Younes Namli

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Younes Namli

Berichtdoor Hinkelpikke » 02-01-2015 12:47

sc Heerenveen heeft de 20-jarige Deense voetballer Younes Namli gecontracteerd. Namli is een linksbenige middenvelder die ook op beide vleugels uit de voeten kan. Hij liep vorige maand stage bij sc Heerenveen en tekent voor 2,5 jaar. Younes Namli komt over van het Deense AB, waarvoor hij 48 competitieduels speelde.

Younes Namli wordt vanmiddag samen met de Zweed Simon Thern, die al in een eerder stadium werd vastgelegd, gepresenteerd.
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Younes Namli

Berichtdoor Voorstopper » 02-01-2015 12:57

Ik ben benieuwd, valt natuurlijk verder nog weinig van te zeggen behalve dat Nygaard hem heeft aangeraden als zijnde het beste talent van AB. En wat meer mogelijkheden op het middenveld was wel nodig, wat dat betreft snap ik het wel. De club heeft hem van dichtbij kunnen bekijken en is positief.
Het slaat in ieder geval nergens op om zo'n speler bij voorbaat al af te serveren op basis van de club waar hij vandaan komt.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Younes Namli

Berichtdoor Fryskeboy22 » 02-01-2015 13:00

Afbeelding
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Younes Namli

Berichtdoor Superfries88' » 02-01-2015 13:01

Marco Heerschop @MarcoHeerschop
Thern nog niet zien spelen, Namli alleen zien trainen. En op die trainingen viel hij zeker op. Mooie, technische voetballer. Echte linkspoot


Welkom!
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Younes Namli

Berichtdoor Neymar » 02-01-2015 13:35

Welkom, ken hem niet dus laat me verrassen.

Hij geeft zelf aan dat hij het liefst op het middenveld speelt, ik hoop dat we in ieder geval nog een ECHTE vleugelspeler aantrekken deze transferperiode.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Younes Namli

Berichtdoor Superfean4 » 02-01-2015 14:49

lijkt me een speler die dit halfjaar rustig zal worden gebracht en eerst bij de beloften zijn wedstrijden zal meepikken.
Zal er volgend jaar moeten staan om te concurreren met huidige spelers. Van Thern verwacht ik gelijk dat hij zal concurreren met van den Berg of Sinkgraven
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Avatar gebruiker
Superfean4
Basisspeler
 
Berichten: 912
Geregistreerd op: 29-03-2011 16:39
Woonplaats: Langs de Luts

Re: Younes Namli

Berichtdoor Magnus Kraft » 02-01-2015 15:27

Hello, I'm a danish footballjournalist. Could anybody kindly answer some questions on Younes Namli for me in english? The answers will be used on the danish footballsite dbold.dk. Send me a email on magnuskraft1@gmail.com if interested.

Thank you.

Magnus Kraft
Magnus Kraft
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 02-01-2015 15:24

Re: Younes Namli

Berichtdoor Silver » 02-01-2015 15:30

Welkom, ken 'm inderdaad verder ook niet maar laat me graag verrassen. Met de komst van Namli & Thern heeft Lodeweges in ieder geval wat meer opties voor het middenveld en zijn alle posities dubbel bezet.
Ook mooi dat ze de deal op tijd rond hebben kunnen maken zodat ie morgen mee kan op het vliegtuig richting Spanje.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Younes Namli

Berichtdoor zweed1 » 02-01-2015 15:59

Magnus Kraft schreef:Hello, I'm a danish footballjournalist. Could anybody kindly answer some questions on Younes Namli for me in english? The answers will be used on the danish footballsite dbold.dk. Send me a email on magnuskraft1@gmail.com if interested.

Thank you.

Magnus Kraft


Dat lijkt mij een mooie klus voor Heerenveen Rules, indien geen tijd dan neem ik contact op.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Younes Namli

Berichtdoor Magnus Kraft » 02-01-2015 16:05

zweed1 schreef:
Dat lijkt mij een mooie klus voor Heerenveen Rules, indien geen tijd dan neem ik contact op.


More than one fan would be lovely, so don't hesitate to contact me! :)
Magnus Kraft
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 02-01-2015 15:24

Re: Younes Namli

Berichtdoor Magnus Kraft » 02-01-2015 17:06

Some of you have emailed me which was great, and in return I thought I would give some information on Younes Namli, which I know quite a lot about:

He is definetly a very talented player. His coach, Thomas Nørgaard, has described him as a player that would definetly make it to the danish Superliga (the best league). He has played on a very weak AB-team the past two seasons, which I think he has suffered quite a lot from, since he's best when the team has the ball.

Typewise he is a creative midfielder, and I would probably compare him with a player like Mesut Özil (on another level of course). He has very good passingabilities and is technically very strong, plus he has a very strong leftfoot. His weakness is, a bit like Özil, that he tends to fall out of the match a bit too often. But he definetly has a great potential, and if he plays regularly he can evolve into a very interesting prospect.

Anything else you want to know?
Laatst bijgewerkt door Magnus Kraft op 02-01-2015 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Magnus Kraft
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 02-01-2015 15:24

Re: Younes Namli

Berichtdoor john2p » 02-01-2015 17:21

Thank you Magnus Kraft for giving this very useful information. It sounds very promising. Hopefully his full potential will blossom by SC Heerenveen.

BTW. Happy new year ;)
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Younes Namli

Berichtdoor zweed1 » 02-01-2015 18:08

Thank you Magnus, your information Is very usefull. According to you a very promishing player. I think he will start in our second team. Do you think he will soon be able to get to our first team ? Our club had also some problems on the left wing, is he able to play succesfully on the left wing ?

Mayby you can tell us something about the level of the danish second leage. Our other new player from Denmark Tomas Dalgaard has great difficulties with the level and the kind of play in Holland. Is that a surprise to you.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Younes Namli

Berichtdoor Knipecity » 02-01-2015 18:52

Volgens mij hebben wij met Slagveer, op rechts een groter probleem dan met Larsson op links... Hoewel, eigenlijk voldoen beide vleugels niet 8)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Younes Namli

Berichtdoor Magnus Kraft » 02-01-2015 20:24

zweed1 schreef:Thank you Magnus, your information Is very usefull. According to you a very promishing player. I think he will start in our second team. Do you think he will soon be able to get to our first team ? Our club had also some problems on the left wing, is he able to play succesfully on the left wing ?

Mayby you can tell us something about the level of the danish second leage. Our other new player from Denmark Tomas Dalgaard has great difficulties with the level and the kind of play in Holland. Is that a surprise to you.


Namli is definetly able to play on the left wing, but because AB has a pretty decent leftwing he hasn't played there too much. I still think he's far better in central though. Imagine Juan Mata playing on the wing; he can play there, but he's also better as a nr. 10.

The level of the danish second league is definetly way better than it was just a couple of years ago. It's really close and it seems possible that the Superliga will be extended from 12 to 16 teams. Thomas Dalgaard is difficult because he was a very good goalscorer, and became the topscorer of the Superliga last season. But he's really slow and not very good on the ball, so it doesn't surprise me at all that he has a difficult time in Holland. He strikes me as one of those players who desperately thinks he should play for a better side, but really he's more of a lowerleagueplayer in my opinion. I don't think Namli is like that. As I wrote earlier, he suffered on a not very good AB-team, and I think he will be better on a team with more posession.
Magnus Kraft
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 02-01-2015 15:24

Re: Younes Namli

Berichtdoor patjuhh » 02-01-2015 21:24

Klinkt goed. Ben benieuwd.
patjuhh
Bankzitter
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: 05-05-2014 13:21
Woonplaats: Fryslân

Re: Younes Namli

Berichtdoor Silver » 02-01-2015 21:51

Thank you for taking the time to answer the questions. Sounds promising, looking forward seeing him in action. We can use some creativity on our midfield.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Younes Namli

Berichtdoor BK2007 » 02-01-2015 22:08

I ask myself why the club has offered him a contract until 2017 ? That's not a long lasting contract (only 2,5 years).
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Younes Namli

Berichtdoor zweed1 » 02-01-2015 22:11

Hierbij het artikel van Magnus Kraft :


https://www.dbold.dk/2015/01/02/heerenv ... aa-kanten/

Leuke interactie !
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Younes Namli

Berichtdoor Knipecity » 02-01-2015 22:40

Ken deze jongen niet en ik hoop dat hij mij laat zien dat hij veel beter is, maar vandaag komt naar buiten dat Duarte transfervrij weg mag bij Ajax. Die had ik veel liever hier gezien. Is waarschijnlijk wel direct inzetbaar op ons niveau.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Younes Namli

Berichtdoor Ebiede » 03-01-2015 10:35

Knipecity schreef: maar vandaag komt naar buiten dat Duarte transfervrij weg mag bij Ajax. Die had ik veel liever hier gezien. Is waarschijnlijk wel direct inzetbaar op ons niveau.


Wat had er dan moeten gebeuren. Zitten wachten totdat een club spelers transfervrij laat gaan?

Vonk en cs. kunnen werkelijk niets goed doen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Younes Namli

Berichtdoor Heerenveen rules » 03-01-2015 10:42

Bij jou kunnen ze niets fout doen. What's the difference?

Duarte past hier prima. Veel beter dan zo'n tweede divisie Deen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15934
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Younes Namli

Berichtdoor Ebiede » 03-01-2015 10:54

Heerenveen rules schreef:Bij jou kunnen ze niets fout doen. What's the difference?

Duarte past hier prima. Veel beter dan zo'n tweede divisie Deen.


Dat is helemaal niet waar. Ik hen ook liever dat ze een goede rechtervleugel aanvaller strikken.

Maar deze jongen is uitvoerig getest, dus ze zien er wel wat in. En dan komt Knipecity met de opmerking dat ze de transfervrije Duarte hadden moeten halen.

Hoe moet ik met dat dan voorstellen:

Hans Vonk belt met Overmars:
"Hallo Marc, met Hans,"
"Hallo Hans wat kan ik voor je doen?"
"We gaan een Deense speler contracteren, maar ik heb eigen lijk liever een transfervrije speler van jullie. Heb je nog iets?"
"Eens even kijken.. Je mag Duarte wel hebben"
"Das fijn scheelt ons weer een hoop geld"
"prima dan is dat geregeld, Als jullie dan toch krap zitten wil Sinkgraven wel voor een prikkie hebben. Voor wat, hoort wat Hans"
"daar komen we altijd uit Marc"

Het is toch volstrekt belachelijk dat je gaat roepen dat je liever Duarte hebt, waarvan het nieuwsbericht pas nat het contracteren van Namli bekend wordt. Ik vindt dat echt dingen zoeken en tegen beter weten in handelen belachelijk maken.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Younes Namli

Berichtdoor Heerenveen rules » 03-01-2015 10:57

Ik vind het belachelijk dat je in deze fase een tweede divisie Deen haalt. We hebben versterkingen nodig. Je kunt ook bij Ajax informeren naar Duarte voordat je Namli haalt. Regeren is vooruit zien Ebiede....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15934
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Younes Namli

Berichtdoor Crash » 03-01-2015 11:10

En misschien speelt Namli hier straks wel de sterren van de hemel. Niemand van ons heeft hem zien spelen, dus er valt niet zo veel van te zeggen momenteel.

Neemt niet weg dat je met Duarte een zekerheidje in huis had gehaald. Maar ook een met een hoger prijskaartje qua salaris waarschijnlijk. De club heeft meer versterkingen nodig en kan het beschikbare kleingeld moeilijk aan één speler spenderen.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Younes Namli

Berichtdoor wald pyk » 03-01-2015 12:08

Fijn is dit. Een speler neer sabelen voordat hij ook maar 1 minuut heeft gespeeld.
Vonk neer sabelen die met beperkte middelen iets probeert te doen.
Nimli is gehaald als opvolger van Sinkgraven. Die houden we volgend seizoen niet in heerenveen.
Regeren is vooruit zien. We hebben nog een maand om ons te versterken.Er zal vast wat bijkomen en er zal vast wat weg gaan
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Re: Younes Namli

Berichtdoor 1983 » 03-01-2015 12:13

Ebiede schreef:Wat had er dan moeten gebeuren. Zitten wachten totdat een club spelers transfervrij laat gaan?

Kom zeg, dat Duarte daar mag vertrekken is natuurlijk niet van vandaag of gister. Dat het gister in de pers komt is wat anders. Ze zouden gewoon meer bij topclubs moeten kijken wat daar buiten de boot valt ipv de tweede divisie van Denemarken, Zweden en Noorwegen af te struinen. Actief die clubs benaderen, dan hoef je niks af te wachten.Wat denk je dat als Vonk vorige maand had gebeld voor Duarte dat hij dan nee had gekregen? Het kan best zijn dat deze jongen wat wordt en we geven hem de kans, maar het is mij teveel gok. Kies maar iets meer voor zekerheid, en ja dat kost wat meer, maar ik denk dat het je op termijn meer oplevert dan als deze gokjes bij elkaar waar driekwart van mislukt.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Younes Namli

Berichtdoor Voorstopper » 03-01-2015 12:17

Namli of Duarte zal op jaarbasis ook een paar ton salaris schelen. Je kunt wel allemaal dure topversterkingen willen maar dan moet het wel passen in het financiële huis. We hebben Thern ook al voor het middenrif, die zal ook vast een aardig salaris krijgen. En we willen op andere posities ook nog versterken, dan is het aantrekken van een goedkopere belofte niet zo'n gek idee.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Younes Namli

Berichtdoor BK2007 » 03-01-2015 12:39

Duarte is geen topspeler joh.
Zo eentje kan straks nog naar Griekenland of de tweede Engelse league. In de ere divisie zien we hem niet meer denk ik.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Younes Namli

Berichtdoor 1983 » 03-01-2015 12:42

Ja en bij die Thern is het ook maar weer de vraag of hij er direct zal staan na een lange blessure. Dus als die hier tonnen verdiend is het ook maar de vraag of dat dan zo verstandig gehandeld is. Wanneer was het nou eigenlijk voor het laatst dat we echt iemand aantrokken waarvan we zeker wisten, die staat er gelijk voor de basis en niet pas na een half jaar of langer wennen? Ik kan het me in de afgelopen 2 jaar nauwelijks heugen (of laat mijn geheugen me nu in de steek?) er kleeft altijd wel iets aan. Het zou ook met onze financiële middelen mogelijk moeten zijn als ik kijk naar concurrenten. Maar ja die kijken, zoals ik al aangaf wat ik ook liever van scha zou zien, meer dichter bij huis.
Of we moeten er financieel nog slechter voor staan dan we denken, maar dan zou ik dat graag willen horen. Transparantie toch? Wat is nou eigenlijk ons budget?

@BK, geen topspeler nee. Maar dat hoeft ook niet. Wel een speler die bewezen heeft het niveau wat wij nastreven prima aan te kunnen.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Volgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron