Wouter van der Steen

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Thinkman » 14-08-2017 21:53

Harmiej schreef:Vind het ook vreemd dat Streppel hem vorig jaar geen kans heeft gegund. Als ik zie hoe solide hij keepte tegen Groningen had hij zeker speelminuten verdiend. Mulder was wekelijks de schlemiel, en ook was het al zeker dat hij zou vertrekken vanwege zijn aflopende contract. Op het moment dat het bekend was dat hij zou vertrekken had VD Steen er in gemoeten.


Streppel kennende vind ik dat niet zo vreemd. Streppel wil vastigheid, geen wisselingen.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor rust » 15-08-2017 10:20

Streppel stond er bij Willem 2 al om bekend dat hij niet het liefst ervaring laat spelen. Jeugd krijgt alleen een kans als het sober en betrouwbaar is. Al weet ik niet of dat iets slechts is tegenwoordig.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor paparazzi » 16-08-2017 01:20

Uitstekende indruk op mij achtergelaten.
Leek uiterst kalm en was sterk in de lucht. Handig voor de hoekschoppen!
Inderdaad wat hier al werd gezegd, waarom niet Mulder vervangen vorig seizoen?

Goed om te weten dat je zo`n doelman achter de hand hebt.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Satyr » 18-08-2017 08:56

Hahn mist minimaal twee duels, aldus vi.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Wolliepoly » 19-08-2017 21:07

Dikke plus 1, hem wisselen zal zo wel lastig zijn als hij zo keept.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Rick » 19-08-2017 21:52

Goed gekeept, hier krijgt Hahn het nog lastig mee.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Robert » 21-08-2017 09:16

Ach tuurlijk niet, Hahn is eerste keeper dus die komt er straks gewoon weer in.

Wederom een prima optreden van Van der Steen, ik heb hier eerste keepers gezien die minder waren (Ellegaard, die Pool, Steppe :) )
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Wizard » 21-08-2017 09:39

Prima optreden van Van der Steen. Hoewel hij in de 2e helft uit z'n goal had moeten komen bij de 1 tegen 1 situatie, zal ik niet klagen aangezien hij een uistekende wedstrijd heeft gekeept. Ook het pakken van de hoge ballen ver voor z'n goal kon mij behoorlijk bekoren; dat hebben we gemist bij mannen als Mulder en Nordfeldt.
Prima indruk!
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Frisian Viking » 21-08-2017 09:43

Het goede optreden van Van der Steen doet mij ook weer ernstig twijfelen aan de bereidwilligheid van Streppel om eens iets nieuws te proberen. Waarom heeft Van der Steen vorig jaar niet eens een paar wedstrijden gekeept toen Mulder er werkelijk niks van bakte en ook aangaf weg te willen. Dan hebben we het hier over de doelman, maar ook in het hele houdt Streppel graag vast aan hetzelfde.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Robert » 21-08-2017 10:04

Mulder was een groot gedeelte van het seizoen aanvoerder.

Buiten het feit om dat een keeper wisselen al een risico is, is het wisselen van een aanvoerder helemaal onverstandig.

Wat mij betreft niet meer dan logisch dat hij vorig jaar niet gespeeld heeft.

Zó dramatisch was Mulder nou ook weer niet.
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Satyr » 21-08-2017 10:21

Robert schreef:Buiten het feit om dat een keeper wisselen al een risico is


Waarom? Dat is echt zo'n praatprogramma quote. Alsof v/d Steen alleen op de wedstrijddag de selectie ziet en nooit meedoet op de training :lol: Want dat zal de reden wel zijn, geen chemie oid
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Robert » 21-08-2017 10:30

Afbreukrisico van de keeper die je wisselt?
Dat het wennen is voor de verdediging?

Geen idee of het een praatprogramma quote is (wat is dat überhaupt?), ik kijk niet naar voetbaltalkshows.
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Otsje P » 21-08-2017 13:06

Robert schreef:Afbreukrisico van de keeper die je wisselt?
Dat het wennen is voor de verdediging?


Afbreukrisico van een keeper waarvan je voor de winterstop al wist dat hij weg zou gaan? Denk het dus niet.

Ben nooit een fan van Mulder geweest, maar ik snap wel dat je niet je ervaren keeper gaat wisselen in een fase dat de ploeg al een beetje los zand is.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Kaz_SCH » 11-09-2017 13:50

"Heerenveen heeft netjes gecommuniceerd dat ze nog een tweede keeper wilden halen. Wij moesten het onderling maar uitvechten. En uiteindelijk is de keuze op Hansen gevallen. Hij heeft het goed gedaan tegen PSV", moest ook Van der Steen na afloop concluderen.
Toch blijft het een bittere pil voor de oud-doelman van Helmond Sport, ook al hoorde hij het nieuws al op vrijdag. "Dat was slikken en dat is het nog steeds. Ik heb het maar te respecteren. Het is aan mij om nu te schakelen. Ik moet toch door. Dit is profvoetbal. Als je altijd wilt spelen, moet je maar in de derde klasse gaan voetballen."


Dát is nou karakter, grote klasse deze reactie
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Lipton » 12-09-2017 14:57

Heel erg klote voor Wouter natuurlijk.
Maar het mag duidelijk zijn dat het huren van Hansen gewoon een goede keuze is, hij pakte tegen PSV een paar goede ballen en is met 27 jaar een ervaren keeper.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Mackan68 » 07-01-2018 12:08

Op Vi.nl:
10.43 uur
Voor SC Heerenveen-doelman Wouter van der Steen (27) bestaat belangstelling vanuit Japan. De Friese club is vooralsnog niet bereid mee te werken aan de transfer. 'Omdat we twee goede keepers nodig hebben', vertelt technisch manager Gerry Hamstra vanuit La Manga, waar Heerenveen op trainingskamp is, aan VI.

Van der Steen heeft nog een contract voor een half seizoen. Hij kwam deze jaargang vier keer in actie voor Heerenveen, als gevolg van blessures bij Warner Hahn en Martin Hansen. Laatstgenoemde is per 1 januari teruggekeerd naar FC Ingolstadt 04, de club waarvan Heerenveen hem voor een half seizoen huurde. Een terugkeer van de Deense doelman is momenteel niet aan de orde. Hamstra: 'Martin heeft hier een goed half jaar gedraaid, maar zijn situatie bij Ingolstadt is complex en daar zijn wij geen partij in.'

Ik heb Hansen 1 goede wedstrijd zien keepen en stond daarna alleen maar te schutteren. Ik mag hopen dat ze niet van der Steen laten gaan om daarna Hansen mogelijk transfervrij te halen. Een goed half jaar, laat me niet lachen Hamstra. Hansen is géén puntenpakker als de veldspelers het eens af laten weten!!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Thinkman » 12-01-2018 11:54

Wouter keepte prima gister, zoals hij ook prima keepte in de paar wedstrijden vorig jaar die hij mocht spelen. Laat hem maar mooi eens starten de 2e seizoenshelft. Welk risico lopen we daar nu feitelijk mee? Mislopen van de playoffs? :lol:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Baas » 12-01-2018 12:09

Hij is teleurgesteld dat hij niet mag vertrekken bij SCH zo valt te lezen.
Ik snap dat wel.. hij was 2e keeper.. de 1e keeper raakt geblesseerd en dan haalt men een ander die het doel mag verdedigen.
Nu is dit weer het geval, Hahn geblesseerd. Hanssen zal wel weer gehuurd worden of transfervrij overkomen, maar ik vind dat ze Wouter nu ook de kans mogen geven. Hij is echt geen slechte keeper.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Mackan68 » 12-01-2018 17:16

We hoeven er niet 1,2,3 vanuit te gaan dat Wouter bij gaat tekenen denk ik. Is er iemand die weet of de club nog een optie heeft voor langer? Het lijstje met speler in 'Contractspelers sc.Heerenveen zou wel weer eens een upgrade kunnen gebruiken. Joost, Michel, Sam (Wie?) hebben aanpassing nodig.... Bubbe s.v.p?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor JelleLawnmower » 12-01-2018 21:02

Ik kijk te weinig wedstrijden van jong Heerenveen om een goede mening over hem te hebben maar ik weet nog te herrinneren dat we al eens een wedstrijd hebben verloren omdat hij bij een corner uit kwam en de bal niet had. Dan word je al snel gepasseerd door de meeste trainers.
JelleLawnmower
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 02-04-2017 15:38

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Mackan68 » 13-01-2018 04:51

Ik kan me vooral een goede rol herinneren in Kralingen. Tegen het altijd lastige Excelsior. Waar hij oa een penalty stopte en ons daarmee hielp de punten mee naar Friesland te halen. Maar als Hansen komt speelt hij. Dat mocht hij in de vorige periode zelfs met een redelijk serieuze handblessure. Dus nee, ik hoef geen Hansen weer in Heerenveen. Wouter is niets minder. Heeft hij woensdagmiddag bewezen met een aantal meer dan prima reddingen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Feanfan 1 » 13-01-2018 12:05

Wouter vd Steen heeft op mij een prima indruk achtergelaten en mag van mij ook wel eerste keeper worden/blijven.
Hij heeft volgens mij 1 foutje gemaakt bij ADO, maar verder niet volgens mij. Hansen was ook niet overtuigend en Hahn is ook nog niet echt een puntenpakker geweest. Alleen bij Feyenoord uit, maar Zwolle thuis kostte hij punten.

Er zal toch een nieuwe keeper moeten komen en dan zal vd Steen wel weer reserve worden, hoe sneu het ook is
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor italiaan » 17-01-2018 01:02

of ik moet er echt geen kijk op hebben maar van der steen is in mijn ogen echt een hele goede keeper(voor heerenveen)

jammer dat er in mijn ogen teveel vertrouwen uitgaat naar spelers die het niet gaan waar maken/uitbetalen

en spelers die met vertrouwen ons echt kunnen verbazen krijgen het maar niet(van der steen,namli, thern,van amersvoort)
italiaan
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 19-07-2015 16:22

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Mackan68 » 27-03-2018 17:02

De clubsite maakt melding van het vertrek van Wouter na dit seizoen. Was te verwachten na de belangstelling die er tijdens de winterstop voor hem was en het ontbreken van vertrouwen vanuit de club. Jammer, was wat mij betreft een prima 2e keeper voor ons en verdiende na de blessures van Hahn om doorgeschoven te worden. Had het volgens mij absoluut niet minder gedaan dan Hansen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Heerenveen rules » 27-03-2018 18:00

Ik vind dat er vreemd met hem is omgesprongen. Maakt op mij een betere indruk dan Hansen. Ik had hem liever als 1e doelman gezien. Ik snap van zijn kant dat hij weg wil. Er is weinig vertrouwen in hem.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Satyr » 27-03-2018 21:52

Nou, zeg dat. Liever vd Steen dan Hansen, dat is echt zonde van het geld geweest.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Trevorp » 28-03-2018 10:27

Heerenveen rules schreef:Ik vind dat er vreemd met hem is omgesprongen. Maakt op mij een betere indruk dan Hansen. Ik had hem liever als 1e doelman gezien. Ik snap van zijn kant dat hij weg wil. Er is weinig vertrouwen in hem.


Wanneer ze hem 1e keeper hadden laten worden vóór Hansen, had Wouter wellicht bijgetekend?

Prima keeper, ik gun hem een goed vervolg. Jammer dat hij gaat.
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Mackan68 » 28-03-2018 12:27

Trevorp schreef:
Wanneer ze hem 1e keeper hadden laten worden vóór Hansen, had Wouter wellicht bijgetekend?

Prima keeper, ik gun hem een goed vervolg. Jammer dat hij gaat.

Dan had hij in ieder geval gevoeld dat hij een eerlijke kans kreeg. Nu kwam Hansen vanuit het niets. Zag. En overwon. Tot 2 keer toe. Speelde in de 1e periode ook nog eens een hele poos met een gebroken middenhandsbeentje of andere handblessure. Zegt veel over hoe het er onder Streppel aan toe gaat. Volstrekt onacceptabel. Een geblesseerde keeper boven een fitte stellen. Knetterkrankjorum.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor oldtimer » 28-03-2018 15:03

Van der Steen heeft het in de paar wedstrijden dat hij onder de lat stond zeker niet slecht gedaan, maar we moeten dat ook weer niet overdrijven en dat proef ik hier toch een beetje. Hij is in elk geval toch niet significant beter dan Hansen.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Wouter van der Steen

Berichtdoor Mackan68 » 28-03-2018 17:59

oldtimer schreef:Van der Steen heeft het in de paar wedstrijden dat hij onder de lat stond zeker niet slecht gedaan, maar we moeten dat ook weer niet overdrijven en dat proef ik hier toch een beetje. Hij is in elk geval toch niet significant beter dan Hansen.

Hansen ook niet beter dan Wouter. En dan zou een eigen speler altijd de voorkeur moeten hebben boven een huurling. Als je vertrouwen in hem hebt en eventueel langer met hem door wil al helemaal.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten