Yuki Kobayashi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor BK2007 » 06-08-2018 16:35

Hij zal wel de voorkeur krijgen tot de transferwindow sluit om zich nog in de etalage te spelen. Als hij op de bank zit zal wel geen club meer voor hem komen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Marça » 06-08-2018 16:41

BK2007 schreef:Hij zal wel de voorkeur krijgen tot de transferwindow sluit om zich nog in de etalage te spelen. Als hij op de bank zit zal wel geen club meer voor hem komen.


Ik vermoed dat dit stiekem ook meespeelt. Hij is toch een van de spelers die de club graag wil verkopen - alleen dan kunnen we de transfermarkt op en een andere middenvelder halen.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Mackan68 » 07-08-2018 03:57

Marça schreef:
Ik vermoed dat dit stiekem ook meespeelt. Hij is toch een van de spelers die de club graag wil verkopen - alleen dan kunnen we de transfermarkt op en een andere middenvelder halen.

Datzelfde speelt kennelijk ook bij Zeneli en Thorsby. Ik vind Rojas deze voorbereiding niet minder dan Zeneli, maar die speelt. Ook nog eens vanaf zijn minst favoriete rechterkant. Die heeft bij ons niet één overtuigend seizoen gedraaid. Moest steeds maar weer knokken tegen een eeuwig lijkende vormcrisis.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Wizard » 07-08-2018 08:30

Knipecity schreef:Yuki heeft veel te weinig dreiging en rendement voor een 10. Hij heeft wel vaker meer naar voren gestaan. We moeten hebben die er 10 of meer maakt en ook regelmatig met een steekpass Lammers vrij voor de keeper zet.

Yuki heeft naar mijn weten maar 1-2 wedstrijd op de '10' gespeeld en deed dat best goed. Ook bij zijn oude club speelde hij op de '10' wat hem zijn transfer opleverde. Tevens speelde hij bij het nationale elftal eigenlijk ook alle wedstrijden die hij speelde als aanvallende middenvelder.
Odegaard, Schaars en Reza gaven al aan dat Yuki een enorme spelintelligentie heeft. Aangezien hij ook een behoorlijk schot heeft en prima techniek zou je hem met zijn hoge spelintelligentie prima op de '10' kunnen zetten. Voor de 8 heeft hij simpelweg te weinig loopvermogen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Mackan68 » 07-08-2018 19:56

Wizard schreef:Yuki heeft naar mijn weten maar 1-2 wedstrijd op de '10' gespeeld en deed dat best goed..

Yuki speelde in seizoen 16-17 elf wedstrijden als aanvallende middenvelder. Zonder goals en zonder assists. En dat terwijl Reza op dat moment in de vorm van z'n leven was......
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Wizard » 08-08-2018 07:34

Mackan68 schreef:Yuki speelde in seizoen 16-17 elf wedstrijden als aanvallende middenvelder. Zonder goals en zonder assists. En dat terwijl Reza op dat moment in de vorm van z'n leven was......

Als dat zo is, trek ik mijn bewering direct in. Waar haal je die statistiek vandaan? Ik heb alle wedstrijden gezien en heb zelf namelijk maar een paar keer Yuki in een iets meer aanvallende rol gezien. Ook afgelopen seizoen zag ik een Yuki die bewust door Streppel achter de bal werd gehouden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Jazz » 08-08-2018 08:17

Wizard schreef:Als dat zo is, trek ik mijn bewering direct in. Waar haal je die statistiek vandaan? Ik heb alle wedstrijden gezien en heb zelf namelijk maar een paar keer Yuki in een iets meer aanvallende rol gezien. Ook afgelopen seizoen zag ik een Yuki die bewust door Streppel achter de bal werd gehouden.


https://www.transfermarkt.nl/yuki-kobay ... aison=2017

Volgens Transfermarkt heeft hij zowel als centrale middenvelder en defensieve middenvelder gespeeld.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Wizard » 08-08-2018 08:37

Jazz schreef:Volgens Transfermarkt heeft hij zowel als centrale middenvelder en defensieve middenvelder gespeeld.

Mackan68 bedoelde het seizoen ervoor.
https://www.transfermarkt.nl/yuki-kobay ... aison=2016
Daaruit blijkt inderdaad dat hij 11 wedstrijden als aanvallende middenvelder heeft gespeeld. Maar goed, dat zal op papier zijn geweest, want ik heb Yuki echt niet 11 wedstrijden als aanvallende middenvelder gezien. De gehele blessure van Schaars speelde hij op '6' en daarnaast speelden we m.n. met de punt naar achteren en dus 2 centrale middenvelders voor de '6'.
Of jullie moeten me anders kunnen vertellen; ik word ook een dagje ouder :)
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor BK2007 » 08-08-2018 08:39

Ik heb Yuki ook niet als aanvallende middenvelder op het netvlies. Maar tel inderdaad gewon het aantal assists en goals en dat vertelt meer...
Misschien is het interessant om Yuki eens een paar wedstrijden op de 10 te proberen ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Mackan68 » 08-08-2018 21:31

BK2007 schreef:Ik heb Yuki ook niet als aanvallende middenvelder op het netvlies. Maar tel inderdaad gewon het aantal assists en goals en dat vertelt meer...
Misschien is het interessant om Yuki eens een paar wedstrijden op de 10 te proberen ?

Als hij zelf veelvuldig inzakt in plaats van rond Lammers te spelen maakt het niet veel uit of hij 6, 8 of 10 is. Hij is het geen van allen. Het is een pure centrale middenvelder kan van alles wel wat en dan vooral in de passing, maar blinkt verder nergens heel erg in uit. Zijn inzicht v.w.b de vrije ruimte is uitstekend. Maar in de wat stevigere duels heb je helemaal niets aan hem. En aanvallend (oog voor de goal en afwerking) vind ik hem ook niets bijzonders.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Wizard » 09-08-2018 08:05

Mackan68 schreef:Het is een pure centrale middenvelder kan van alles wel wat en dan vooral in de passing, maar blinkt verder nergens heel erg in uit. Zijn inzicht v.w.b de vrije ruimte is uitstekend. Maar in de wat stevigere duels heb je helemaal niets aan hem. En aanvallend (oog voor de goal en afwerking) vind ik hem ook niets bijzonders.

Kijk es naar zijn aantal schoten op goal. Onder Streppel werd deze jongen veelvuldig achter de bal gehouden. In een interview vlak voor zijn komst naar Heerenveen gaf deze jongen al aan dat hij het liefst als aanvallende middenvelder speelt. Dat deed hij ook bij zijn vorige club (en ook in de wedstrijden die hij speelde voor het nationale elftal).
Streppel heeft van hem een meer controlerende middenvelder gemaakt. Eerst uit nood geboren als vervanger van Schaars en daarna op de '8' in een controlerende rol, achter de bal. Persoonlijk zou ik hem veel liever als '10' zien aangezien hij veel inzicht heeft en een goede pass. Ook op de trainingen zie je dat deze jongen één van de beteren is qua schottechniek en -kracht. Het is puur het feit dat Vlap zo nodig op de '10' moet, wat ik ook wel snap m.b.t. de ontwikkeling van de ze jongen. Echter een Yuki in een wat meer vrije en aanvallende rol zou naar mijn mening best es interessant kunnen zijn.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor pes5 » 09-08-2018 09:33

Enerzijds eens, maar Yuki zal nooit over onze spits heenknallen als 10. Hij loopt toch liever opzij of komt in de bal. Ik vind Yuki echt een heel goede speler, alleen de juiste mensen staan hier hier niet om hem heen. Mede daardoor komt hij te vaak te laat in balbezit of moet hij duels aangaan. Dan worden zijn zwaktes blootgelegd en dan heeft ie absoluut niet de waarde voor ons die je wel zou mogen verwachten.

Ik hoop dat er nog een club een bod op tafel gooit voor Yuki.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Mackan68 » 09-08-2018 18:28

Wizard schreef:Kijk es naar zijn aantal schoten op goal. Onder Streppel werd deze jongen veelvuldig achter de bal gehouden. In een interview vlak voor zijn komst naar Heerenveen gaf deze jongen al aan dat hij het liefst als aanvallende middenvelder speelt. Dat deed hij ook bij zijn vorige club (en ook in de wedstrijden die hij speelde voor het nationale elftal).
Streppel heeft van hem een meer controlerende middenvelder gemaakt. Eerst uit nood geboren als vervanger van Schaars en daarna op de '8' in een controlerende rol, achter de bal. Persoonlijk zou ik hem veel liever als '10' zien aangezien hij veel inzicht heeft en een goede pass. Ook op de trainingen zie je dat deze jongen één van de beteren is qua schottechniek en -kracht. Het is puur het feit dat Vlap zo nodig op de '10' moet, wat ik ook wel snap m.b.t. de ontwikkeling van de ze jongen. Echter een Yuki in een wat meer vrije en aanvallende rol zou naar mijn mening best es interessant kunnen zijn.

Ik kijk naar het totaalplaatje. Ik vind hem gewoon helemaal niet zo geweldig van wat ik er van gezien heb. Tijdens wedstrijden en trainingen. Zelfs bij het inschieten voor aanvang van de wedstrijden laat hij niet zien over 'iets speciaals' te beschikken waar jij het dan over hebt. Ongehinderd een balletje in de goal proberen te leggen gaat hem al lastig af. En kennelijk ziet de technische staf dat ook, om er maar eens een citaat in te gooien. Jammer dat we hem aan de straatstenen niet kwijt raken. Zitten we er nog minimaal 5 maanden mee opgescheept en waarschijnlijk de rest van het seizoen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Knipecity » 10-08-2018 10:24

Yuki kan best wel een beetje voetballen, maar het is wat mij betreft vlees nog vis. Wij hebben middenvelders nodig die ook kunnen scoren en/of anderen voor de keeper kunnen zetten. Creatieve jongens. Emil Frederiksen kan dat misschien worden, maar die is nog niet zo ver.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Voorstopper » 10-08-2018 10:29

Yuki kan op ons niveau wel mee maar is in verhouding dan wel een erg dure jongen. Ik vermoed dat onze tegenstander van vanavond met een Leemans niet een mindere speler in huis heeft die waarschijnlijk veel minder verdient. Voor zijn status en verdiensten zou Yuki een dragende speler moeten zijn die de ploeg leidt en beslissend is. Dat komt er helemaal niet uit.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Goran Popov » 10-08-2018 11:08

Ik vind Yuki maar een slappe balletdanser. Doet soms wel leuke dingen (goed wegdraaien, opening zoeken) maar lang niet frequent genoeg en is inderdaad totaal geen leider of beslissend in de wedstrijden. Als hij vandaag in de basis staat hoop ik dat hij in ieder geval fysiek wat meer gaat brengen.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Feanfan 1 » 19-08-2018 18:17

Heb het idee dat hij zichzelf in de kijker wilde spelen. Vond hem met name de eerste helft MOTM
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Voorstopper » 26-08-2018 17:21

Voetballend is het allemaal wel van niveau maar tjongejonge, aanvallend weinig beslissend. Vandaag twee keer in riante positie, had een goal moeten maken. En we hebben al zo weinig stootkracht vanuit het middenveld.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor BK2007 » 26-08-2018 18:11

Zet maar op de bank de volgende wedstrijden.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Irevinho2 » 28-01-2019 11:57

Yuki meldt op twitter dat vandaag een nieuwe uitdaging voor hem begint, zal hij dan ook Heerenveen verlaten?
Irevinho2
Bankzitter
 
Berichten: 17
Geregistreerd op: 22-01-2019 10:17

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Hakansson » 28-01-2019 12:00

Of weer een nieuw zakkelijk avontuur . Heeft eigen kapsalons . Bemoeit zich met kleding en horloges
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Irevinho2 » 28-01-2019 12:05

Ja dat is natuurlijk ook zo, voor een aantal Japanse merken doet hij ook wat. Afgelopen zomer deed hij iets voor volgens mij een soort alcoholisch drankje.
Irevinho2
Bankzitter
 
Berichten: 17
Geregistreerd op: 22-01-2019 10:17

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor siesta » 17-03-2019 13:36

Dramatisch gister. Jammer dat Schaars nog niet fit was.
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Wizard » 19-03-2019 16:08

siesta schreef:Dramatisch gister. Jammer dat Schaars nog niet fit was.

Yuki leverde met Ben inderdaad een wanprestatie. Aan de andere kant blijf ik het vreemd vinden dat wellicht de speler met de meeste techniek en inzicht van de gehele selectie het maar niet waarmaakt in dit team.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij het qua voetbal en inzicht absoluut moet kunnen maken bij ons. Hij zal alleen een stuk feller moeten worden in de duels en wat beweeglijker en actiever moeten zijn in het vrij lopen. Daarnaast verwacht ik van Yuki toch vaker een splijtende pass aangezien hij daarvoor zeker de techniek en het inzicht heeft.
Enfin, het komt er maar niet uit bij Yuki, wat erg jammer is. Ik verwacht dan ook dat dit zijn laatste seizoen bij ons is.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor anorak » 19-03-2019 22:49

[/quote]Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij het qua voetbal en inzicht absoluut moet kunnen maken bij ons. Hij zal alleen een stuk feller moeten worden in de duels en wat beweeglijker en actiever moeten zijn in het vrij lopen. Daarnaast verwacht ik van Yuki toch vaker een splijtende pass aangezien hij daarvoor zeker de techniek en het inzicht heeft.
Enfin, het komt er maar niet uit bij Yuki, wat erg jammer is. Ik verwacht dan ook dat dit zijn laatste seizoen bij ons is.[/quote]

Ik hoop dat de selectie voor het Japans elftal hem goed zal doen.
Ben benieuwd wat de club gaat doen, laten ze hem transfervrij vertrekken of durven ze het risico te nemen om de twee jarige optie te lichten. Persoonlijk hoop ik op het laatste wij kennen hem inmiddels vrij goed ...een echte prof ...een goede voetballer ..een sociale spil en een prachtig mens!
Avatar gebruiker
anorak
Bankzitter
 
Berichten: 26
Geregistreerd op: 02-01-2013 23:04

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor anorak » 22-03-2019 13:22

Yuki krijgt 25 min speeltijd ...prachtig!
Avatar gebruiker
anorak
Bankzitter
 
Berichten: 26
Geregistreerd op: 02-01-2013 23:04

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Irevinho2 » 22-03-2019 16:00

Jammer dat het niveau van Japan niet geweldig is op dit moment.
Irevinho2
Bankzitter
 
Berichten: 17
Geregistreerd op: 22-01-2019 10:17

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor pes5 » 12-05-2019 18:57

Er lopen er een paar ongeïnteresseerd bij, maar deze man slaat alles. Hoe hij daar blijft staan bij die enorme kans voor NAC na rust. Zo typisch. En dan Ben Sjokstra daarnaast. Wat een feest voor iedere diepgaande middenvelder van de tegenstander. Het is werkelijk om te janken. Om over al die corners nog maar te zwijgen. Waarom krijgt Kongolo geen kans?
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Wizard » 13-05-2019 07:26

pes5 schreef:Er lopen er een paar ongeïnteresseerd bij, maar deze man slaat alles. Hoe hij daar blijft staan bij die enorme kans voor NAC na rust. Zo typisch. En dan Ben Sjokstra daarnaast.

Dit viel mij ook op. Wanneer Yuki er zin in heeft, is hij niet te stoppen en strooit hij met prachtige passes, maar dat duurt nooit langer dan 1 helft. Zijn terugval is echt gigantisch groot en zo groot dat het hele elftal daaronder te lijden heeft. Begenadigde voetballer, maar het wil er maar niet uitkomen. Het is goed dat hij vertrekt.
Ik ben al langer geen fan van Rienstra. Laat hem maar naar Twente vertrekken. Ik ben zeer overtuigd dat een Bruijn op zijn positie veel meer los maakt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Kaz_SCH » 20-05-2019 12:42

Vitesse wordt genoemd als volgende bestemming voor Yuki. Maar ik gok dat het Utrecht wordt. Die worden gesponsord door Hikoki (voorheen Hitachi), een gigantisch bedrijf uit Japan. Uit marketingoogpunt zou het daarom voor FC Utrecht en Hikoki wel eens interessant kunnen zijn om Yuki te nemen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten