ik schrijf hem niet af, ik hoop dat het een nieuwe topper is maar ik wil wel wat meer zien van hem onder verschillende omstandigheden.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Het is natuurlijk onzinnig om te stellen dat Namli V/d Berg wel even vervangt op basis van 1 wedstrijd. V/d Berg speelt nu 2 wedstrijden wat minder goed zoals nu blijkt vanwege een aanhoudende knieblessure. Verder is V/d Berg statistisch gezien - met Thern op korte afstand gevolgd - met stip onze beste middenvelder. Die vervang je niet zomaar en al helemaal niet op basis van 1 wedstrijd.
Tot nu toe heeft Namli het prima gedaan als middenvelder. Als vleugelspeler kon hij minder overtuigen. Wel ben ik sinds het begin enthousiast geweest over zijn komst aangezien de club destijds financieel weinig mogelijkheden had. Dan kan je geen (grote) financiële risico's nemen.
Forumleden, die het na 1 wedstrijd helemaal in Namli zien zitten, in Slagveer een spits zien en de Spaanse competitie competitiever vinden dan de Engelse, heb je nou eenmaal. Zo heb je ook leden die elke transfer bekritiseren en elke beslissing die Vonk maakt afbranden en verwijzen naar Riemer.
Feit blijft dat Namli als middenvelder op kunstgras na 1 wedstrijd een positieve indruk heeft gemaakt.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Knipe is net zo'n opportunist die iemand afbrandt na één wedstrijd. Dat is inmiddels wel duidelijk. Walgelijk dat iemand zo over zichzelf kan praten. Maar ja, als een ander het nooit zegt moet je het zelf maar doen zal het motto wel zijn.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Het staat wat mij betreft als een paal boven water dat Namli volgend seizoen de kans krijgt in de selectie. Het is aan hem of dat als basisspeler is, of dat hij back-up wordt achter (de vervanger van) Van den Berg.

Idealiter ontwikkelt hij zich zoveel dat hij basisspeler wordt met Van Amersfoort als zijn back-up, zodat de club niet hoeft te investeren in een nieuwe aanvallende middenvelder.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Frisian Viking schreef:Knipe is net zo'n opportunist die iemand afbrandt na één wedstrijd. Dat is inmiddels wel duidelijk. Walgelijk dat iemand zo over zichzelf kan praten. Maar ja, als een ander het nooit zegt moet je het zelf maar doen zal het motto wel zijn.
Haha vind je het walgelijk? Ik zat het wel met een glimlach te lezen. Hij is uiteraard net zo opportunistisch als een groot gedeelte van dit forum, maar wel uniek tussen al deze nuchtere friezen dat iemand zichzelf maar even een schouderklopje uitdeelt. Namli is nu een geweldige speler en Vd Berg kan volgens velen ineens wel weer verkocht worden zo gaat het alle voetbalfora. Wat mensen dan voor het gemak vergeten is dat vd Berg vorig jaar onder van Basten ook al belangrijk was toen we gewoon vijfde werden!
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Namli heeft een mooi linkerpootje, is redelijk snel en kan lang het moment waarop hij een actie inzet of een pass afgeeft lang uitstellen. Hij moet het echter vaker en voor langere tijd laten zien. Maar heeft ook niet veel tijd gekregen zo uit de 2e Deense divisie, dus wat hij tot nu toe doet is knap. Ik ben het vaak wel eens met Knipecity zijn analyses. Spelers worden vaak te kritisch benadert op het forum.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Stiffie schreef:. Ik ben het vaak wel eens met Knipecity zijn analyses. Spelers worden vaak te kritisch benadert op het forum.


Of te snel opgehemeld.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Bubbe schreef:
Kritiek is in mijn ogen ook niet eerlijk wanneer een speler amper bij de club speelt. Een speler hoort op 0 te beginnen, niet op -5.
+10 Is óók geen 0. En veel gaven Thern toch de 10 nog voordat hij ook maar een bal aangeraakt had. Hoe hard zou hij zijn gevallen wanneer hij niet vanaf het begin zo goed gepresteerd zou hebben? Iets wat helemaal niet vreemd zou zijn geweest....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Plaats reactie