Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Superfries1994 » 21-03-2018 09:52

De ene keer is het de leeftijd van het team, dan kunnen andere clubs hele elftallen huren, en weer een andere keer is het budget bij andere teams hoger.. Geen van allen is ook juist overigens. Wat bedenkt Streppel volgende week als excuus voor zijn eigen falen?
Laatst bijgewerkt door Superfries1994 op 21-03-2018 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Mackan68 » 21-03-2018 10:25

Superfries1994 schreef:De ene keer is het de leeftijd van het team, dan kunnen andere clubs hele elftallen huren, en weer een andere keer zijn het budget bij andere teams hoger.. Geen van allen is ook juist overigens. Wat bedenkt Streppel volgende week als excuus voor zijn eigen falen?

Over 1½ week doet kunstgras het natuurlijk altijd bijzonder goed. Het niet met de hele groep hebben kunnen trainen door interlandverplichtingen komt daar nog eens bij. Er is altijd een goed excuus voor Streppel.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor rust » 21-03-2018 15:33

Superfries1994 schreef:De ene keer is het de leeftijd van het team, dan kunnen andere clubs hele elftallen huren, en weer een andere keer is het budget bij andere teams hoger.. Geen van allen is ook juist overigens. Wat bedenkt Streppel volgende week als excuus voor zijn eigen falen?


hahahaha ja precies dit! En dan dat laconieke kopje van hem erbij. Vreselijk.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-04-2018 17:59

Laatste deel spelend aanvallend met Henk, Reza, v Amersfoort, Thorsby, Yuki. Wat zal ik blij zijn als we een coach krijgen met verstand van voetbal. Zijn Rojas en Michajlovic zo slecht?

Hij was zogenaamd een coach die aanvallend voetbal predikte in een 4-3-3 systeem. Hij stelt alleen nooit een rechtsbuiten op.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15934
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Mackan68 » 08-04-2018 19:34

Heerenveen rules schreef:Laatste deel spelend aanvallend met Henk, Reza, v Amersfoort, Thorsby, Yuki. Wat zal ik blij zijn als we een coach krijgen met verstand van voetbal. Zijn Rojas en Michajlovic zo slecht?

Hij was zogenaamd een coach die aanvallend voetbal predikte in een 4-3-3 systeem. Hij stelt alleen nooit een rechtsbuiten op.

Hij kan beter atletiekcoach worden. Lekker rennen en ze hoeven niet te scoren. Tactisch vernuft is niet echt nodig. Het is 'm op z'n lijf geschreven!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor CrazyArgos » 08-04-2018 20:16

Stadionverbod moet hij hebben!!
CrazyArgos
Selectiespeler
 
Berichten: 261
Geregistreerd op: 22-04-2012 13:41
Woonplaats: Doezum

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Ebiede » 09-04-2018 08:31

Een rampdebiel 1ste klas die Streppel... Twee vleugelaanvallers op de bank hebben en alleen maar middenvelders inbrengen.

Blij dat hij straks eindelijk weg is, wat heeft deze clown veel kapot gemaakt.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor abegoal » 09-04-2018 18:11

Ebiede schreef:Een rampdebiel 1ste klas die Streppel... Twee vleugelaanvallers op de bank hebben en alleen maar middenvelders inbrengen.

Blij dat hij straks eindelijk weg is, wat heeft deze clown veel kapot gemaakt.


Van Amersfoort zou je als middenvelder kunnen aanwijzen, maar sinds wanneer zijn Veerman en Bulthuis middenvelders?
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Janneman » 11-04-2018 18:55

Zondag eens te meer bewezen waarom hij weg moet. De opstellingen deugde van geen kant en zijn wisselbeleid is om te huilen. Met een beetje fatsoenlijke coach met lef hadden we het afgelopen zondag gewoon gewonnen
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor pes5 » 17-04-2018 23:48

Dan begint onze trainer na afloop over trechtervoetbal. Dat heeft ie compleet zelf gecreëerd met zijn belachelijke invulling van ons middenveld en onze aanval.

En dan de uitleg over de wissel van Doke voor Rojas. Belachelijk gewoon. Een balvaste middenvelder zegt ie. Man man man wat een enorme kluns hebben wij als trainer. Je kunt werkelijk alle wissels bedenken, maar niet Doke als middenvelder voor Rojas. Compleet van het padje.

We winnen ondanks Streppel.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Joucke » 18-04-2018 06:59

pes5 schreef:En dan de uitleg over de wissel van Doke voor Rojas. Belachelijk gewoon. Een balvaste middenvelder zegt ie. Man man man wat een enorme kluns hebben wij als trainer. Je kunt werkelijk alle wissels bedenken, maar niet Doke als middenvelder voor Rojas. Compleet van het padje.

We winnen ondanks Streppel.

Tja, ik snap niet dat hij dan niet gewoon Bruijn brengt, die deed het de laatste wedstrijden toch best aardig...
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Baas » 18-04-2018 08:30

Wat ben ik blij wanneer Streppel vertrokken is.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Marça » 18-04-2018 09:03

Joucke schreef:Tja, ik snap niet dat hij dan niet gewoon Bruijn brengt, die deed het de laatste wedstrijden toch best aardig...


Een (geldige) reden zou zijn dat hij niet gewend is om op dit niveau te spelen en hij afgelopen zaterdag ook al speelde. Hij heeft nog geen hele wedstrijd volgemaakt, dus dit kan er eentje zijn om overbelasting/blessures te voorkomen. Bovendien keerde Thorsby terug van een blessure, dus dan kun je zo'n keuze maken.

Voor de rest helemaal eens met de reacties over het trechtervoetbal. Mihajlovic en Rojas waren de voorgaande wedstrijden niet goed genoeg maar laten wel zien dat ze de kwaliteiten hebben om te scoren. Dat is op zich al bewijs dat Streppel er naast zat, al spelen er natuurlijk meer factoren mee.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Otsje P » 18-04-2018 12:58

pes5 schreef:En dan de uitleg over de wissel van Doke voor Rojas. Belachelijk gewoon. Een balvaste middenvelder zegt ie. Man man man wat een enorme kluns hebben wij als trainer. Je kunt werkelijk alle wissels bedenken, maar niet Doke als middenvelder voor Rojas. Compleet van het padje.


Als dat balvaste op Doke sloeg dan is dat onzinnig inderdaad. Ik snap echter wel waarom hij Doke bracht voor de leeg gespeelde Rojas. ADO stuurde Beugelsdijk mee naar voren en ging pompen of verzuipen. Doke schoof als verdedigende middenvelder tussen onze centrale verdedigers om ze te ondersteunen bij alle ballen die ingebracht zouden gaan worden.

Je weet dat er bij ADO geen enkele lijn inzit en dat het enige dat zij nog kunnen doen is het erin pleuren van die lange bal. Dat heeft ons uit bij ADO nog bijna de zege gekost, het koste ons de zege uit bij Groningen in de openingswedstrijd en dus koos Streppel voor een verdedigende middenvelder die eigenlijk een verdediger is en ondanks zijn lengte redelijk kopsterk is, om zijn achterhoede te ondersteunen in het laatste kwartier.

Ik heb niks met Streppel, en het geforceerde opstellen van Odegaard heeft me 2 jaar van mijn leven gekost qua ergernis maar het inbrengen van Doke kon ik gisteren prima begrijpen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Mackan68 » 18-04-2018 15:23

Otsje P schreef:
Ik heb niks met Streppel, en het geforceerde opstellen van Odegaard heeft me 2 jaar van mijn leven gekost qua ergernis maar het inbrengen van Doke kon ik gisteren prima begrijpen.

Je verhaal is op zich best plausibel. Maar wel met een hele dikke vette 'maar'. Want waarom heeft Streppel het over 'we wilden Mihajlovic ook nog inzetten als vervanger van Rojas om de vleugels goed bezet te houden', om vervolgens met Doke op de proppen te komen. Dan ben je volgens mij niet helemaal fris in je bolletje hoor. Had dan je waffel gehouden over Nemanja. Dat was namelijk helemaal niet van toepassing. Of het moet iets van een charmeoffensief geweest zijn omdat hij bliksemsgoed in de gaten heeft dat supporters al maanden snakken naar echte vleugelspelers. En dat Nemanja tegen VVV liet zien dat dat terecht is.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Otsje P » 19-04-2018 11:44

Mackan68 schreef:Want waarom heeft Streppel het over 'we wilden Mihajlovic ook nog inzetten als vervanger van Rojas om de vleugels goed bezet te houden', om vervolgens met Doke op de proppen te komen.


Misschien dat dit het plan was voordat de 2-0 viel. Iets anders zou ook ik niet kunnen bedenken.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Wizard » 20-04-2018 07:58

Otsje P schreef:Misschien dat dit het plan was voordat de 2-0 viel. Iets anders zou ook ik niet kunnen bedenken.

Dat lijkt me ook en lijkt me ook erg logisch. Vlap zat niet lekker in de wedstrijd en Rojas heeft nog niet veel volledige wedstrijden in Heerenveen 1 gespeeld. Met het oog op de prima pot van Mihajlovic tegen VVV leek de dubbele wissel op de vleugelpositie dan ook weer een hele logische.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor BK2007 » 04-05-2018 19:42

1896 schreef:Wij zijn het kampioenschap en de 9e plek echt niet vergeten hoor. Wij zijn Streppel ook heel dankbaar voor wat hij gedaan heeft voor de club. We zijn weer een eredivisieclub. Hij heeft er voor gezorgd dat we in categorie 3 zitten en dus financieel gezond. Hij is een perfect uithangbord voor de spelersgroep en voor de club.

Alleen heeft hij van t tactische weinig kaas gegeten. Blijft vasthouden aan tactiek die niet werkt en dit jaar blijft hij vasthouden aan spelers die er niks van kunnen. Brengt bijvoorbeeld iedere 70e minuut braber die we werkelijk niks van kan.
En dit jaar valt gewoon tegen dat hij met een toch best aardige selectie er weinig uit haalt. Dit is geen selectie om in de moeilijkheden te komen zoals we nu staan. Verwachten ook niet opnieuw een 9e plek. Maar moeten vechten tegen degradatie hoeft met deze selectie niet.

Ik hoop ook op recht dat hij t goed gaat doen bij jullie. Bij Willem II was t huwelijk gewoon klaar. 5 jaar is lang genoeg geweest en hij mag nu deze mooie stap maken. Die wordt m door iedereen in Tilburg gegund.


In het begin, bij de aanstelling van Streppel, was hier dus een Wilem2 supporter met typerende woorden over onze nieuwe trainer....
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Ebiede » 06-05-2018 19:31

Nog twee wedstrijden dan zijn we verlost van de slechtste trainer in de afgelopen 40 jaar!

Hij heeft geen speler beter gemaakt, er zat geen idee achter het voetbal, heeft de club niet beter gemaakt en heeft het stadion leeg gejaagd.

Een vakman deze Streppel.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor CrazyArgos » 06-05-2018 20:39

Eindelijk!!!! Kan niet wachten, tot deze man weg is.
CrazyArgos
Selectiespeler
 
Berichten: 261
Geregistreerd op: 22-04-2012 13:41
Woonplaats: Doezum

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor davp » 06-05-2018 20:54

Met stip de slechtste trainer die ik in mijn 20 jaar als supporter heb gezien.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor CJF » 11-05-2018 14:03

Wat ik zeer opmerkelijk vind aan de trainer Streppel. In de competitie kun je bijna twee jaar lang blind de tactiek en de invulling intekenen... tot de play-offs. Voor het tweede jaar op rij gooit onze trainer in de play-offs de tactiek ineens om. Vorig jaar pakte dit zeer ongelukkig uit en afgelopen woensdag ging het vrij aardig.

Waarom wisselt hij in een seizoen niet vaker van tactiek op de momenten dat het niet loopt of tegen bepaalde sterkere/zwakkere tegenstanders? Onbegrijpelijk.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 08-01-2009 15:13

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Mackan68 » 11-05-2018 19:03

CJF schreef:Wat ik zeer opmerkelijk vind aan de trainer Streppel. In de competitie kun je bijna twee jaar lang blind de tactiek en de invulling intekenen... tot de play-offs. Voor het tweede jaar op rij gooit onze trainer in de play-offs de tactiek ineens om. Vorig jaar pakte dit zeer ongelukkig uit en afgelopen woensdag ging het vrij aardig.

Waarom wisselt hij in een seizoen niet vaker van tactiek op de momenten dat het niet loopt of tegen bepaalde sterkere/zwakkere tegenstanders? Onbegrijpelijk.

Als je iedere keer je beste invallers daarna een basisplaats gunt om ze er ook net zo makkelijk weer uit te halen dan spoor je gewoon voor geen kwartje. Dan wil je geen zelfvertrouwen bij die spelers kweken die zich laten gelden. Dan wil je in de selectie onderling geen concurrentie, wat iedereen beter maakt. Dat komt namelijk erg slecht uit, want als je wel gehoor zou moeten geven aan goede prestaties van je reserves dan kun je je lievelingen op een gegeven moment niet meer opstellen. De lijst met namen die hiermee te maken hebben gehad betreft inmiddels meer dan een half elftal.
Het lijkt er op dat deze theorie ook van toepassing is op Reza, Veerman en Hornkamp. Het is bekend dat Reza voor Streppel basisspeler was. Al sinds zijn komst, want Reza is op aandragen van Streppel gehaald. Aangezien Veerman het op de reeks van 5 wedstrijden voor de winterstop na in zijn invalbeurten het ook te weinig laat zien kon dat ook zo blijven. Al blijft de terugkeer van Reza vanuit het niets ná de winterstop natuurlijk uiterst dubieus. De reden van het goede voetbal gold niet meer, want heel vaak was het voetbal niet zo geweldig meer met Reza in de spits. Zacht uitgedrukt. En de resultaten vielen ook vaker tegen dan mee. En stel, je had dan naar de supporters moeten luisteren die al tijden om Hornkamp vroegen. Je zou het toch gaan beleven dat hij ook op het hoogste niveau vaak op de juiste plaats staat om af te ronden. Dan wordt het natuurlijk helemaal lastig om je blinde keus voor Reza te verdedigen. En dan nu in de play offs op een kut moment laat je zo'n jongen debuteren. Ach, ieder woord hierover is eigenlijk teveel. Jurgen de trainer van de foute keuzes. De trainer zonder kloten. Die ook nog eens de kloten verstand heef van werkende tactieken en tactische aanpassingen om een wedstrijd te kantelen. Het waren ondanks 2 jaar PO op rij 2 weggegooide seizoenen. Spelers zijn niet beter geworden. Niet extreem in waarde gestegen en hebben over het geheel niet veel vertrouwen opgedaan. Echt topbeleid van deze passant.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Superfries1996 » 12-05-2018 20:43

Nog maar waarschijnlijk één helft naar deze knakker moeten kijken, wat een verademing. Zó, zó slecht.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Smitte » 12-05-2018 21:07

Eindelijk af van die mafkees die mij het plezier heeft ontnomen om naar mijn cluppie te gaan..
Smitte
Basisspeler
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: 14-05-2005 15:29
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Demster » 12-05-2018 21:40

Heeft in 2 jaar tijd geen enkele grip gehad op de selectie. Chapeau
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Joucke » 12-05-2018 21:43

Daaag Streppeltje, we zullen je missen met je grijnzende kutkop.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Vrieskist » 12-05-2018 21:44

Doei Streppel....
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Heerenveen rules » 12-05-2018 21:49

Streppel heeft zich hier wel 2 jaar ingezet voor onze club. Naar eer en geweten vast. Ik vond hem ook niet een beste coach, heb ook veel op hem afgegeven, maar scheldpartijen heeft nu ook wel weer niet verdient bij zijn afscheid.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15934
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Mackan68 » 12-05-2018 22:19

Ksssssssssssst!!! Wegwezen! Slotje erop? Ieder woord wat we nog aan deze tactische faalhaas moeten spenderen is er één te veel.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 12-05-2018 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten