Moderators: Beheerders, Fanmasters
CJF schreef:Wat ik zeer opmerkelijk vind aan de trainer Streppel. In de competitie kun je bijna twee jaar lang blind de tactiek en de invulling intekenen... tot de play-offs. Voor het tweede jaar op rij gooit onze trainer in de play-offs de tactiek ineens om. Vorig jaar pakte dit zeer ongelukkig uit en afgelopen woensdag ging het vrij aardig.
Waarom wisselt hij in een seizoen niet vaker van tactiek op de momenten dat het niet loopt of tegen bepaalde sterkere/zwakkere tegenstanders? Onbegrijpelijk.
paparazzi schreef:Jullie vergeten het tactisch onbenul wat deze trainer heeft aangesteld. DIE is uiteindelijk verantwoordelijk!
Streppel succes in je verdere carrière.
paparazzi schreef:Klopt Mackan. Maar deze beste man kan niet beter. Dan had het bestuur eerder moeten ingrijpen. Maar ja, de centjes he.
AllardP schreef:Thorsby is niets beter geworden (dat lijkt er ook niet in te zitten)
Mackan68 schreef: De speler die maar kan blijven gaan, ook al zou een wedstrijd 2x 90 minuten duren. Bouw daar de rest maar omheen met nog wat meer techniek, creativiteit én wilskracht.
AllardP schreef:Ik zeg niet dat Thorsby geen nuttige speler is! Je kunt hem altijd opsetllen vanwege zijn loopvermogen, duel- en kopkracht. Ik vind hem technisch wel heel beperkt en ik geloof er niets van dat dit nog beter wordt. Laat staan dat ik het de verdienste van Streppel vind, die hem lange tijd hardnekkig als nummer tien liet spelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten