Younes Namli

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Younes Namli

Berichtdoor Mackan68 » 13-03-2017 16:08

Satyr schreef:
Ja joh, stel 5 of 6 creatieve spelers op. Dan verlies je met 4-1 bij Excelsior. We hadden gelukkig wel meer balbezit, daar gaat het uiteindelijk om.

Dat gaat hem bij ons sowieso niet lukken want we hebben er bij lange na geen 5. Laat staan 6. We hebben Larsson en Ødegaard met achter de hand eventueel Namli, ook al vertikt Streppel het om hem in zijn kracht en kwaliteit te gebruiken. En dan houdt het wel op. Slagveer is een hardloper die op het half jaartje met Uth én afgelopen 2 wedstrijden na nou niet bekend staat als killer. Is ook niet echt creatief te noemen. Zeneli is hem tot nog toe voor gebleven omdat die iets doelgerichter leek, maar moet het ook hebben van op snelheid de diepte ingestuurd worden. Wellicht dat hij vanaf de linkerkant wel een betere passeerbeweging heeft, maar ik heb dat eigenlijk nog niet van hem gezien. Reza is een harde werker, maar is eigenlijk alleen goed in de reactie op slimme balletjes van Larsson en Ødegaard. Daarnaast is het vooral een spits die veel af wil jagen, helaas niet gesteund door de andere 2 toppers voorin. Van Amersfoort en Thorsby zijn vergelijkbare waterdragers waar Pelle op dit moment net ietsje beter is omdat hij een iets betere voortzetting heeft als hij wordt aangespeeld. Yuki is wellicht creatief in te zetten, alleen hebben we dat nog niet echt van hem kunnen zien. Dat hij goed kan voetballen als het team goed draait wel.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Younes Namli

Berichtdoor Otsje P » 24-03-2017 18:33

Flying Tilster schreef:Na deze zin is het logisch dat Hamstra niet mee leest..


Je kijkt nooit naar Ajax begrijp ik. Ik vind het prima.

Sinkgraven zou overigens niet het type zijn dat ik snel zou omscholen tot back. Daarvoor mist er toch een beetje "krieg". Maar dat neemt niet weg dat hij zich er prima ontwikkeld. Hij heeft er dit seizoen meer dan 20 duels gespeeld. Voor iemand die er voor dit seizoen nooit gestaan had is dat dus een hele ontwikkeling.

En dus een prima onderstreping van mijn uiteenzetting. Namelijk dat je spelers niet zo in hokjes moet drukken en ze niet zo stijf in een positie hoeft te plaatsen. Dat jij Sinkgraven geen geweldige back vindt is prima, dat vind ik namelijk ook niet. Maar dat neemt die weg dat hij het er in 85% van de wedstrijden prima heeft gedaan. Niemand had dat verwacht en dus bleek er meer in te zitten dan alleen een creatieve aanvallende middenvelder.

Die flauwe opmerking is dus in mijn ogen totaal niet op zijn plaats.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Younes Namli

Berichtdoor Flying Tilster » 26-03-2017 00:10

Otsje P schreef:Je kijkt nooit naar Ajax begrijp ik. Ik vind het prima.


Ik kijk zat naar Ajax.. maar Sinkgraven is een hele zwakke schakel bij Ajax. Hij had bij ons op zijn eigen positie kunnen spelen. Als hij echt moet gaan verdedigen dan komt hij tekort.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Younes Namli

Berichtdoor Marça » 21-04-2017 15:43

Zag gisteren Namli weer even in actie op de training - toch enorm zonde dat hij hier weg moet/gaat. Hij is zo enorm sterk aan de bal en geeft ook niet op bij een beetje tegenslag (tackle, duw, etc). Mooi om te zien.

Hij heeft zich toch enorm ontwikkeld ondanks al die blessures. Komt misschien tekort om op 10 te spelen, maar zou hem ook op de vleugel wel eens willen zien. Weet alleen niet of hij dat zelf ook ziet zitten.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Younes Namli

Berichtdoor Mackan68 » 21-04-2017 16:47

Marça schreef:Zag gisteren Namli weer even in actie op de training - toch enorm zonde dat hij hier weg moet/gaat. Hij is zo enorm sterk aan de bal en geeft ook niet op bij een beetje tegenslag (tackle, duw, etc). Mooi om te zien.

Hij heeft zich toch enorm ontwikkeld ondanks al die blessures. Komt misschien tekort om op 10 te spelen, maar zou hem ook op de vleugel wel eens willen zien. Weet alleen niet of hij dat zelf ook ziet zitten.

Hij heeft na een paar keer op de linksback alleen gezegd dat hij geen verdediger is en dat hij dat ook nooit zou worden, maar verder denk ik dat hij er geen probleem mee heeft wanneer hij op de vleugels of misschien zelfs in de spits gezet zou worden. Zolang hij maar een basisplaats heeft. En ik denk eerlijk gezegd dat hij het op alle posities niet minder zou doen dan de spelers die nu meestal opdraven. Wat je zegt, dat altijd maar doorgaan. Dat is iets wat we in de afgelopen maanden goed hadden kunnen gebruiken. Maar dat zeg ik als groot fan van hem dus helemaal 100% objectief kan ik het niet noemen. Ik zou enorm blij zijn wanneer hij toch stiekum zou blijven. Maar dan moet ook Streppel het licht gaan zien en hem niet misbruiken op allerlei posities die niet die van Younes zijn. En eerlijk gezegd zie ik dan niet gebeuren. Want Streppel zijn gezichtsveld is niet echt breed heb ik het idee.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Younes Namli

Berichtdoor Stiffie » 22-04-2017 13:20

Ik ben ook Namli fan en begrijp niet dat ze niet verlengen.Wellicht zien ze in Vlap zijn opvolger/ vervanger maar die moet alles nog bewijzen. Namli kan moeiteloos mee in de eredivisie.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Younes Namli

Berichtdoor Louis'02 » 28-04-2017 11:08

Wil toch nog even wat kwijt over Namli voordat hij vertrekt komende zomer. Want wat is het een verademing om de balbehandeling van deze jongen te vergelijken met het geploeter van van Amersfoort en Thorsby. Kan niet begrijpen dat ze deze jongen geen nieuw contract hebben aangeboden want ik weet zeker dat hij hier graag had willen blijven als hieruit vertrouwen had gesproken. Volgend seizoen kan je deze jongen als back-up gebruiken voor Zeneli op linksbuiten. Als back-up voor achter de spits en aan het begin van het seizoen heb ik hem naast stijn schaars zien voetballen wat hij ook naar behoren deed. Verhuur Thorsby aan een club onderin de competitie waar hij ontzettend veel kan leren en behoudt deze speler want ik denk dat we zijn kwaliteiten volgend jaar hard nodig hebben!
Louis'02
Bankzitter
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 24-01-2016 14:23

Re: Younes Namli

Berichtdoor Thinkman » 28-04-2017 11:36

Namli moet blijven.
Dat zal Hamstra ook wel begrijpen.

Nu moet hij het nog regelen.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Younes Namli

Berichtdoor Jazz » 28-04-2017 11:54

Namli laten gaan vind ik kapitaalvernietiging. We hebben al genoeg stofzuigers op het middenveld, een aanvallende middenvelder zoals Namli hebben we zeker nodig als back-up. Ik vraag me af of Namli nog trek heeft in een nieuw contract bij Heerenveen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Younes Namli

Berichtdoor Wolliepoly » 28-04-2017 11:58

Louis'02 schreef:Wil toch nog even wat kwijt over Namli voordat hij vertrekt komende zomer. Want wat is het een verademing om de balbehandeling van deze jongen te vergelijken met het geploeter van van Amersfoort en Thorsby. Kan niet begrijpen dat ze deze jongen geen nieuw contract hebben aangeboden want ik weet zeker dat hij hier graag had willen blijven als hieruit vertrouwen had gesproken. Volgend seizoen kan je deze jongen als back-up gebruiken voor Zeneli op linksbuiten. Als back-up voor achter de spits en aan het begin van het seizoen heb ik hem naast stijn schaars zien voetballen wat hij ook naar behoren deed. Verhuur Thorsby aan een club onderin de competitie waar hij ontzettend veel kan leren en behoudt deze speler want ik denk dat we zijn kwaliteiten volgend jaar hard nodig hebben!



Hier ben ik het wel mee eens, de instelling van Morten is top en inzet ook, allen schiet je er voetballend (nog) niets mee op.
Namli kan meer toevoegen, hievoor is echter wel wedstrijdritme en vertrouwen nodig.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Younes Namli

Berichtdoor BK2007 » 28-04-2017 12:10

Namli is nou juist een voorbeeld van slecht scoutingsbeleid. Het is de zoveelste "leuke technische" voetballer in de selectiw.
Types waar zelfs met de komst van Odegaard nog steeds op geselecteerd wordt. Waarom zou je Odegaard namelijk erbij willen als je al Namli hebt.
Selecteert nou eens een nieuwe rouwdouwer zoals Grindheim.
Heeft deze selectie veel meer aan. Wat een verzameling onvolwassen broekjes.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Younes Namli

Berichtdoor Appie_M » 28-04-2017 12:22

Eens met BK. We moeten meer kerels met mentaliteit en ballen hebben. Kleine pubertjes met een aardige balbehandeling hebben we al meer dan genoeg. Als ik kinderen wil zien spelen dan ga ik wel op zaterdagochtend bij het F'jes team van de plaatselijke voetbalvereniging langs de lijn staan.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Younes Namli

Berichtdoor DSCH » 28-04-2017 14:08

Vermoed dat Namli zelf ook geen trek heeft in weer een jaar de back-up zijn. Hij wil gewoon spelen, dat zal hij Hamstra ook wel duidelijk gemaakt hebben waardoor er besloten is niet te verlengen.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Younes Namli

Berichtdoor Jazz » 28-04-2017 16:02

Appie_M schreef:Eens met BK. We moeten meer kerels met mentaliteit en ballen hebben. Kleine pubertjes met een aardige balbehandeling hebben we al meer dan genoeg. Als ik kinderen wil zien spelen dan ga ik wel op zaterdagochtend bij het F'jes team van de plaatselijke voetbalvereniging langs de lijn staan.


Waar wil je die vandaan halen? Scandinavie? Onderkant Eredivisie?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Younes Namli

Berichtdoor Appie_M » 28-04-2017 20:28

Jazz schreef:Waar wil je die vandaan halen? Scandinavie? Onderkant Eredivisie?


Bijvoorbeeld.

Maakt me vrij weinig uit waar ze vandaan komen. Ze hoeven hier niet tot de sterren te behoren. Ik vraag niet om spelers van Champions League niveau, wel om ervaren spelers met de juiste mentaliteit. Ik ben wel klaar met onervaren pubers die net van de middelbare school komen en de handdoek in de ring gooien zodra het even tegenzit.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Younes Namli

Berichtdoor fuotbalgek » 28-04-2017 23:12

Ik vind dit eerlijk gezegd wat loze kreten. Een voetballer met het mes op de tanden die geïnteresseerd is in een contract bij onze club zal vrij beperkt zijn. Nu wordt je soms afgetroefd op strijd, in dat geval wordt je vaker afgetroefd op kwaliteit. Het heeft beide zijn beperkingen, maar besef je wel; de pieken en dalen van jonge kwaliteit zijn groter dan die van mentaliteit, mentaliteit is een stabiele beperkte voetballer. Ik heb liever grote vreugde en grote teleurstellingen dan een seizoen lang beperkt hard werken.

Daar komt nog bij dat onze club zich richt op jonge spelers die ontwikkeld kunnen worden, hetgeen betekent dat spelers per definitie (opleidingsclub!) veel fouten zullen maken. Ze zullen echter ook mooie dingen doen, groeien en verbazen. Met elf Larssons win je geen wedstrijd, met elf Gerry Konings ook niet. Ik weet wel waar ik liever naar kijk.

Het niet verlengen van het contract van Sibon geeft aan dat de club een andere richting op gaat, men kijkt momenteel naar een prestatiecoach. Ik vind dit een goede ontwikkeling. Een goede voetballer kun je hard leren werken. Een harde werker kun je niet vaak goed leren voetballen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Younes Namli

Berichtdoor BK2007 » 29-04-2017 10:08

fuotbalgek schreef:Het niet verlengen van het contract van Sibon geeft aan dat de club een andere richting op gaat, men kijkt momenteel naar een prestatiecoach. Ik vind dit een goede ontwikkeling. Een goede voetballer kun je hard leren werken. Een harde werker kun je niet vaak goed leren voetballen.



Weet je dit uit bronnen bij de club of is men niet gewoonweg aan het bezuinigen en nemen huidige trainers en scouts de taken over van Sibon.
(ik meen namelijk dat hij meer deed dan trainen).
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Younes Namli

Berichtdoor Appie_M » 29-04-2017 13:01

fuotbalgek schreef:Ik vind dit eerlijk gezegd wat loze kreten. Een voetballer met het mes op de tanden die geïnteresseerd is in een contract bij onze club zal vrij beperkt zijn. Nu wordt je soms afgetroefd op strijd, in dat geval wordt je vaker afgetroefd op kwaliteit. Het heeft beide zijn beperkingen, maar besef je wel; de pieken en dalen van jonge kwaliteit zijn groter dan die van mentaliteit, mentaliteit is een stabiele beperkte voetballer. Ik heb liever grote vreugde en grote teleurstellingen dan een seizoen lang beperkt hard werken.


Op zich heb je hier goede punten, als we op mentaliteit en ervaring gaan scouten zul je waarschijnlijk inderdaad in moeten leveren op kwaliteit in de meeste gevallen. Ik zie de voordelen van jong talent ook heus wel hoor, van mij hoeven we ook geen elftal met elf 'Gerry Konings' te hebben, zoals jij het zo mooi verwoordt. Wat ik alleen zou willen is wat meer een mix van talent en ervaring. We hebben dit seizoen kunnen zien dat als Schaars wegvalt het gelijk een stuk minder wordt. Het liefst zou ik in elke linie minstens één of twee ervaren spelers zien, die de jonge talenten bij de hand kunnen nemen. Nu is het gewoon te jong en onervaren allemaal, waardoor er steeds weer dezelfde dingen misgaan.

Oh en BK, graag even goed quoten. Ben het volledig eens met de uitspraak, maar hij is niet van mij :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Younes Namli

Berichtdoor fuotbalgek » 01-05-2017 22:30

Een beetje meer mentaliteit kan zeker geen kwaad, maar mijn punt blijft dat scouten op mentaliteit niet de manier is. Wij hebben geen rijke buitenlandse eigenaar of door clubliefde verblinde multimiljonair achter de club staan, onze pijlers zijn onder andere een brede sponsorclub en het opleiden en doorverkopen van spelers.

Zorg liever met een meer intensieve en individuele begeleiding voor een betere mentale en fysieke weerbaarheid van de talenten die je hebt, in plaats van inboeten op kwaliteit ten koste van mentaliteit, zodat je naar mijn idee niet hoeft in te leveren op de visie om talenten te ontwikkelen.

Wat betreft ervaring heb je gelijk dat dit een toegevoegde waarde is. Het probleem in dit elftal vind ik in dat opzicht niet de jonge talenten die we hebben. Dat ligt naar mijn mening bij het feit dat de spelers die niet tot de groeibriljanten behoren in algemene zin niet de ervaring nog de kwaliteit hebben, gewoon te matig zijn. Wat dat betreft ben ik er niet rouwig om dat spelers als Bijker, Slagveer en misschien ook Schmidt vertrekken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Younes Namli

Berichtdoor italiaan » 21-05-2017 13:30

deze jongen heeft veel tegenslagen gehad maar ik heb elke wedstrijd/invalbeurt het idee dat hij zomaar een stap kan maken om een van de sterkhouders te worden, baal ook erg dat hij vertrekt...en dan helemaal als je ziet wie er wel verlengd worden
italiaan
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 19-07-2015 16:22

Re: Younes Namli

Berichtdoor Peter » 21-05-2017 17:53

Ik denk dat hij gewoon de pech heeft dat Heerenveen heel veel middenvelders heeft. Er moet op andere plaatsen versterking komen en dat betekend waarschijnlijk gewoon dat zij het salaris wat hij verdiend voor iemand anders nodig hebben. Ik had hem de 2e helft van het seizoen ook liever zien spelen dan een Thorsby of Van Amersfoort. Namli heeft een betere techniek en heeft verder veel minder balverlies dan de 2 genoemde spelers. Verder heeft hij ook meer dreiging voor de goal. Ik denk inderdaad dat als hij de juiste club kiest als volgende stap, we nog veel van hem zullen horen. Potentie heeft hij genoeg.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Younes Namli

Berichtdoor pes5 » 21-05-2017 19:36

Ik denk nog steeds dat hij in onze manier van spelen een goede linksback kan zijn.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Younes Namli

Berichtdoor Thinkman » 21-05-2017 20:15

pes5 schreef:Ik denk nog steeds dat hij in onze manier van spelen een goede linksback kan zijn.


Daar is een vacature. Hamstra waarom ver zoeken als je het dichtbij kunt halen?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Younes Namli

Berichtdoor Marça » 21-05-2017 22:07

Je moet van Namli toch niet een linksback willen maken? :shock:

Ik vind het zonde dat hij ons verlaat, maar laten we hem ook de kans gunnen elders meer speeltijd te krijgen. Ze hadden hem wel een nieuw contract kunnen aanbieden, maar als hij toch de 5e, 6e man is op het middenveld gaat hij toch niet bijtekenen. Sowieso hadden we aan hem geen miljoenen verdiend - ook in de toekomst niet vermoed ik.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Younes Namli

Berichtdoor pes5 » 21-05-2017 22:38

Waarom niet? Groot pijnpunt na de winter was ons voorspelbare voetbal en tegenstanders die onze backs aan de bal lieten. En dan onze backs die daar vervolgens schrikbarend weinig mee deden. Namli kan met goede training een meerwaarde worden op die positie denk ik. Zeker met iemans als Larsson of Zeneli voor zich.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Younes Namli

Berichtdoor diepFries » 22-05-2017 05:48

Maken jullie Namli nu niet veel groter dan hij is? Met alle respect, het is een handige, technische voetballer. En ja, in de voorbereiding was hij (2x?) topscorer. Hij is echter heus niet de verlosser, degene die ons seizoen zou hebben gered. Op '6' aan het begin van het seizoen viel hij mij op door zijn creativiteit, maar ook door zijn vele riskante (en soms mislukte passes) en door zijn balverliefdheid (koning 'postbodevoetbal'). Als hij echt een betere vleugelspeler zou zijn dan Slagveer/Zeneli/Larsson, zou hij dan niet al veel meer minuten hebben gemaakt (los van zijn blessureleed)?

Namli heeft ongetwijfeld meer potentie dan wat hij tot dusver bij ons heeft laten zien. Of dat is waar wij naar op zoek zijn, wat onze selectie nodig heeft, ik betwijfel het. In dat licht begrijp ik de keuze om niet met hem te verlengen.
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Younes Namli

Berichtdoor Mackan68 » 22-05-2017 16:18

pes5 schreef:Waarom niet? Groot pijnpunt na de winter was ons voorspelbare voetbal en tegenstanders die onze backs aan de bal lieten. En dan onze backs die daar vervolgens schrikbarend weinig mee deden. Namli kan met goede training een meerwaarde worden op die positie denk ik. Zeker met iemans als Larsson of Zeneli voor zich.

Younes is geen verdediger, is dat nooit geweest en is ook niet van plan dat te worden, heeft hij laten weten. Daar speelt hij best aardig, maar zijn creativiteit hadden we voorin goed kunnen gebruiken de afgelopen wedstrijden. Maar ja, de eerste 13-14 man hè, verder kijkt Streppel niet als het niet strikt noodzakelijk is. Je kunt volgend seizoen net zo goed met een selectie van 15 man aan de slag.... :?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Younes Namli

Berichtdoor tha boelie » 08-06-2017 14:10

Vertrekt naar Zwolle, doodzonde!
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Younes Namli

Berichtdoor fuotbalgek » 08-06-2017 14:47

tha boelie schreef:Vertrekt naar Zwolle, doodzonde!


Hij heeft niet laten zien hier volwaardig basisspeler te kunnen zijn op dit moment, als het er op aan komt toch te frivool en lichtzinnig voor het middenveld en te weinig dreiging voor de aanval. Technische een prima voetballer, dus kan best nog wat bereiken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Younes Namli

Berichtdoor Jazz » 08-06-2017 19:21

Leuke voetballer, maar (nu) niet de speler voor ons niveau.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron