Moderators: Beheerders, Fanmasters
Jazz schreef:Fantastisch nieuws. Ik zou niet weten wie hem anders kan vervangen. We hebben NIEMAND die zijn rol kan overnemen.
Heerenveen rules schreef:Ik weet nog niet zo of we daar blij mee moeten zijn. Ik vind hem dit seizoen wel erg vertragen en breed en terug spelen. En tegen PSV vond ik hem de eerste helft erg kenmerkend. Te traag waardoor hij de bal kwijt raakt. Als ervaren man erg belangrijk voor dit team, maar ik denk dat hij als middenvelder wat tekort gaat komen volgend jaar. CV wat?
Fladian schreef: De bedoeling was toch dat Bruijn klaargestoomd zou worden om Schaars op te vangen?
Jazz schreef:
Ik volg de beloftes niet, maar kan iemand zeggen of Jordy Bruijn potentie heeft om Schaars te vervangen?
BK2007 schreef:Stijn gaat aan kop in de "Voetballer van het jaar klassement" van de Telegraaf.
FeanfanSpursfan schreef:Opvallend, in zo'n matig lopend team. Zó goed vind ik hem dit seizoen overigens niet spelen.
Superfries1996 schreef:Wat geeft men voor trainingen? Schaars nu een dubbele breuk, Odegaard er ook al uit met een breuk..
Superfries1996 schreef:Wat geeft men voor trainingen? Schaars nu een dubbele breuk, Odegaard er ook al uit met een breuk..
Silver schreef:Ontzettend zuur natuurlijk, hopen voor Stijn dat het meevalt (voor zover dat kan uiteraard) en dat het niet einde carrière betekent.
Zag iets voorbijkomen over een massaal applaus a.s. zondag in de 6e minuut, lijkt me een mooi initiatief!
CrazyArgos schreef:Massaal klappen in de 6e minuut zondag!!!!!
Wat ontzettend erg voor hem.
Nu moeten er mensen gaan opstaan in het team!
hhage schreef:Gaan we dan in de 10e minuut ook voor Odegaard klappen,of in de 1e minuut voor Hahn die ook al bijna het hele seizoen eruit ligt??
hhage schreef:Gaan we dan in de 10e minuut ook voor Odegaard klappen,of in de 1e minuut voor Hahn die ook al bijna het hele seizoen eruit ligt??
FC Drogeham schreef:Het is denk ik de vraag of Schaars na deze blessure ooit weer op niveau komt. Ik heb zelf 2,5 jaar geleden ook m'n scheen- en kuitbeen gebroken, en het duurde een half jaar voordat ik weer voorzichtig mee kon doen op de training. Heeft zeker een jaar geduurd voordat ik weer een redelijk normaal kon bewegen (afzetten, schieten, e.d.), en ik was toen 27. Kan me voorstellen dat het op je 34e allemaal nog weer wat langer duurt. Erg sneu dit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten