Willem Huizing

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Willem Huizing

Berichtdoor Baggerraartje » 07-08-2016 15:07

Dit jaar niet meer opstellen of proberen te slijten WKE of iets dergelijks!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Willem Huizing

Berichtdoor Superfries1994 » 07-08-2016 15:10

Rick schreef:Snapte al niks van die hele wissel. Wtf Streppel? Bijker en van Amersfoort waren de eerste twee die gewisseld moeten worden. En dan breng je deze man in. Wat een domme acties!

Klopt inderdaad, je moet een goal maken, breng dan Veerman voor Van Amersfoort en laat Reza naar achteren zakken. Wat heb je aan Huizingh op dat moment (en eigenlijk ook in het algemeen)?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Willem Huizing

Berichtdoor Riverside » 07-08-2016 15:28

Huizing is vulling voor de beloften, zodat daar 11 spelers kunnen worden opgesteld. In het 1e elftal heeft hij niets te zoeken.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Willem Huizing

Berichtdoor fuotbalgek » 07-08-2016 15:36

Gearard schreef:Huizing is vulling voor de beloften, zodat daar 11 spelers kunnen worden opgesteld. In het 1e elftal heeft hij niets te zoeken.


Waarom komt hij er dan in en niet Amin? Of Branco?
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Willem Huizing

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-08-2016 15:51

Nog mooier dat Huizing zegt dat ie de bal ook nog raakt :lol:
Misschien even naar de Jupiler League om wat ervaring op te doen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Willem Huizing

Berichtdoor Heerenveen rules » 07-08-2016 16:00

IQ min 221?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Willem Huizing

Berichtdoor Crash » 07-08-2016 16:07

Volgens mij helpt Huizing Hamstra een beetje met doorselecteren.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Willem Huizing

Berichtdoor Marça » 07-08-2016 17:19

Tegen PSV hield hij zijn hoofd juist zo koel, maar vanmiddag draaide hij helemaal door. Die eerste tackle was inderdaad op de bal, maar met zo'n snelheid én gestrekt been kun je heel wat schade veroorzaken. Wat meer zelfreflectie voor de camera's van FOX had hem nog kunnen helpen, maar hij heeft z'n eigen glazen nu goed ingegooid.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Willem Huizing

Berichtdoor Jazz » 07-08-2016 17:21

Mag een hartig woordje ontvangen van Streppel. Prachtig ook hoe hij vandaag te keer ging!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Willem Huizing

Berichtdoor Neymar » 07-08-2016 17:39

Die zien we niet meer terug :p.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Willem Huizing

Berichtdoor Silver » 07-08-2016 17:41

Neymar schreef:Die zien we niet meer terug :p.

Jawel... op maandagavond... op Skoatterwâld.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Willem Huizing

Berichtdoor AllardP » 07-08-2016 18:00

Hierbij wil ik Jurgen Streppel nomineren voor de Dick Advocaat Award voor de Slechtste Wissel van het Jaar. Geheide winnaar lijkt me. Een blinde kan nog zien dat Huizing heel veel tekortkomt voor de subtop, zeker op het middenveld tegen een team als AZ.

Betekent dit dat hij in de pikorde boven Cavlan, Van den Boomen en Amin staat? Ik mag hopen na vandaag niet meer. Wat een onmacht en wat een domheid.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Willem Huizing

Berichtdoor Marça » 07-08-2016 18:25

AllardP schreef:Hierbij wil ik Jurgen Streppel nomineren voor de Dick Advocaat Award voor de Slechtste Wissel van het Jaar. Geheide winnaar lijkt me. Een blinde kan nog zien dat Huizing heel veel tekortkomt voor de subtop, zeker op het middenveld tegen een team als AZ.

Betekent dit dat hij in de pikorde boven Cavlan, Van den Boomen en Amin staat? Ik mag hopen na vandaag niet meer. Wat een onmacht en wat een domheid.

Zonder ook maar iets van je betoog af te willen breken: Streppel gaf tegenover de NOS aan dat hij vond dat zijn ploeg duelkracht miste. Dat was de reden waarom hij Huizing in het team bracht. In vergelijking met Van den Boomen, Cavlan en Amin is hij daarin ook beter, maar deze invalbeurt was alles behalve wat we nodig hadden.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Willem Huizing

Berichtdoor H-J » 07-08-2016 19:35

Ah, ik zie dat we nu ook al local c.q. spelers uit de eigen jeugd tot de grond gaan afbranden. Net zo emotioneel als Huizing zelf.

Ja: Ik vond het ook een bijzondere wissel, en zijn tweede gele was echt oliedom.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Willem Huizing

Berichtdoor AllardP » 07-08-2016 21:16

Ach hou toch op. Het is juist uit emotie dat ze die jongen een contract hebben aangeboden. Had hij in de Jupiler League gespeeld, dan was hij niemand opgevallen. Op rechtsachter kan het nog, in een uiterst noodgeval, maar dit was echt te gek voor woorden. Heel beperkte redenering ook van Streppel ('meer duelkracht'); dat valt me echt van hem tegen.

Edit: ik hoor net het commentaar van Huizing na de wedstrijd. Wat een bord voor zijn kop. Als zelfs John de Wolf die tackle niet vindt kunnen...
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Willem Huizing

Berichtdoor Kaz_SCH » 08-08-2016 12:52

Werd hier door sommigen nog zo geroemd om zijn fantastische voetbalintelligentie (dat ene moment tijdens de westrijd tegen PSV). Oh oh oh wat dom. En dan die reactie na afloop.. :?

Moet er wel bij zeggen dat ik het Streppel ook enigszins vind aan te rekenen, die was op zoek naar vechtlust en duelkracht, en Streppel kennende zal hij dat er voor de invalbeurt ook wel even ingepeperd hebben. Zo'n jonge jongen uit eigen jeugd wil zich dan té graag bewijzen en dan krijg je dit.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Willem Huizing

Berichtdoor vincentdelbos » 08-08-2016 14:10

Het was inderdaad een bijzonder onhandige invalbeurt, waarmee hij zijn team in de steek liet. Let wel dat het nog een jonge jongen is met weinig ervaring. Laat dit een stuk leergeld zijn voor de toekomst. Hem compleet afbranden helpt hierbij totaal niet.

Ik ben benieuwd of we het ook grappig vinden wanneer wij op het werk een fout maken en daardoor worden ontslagen. Dat kan niet de bedoeling zijn lijkt mij.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Willem Huizing

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-08-2016 14:17

Dus als je jong bent en weinig ervaring hebt dan hoef je niet na te denken dus.... Dit was gewoon oliedom. Wie heeft het over ontslaan? Gewoon nooit meer opstellen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Willem Huizing

Berichtdoor vincentdelbos » 08-08-2016 14:32

Heerenveen rules schreef:Dus als je jong bent en weinig ervaring hebt dan hoef je niet na te denken dus.... Dit was gewoon oliedom. Wie heeft het over ontslaan? Gewoon nooit meer opstellen.


Iedereen maakt fouten, ik, jij en ook hij. Ook fouten die anderen misschien als dom ervaren. Dit maakt zo'n jongen uiteindelijk weer beter. Als hij dit soort acties vaker uithaalt, dan kun je overwegen wat meer drastische maatregelen nemen.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Willem Huizing

Berichtdoor Flying Tilster » 08-08-2016 15:34

vincentdelbos schreef:Als hij dit soort acties vaker uithaalt, dan kun je overwegen wat meer drastische maatregelen nemen.


Als je zijn interview op FOX ziet, is hij zich nog steeds van geen kwaad bewust over met name die eerste tackle.
Kijk.. dat je fouten maakt is inherent aan het mens zijn, maar geef ze dan tenminste toe.
Die eerste tackle was gewoon direct rood waard.

Aan de andere kant hadden ze hem wellicht beter in bescherming kunnen nemen en hem niet voor de camera te zetten.
Vandaag een goed gesprek met Streppel en op naar de volgende wedstrijd.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Willem Huizing

Berichtdoor Mackan68 » 01-04-2017 12:13

Zoals wel verwacht valt het doek voor Willem bij Heerenveen. Na in 3 wedstrijden speeltijd te hebben gekregen neemt de club na het seizoen afscheid van hem. Ik ben benieuwd bij welke club hij gaat opdoeken. Is eigenlijk van hetzelfde kaliber als Schmidt. Te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Is inmiddels 'al' 22 jaar een heeft nooit serieus door weten te breken. En hij kan nu eenmaal niet eeuwig bij de beloftes blijven spelen. Staat daarmee de ontwikkeling van a-junioren in de weg. Goed dat er nu serieus doorgeselecteerd wordt.
Willem, succes verder in je sportcarrière. Wellicht heb je een grotere kans bij een Jupilerleague club. Kijk naar Stephen Warmolts. Die is nu toch maar mooi aanvoerder bij Helmond Sport.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Willem Huizing

Berichtdoor JelleLawnmower » 15-05-2017 17:00

Stijn Schaars viel vrijdag bij de training uit met een rugblessure. De aanvoerder kreeg een "knietje" in zijn rug van Willem Huizing en schreeuwde daarna van de pijn. "Waarom doe je dat nou man?" Schaars liep daarna van het veld en kwam niet meer terug. Morgen moet worden bekeken of Schaars zondag mee kan doen tegen NEC.


een van de laatste wapenfeiten van Willem Huizing bij Heerenveen :lol:
JelleLawnmower
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 02-04-2017 15:38

Re: Willem Huizing

Berichtdoor tha boelie » 26-04-2018 06:55

HARKEMASE BOYS LEGT AANWINST UIT EIGEN DORP VAST

Willem Huizing speelt de komende twee seizoenen voor Harkemase Boys. De geboren Harkyt komt over van FC Emmen. Vanaf de E-junioren speelde Huizing bij sc Heerenveen. Voor die club debuteerde hij twee seizoenen geleden ook in de Eredivisie.

“Ik heb al lange tijd contact met mensen van Harkemase Boys en sinds dit seizoen ook steeds vaker met mensen van de Technische Commissie”, vertelt de 23-jarige Huizing. “Dit seizoen bij Emmen verloopt niet zoals gehoopt. Ik ben al heel lang fit, maar maak weinig minuten, omdat de trainer andere keuzes maakt. Tijdens dit seizoen ben ik na gaan denken over wat ik wil. Ik heb ervoor gekozen om m’n maatschappelijke leven op te pakken en dat te combineren met voetballen op hoog niveau. Daar past Harkemase Boys natuurlijk uitstekend bij.”

De keuze voor Harkemase Boys was niet moeilijk, legt Huizing uit: “Ik ken de club, ik ken de mensen en ik ken het dorp. De gesprekken met de TC verliepen prima. En dat Tieme Klompe volgend seizoen voor de groep staat ben ik ook blij mee. We kennen elkaar nog van mijn tijd bij sc Heerenveen. Die tijd ervaarde ik als heel positief. Klompe heeft me gebeld of ik ook iets voelde voor een overgang. Toen kwam alles eigenlijk al snel rond.”

Helemaal uit z’n hoofd zet Huizing het betaald voetbal nog niet. “Ik blijf wel ambities houden, maar ik zie dat niet snel gebeuren. Ik heb in Harkema een contract getekend voor twee jaar.”

Harkemase Boys is erg content met het vastliggen van Huizing, die voor zijn leeftijd veel ervaring meebrengt. Bovendien kan hij in zowel de verdediging als op het middenveld worden ingezet.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Willem Huizing

Berichtdoor Jazz » 26-04-2018 12:00

Die is ver terug gevallen zeg, had wel verwacht dat hij in de Jupiler League wel potten kon breken...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten