Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Jazz » 12-05-2018 22:19

Thanks voor de vreselijke 2 jaar. Tot nooit meer!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor paparazzi » 12-05-2018 22:33

Jullie vergeten het tactisch onbenul wat deze trainer heeft aangesteld. DIE is uiteindelijk eindverantwoordelijk!

Streppel succes in je verdere carrière.
Laatst bijgewerkt door paparazzi op 12-05-2018 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor BK2007 » 12-05-2018 22:34

Gekke wissels en verkeerde tactiek.
Verkeerde keuzes... Waarom Reza en Odegaard zo lang handhaven ?
Rojas op bank houden ??
Het roept alleen maar te veel vragen op.

Volgend seizoen gelukkig een andere trainer.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Mackan68 » 12-05-2018 22:40

paparazzi schreef:Jullie vergeten het tactisch onbenul wat deze trainer heeft aangesteld. DIE is uiteindelijk verantwoordelijk!

Streppel succes in je verdere carrière.

Vonk is al lang vertrokken....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor paparazzi » 12-05-2018 22:45

Klopt Mackan. Maar deze beste man kan niet beter. Dan had het bestuur eerder moeten ingrijpen. Maar ja, de centjes he.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Mackan68 » 12-05-2018 22:51

paparazzi schreef:Klopt Mackan. Maar deze beste man kan niet beter. Dan had het bestuur eerder moeten ingrijpen. Maar ja, de centjes he.

Ja, je kunt ze maar 1 keer uitgeven. Doelstelling is bereikt en het geld waarmee Streppel had moeten worden afgekocht is bespaard om te versterken.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 13-05-2018 06:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor paparazzi » 12-05-2018 22:54

Allemaal blij, toch? :wink:

Ps; ik zet mijn geld dik in op vitesse btw.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor xander » 13-05-2018 01:07

Laters, veel te lang geduurd. Helaas hebbrn wij ons als supporters niet goed laten horen.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4909
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-05-2018 08:25

Hij is zelf in ieder geval tevreden. Twee keer doelstelling behaald, geweldige wedstrijden gezien en veel spelers die zijn doorgebroken.

Wat een plaat voor zijn kop. De wedstrijd tegen PSV had de maat moeten zijn. Toen konden we geweldig voetballen. Daarna nooit weer dat niveau gehaald. Hoe kun je dan in hemelsnaam tevreden zijn?

6 thuiswedstrijden gewonnen dhr. Streppel en het stadion is leger dan ooit! En dan tevreden zijn?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Janneman » 14-05-2018 01:34

Frappant dat een trainer toch weer een andere beleving heeft van zijn inbreng dan de werkelijkheid is. Deze man meent heel veel in Heerenveen bereikt te hebben maar het is juist onder hem nog minder geworden dan het al was. Het blijft vreemd dat een vriend (Hamstra) over de trainer moet oordelen terwijl we dit allemaal al na 1 seizoen gezien hadden.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Appie_M » 14-05-2018 07:29

Ik stel voor dat we dit topic op slot doen en bij oud-spelers helemaal onderaan begraven. De afgelopen twee jaar maar vergeten, begraven en elk spoortje uitwissen. Op naar hopelijk betere tijden.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Ebiede » 14-05-2018 09:20

Einde van het Pipo tijdeperk. Neem het de leidinggevenden kwalijk dat ze zo lang aangemodderd hebben met hem.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Kaz_SCH » 14-05-2018 10:08

Blij dat er niet met Streppel verlengd is, klaar met de spelopvatting en onnavolgbare wissels en het continu vasthouden aan onder-presterende bassispelers. Maar hij heeft ongetwijfeld 2 jaar lang gedaan wat hij gedacht heeft dat het beste was. Daarom: Streppel bedankt voor de inzet, veel succes bij een nieuwe club. Kunnen wij als club ook weer door!
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor AllardP » 14-05-2018 16:53

Het is nooit eerlijk om het presteren van een elftal volledig op te hangen aan een trainer, maar de zelfgenoegzaamheid van Streppel lokt dat wel een beetje uit. Ik erger me wild aan zijn tevreden constatering dat hij de doelstellingen heeft gehaald en dat er 'veel jonge jongens' zijn doorgebroken.

Het eerste is op zich waar: de club had Streppel de - wel heel minimalistische - doelstelling meegegeven van plaatsing voor de play-offs. Maar het was ook niets meer en niets minder: beide jaren in de eerste ronde eruit. Verder ook heel weinig om voor de juichen: negatief doelsaldo, matige thuisprestaties met weinig goals, alleen in zijn eerste vier maanden enig spektakel en geen aansprekende prestaties in de beker.

De tweede bewering slaat nergens op: van de 'jonge jongens' heeft alleen Pieire een vaste basisplaats. Thorsby is niets beter geworden (dat lijkt er ook niet in te zitten), terwijl Van Amersfoort en Vlap heen en weer worden geslingerd tussen bank en basis. Ook Ödegaard heb ik geen progressie zien maken, al zouden wij daar sowieso weinig aan hebben. Voor de rest: krekels.

Ondertussen noemt hij het publiek weer eens 'verwend', omdat wij wel eens meer dan twee goals willen zien in een thuiswedstrijd. Tja. Ik ben blij dat we volgend jaar verlost zijn van de Koning van de Uitvlucht.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Feanfan 1 » 14-05-2018 17:11

Kenneth Perez had gisteren wel een mooie uitspraak: Er zijn weinig trainers die van een selectie een 6 er een 8 van maken

Streppel heeft van deze selectie een 6 naar een 4 gebracht met zijn onlogische opstellingen.
Wie de nieuwe trainer ook wordt, kan alleen maar beter worden
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor BK2007 » 14-05-2018 17:23

Hup, verplaatsen maar naar oud spelers/staf.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Mackan68 » 14-05-2018 18:53

AllardP schreef:Thorsby is niets beter geworden (dat lijkt er ook niet in te zitten)

Dit meen je toch hopelijk niet serieus? Ik zie graag een verklaring van je conclusie. Wat ik gezien heb en ik denk wel meer mensen is dat Thorsby niet alleen veel stabieler is geworden (niet veelal schommelend tussen een 3 en een 7½ maar vaker een 6-6½) maar ook nog eens heeft laten zien te kunnen scoren als de trainer hem op 10 denkt neer te moeten zetten. Verder is het iemand die nooit opgeeft waar anderen wel absoluut de neiging hebben de kop te laten hangen. Wat mij betreft is Thorsby de absolute waterdrager van het elftal. De speler die maar kan blijven gaan, ook al zou een wedstrijd 2x 90 minuten duren. Bouw daar de rest maar omheen met nog wat meer techniek, creativiteit én wilskracht.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 14-05-2018 19:08

Mackan68 schreef: De speler die maar kan blijven gaan, ook al zou een wedstrijd 2x 90 minuten duren. Bouw daar de rest maar omheen met nog wat meer techniek, creativiteit én wilskracht.

Precies , Thorsby is een typische box to box player die (zonder al teveel techniek) altijd in de buurt van de bal en altijd aanspeelbaar is, van zo'n speler heb je minimaal één nodig in je team. Qua kilometers springt hij er volgens mij elke wedstrijd bovenuit.
Avatar gebruiker
Ruud Huntbäck
Basisspeler
 
Berichten: 805
Geregistreerd op: 18-01-2006 13:51
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor AllardP » 14-05-2018 20:19

Ik zeg niet dat Thorsby geen nuttige speler is! Je kunt hem altijd opsetllen vanwege zijn loopvermogen, duel- en kopkracht. Ik vind hem technisch wel heel beperkt en ik geloof er niets van dat dit nog beter wordt. Laat staan dat ik het de verdienste van Streppel vind, die hem lange tijd hardnekkig als nummer tien liet spelen.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Mackan68 » 14-05-2018 20:57

AllardP schreef:Ik zeg niet dat Thorsby geen nuttige speler is! Je kunt hem altijd opsetllen vanwege zijn loopvermogen, duel- en kopkracht. Ik vind hem technisch wel heel beperkt en ik geloof er niets van dat dit nog beter wordt. Laat staan dat ik het de verdienste van Streppel vind, die hem lange tijd hardnekkig als nummer tien liet spelen.

Je zegt dat Thorsby niet beter is geworden. Dat is hij wel. Althans, dat vind ik. En ik leg uit waarom. Los staand of zijn groei nu aan Streppel te danken is of niet. Hij is de enige die dit seizoen aantoonbaar een goede periode (betere dan voorheen) had toen hij het vertrouwen kreeg.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-05-2018 21:27

Ik zou Thorsby als eerste op het wedstrijdformulier zetten met deze selectie. Om zijn loopvermogen en inzet. En daarbij creativiteit zoeken. Laat Thorsby het vuile werk maar opknappen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-05-2018 12:17

Was vanochtend te gast bij De Tafel van Kees. Hij had soms best goede opmerkingen, over zowel Heerenveen als over de andere gasten aan tafel. Hij vond ook dat hij veel fouten had gemaakt bij Heerenveen
Natuurlijk af en toe ook een leugen. Zo beweerde hij dat Ayoub in de 70e minuut rood kreeg ipv de 50e minuut. En dat hij met Veerman ging spelen sinds Schaars en Odegaard wegvielen, maar dat hij deed hij alleen in de Play-offs tegen Utrecht.
Wel interessant om de uitzending te bekijken, komt meerdere keren op een dag en ook per dag
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor AllardP » 23-05-2018 16:43

Streppel zegt dat wel dat hij fouten heeft gemaakt, maar alleen omdat een beetje zelfkritiek wordt verwacht. Als je zijn andere uitspraken bekijkt, blijkt wat hij echt vindt: het publiek ziet het massaal verkeerd.

Twee voorbeelden. Ten eerste had hij het over 'fantastische wedstrijden' die we dit seizoen zouden hebben gespeeld. Met een beetje goede wil en overdrijving voldoen alleen PSV-thuis en Twente-uit aan die omschrijving, of mis ik wat? De playoffwedstrijd tegen Utrecht was spectaculair, maar ik ga het weggeven van een 3-0 voorsprong tegen tien man niet 'fantastisch' noemen. Ten tweede zei hij dat mensen 'laaiend enthousiast' naar huis gingen na de wedstrijd tegen ADO, terwijl hij het geen beste pot vond. Dit 'enthousiasme' had natuurlijk niets te maken met de kwaliteit van het voetbal (die was inderdaad bagger), maar dat we tegen de verwachtingen in eindelijk weer eens een thuiswedstrijd zonder al te veel problemen wonnen.

Volledig dichtgetikt deze man. We draaien een seizoen met magere resultaten en zeer weinig vermaak in thuiswedstrijden (pas in de playoffs een wedstrijd waarin we meer dan twee goals scoorden) en hij verwacht een staande ovatie.

Maar nu ben ik er echt klaar mee. Hopen dat JOR het publiek beter aanvoelt.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Mackan68 » 23-05-2018 16:58

AllardP schreef:
Volledig dichtgetikt deze man. We draaien een seizoen met magere resultaten en zeer weinig vermaak in thuiswedstrijden (pas in de playoffs een wedstrijd waarin we meer dan twee goals scoorden) en hij verwacht een staande ovatie.

Maar nu ben ik er echt klaar mee. Hopen dat JOR het publiek beter aanvoelt.

Aangezien er niemand in de media uit de doeken doet hoe enorm geweldig Jurgen het hier heeft gedaan en hoezeer men hem gaat missen, is hij graag bereid zichzelf een gigantische veer in z'n reet te steken. We moeten het nog maar even over ons heen laten komen. Er om glimlachen van verwondering of pure humor en dan maar door. Bevrijdingsdag viel voor ons en de club door de wanstaltige PO's wat later. Maar hij staat nu bijgeschreven in de clubgeschiedenis.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Satyr » 24-05-2018 09:24

Streppel wordt genoemd bij RKC
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor hhage » 31-05-2018 15:59

Streppel in gesprek met VVV.Denk dat het wel een goede match is.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Ebiede » 31-05-2018 18:09

Boeiend!! Interesseert me geen reet waar die clown terecht komt!

Kan dit niet naar oud spelers en staf?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Demster » 24-02-2019 12:28

Streppel wacht al drie maanden op salaris: ‘We hebben niet eens een dokter’

Jurgen Streppel is sinds oktober werkzaam bij Anorthosis Famagusta, maar het avontuur op Cyprus verloopt nog niet van een leien dakje. De 49-jarige oefenmeester en zijn selectie wachten al drie maanden op salaris. Daarnaast heeft de club van Streppel zes punten in mindering gekregen, waardoor men nu veroordeeld is tot het spelen van de degradatieronde van de Cypriotische competitie.

Anorthosis kreeg die straf opgelegd wegens het inzetten van een niet-geregistreerde speler, in de wedstrijd tegen Apollon Limassol op 2 februari. Die ontmoeting eindigde eigenlijk in een 1-0 overwinning, maar werd omgezet in een reglementaire 0-3 nederlaag. Anorthosis liep dus niet alleen een zege en drie punten mis, maar kreeg ook nog eens zes punten in mindering. Door die sanctie heeft de formatie van Streppel zich nu niet geplaatst voor de kampioensronde, waaraan de beste zes teams van de reguliere competitie deelnemen. Als nummer zeven is Anorthosis nu veroordeeld tot het spelen van de degradatieronde, waardoor er voor de club dit seizoen niet meer te halen valt dan het ontlopen van degradatie.

Na de 2-3 overwinning op Ermis Aradippou gaf Streppel met de hele selectie achter zich een persconferentie om de nijpende situatie uit te leggen. “Ik wil niet respectloos zijn, maar ik heb iedereen meegebracht naar deze persconferentie. Ik praat over iedereen in deze spelersgroep en ik ben blij dat ze hier zijn. We hebben 37 punten, dat is normaal gesproken genoeg om Europa in te gaan of zelfs mee te doen om de landstitel”, zo tekent de Cyprus Times op uit de mond van Streppel tijdens de persconferentie.

“Ik heb jullie met voorbeelden uitgelegd wat er aan de hand is, maar jullie begrepen het niet. Het is nu tijd om alles te vertellen. We hebben niet eens een dokter. Ze hebben negen punten afgepakt, mijn assistent is vertrokken en we hebben al drie maanden niet betaald gekregen”, legt de oefenmeester uit. “Voor mij was het heel moeilijk om te blijven vechten. We wonnen hier met 2-3 en dat was wellicht onverdiend, maar we bleven vechten. Wat de mensen ook zeggen, we zullen blijven vechten. Zelfs in de degradatieronde.”

“Wanneer je niet betaald wordt en je niet eens een dokter hebt, is dat lastig. Ik zou willen dat jullie weten wat we hier doormaken. Maar de jongens die hier om mij heen staan, kunnen deze prachtige club helpen”, besluit Streppel. Zijn contract op Cyprus loopt nog tot het einde van het seizoen. In het verleden stond de oefenmeester aan het roer bij achtereenvolgens Helmond Sport, Willem II en sc Heerenveen.


https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=347139
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor igo » 12-10-2019 23:07

Ontslagen bij Al Jazira, benieuwd of er een club in Nederland geïnteresseerd is in hem. Misschien in de Tweede of Derde Divsie.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 446
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten