Michel Vlap

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Michel Vlap

Berichtdoor casper » 01-05-2019 16:29

Je zou bijna vergeten dat dit topic over Michel Vlap gaat..
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Wizard » 02-05-2019 07:37

casper schreef:Je zou bijna vergeten dat dit topic over Michel Vlap gaat..

Helemaal eens!

Graag weer on topic bij deze.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Wizard » 02-05-2019 07:40

Wat denken jullie?
Vertrekt Vlap bij een goed aanbod of weet de club hem nog te verleiden voor nog een jaar met wellicht een lucratief aanbod?
Mocht de club Lammers voor nog een seizoen kunnen huren met verbeterde voorwaarden of nog beter kopen, zou dat de ontwikkeling van Vlap alleen maar ten goede komen. Aan de andere kant zal Vlap niet nog een jaar voor spek en bonen en dus voor plek 9-10 willen spelen. De club zal dan ook echt aantoonbare versterkingen moeten halen om iemand als Vlap nog een seizoen te kunnen behouden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Michel Vlap

Berichtdoor DSCH » 02-05-2019 08:18

Wanneer er een goed bod binnenkomt en Vlap heeft een goed gevoel bij die club dan is hij weg. Maar dan moet hij ook echt een goed gevoel hebben. Ik heb het idee dat hij niet naar eerste de beste club vertrekt. Daarvoor is het teveel een jongen van de club.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Wizard » 10-05-2019 10:07

Onze sterspeler staat in de belangstelling van Anderlecht. Vlap zou er zelfs al geweest zijn voor een kennismaking.
Anderlecht is een prachtige club voor Vlap. Als supporter van sc Heerenveen zou ik het erg jammer vinden dat deze jongen na eigenlijk 1 seizoen alweer zou vertrekken. Ik hoop dan ook dat de club er echt alles aan doet om Michel te behouden. Deze jongen behoudt zijn waarde wel, wanneer je kijkt naar zijn leeftijd, spel en statistieken; hij wordt alleen maar beter. Daarmee zal zijn transferprijs ook alleen maar stijgen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Michel Vlap

Berichtdoor BK2007 » 15-05-2019 07:01

Overmars wil na Bergwijn meer Nederlandse spelers naar Ajax halen. Het kan dan haast niet anders dan dat Vlap ook daar naar toe gaat ipv Anderlecht.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Wizard » 15-05-2019 07:37

BK2007 schreef:Overmars wil na Bergwijn meer Nederlandse spelers naar Ajax halen. Het kan dan haast niet anders dan dat Vlap ook daar naar toe gaat ipv Anderlecht.

Ik ben benieuwd naar je argumentatie in deze.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Wizard » 29-05-2019 07:30

Anderlecht schijnt 5 mio op Vlap te hebben geboden wat natuurlijk veel te weinig is voor onze sterspeler. Ik verwacht dat de vraagprijs toch wel minimaal op 10 mio ligt. Zo niet, kan je hem beter nog een jaar houden aangezien Michel zich wel doorontwikkelt en volgend seizoen zijn waarde in ieder geval behoudt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Superfries1994 » 29-05-2019 11:18

Wizard schreef:Anderlecht schijnt 5 mio op Vlap te hebben geboden wat natuurlijk veel te weinig is voor onze sterspeler. Ik verwacht dat de vraagprijs toch wel minimaal op 10 mio ligt. Zo niet, kan je hem beter nog een jaar houden aangezien Michel zich wel doorontwikkelt en volgend seizoen zijn waarde in ieder geval behoudt.

Zou hij volgend seizoen weer zoveel goals maken? Dat is toch voornamelijk waar clubs naar kijken. Ik denk dat het een perfect moment is om hem van de hand te doen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Wizard » 29-05-2019 11:31

Superfries1994 schreef:Zou hij volgend seizoen weer zoveel goals maken? Dat is toch voornamelijk waar clubs naar kijken. Ik denk dat het een perfect moment is om hem van de hand te doen.

Dat verwacht ik wel. Gezien zijn effectiviteit verwacht ik dat hij met een spits, die nog beter een bal kan vasthouden, minimaal hetzelfde aantal goals maakt. Daarnaast is Vlap een clubman die je toch liever langer dan 1 seizoen voor je club laat spelen. T.a.v. sponsoren en het publiek. Daarbij is hij nog vrij jong en heeft hij nog niet veel Eredivisie-ervaring; er zit dus nog genoeg potentie in.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 13-06-2019 22:51

'Vlap staat voor transfer naar Atalanta'
Als we diverse Italiaanse media moeten geloven, dan vervolgt Michel Vlap zijn loopbaan bij Atalanta. De Champions League-debutant zou akkoord zijn met sc Heerenveen over een transfersom van 4 miljoen euro voor de aanvallende middenvelder. De 22-jarige Vlap zou bij de Italiaanse club de derde Nederlander worden, na Marten de Roon en Hans Hateboer.

(Volgens NU.nl)
Avatar gebruiker
Ruud Huntbäck
Basisspeler
 
Berichten: 805
Geregistreerd op: 18-01-2006 13:51
Woonplaats: Heerenveen

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Superfries1994 » 13-06-2019 23:17

Ruud Huntbäck schreef:'Vlap staat voor transfer naar Atalanta'
Als we diverse Italiaanse media moeten geloven, dan vervolgt Michel Vlap zijn loopbaan bij Atalanta. De Champions League-debutant zou akkoord zijn met sc Heerenveen over een transfersom van 4 miljoen euro voor de aanvallende middenvelder. De 22-jarige Vlap zou bij de Italiaanse club de derde Nederlander worden, na Marten de Roon en Hans Hateboer.

(Volgens NU.nl)

Echter alweer ontkracht door FeanOnline, die het heeft nagevraagd bij hun bronnen. Daarbij lijkt het ook niet erg logisch, eerder is er al een bod van 5 miljoen afgewezen van Anderlecht. Ik denk ook dat Vlap meer kan opleveren.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Muck » 14-06-2019 11:29

Nu.nl manipuleert de boel ook: dit copy-paste verhaal komt uit een italiaanse media (krant), die duidelijk het bedrag van 3,5mio noemt. Hoe komt nu.nl dan aan 4mio?
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Wizard » 20-06-2019 10:31

De club moet de poot stijf houden m.b.t. Vlap. Ik kan me niet voorstellen dat zijn transferwaarde komend seizoen significant zal dalen. De jongen heeft net een volledig seizoen Eredivisie gespeeld, is jong en kan nog veel groeien. Daarnaast is het onze sterspeler en speler van de club; die laat je toch niet voor een bedrag onder de 7 mio gaan.

Natuurlijk kan je het verkregen geld goed gebruiken om te investeren in trainingscomplex en herinvesteren in nieuwe spelers. Aan de andere kant is een speler als Vlap een enorme meerwaarde in dit team, een publieksspeler en kan hij met een goede balvaste spits voor hem zeker voor 10+ goals zorgen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Kaz_SCH » 20-06-2019 11:36

Bovendien heeft Michel net een prachtig nieuw huis laten bouwen in Sneek/Houkepoort, blijf nog maar een jaartje!
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Muck » 20-06-2019 11:39

Bijna helemaal eens. Het probleem met Vlap is wel dat hij een zeer aanvallende 10 is. Daardoor speel je vaker 4-2-4 dan 4-3-3.
Balverlies, omschakeling, te weinig mensen achter bal, tegendoelpunten. Vorig seizoen vaak een overtalsituatie op het middenveld. Daardoor leek het als Kobayashi / Rienstra verkeerd stonden. Probleem was dat ze met 2 tegen 3 stonden, waardoor verdedging moest compenseren en er zo gaten vielen. In mijn beleving 'ontstond' dit probleem bij de te aanvallende Vlap. Daarom was het mede de reden om Vlap als linkerspits te posteren (of Kobayashi / Thorsby op de rechterspitspositie het eerste half jaar), omdat er gezocht werd naar de balans op het middenveld. Rienstra behoudender op 10, daarachter (zoals het nu nog lijkt) Bruijn en Kongolo(/Faik/vacature).

Ik zie Vlap meer als aanvaller/spits dan een 10. Zet Vlap maar in de spits, als ie niet verkocht wordt. Ik denk dat hij dat wel kan. Beetje het van Nistelrooij-scenario, die als 10 gehaald werd, maar door Foppe in de spits gezet werd.

Twee voordelen: Spitspositie vacature opgelost en balans in het elftal meer terug.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Wizard » 20-06-2019 12:36

Muck schreef:Bijna helemaal eens. Het probleem met Vlap is wel dat hij een zeer aanvallende 10 is. Daardoor speel je vaker 4-2-4 dan 4-3-3.
Ik zie Vlap meer als aanvaller/spits dan een 10.


Ik begrijp je kijk op het verhaal. Zelf denk ik er anders over. Je kunt spelen met één controlerende middenvelder en 2 aanvallende middenvelders of je speelt met 2 controlerende middenvelders en 1 aanvallende middenvelder. Afgelopen seizoen speelden we zeer wisselend met dan weer 2 controlerende en dan weer 1 controlerende. Je kunt prima met een zeer aanvallende 10 spelen, maar dan zullen je vleugelspelers goed moeten meeverdedigen en je zult 2 goede controlerende middenvelders moeten opstellen. Wanneer de tegenstanders 1 op 1 gaat spelen, zal je er dus rekening mee moeten houden dat je '10' of spits razendsnel terugmoet bij balverlies. Of, dat je vleugelspelers bij balverlies zsm naar binnen staan.
Hierbij vertegenwoordigt Rienstra een hele belangrijke rol aangezien hij als '8' opereert, namelijk met een Vlap op '10' zal de 8 zeer goed moeten overwegen wanneer hij diep kan gaan en wanneer niet. Met een te aanvallende 10 heb je sterke behoefte aan 2 controlerende middenvelders achter de bal.
En nee, ik zou Vlap nog niet als spits opstellen. Juist Vlap is sterk rond de 16, als inkomende man en niet voor de goal. Ruud was een killer voor de goal, een alleskunner.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Superfries1994 » 20-06-2019 13:13

Wizard schreef:Ik begrijp je kijk op het verhaal. Zelf denk ik er anders over. Je kunt spelen met één controlerende middenvelder en 2 aanvallende middenvelders of je speelt met 2 controlerende middenvelders en 1 aanvallende middenvelder. Afgelopen seizoen speelden we zeer wisselend met dan weer 2 controlerende en dan weer 1 controlerende. Je kunt prima met een zeer aanvallende 10 spelen, maar dan zullen je vleugelspelers goed moeten meeverdedigen en je zult 2 goede controlerende middenvelders moeten opstellen. Wanneer de tegenstanders 1 op 1 gaat spelen, zal je er dus rekening mee moeten houden dat je '10' of spits razendsnel terugmoet bij balverlies. Of, dat je vleugelspelers bij balverlies zsm naar binnen staan.
Hierbij vertegenwoordigt Rienstra een hele belangrijke rol aangezien hij als '8' opereert, namelijk met een Vlap op '10' zal de 8 zeer goed moeten overwegen wanneer hij diep kan gaan en wanneer niet. Met een te aanvallende 10 heb je sterke behoefte aan 2 controlerende middenvelders achter de bal.
En nee, ik zou Vlap nog niet als spits opstellen. Juist Vlap is sterk rond de 16, als inkomende man en niet voor de goal. Ruud was een killer voor de goal, een alleskunner.

Yuki en Rienstra waren naar mijn mening niet in staat om de ploeg de nodige stabiliteit te geven. Verdedigend laten die enorme steken vallen. Dodelijk als je ook nog met Vlap speelt die al helemaal als aanvaller denkt. We hebben de selectie simpelweg niet om met Vlap, Rienstra én Yuki, of straks een andere middenvelder die alleen denkt in balbezit. We missen iemand die er ook rekening mee houdt dat we de bal eens verliezen. Een kamikaze middenveld die de druk op onze toch al weinig zelfverzekerde defensie verhoogt.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Superfries1994 » 20-06-2019 13:25

Wizard schreef:Daarnaast is het onze sterspeler en speler van de club; die laat je toch niet voor een bedrag onder de 7 mio gaan.

Ik zou hem dan ook niet voor vijf miljoen gaan, stel dat er 8 geboden wordt.. Het is uiterst onzeker of we wel een fatsoenlijk elftal op de been kunnen brengen volgend jaar, waarin Vlap kan schitteren. We kunnen de miljoenen echt goed gebruiken. Vlap had nu een Jong Oranje spits voor hem en spelers als Zeneli en Van Bergen op de vleugels. Ik vraag me af of we volgend jaar weer zo'n aanval hebben.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Muck » 20-06-2019 13:30

Even wat kantekeningen tov van vorig jaar:
1) vleugelspelers meeverdedigen: nee, alleen van Bergen op rechts. Op links nauwelijks (Zeneli, Johnsen, Michailovic)
2) 2 goede controleurs: nee. Zowel Rienstra als Kobayashi speelden voornamelijk op 10 of in een aanvallende rol bij hun vorige clubs. Schaars wel, maar we kennen de omstandigheden. Thorsby ook geen controleur.
3) 10 of spits razendsnel terug: nee. Vlap veel te weinig, Lammers zeker niet.
4) vleugelspelers bij balverlies snel naar binnen. zie 1.
5) Rienstra is dus geen 8 maar een 10. Met Rienstra, Vlap en Kobayashi (maar ook met van Amersfoort en Thorsby) speelde je te vaak met middenvelders met een aanvallende drang.
6) Klopt, Vlap is heel sterk rond de 16. Moet ie er niet de hele wedstrijd blijven staan. Hij blijft een middenvelder en een belangrijke rol van een middenvelder is de omschakeling naar je verdedigende taak.

Ik ben van mening dat de verstoorde balans in het elftal, de vele tegendoelpunten ontstaan door het middenveld. Die moet behoudender, controlerender of verdedigender van inslag worden. Voor het elftal lijkt het me verstandiger om Vlap danwel op 9 of 11 op te stellen. Of verkopen. Niet meer op 10.

Probleem is dat voor Vlap en voor het publiek Vlap wel interessanter op 10 is. Maar dan moeten we wel accepteren dat we te aanvallend spelen en dus kans hebben op meer tegengoals.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Wizard » 20-06-2019 13:33

Superfries1994 schreef:Yuki en Rienstra waren naar mijn mening niet in staat om de ploeg de nodige stabiliteit te geven. Een kamikaze middenveld die de druk op onze toch al weinig zelfverzekerde defensie verhoogt.

Geheel eens. Vergeet daarbij ook niet dat Yuki altijd op de '10' heeft gespeeld in zijn gehele profcarrière. Zo ook bij Japan speelt hij vrij aanvallend. Van Rienstra had ik in die rol meer verwacht aangezien hij ook als verdediger en controlerende middenvelder heeft gespeeld. Juist daarom lag er zo'n belangrijke taak bij de trainer om daar de nadruk te leggen: Het spelen met 2 controlerende middenvelders, wanneer je speelt met zo'n aanvallende 10. Dat is er niet goed uitgekomen aangezien er duidelijk geen goede afstemming was op het middenveld bij balverlies.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Kaz_SCH » 20-06-2019 13:58

Blijf het knap vinden hoe Rienstra voor elkaar gekregen heeft dat veel mensen denken dat het een 10 is. Waarom is dat? Ik vind het geen bovengemiddeld begaafde voetballer. Hij heeft natuurlijk dat ene seizoen bij Willem II gehad waar hij 10 goals maakte, maar dat was ook meteen de enige keer in zijn carrière. Hij heeft voor de rest 1, 0, 1, 1, 0, 5, 1, 0 en 4 goals gemaakt per seizoen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Muck » 20-06-2019 14:28

Omdat zijn beste seizoen bij een vergelijkbare club op die positie was. Iedereen is op die positie uitgeprobeerd naast Vlap: van Amersfoort en ook Thorsby. Rienstra nog niet. Ik denk dat hij die rol prima kan invullen.

Reden: Ik wil een iets stabieler Heerenveen zien. Dus moet in mijn ogen de té aanvallende Vlap van dat middenveld af. Hoe tegenstrijdig dat ook mag klinken met het aantal goals afgelopen seizoen.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Trevorp » 20-06-2019 15:11

Kaz_SCH schreef:Blijf het knap vinden hoe Rienstra voor elkaar gekregen heeft dat veel mensen denken dat het een 10 is. Waarom is dat? Ik vind het geen bovengemiddeld begaafde voetballer. Hij heeft natuurlijk dat ene seizoen bij Willem II gehad waar hij 10 goals maakte, maar dat was ook meteen de enige keer in zijn carrière. Hij heeft voor de rest 1, 0, 1, 1, 0, 5, 1, 0 en 4 goals gemaakt per seizoen.


Dat dus. 100% geen nummer 10 die Rienstra. Dat is overigens wat mij betreft niet gebaseerd om het aantal goals wat hij heeft gemaakt, maar meer op voetbalintelligentie. Matige speler.
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Superfries1994 » 20-06-2019 15:20

Wizard schreef:Geheel eens. Vergeet daarbij ook niet dat Yuki altijd op de '10' heeft gespeeld in zijn gehele profcarrière. Zo ook bij Japan speelt hij vrij aanvallend. Van Rienstra had ik in die rol meer verwacht aangezien hij ook als verdediger en controlerende middenvelder heeft gespeeld. Juist daarom lag er zo'n belangrijke taak bij de trainer om daar de nadruk te leggen: Het spelen met 2 controlerende middenvelders, wanneer je speelt met zo'n aanvallende 10. Dat is er niet goed uitgekomen aangezien er duidelijk geen goede afstemming was op het middenveld bij balverlies.

Is dat niet al vele jaren aan de hand? We hebben oud-(doel)verdedigers van Feyenoord, een van CL-klant Basel die al een tijdje op de radar staat en net een groot talent aan Ajax verkocht, die de halve finale Champions League hebben gehaald. En wij krijgen het voor elkaar om twee goals per wedstrijd om onze oren te krijgen, in een Eredivisie met vele promovendi. Onderschatten we bijvoorbeeld het belang van een goede CVM, met misschien een iets mindere techniek? Yuki is inderdaad eigenlijk een aanvallende middenvelder, hij is hier vrijwel nooit in die positie gekomen en dat is heel jammer. En Rienstra valt tot nu toe in alles tegen, en al helemaal in die rol als nummer 8. Als nummer 10 zie ik hem straks liever niet, mocht Vlap vertrekken.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Superfries1994 » 20-06-2019 15:40

Muck schreef:Omdat zijn beste seizoen bij een vergelijkbare club op die positie was. Iedereen is op die positie uitgeprobeerd naast Vlap: van Amersfoort en ook Thorsby. Rienstra nog niet. Ik denk dat hij die rol prima kan invullen.

Reden: Ik wil een iets stabieler Heerenveen zien. Dus moet in mijn ogen de té aanvallende Vlap van dat middenveld af. Hoe tegenstrijdig dat ook mag klinken met het aantal goals afgelopen seizoen.

Ik zie veel liever Bruijn, Kongolo en een andere CM dan Rienstra op ons middenveld. Dan speel je dus zonder 10, maar wel met Bruijn en een andere CM die zowel aanvallend als verdedigend hun steentje bijdragen, wat hopelijk zorgt voor minder tegengoals. Kongolo kan dan dienen als slot op de deur. Ik denk dat Bruijn en de andere CM meer dan voldoende bal bij de voorste linie kunnen krijgen. Bruijn verdient ook een kans na een succesvolle periode bij NEC naar mijn mening, en aangezien het niveauverschil tussen de KKD en de Eredivisie de laatste jaren steeds kleiner lijkt te worden heb ik er wel vertrouwen in. Het wordt echter een lastig verhaal als Vlap blijft, omdat je dan weer te veel druk gaat leggen op de verdediging.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Wizard » 20-06-2019 15:55

Superfries1994 schreef:Het wordt echter een lastig verhaal als Vlap blijft, omdat je dan weer te veel druk gaat leggen op de verdediging.

Dat hoeft niet, wanneer je met 2 degelijke controleurs speelt. Bruijn kan met die gedachte ook prima als controleur optreden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Superfries1994 » 20-06-2019 17:51

Wizard schreef:Dat hoeft niet, wanneer je met 2 degelijke controleurs speelt. Bruijn kan met die gedachte ook prima als controleur optreden.

Dat zou hij vast kunnen, ik denk dat hij echter beter uit de verf komt zoals hij bij NEC speelde, als echte verbindingsspeler. Een vertrek van Vlap zou dus ook voor andere spelers een kans kunnen zijn. Maar als valse 9 kan Vlap denk ik ook wel. Hij is toch minder van de slimme steekpassjes, maar sluit vooral veel bij en wacht ook veel ballen af.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Wizard » 24-06-2019 08:37

Hamstra verlangt minimaal 7 mio. Eerlijk gezegd geen onrealistisch bedrag voor een 10 die zoveel scoort en basisspeler bij Jong Oranje is. Daarnaast heeft hij nog een langdurig contract en hoeft hij in principe niet weg. Laten we hopen dat Hamstra zijn poot stijf houdt. Wat mij betreft speelt Vlap hier nog een seizoen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Kaz_SCH » 24-06-2019 09:44

Wizard schreef:Hamstra verlangt minimaal 7 mio. Eerlijk gezegd geen onrealistisch bedrag voor een 10 die zoveel scoort en basisspeler bij Jong Oranje is. Daarnaast heeft hij nog een langdurig contract en hoeft hij in principe niet weg. Laten we hopen dat Hamstra zijn poot stijf houdt. Wat mij betreft speelt Vlap hier nog een seizoen.


Ik hoop ook dat hij blijft! Als de club het wij-gevoel weer wil creëren heb je daar een publiekslieveling als Vlap bij nodig. Daarnaast heeft Vlap een contract tot 2022, dus ook na nog een seizoen kun je de hoofdprijs vragen.

Mocht Vlap blijven, moeten we ons met z'n allen wel realiseren dat er maar heel beperkt geïnvesteerd kan/zal worden in de selectie. De opbrengsten van Zeneli en Pierie zijn grotendeels in het gapende gat verdwenen, net als volgend seizoen dan met de miljoenen van Vlap zal gebeuren.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron