Mitchell te Vrede

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor DSCH » 06-07-2016 13:38

Ben bang dat je te Vrede niet gaat kwijtraken. Niemand die op deze man zit te wachten.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Mackan68 » 06-07-2016 17:13

Wat vandaag wel weer opviel was dat hij zowel bij het warmlopen als bij het uitlopen voor in de groep zit. Veerman beide keren achterin. Het hoeft niet beslist iets te zeggen, maar opvallend vond ik het wel.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Grimo » 07-07-2016 08:26

Mackan68 schreef:Wat vandaag wel weer opviel was dat hij zowel bij het warmlopen als bij het uitlopen voor in de groep zit. Veerman beide keren achterin. Het hoeft niet beslist iets te zeggen, maar opvallend vond ik het wel.


Ik vind zulke dingen inderdaad niks zeggen. Je kan nu eenmaal niet allemaal vooraan lopen. Misschien heeft de 1 wat meer pijntjes dan de andere en moet er even wat rustiger inkomen of warm worden.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Mackan68 » 07-07-2016 10:44

Grimo schreef:
Ik vind zulke dingen inderdaad niks zeggen. Je kan nu eenmaal niet allemaal vooraan lopen. Misschien heeft de 1 wat meer pijntjes dan de andere en moet er even wat rustiger inkomen of warm worden.


Was vorig seizoen ook al zo.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Podium3 » 07-07-2016 10:49

Mackan68 schreef:Wat vandaag wel weer opviel was dat hij zowel bij het warmlopen als bij het uitlopen voor in de groep zit. Veerman beide keren achterin. Het hoeft niet beslist iets te zeggen, maar opvallend vond ik het wel.


Acht dat zegt niet veel, Larson loopt altijd bij warm lopen voor de wedstrijd achteraan te slenteren. Nog een extremer voorbeeld was Romario vroeger, die hoefde helemaal niet te conditietrainen om te presteren.
Avatar gebruiker
Podium3
Selectiespeler
 
Berichten: 342
Geregistreerd op: 07-11-2008 15:25

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Grimo » 07-07-2016 10:55

Mackan68 schreef:
Was vorig seizoen ook al zo.


Ja en? Dan is het dat laatste niet. Het zegt mij niet zo veel wie er vooraan of achteraan lopen in een warming up. Ik trek daar geen conclusies uit in ieder geval.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Mackan68 » 07-07-2016 11:04

Grimo schreef:Ja en? Dan is het dat laatste niet. Het zegt mij niet zo veel wie er vooraan of achteraan lopen in een warming up. Ik trek daar geen conclusies uit in ieder geval.

Ja en. Ik ook niet, ik vind het alleen opvallend. Met het gegeven dat Te Vrede zich vorig seizoen wél inzette om zich terug te knokken in de basis terwijl Veerman alleen verongelijkt aangaf teleurgesteld te zijn en zichzelf prima vond presteren. Maar dat doet niets af aan het feit dat Veerman zich op dit moment in de wedstrijden beter manifesteert als Te Vrede. Laat hem daar maar mooi mee doorgaan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Mackan68 » 07-07-2016 11:09

Podium3 schreef:
Acht dat zegt niet veel, Larson loopt altijd bij warm lopen voor de wedstrijd achteraan te slenteren. Nog een extremer voorbeeld was Romario vroeger, die hoefde helemaal niet te conditietrainen om te presteren.

Dat zei ik ook al. Larsson liep nu keurig in de middenmoot. Die hoefde vorig seizoen ook niet vooraan te lopen of zijn stinkende best te doen want hij was en is de beste speler en speelt toch wel. Maar nu moet hij met de nieuwe trainer ook weer aan de bak. Het voordeel van veel concurrentie. Het gaat in dit verhaal ook niet over presteren, maar over inzet/mentaliteit.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 07-07-2016 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor jorro » 07-07-2016 11:11

Jammer, iedere keer dat dit topic bovenaan staat heb ik de hoop dat er een club zo idioot is om hem over te willen nemen en zijn vertrek wordt aangekondigd.
Wat een teleurstelling toch iedere keer weer als dat niet zo blijkt te zijn! :lol:
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor CJF » 07-07-2016 11:27

Is er niet één club met een slechte scouting die hem wil overnemen?
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 08-01-2009 15:13

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Rick » 07-07-2016 11:38

Dat iemand als Te Vrede niet goed genoeg is of gewoon niet goed presteert is wel duidelijk. Maar hem betitelen als idioot gaat veel te ver en daarmee geef jij alleen je eigen niveau aan. Waarom zit je zelf niet bij een profclub? Met minimale kwaliteiten heeft hij toch bij Feyenoord, AZ en nu ook hier gevoetbald. Iets waar veel mensen alleen over kunnen dromen. Los gezien van zijn beperkte voetballende kwaliteiten heeft hij toch 10 goals weten te maken en was lang niet altijd basisspeler. Ja hier zitten ook penalty's bij, maar hij had er ook 15 kunnen maken als die het hele seizoen had gespeeld. Zo'n mega flop als Dalgaard is het niet. Neemt niet weg dat ik ook liever iemand anders zie, omdat dit type spits hier met deze buitenspelers niet past. Maar enige nuance in het verhaal is hier wel gepast, met buitenspelers als Nurmela of Yildirim en een Pranjic op links, maakt zo'n speler een stuk meer doelpunten.

Het blijft echter een beperkte speler waar je niet voor naar het stadion gaat, hetzelfde geld voor een Slagveer. Maar ook voor Slagveer geld dat met een voetballende spits zoals Uth hij een stuk beter functioneert. De selectie is gewoon niet in balans, iedereen ziet dat en daarom is het ook zaak de selectie kwalitatief aanzienlijk te versterken. Met Reza haal je een voetballende spits in huis, maar hij staat niet bekend om zijn doelpunten. De menukaart aan spelers voor onze club is echter gering, zo aantrekkelijk zijn wij denk ik niet meer. Qua salaris niet, qua ambitie niet en qua voetbal ook niet.

De club doet er dan ook goed aan te investeren in spelers als Serero, Pranjic of Schaars. Schets ze een mooi en realistisch toekomst beeld, maak ze grootverdiener en belangrijk, toon ambitie, speel in op emotie(Pranjic met verleden bij de club en Serero over zijn tijd met de Haan en Schaars dat hij eindelijk weer belangrijk kan worden) en geef ze het gevoel dat 'zij' de club weer naar de subtop kunnen brengen die af en toe weer gaat concurreren om plaats drie of zelfs twee. Ik ben er van overtuigd dat als je dat goed aanpakt, je spelers van deze categorie nog kan aantrekken.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Mackan68 » 07-07-2016 12:15

Rick schreef:Dat iemand als Te Vrede niet goed genoeg is of gewoon niet goed presteert is wel duidelijk. Maar hem betitelen als idioot gaat veel te ver en daarmee geef jij alleen je eigen niveau aan. Waarom zit je zelf niet bij een profclub?

Niemand noemt Te Vrede idioot. Degene die hem eventueel aan zou willen trekken wordt als idioot beschouwd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Kaz_SCH » 07-07-2016 12:18

CJF schreef:Is er niet één club met een slechte scouting die hem wil overnemen?


Je weet wat ze zeggen, als je in een bus zit en je ziet geen enkele idioot, dan ben je het waarschijnlijk zelf.
Laatst bijgewerkt door Kaz_SCH op 07-07-2016 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Grimo » 07-07-2016 12:30

Rick schreef:Dat iemand als Te Vrede niet goed genoeg is of gewoon niet goed presteert is wel duidelijk. Maar hem betitelen als idioot gaat veel te ver en daarmee geef jij alleen je eigen niveau aan. Waarom zit je zelf niet bij een profclub?


Niemand noemt hem een idioot. Beter lezen dus. Tevens je moet eerst zelf bij een profclub zitten alvorens je een mening over een voetballer mag hebben? Dan kunnen wel dit forum wel opheffen.


Rick schreef: Met minimale kwaliteiten heeft hij toch bij Feyenoord, AZ en nu ook hier gevoetbald. Iets waar veel mensen alleen over kunnen dromen. Los gezien van zijn beperkte voetballende kwaliteiten heeft hij toch 10 goals weten te maken en was lang niet altijd basisspeler. Ja hier zitten ook penalty's bij, maar hij had er ook 15 kunnen maken als die het hele seizoen had gespeeld.


Alleen in zijn laatste drie wedstrijden had hij wel op een totaal van 18 kunnen uitkomen. Bij Az was hij een jeugdspeler. Bij Feyenoord slechts een zwaar bekritiseerde pinchhitter en is daar nooit doorgebroken en een treedje lager hier blijkt ook nog steeds waarom.

Rick schreef:De menukaart aan spelers voor onze club is echter gering, zo aantrekkelijk zijn wij denk ik niet meer. Qua salaris niet, qua ambitie niet en qua voetbal ook niet.
Eerst zeg je dit en vervolgens geef je aan dat Serero ,Schaars of Pranjic hier grootverdiener moeten worden. Vrees voor alle drie dat zelfs als Heerenveen naar vermogen iets meer salaris geeft dan de andere selectiespelers dat ze ergens anders en ook in Nederland meer kunnen verdienen. Tevens wil je ze een hoog salaris geven terwijl 2 van de 3 spelers die je noemt geen enkele restwaarde hebben.

Rick schreef:De club doet er dan ook goed aan te investeren in spelers als Serero, Pranjic of Schaars. Schets ze een mooi en realistisch toekomst beeld, maak ze grootverdiener en belangrijk, toon ambitie, speel in op emotie(Pranjic met verleden bij de club en Serero over zijn tijd met de Haan en Schaars dat hij eindelijk weer belangrijk kan worden) en geef ze het gevoel dat 'zij' de club weer naar de subtop kunnen brengen die af en toe weer gaat concurreren om plaats drie of zelfs twee. Ik ben er van overtuigd dat als je dat goed aanpakt, je spelers van deze categorie nog kan aantrekken.


Dat ze jou niet als technisch directeur hebben aangenomen in plaats van Gerry Hamstra is een mirakel.... :wink:
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Rick » 07-07-2016 13:16

Jorro heeft gewoon zijn post aangepast, prima! En aangezien hij zijn bericht heeft aangepast klopt jouw post niet Grimo, wat een aannames allemaal zeg.. Btw die toon van jou, ben je een internetheld of ben je altijd zo vervelend? Waar zeg ik dat je profvoetballer moet zijn om kritiek te uiten? Prima hoor dat je mij wil aantonen dat te Vrede nergens geslaagd, dat is algemeen bekend of niet? Ik probeer slechts te nuanceren dat het een beperkte spelers is, maar geen idioot of iemand die er helemaal niks van kan.
Laatst bijgewerkt door Rick op 07-07-2016 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor jorro » 07-07-2016 13:21

Rick schreef:Jorro heeft gewoon zijn post aangepast, prima!


Klopt niet. Jij hebt gewoon niet goed gelezen, maar dat geeft niet. Ik kan niet beoordelen of Te Vrede een idioot is. In mijn beleving ben je als club wél idioot als je denkt hiermee een goede spits in huis te halen.
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Grimo » 08-07-2016 11:06

Rick schreef:Jorro heeft gewoon zijn post aangepast, prima! En aangezien hij zijn bericht heeft aangepast klopt jouw post niet Grimo, wat een aannames allemaal zeg.. Btw die toon van jou, ben je een internetheld of ben je altijd zo vervelend? Waar zeg ik dat je profvoetballer moet zijn om kritiek te uiten? Prima hoor dat je mij wil aantonen dat te Vrede nergens geslaagd, dat is algemeen bekend of niet? Ik probeer slechts te nuanceren dat het een beperkte spelers is, maar geen idioot of iemand die er helemaal niks van kan.


Mijn post klopt zeker wel Rick. Jorro geeft hier ook aan dat hij dat niet heeft geschreven. Als hij zijn post had aangepast dan had je dat wel onder zijn bericht gezien. (zoals bijv onder je eigen post)
Degene van de aannames dat ben jij dus duidelijk. Laten we de boel niet omdraaien. Lees je eigen post nog eens goed door. Je zit er gewoon naast en dat is helemaal niet erg. Zitten we allemaal wel eens. Jij vraagt of Jorro waarom hij zelf niet bij een profclub zit omdat hij een mening heeft over Te Vrede. Alsof hij daar daarom niks van mag vinden. Kan die vraag niet anders interpreteren dan zo. Als het algemeen bekend is dat hij nergens geslaaqd is hoef je dus zelf ook ons niet te vertellen dat hij bij AZ en Feyenoord heeft gevoetbald. Dat is namelijk ook algemeen bekend... En wat je laatste zin, nogmaals dat heeft ook niemand beweert.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Rick » 08-07-2016 11:15

Duidelijk ik zie het, dan heb ik het verkeerd gelezen, excuus. Ik dacht dat ik had gelezen: wie deze idioot wil ophalen... En reageerde daarop met de vraag: waarom zit je zelf niet bij een profclub? Dit alleen om aan te geven dat als iemand niet goed presteert of niet goed genoeg is, hij diegene niet hoeft te betitelen als een idioot (heeft jorro dus niet gedaan). Niks meer en niks minder. En dus niet om de reden dat je geen kritiek mag uiten als je zelf geen profvoetballer bent. Dan kun je het forum ook wel opdoeken.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Grimo » 08-07-2016 11:33

Rick schreef:Duidelijk ik zie het, dan heb ik het verkeerd gelezen, excuus. Ik dacht dat ik had gelezen: wie deze idioot wil ophalen... En reageerde daarop met de vraag: waarom zit je zelf niet bij een profclub? Dit alleen om aan te geven dat als iemand niet goed presteert of niet goed genoeg is, hij diegene niet hoeft te betitelen als een idioot (heeft jorro dus niet gedaan). Niks meer en niks minder. En dus niet om de reden dat je geen kritiek mag uiten als je zelf geen profvoetballer bent. Dan kun je het forum ook wel opdoeken.


Dat laatste bedoel ik ook over het forum. Sportieve reaktie van je.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Runtelaar » 19-07-2016 07:19

Mitchell te Vrede naar Rusland, dat zou gunstig zijn! Hopelijk is hij daar snel rond, hebben wij weer wat ruimte in het salarishuis. Zijn salaris zal in Rusland vast geen probleem zijn
Runtelaar
Bankzitter
 
Berichten: 36
Geregistreerd op: 03-07-2014 14:10
Woonplaats: Meppel

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Feanfan13 » 19-07-2016 07:32

Hebben wij nu gewoon geen verstand van voetballers of kunnen ze gewoon werkelijk alles daar gebruiken in Rusland.

Hopelijk wordt er nog een beetje op te vrede verdient.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Boffy » 19-07-2016 08:47

Volgens mij komt het puur omdat Te Vrede de naam Feyenoord op zijn CV heeft staan. Andere clubs denken dan blijkbaar, ten onrechte in dit geval, dat hij er wel wat van kan.
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Baas » 19-07-2016 09:29

Runtelaar schreef:Mitchell te Vrede naar Rusland, dat zou gunstig zijn! Hopelijk is hij daar snel rond, hebben wij weer wat ruimte in het salarishuis. Zijn salaris zal in Rusland vast geen probleem zijn


Moet zeggen dat het heerlijk wakker worden was vanochtend met dit nieuws.
Wat ben ik blij als de man onze club verlaat.
In het begin wou ik hem nog wel een kans geven en toen werkte hij ook wel hard.
Helaas was dat maar voor een paar wedstrijden.
Ik hoop overigens wel dat Henkie nu niet de eerste spits wordt.. liever Reza.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Stiffie » 19-07-2016 13:26

Beste oplossing voor beide partijen, geen gelukkig huwelijk.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Grimo » 19-07-2016 13:28

Was vanochtend ook niet op de training aldus Feanonline. Verwachting is dan ook dat hij niet mee afreist naar Belgie.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Makkum8 » 21-07-2016 14:10

Is hij al weg....? Hoop zo dat het snel rondkomt met die Russen. Hopelijk krijgen we nog wat knaken voor deze houthakker.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor wijzijnscheerenveen » 25-07-2016 13:08

Schaars schijnt nummer 6 te krijgen, Reza die nu nummer 6 heeft krijgt nummer 9 die van te vrede. Te vrede dus nummerloos. Exit!?
wijzijnscheerenveen
Selectiespeler
 
Berichten: 226
Geregistreerd op: 20-05-2015 11:40

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor DSCH » 25-07-2016 13:36

wijzijnscheerenveen schreef:Schaars schijnt nummer 6 te krijgen, Reza die nu nummer 6 heeft krijgt nummer 9 die van te vrede. Te vrede dus nummerloos. Exit!?


Die kans lijkt mij wel groot inderdaad. Denk dat hij op weg is naar Rusland.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Mackan68 » 25-07-2016 16:19

wijzijnscheerenveen schreef:Schaars schijnt nummer 6 te krijgen, Reza die nu nummer 6 heeft krijgt nummer 9 die van te vrede. Te vrede dus nummerloos. Exit!?

Speelt wellicht vandaag voor het laatst in ons shirt. Met de beloftes tegen die van FC Utrecht. Ergens in Utrecht. Ik zou het hem wel gunnen om een hattrick te maken. Kan hij nog enigszins met een goed gevoel vertrekken. Voor wat het waard is.
Heb hem persoonlijk ervaren als een keurige fatsoenlijke jongen, maar zijn houding in het veld op 't laatst vorig seizoen heeft toch wel voor wat vraagtekens gezorgd. Hij was basisspeler, maar hij leek totaal géén plezier te hebben in het veld wat resulteerde in een opvallende houding als er goals gemaakt werden. Heel vreemd. Tegen AZ en Ajax, toen hij zelf scoorde kon hij wél heel uitbundig reageren.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Kaz_SCH » 25-07-2016 18:03

Mackan68 schreef:Speelt wellicht vandaag voor het laatst in ons shirt. Met de beloftes tegen die van FC Utrecht. Ergens in Utrecht. Ik zou het hem wel gunnen om een hattrick te maken. Kan hij nog enigszins met een goed gevoel vertrekken. Voor wat het waard is.
Heb hem persoonlijk ervaren als een keurige fatsoenlijke jongen, maar zijn houding in het veld op 't laatst vorig seizoen heeft toch wel voor wat vraagtekens gezorgd. Hij was basisspeler, maar hij leek totaal géén plezier te hebben in het veld wat resulteerde in een opvallende houding als er goals gemaakt werden. Heel vreemd. Tegen AZ en Ajax, toen hij zelf scoorde kon hij wél heel uitbundig reageren.


Geen hattrick, wel de laatste van de middag. Het is geen gelukkig huwelijk geweest inderdaad, van beide kanten niet. Wens hem verder alle succes in zijn loopbaan. In een spelsysteem volledig op zijn kwaliteiten ingericht kan het heus wel wat worden.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten