Mitchell te Vrede

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Wizard » 28-04-2016 09:34

Onbegrijpelijk, zie een CR7 die niet het meeste talent heeft, maar na elke training nog minimaal een uur doorging. En zo zijn er meer verhalen van topvoetballers met niet het meeste talent, die het toch tot de wereldtop hebben gebracht.

Zelf denk ik dat het om Veerman gaat op het moment dat hij z'n basisplaats verloor aan Mitchell. Deze laatste kreeg immers de kans omdat hij volgens Foppe veel harder werkte op de trainingen? Enfin, ik ga niet stigmatiseren, maar feit blijft dat deze betreffende spits van mij zsm de deur uit mag. Onbegrijpelijk!

Vind het juist wel prima dat Foppe zo openhartig is. Geen politieke spelletjes, maar open en bloot zeggen wat er speelt. Laat het ook door deze openhartigheid een les zijn voor de betreffende speler.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Grimo » 28-04-2016 10:30

Lardy schreef:Dan is het toch onbegrijpelijk dat Foppe hun nog opstelt. Dan had ik Zahovic opgesteld en die spits die dat zei op de tribune gezet. Kan Foppe wel lekker afgeven, maar hij is er zelf bij toch.


Er waren meer met die instelling vertelde Foppe. Wie weet Zahovic dus ook wel.


CrazyArgos schreef:.
Voor de toekomst van de club is Foppe weer erg optimistisch, wel baalt hij ervan dat hij niet meer uit de groep heeft kunnen halen. Het zit er wel in, maar ze lopen te ver achter(fysiek, en slimmigheid). Daardoor vallen de prestaties toch wel wat tegen.
=


Dit zou heel goed op Zahovic van toepassing kunnen zijn.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Jazz » 28-04-2016 10:39

Grimo schreef: Er waren meer met die instelling vertelde Foppe. Wie weet Zahovic dus ook wel.


Zal me niks verbazen eigenlijk. Behoorde tot de 40 "beste jeugd spelers" 2014 (Golden Boy Award 2014). Dan moet je wat kunnen. Verwachte eigenlijk niet dat hij naar Heerenveen kwam, zo'n jongen had makkelijk naar een Ajax, PSV gekund. Dat je dan uiteindelijk bij Heerenveen eindigt, kan betekenen dat hij hogere verwachtingen had die niet waargemaakt zijn. Dit is natuurlijk demotiveerd voor zo'n jongen.

Dit is trouwens puur speculatief.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Grimo » 28-04-2016 10:46

fuotbalgek schreef:En dat is dan een jongen die bij Feyenoord heeft gespeeld. Ja, ik ben er van overtuigd dat dit over Mitchel gaat, Henk is maar al te blij met alles wat hij bereikt heeft. Je ziet aan de complete houding van Te Vrede dat het hem geen reet interesseert. Juichen doet hij alleen wanneer hij zelf scoort. Deze man kan niet snel genoeg vertrekken.



Jij gaat er maar even blind van uit dat dit over Te Vrede gaat. Henk heeft in veel interviews wel nu wel laten blijken dat hij zich zelf overschat, ik denk dat dit juist over Veerman gaat.

Als ik dit lees van Foppe;

Mitchell Te Vrede moet vrezen voor zijn basisplek. Trainer Foppe de Haan was niet tevreden over de prestatie van de spits in de uitwedstrijd tegen Roda JC. Toch zag de oefenmeester Te Vrede de afgelopen dagen goed en hard trainen.
"Mitchell kwam naar me toe om te vragen wat er aan mankeerde, als ze dat doen weten ze dat ze onder druk staan", zegt De Haan op de officiële website van SC Heerenveen. "Hij deed vanochtend ook geweldig zijn best. Wie ik ook kies het gaat erom wat de beste keuze is tegen AZ."


Te Vrede durft te vragen wat er aan mankeert aan Foppe en werkt kennelijk ook op de training keihard zoals Foppe aangeeft. Dat Foppe klaar is met Veerman blijkt ook wel doordat hij hem nooit meer opstelt.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Grimo » 28-04-2016 10:56

Jazz schreef:
Zal me niks verbazen eigenlijk. Behoorde tot de 40 "beste jeugd spelers" 2014 (Golden Boy Award 2014). Dan moet je wat kunnen. Verwachte eigenlijk niet dat hij naar Heerenveen kwam, zo'n jongen had makkelijk naar een Ajax, PSV gekund. Dat je dan uiteindelijk bij Heerenveen eindigt, kan betekenen dat hij hogere verwachtingen had die niet waargemaakt zijn. Dit is natuurlijk demotiveerd voor zo'n jongen.

Dit is trouwens puur speculatief.


Dan was hij echt wel naar Ajax op PSV gegaan. Dat hij nu bij Jong Slovenie op de bank zit en bij SC Heerenveen niet verder dan de beloften komt is een teken aan de wand. Je kan twee jaar terug een talent zijn maar zegt mij niks. Kenny Steppe was in Belgie ook ooit keeper van het jaar.....
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor CrazyArgos » 28-04-2016 15:58

Er waren er inderdaad meer spelers met zo'n lakse instelling. Voetballers van tegenwoordig zijn verwend, denken te groot en staan onder druk van hun zaakwaarnemer. Lastig om mee te werken.
Maar ze zijn bij de club wel weer bezig om het meer terug te draaien. Dus meer training en wat ook genoemd werd, betere voeding. Zo zijn ze deze week begonnen met een ander soort ontbijt op de club. Tot op heden kregen ze een gewoon ontbijt(brood ed), nu waren er van die shakes en veel meer fruit. Foppe zei, je had die kopjes van ze moeten zien. Want ze hadden het niet verteld van te voren. Haha, aanpakken die jongens. Ze krijgen dik betaald en dan mogen ze er ook meer voor over hebben.

Wil je niet gezond leven en veel trainen, dan kan je gewoon weer vertrekken. Zo krijg je vanzelf een selectie, waar de koppies dezelfde kant weer op staan.
CrazyArgos
Selectiespeler
 
Berichten: 261
Geregistreerd op: 22-04-2012 13:41
Woonplaats: Doezum

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Mackan68 » 28-04-2016 18:35

Ik denk ook dat het om Veerman gaat. Aangezien hij nog een uurtje moet rijden voor hij thuis in Volendam is.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Wolliepoly » 28-04-2016 18:53

Topsportklimaat
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor fuotbalgek » 01-05-2016 15:25

Wat een schandalig slechte voetballer.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Lardy » 01-05-2016 15:28

Volgend week hem weer opstellen Foppe. :lol:
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Jazz » 01-05-2016 15:32

Koning kansen om zeep helpen!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor abegoal » 01-05-2016 16:01

Deze man hoort maar op een lijst: die van uitgaande transfers! :evil:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Heerenveen rules » 01-05-2016 16:34

De beleidsbepalers moeten zich doodschamen dat we na Uth met zo'n spits spelen! Wat een anti-spits. Prioriteit nummer 1, een nieuwe spits halen. Doen ze dat niet, dan nemen ze de fans en de club niet serieus. Wat een schande deze man.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Appie_M » 01-05-2016 18:07

Man man man man, je kunt nog beter met 10 man gaan spelen. Alhoewel, eigenlijk doen we dat al. En dan te bedenken dat we Vincent Jansen hadden kunnen hebben in plaats van deze prutser.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Fryskeboy22 » 01-05-2016 19:33

Zit deze misselijke ongemotiveerde prutser al terug in de Auto naar Rotterdam? MAn man man... Loopt er bij alsof hij de sterspeler is, alles met de handrem erop doen. #kots.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor AllardP » 02-05-2016 09:00

Ik zou héél graag het scoutingsrapport van deze jongen eens in willen zien. Ik was bij zijn komst al kritisch, maar had nog de stille hoop dat de scouts dieper hadden gekeken. Helaas blijkt hij inderdaad de lompe houthakker te zijn waar iedereen hem voor hield. En niet eens een goede afmaker, zo bleek gisteren nog maar eens.

Maar laten we het van de positieve kant bekijken: we hebben geen onverantwoorde financiële risico's genomen door zomaar drie ton naar Almere over te maken. En daarvoor komen we als fans toch naar het stadion!
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Mackan68 » 02-05-2016 09:10

AllardP schreef:Ik zou héél graag het scoutingsrapport van deze jongen eens in willen zien. Ik was bij zijn komst al kritisch, maar had nog de stille hoop dat de scouts dieper hadden gekeken. Helaas blijkt hij inderdaad de lompe houthakker te zijn waar iedereen hem voor hield. En niet eens een goede afmaker, zo bleek gisteren nog maar eens.

Maar laten we het van de positieve kant bekijken: we hebben geen onverantwoorde financiële risico's genomen door zomaar drie ton naar Almere over te maken. En daarvoor komen we als fans toch naar het stadion!

Het is onverteerbaar dat degene(n) die hier verantwoordelijk voor zijn vanaf nu nog enige invloed hebben op het aan te trekken spelersmateriaal. Janssen voor 3 ton laten lopen terwijl hij op korte termijn miljoenen waard was tegenover het verspillen van tonnen aan Te Vrede en Zahovic welke veel te weinig of zelfs helemaal niets hebben kunnen laten zien in het 1e team. Een duidelijker brevet van onvermogen kun je iemand niet toeschrijven!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor BakCristian » 02-05-2016 14:05

Dit was de man van Lodeweges. Lodeweges wou hem er heel graag bij hebben.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Jazz » 02-05-2016 14:12

BakCristian schreef:Dit was de man van Lodeweges. Lodeweges wou hem er heel graag bij hebben.


Bron? Of loop je wat te roepen?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor hhage » 02-05-2016 15:18

Een normale spits weet wel raad met zulke kansen, die hij gisteren kreeg en hadden we gewoon deze wedstrijd gewonnen!!en als die ook nog gewoon die penalty tegen NEC erin schoot hadden we gewoon op een play-off plek gestaan..en dat zijn maar 2 wedstrijden die ik er nu uitpak, Dat we geen spits van niveau hebben heeft ons nog meer punten gekost dan deze 2 wedstrijden.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor AllardP » 02-05-2016 15:30

Feanonline meldt dat Onte Vrede direct na de wedstrijd is weggereden, zonder zich zelfs maar om te kleden. Ik neem aan dat hij boos op zichzelf was, of zou het hem weer lukken de schuld bij een ander te leggen? Naast een beroerde voetballer dus ook nog eens onprofessioneel.

Hoe komen we aan zo'n jongen? En hoe komen we er weer vanaf?
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Feanfan13 » 02-05-2016 17:52

Deze speler past totaal niet bij onze club! Wat een ergenis is het, begrijp er niets van dat Foppe hem niet binnen 30 minuten wisselde. Begrijp überhaupt niet dat hij bij ons op het wedstrijdformulier staat maar dat terzijde.

Te Vrede bij deze! Jij eruit of ik eruit. Ik verleng mijn seizoenkaart niet als deze speler onze clubkleuren mag blijven dragen.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor fuotbalgek » 08-05-2016 14:17

Het verschil met de gewoon gemiddelde Eredivisie spits Havelaar is zo schrijnend groot, deze man in de rust wisselen en nooit meer in ons shirt alsjeblieft.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor badfrisianboy » 08-05-2016 14:25

Waarom wordt deze miskoop elke keer weer opgesteld? Toch net zo goed een fout van Foppe de Haan wat mij betreft.
En na deze wedstrijd hoop ik deze kneus op voetbalschoenen nooit meer in ons shirt te zien.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Jazz » 08-05-2016 14:31

badfrisianboy schreef:Waarom wordt deze miskoop elke keer weer opgesteld? Toch net zo goed een fout van Foppe de Haan wat mij betreft.
En na deze wedstrijd hoop ik deze kneus op voetbalschoenen nooit meer in ons shirt te zien.


Blijkbaar is hij beter dan Veerman en Zahovic. Dit betekent eigenlijk gewoon dat dat tweetal nog slechter is. Zal je haast niet geloven als je naar de capriolen van Te Vrede kijkt...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor CJF » 05-07-2016 09:34

Wanneer wordt onze tobspits nou verkocht.....
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 08-01-2009 15:13

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Grimo » 05-07-2016 09:50

CJF schreef:Wanneer wordt onze tobspits nou verkocht.....


Alsof we dat in de hand hebben.... Het is te hopen dat er ergens een gekkie is onder de TD's van ander clubs die hem willen halen maar ook zijn salaris wil overnemen. Want Mitchell heeft het hier goed financieel tov van zijn kunnen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Jazz » 05-07-2016 09:54

CJF schreef:Wanneer wordt onze tobspits nou verkocht.....


Nobody wants him... Gaat moeilijk zonder interesse.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Boffy » 05-07-2016 13:09

Vorig jaar wou Gert Jan hem nog hebben voor Bochum. Terodde de spits van Bochum is laatst verkocht, dus ik zou zeggen, haal hem maar op Gert Jan.
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Ebiede » 05-07-2016 13:56

Boffy schreef:Vorig jaar wou Gert Jan hem nog hebben voor Bochum. Terodde de spits van Bochum is laatst verkocht, dus ik zou zeggen, haal hem maar op Gert Jan.


Als GertJan een echte clubman is, haalt hij deze knoeier op voor een miljoen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten

cron