Stijn Schaars

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Stijn Schaars

Berichtdoor Flying Tilster » 11-02-2019 00:50

Superfries1994 schreef:Stijn zit er nog niet echt in. Heb hem helaas nog op geen goede wedstrijd kunnen betrappen, is verdedigend zeer kwetsbaar en geeft bijna meer foute passes dan goede. Ik denk dat hij meer tijd nodig heeft, maar gezien de positie op de ranglijst is het misschien beter om hem ook een keertje te wisselen.


Iemand achter hem zetten (Kongolo) die als stofzuiger kan fungeren. Nu met Rienstra en Schaars beiden verdedigend te kwetsbaar.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Stijn Schaars

Berichtdoor Muck » 11-02-2019 13:27

Flying Tilster schreef:Iemand achter hem zetten (Kongolo) die als stofzuiger kan fungeren. Nu met Rienstra en Schaars beiden verdedigend te kwetsbaar.


Of Vlap speelt te aanvallend. Mocht je Vlap verkopen, kun je naar een middenveld met Rienstra, Schaars (als hij doorgaat) en dna Kongolo met de punt naar achteren. Verdedigend minder kwestbaar, maar dan weer aanvallend te onmachtig?
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Stijn Schaars

Berichtdoor Wizard » 14-02-2019 08:58

Hij loopt aan het einde van dit seizoen uit zijn contract. Ik ben benieuwd of hij zijn oude niveau nog haalt. Zo niet, zal dit hoogstwaarschijnlijk zijn laatste seizoen bij ons worden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Stijn Schaars

Berichtdoor Marça » 14-02-2019 09:16

Hij heeft pas net weer twee volledige wedstrijden gespeeld, laten we eind maart maar weer eens kijken hoe het er voor staat met Stijn. Ik denk dat er nog wel een jaartje in zit, maar of dat bij ons is? Zou ook goed kunnen dat hij na drie jaar Heerenveen nog wel eens een andere club wil proberen.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Stijn Schaars

Berichtdoor Thinkman » 01-03-2019 18:00

Stijn Schaars traint sinds een paar dagen weer mee bij SC Heerenveen. De middenvelder viel twee weken geleden tijdens de thuiswedstrijd tegen PSV uit met een op het oog vervelende blessure.

,,Maar is hij er weer”, zei trainer Jan Olde Riekerink vrijdag. ,,Ik ben er ontzettend blij mee. En voor die gast is het hartstikke mooi.”

En voor de club ook!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Stijn Schaars

Berichtdoor blauwekater » 17-04-2019 15:36

Stijn Schaars is bezig aan zijn laatste serie wedstrijden als profvoetballer. De 35-jarige middenvelder kampte het afgelopen jaar met het nodige blessureleed en heeft daarom besloten om na dit seizoen zijn carrière als prof te beëindigen. ‘Ik heb geen zin meer in structurele fysieke problemen. Mentaal kan ik het nog makkelijk, ook qua conditie en spel. Alleen je hebt ook met je lichaam te maken en die geeft nu gewoon aan dat het beter is om te stoppen.’

Dit seizoen maakte Schaars zijn rentree op het veld nadat hij vorig jaar een dubbele beenbreuk opliep tijdens een training. ‘Iedereen weet dat ik een zware blessure heb gehad, daar ben ik eigenlijk heel goed van genezen. Ik heb de tweede seizoenshelft weer lekker kunnen voetballen, alleen heb ik wel weer een paar andere dingen fysiek opgelopen. Hierdoor denk ik; ik kan wel doorgaan maar dan wordt het een beetje pappen en nathouden.'

'Daar heb ik geen zin meer in. Het was echter wel een lastige keus. Voetbal is iets wat je hele leven beheerst heeft. Je bent op je twaalfde begonnen in de jeugdopleiding van Vitesse en op je achttiende maak je je debuut. Nu ben ik vijfendertig jaar en zeventien seizoenen verder als profvoetballer. Die jaren zijn voorbij gevlogen. Je sluit nu wel iets af, dat is niet zomaar iets, dat is niet makkelijk.’


Bron SC-Heerenveen.nl

Jammer maar begrijpelijk. Prima speler voor Heerenveen mooie carriere gehad.
Avatar gebruiker
blauwekater
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:05
Woonplaats: Emmeloord

Re: Stijn Schaars

Berichtdoor wijzijnscheerenveen » 17-04-2019 18:54

Goed te begrijpen inderdaad. Maar puur kijkend naar het sportieve vlak voor ons, is dit ontzettend zonde en jammer. Mits fit, is hij gewoon goed en erg belangrijk. Zo'n type speler zie je ook nagenoeg nergens meer. Stijn is mits fit gewoon onze beste speler, en tevens de belangrijkste. Als geen ander ziet hij het spelletje, laat hij anderen beter voetballen en zet alles goed neer. Een echte leider. Genoten van de tijd dat hij hier speelde, want dat had ik destijds al niet meer verwacht.
wijzijnscheerenveen
Selectiespeler
 
Berichten: 226
Geregistreerd op: 20-05-2015 11:40

Re: Stijn Schaars

Berichtdoor Wizard » 18-04-2019 09:49

Jammer dat Stijn stopt met voetballen. Fantastisch dat hij in zijn Heerenveentijd het opnieuw tot Oranje heeft geschopt. Tot dit seizoen was hij de meest bepalende speler in onze selectie. Ik heb dan ook enorm genoten van deze veldheer op het veld en met name hoe hij anderen beter laat spelen.
Dit seizoen was de rek er duidelijk uit en dan kan je inderdaad beter stoppen.
Laten we hopen dat hij een waardig afscheid krijgt. Het zou erg plezierig zijn wanneer hij nog een aantal seizoenen als (jeugd)trainer verbonden blijft aan onze club.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Stijn Schaars

Berichtdoor Feanfan 1 » 18-04-2019 10:39

Die serie van 6 ongeslagen wedstrijden waren wel net in de tijd dat hij fit was en speelde. Das is echt geen toeval
Sportieve aderlating die moeilijker opgevangen wordt dan iedereen denkt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron