Moderators: Beheerders, Fanmasters
Gearard schreef:Zahovic verlaat Heerenveen en tekent een contract bij zijn oude club Maribor. Ik dacht dat hij eerst verhuurd zou worden, maar kennelijk nemen we definitief afscheid van hem.
Stiffie schreef:Ik heb nooit wat overtuigends gezien van die jongen (toegegeven ik heb hem niet in jong Heerenveen gezien).
Ik heb er weinig vertrouwen in dat dit nog wat wordt met die jongen bij ons. We zijn iig een jaar van een deel van zijn salaris af.
Neymar schreef:Laten we hopen op een Uth scenario. Jaartje verhuurd worden, goed spelen en dan terugkomen en bij ons lekker knallen.
paparazzi schreef:Topscorer in de Sloveneense competitie inmiddels. Hij doet het uitstekend!
Tijd om hem terug te halen.
Irevino schreef:We kunnen volgend jaar niet meer om hem heen toch?
Knipecity schreef:Reza was overigens, net als bijna iedereen, wel weer erg matig zaterdag.
Knipecity schreef:Een Zahovic lijkt mij in de basis een speler die wat meer kan.
Knipecity schreef:Reza kwam nu ter sprake als speler die moeilijk te vervangen zal zijn door Zahovic, maar ik vind Reza nog steeds heel beperkt, met zo nu en dan een aardige pot. Hij kan nog geen lantaarnpaal uitspelen, dus is puur afhankelijk van anderen.
Een Zahovic lijkt mij in de basis een speler die wat meer kan.
Grimo schreef:Compleet andere voetballer die je niet eens met elkaar kunt vergelijken. Maar goed het zegt veel over hoe je op Reza gefixeerd bent.
Livid schreef:Waarom kun je ze niet met elkaar vergelijken? Vergelijken is niet alleen op zoek gaan naar overeenkomsten, maar ook naar verschillen. Neem Henk en Reza, die kun je dan ook niet vergelijken maar toch zul je een afweging moeten gaan maken om de juiste man op te stellen.
Wat mij afgelopen zaterdag weer opviel is dat Reza heel vaak aanspeelbaar is en zodra hij de bal krijgt de bal vast wil houden en daardoor weer richting het middelveld gedwongen wordt en dan de bal weer aan Schaars, Yuki of Pelle geeft. Hij is gewoon te licht om de bal rond de zestien vast te houden. Ik heb Zahovic te weinig gezien om daar over te kunnen oordelen, maar ik vermoed gezien het postuur dat die hetzelfde probleem heeft.
Knipecity schreef:
Zahovic is qua postuur ook niet een spits voor Heerenveen, dat klopt. Misschien heb ik wat focus richting Reza, maar dat kwam omdat hier werd gezegd dat Reza er niet snel uitgespeeld zal worden en dan ben ik getriggerd.
Knipecity schreef:Reza moet gewoon heel blij zijn dat hij hier mag spelen en met spelers om hem heen die veel meer talent hebben dan hij.
De toekomst van de aan Maribor NK verhuurde Luka Zahovic ligt mogelijk niet meer bij SC Heerenveen. De 21-jarige aanvaller - momenteel topscorer van de Sloveense competitie - kan na dit seizoen namelijk definitief terugkeren bij zijn oude club.
Volgens het Sloveense Ekipa24 hebben Maribor en Heerenveen namelijk al bij het sluiten van het huurakkoord een afkoopsom afgesproken waarvoor Zahovic de terugkeer kan maken naar zijn vorig club. Saillant detail: Luka's vader Zlatko is technisch directeur van Maribor en kan dus over de toekomst van zijn zoon gaan beslissen.
Jazz schreef:
Einde avontuur Luka. Jammer, had wel willen zien hoe goed hij na zijn huurperiode terug in Heerenveen zou zijn geweest...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten