Shay Facey

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Shay Facey

Berichtdoor Knipecity » 17-09-2016 20:56

Heeft Heerenveen ooit transfervrije spelers gehaald buiten de transferperiode om? Lijkt me nu een heel goed moment. Er lopen toch wel jongens rond die gegokt hebben op een grotere club en nu wel iets lager willen?
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Shay Facey

Berichtdoor Stiffie » 17-09-2016 21:17

Streppel had hem eraf moeten halen. Je kan aan je klompen aanvoelen dat hij een tweede gaat krijgen. Schaars is nu al een trainer, die zegt tegen Streppel haal St Juste er maar snel af. Zeer goed meegedacht!
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Shay Facey

Berichtdoor Rick » 17-09-2016 22:38

Neymar schreef:Wat een domme domme domme speler.


Een domme actie van een jonge speler. Zoveel gebeurde er niet, maar in deze wedstrijd had je dat moeten verwachten. St Juste krijgt mijns inziens een nog dommere gele kaart voor praten. Had ook bij een kleine overtreding zijn tweede gekregen. Streppel had gewoon moeten wisselen. Voor Pierie een ideaal moment geweest om te debutereren.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Shay Facey

Berichtdoor Mackan68 » 18-09-2016 09:51

Feanfan 1 schreef:Daarom wou Streppel Peters er ook bij hebben, omdat die wel voetbalgogme heeft en die dingen wel snapt


Wat Stiffie ook zegt: Als Schaars Streppel al moet wijzen op het gevaar wat er met Jerry nog in het veld stond.... Onder het mom van wat een coach niet ziet ziet een speler wel?? Verder wil ik me totaal niet negatief uitlaten over Streppel, maar hoe kun je daarnaast met 4 man blijven verdedigen terwijl Roda nog maar met 1 spits staat? Terwijl er voorin techniek, gogme en creativiteit nodig is. Namli heeft dat waar Slagveer het allemaal mist! Op zo'n moment Slagveer brengen wat een pure counteraanvaller is is wel heel erg slecht. Dan kun je wel van alles willen, maar straal je gewoon nog angst uit in plaats van bravoure. Gelukkig pakte het gister goed uit en scoorde Veerman een mazzelgoal en daarna Zeneli nog een prachtgoal. Maar ik hoop wel dat Streppel hier van leert en wat tactischer gaat wisselen een volgende keer.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Shay Facey

Berichtdoor Feanfan 1 » 18-09-2016 10:09

Dat klopt, wij voor de tv of in het stadion zag je ook aankomen dat Nijhuis bij elk twijfelgeval een kaart ging geven. Die tweede gele kaart van Facey is erg dom, maar die gele kaart voor St. Juste valt helemaal onder nog dommer dan dom.

Over de tactiek is het net hoe je erover nadenkt. Aan de ene kant snap ik je wel dat 4 verdedigers tegen 1 een beetje teveel van het goede is. Maar je kunt wel 3-4-3 of 3-3-4 spelen, maar ik denk niet dat wij de spelers hebben die dat oppakken om in een nieuwe rol te gaan spelen een helft lang. En stel dat het 1-1 wordt dan zijn ze helemaal van het padje af.
Nu bleef Streppel 4-3-3 spelen en werden er genoeg kansen gecreëerd, maar scoor je niet. Ik heb er niet zoveel problemen mee dat hij 4-3-3 bleef spelen. Nu win je 0-3, met 3 verdedigers had het ook 0-2, maar ook 0-5 kunnen worden.

Over de wissels.
De wissel Veerman zal ongetwijfeld met de beloftenwedstrijd te maken hebben toen hij 4 goals maakte tegen Roda JC afgelopen maandag. Dus die werd beloond daarvoor en met Reza op "10" en Veerman in de spits ga je er niet op achteruit.
Slagveer is inderdaad een counterspits, maar ook zie zal denk ik beloond worden voor de inzet en de wedstrijden die hij gespeeld heeft. De wedstrijd was beslist toen hij erin kwam en Larsson zal ongetwijfeld een beetje gespaard worden met a.s. dinsdag en volgende week zaterdag. En zo ruim zitten we niet in de vleugelspelers, dus ook deze wissel snap ik wel en ook Slagveer heeft af en toe nog wel een actie in huis
De wissel Cavlan - St. Juste heeft geen uitleg nodig lijkt me.

Zoals gezegd, ik snap de wissels wel. Beter dit dan dat bijv. Thorsby of Huzing erin komen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Shay Facey

Berichtdoor DSCH » 18-09-2016 13:15

Ik sluit me wat betreft de wissels bij Mackan aan. Ik zou ook voor Namli gaan in plaats van Slagveer. Je weet namelijk dat je in de kleine ruimte komt te spelen dus heb je veel meer aan Namli. Dan kun je Slagveer wel willen belonen voor zijn inzet, maar het gaat uiteindelijk om het resultaat. Dat is tegen Roda weliswaar positief, maar met Namli was de kans op een grotere uitslag naar mijn mening groter geweest.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Shay Facey

Berichtdoor Grimo » 19-09-2016 08:20

Stiffie schreef:Streppel had hem eraf moeten halen. Je kan aan je klompen aanvoelen dat hij een tweede gaat krijgen. Schaars is nu al een trainer, die zegt tegen Streppel haal St Juste er maar snel af. Zeer goed meegedacht!


Is dit werkelijk zo of vertelde Streppel aan Schaars dat ze St Juste gingen wisselen en wat de nieuwe organisatie werd?
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Shay Facey

Berichtdoor NNboss » 19-09-2016 16:06

Schaars gaf Streppel de tip op st Juste te wisselen, was duidelijk te zien.
Pride of the north! :stan:
Avatar gebruiker
NNboss
Selectiespeler
 
Berichten: 422
Geregistreerd op: 27-09-2013 18:16

Re: Shay Facey

Berichtdoor Grimo » 19-09-2016 16:59

NNboss schreef:Schaars gaf Streppel de tip op st Juste te wisselen, was duidelijk te zien.



Maar niet te horen. Het zou kunnen hoor maar Streppel kan hem net zo goed hebben aangeven dat hij St Juste gaat wisselen en dat Schaars daarom een linie naar achter moest.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Shay Facey

Berichtdoor abegoal » 01-11-2016 16:43

Is Shay geblesseerd?
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Shay Facey

Berichtdoor Marça » 01-11-2016 17:28

Afgelopen zondag zat hij niet bij de wedstrijdselectie. Ik neem aan dat het nog steeds dezelfde enkelblessure is waar hij vorige week ook nog last van had. Hopelijk kan hij vrijdag in elk geval bij de selectie zitten, een echte verdediger op de bank zou wel handig zijn.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Shay Facey

Berichtdoor Marça » 07-01-2017 19:25

Gaat Facey dit seizoen nog bij ons in actie komen? Ik vind het opvallend dat er door de club amper over zijn blessure gecommuniceerd wordt, zeker ook omdat hij gezien zijn posts op Instagram ondertussen vooral in Engeland lijkt te zijn. Heeft City hem teruggeroepen om daar te revalideren ofzo?
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Shay Facey

Berichtdoor fuotbalgek » 07-01-2017 22:47

Marça schreef:Gaat Facey dit seizoen nog bij ons in actie komen? Ik vind het opvallend dat er door de club amper over zijn blessure gecommuniceerd wordt, zeker ook omdat hij gezien zijn posts op Instagram ondertussen vooral in Engeland lijkt te zijn. Heeft City hem teruggeroepen om daar te revalideren ofzo?


Gezien de post op de IG-account van Heerenveen lijkt het er inderdaad op dat hij terug is geroepen vanwege zijn blessure. Dat lijkt me ook niet iets wat onze club graag naar buiten brengt.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Shay Facey

Berichtdoor Marça » 08-01-2017 18:44

Op welke Instagram-post doel je dan precies? Mocht het inderdaad zo zijn, dan is het zeker een reden om daar niet actief zelf over te communiceren.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Shay Facey

Berichtdoor fuotbalgek » 09-01-2017 00:21

Marça schreef:Op welke Instagram-post doel je dan precies? Mocht het inderdaad zo zijn, dan is het zeker een reden om daar niet actief zelf over te communiceren.


https://www.instagram.com/p/BO9QGU3BD2V/

'Hope to see you soon'
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Shay Facey

Berichtdoor Marça » 09-01-2017 10:19

Ah okay, zo had ik er nog niet naar gekeken.. :wink:

Volgens de LC sluit hij morgen weer aan bij de groepstraining. Hopelijk hebben we nog wat aan hem in de tweede seizoenshelft!
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Shay Facey

Berichtdoor Satyr » 21-03-2017 10:00

Geen idee wat de omstandigheden zijn, maar dit was geen succes. Hij komt net meer terug.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Shay Facey

Berichtdoor Jazz » 21-03-2017 10:19

Satyr schreef:Geen idee wat de omstandigheden zijn, maar dit was geen succes. Hij komt net meer terug.


Het is inderdaad te stil rondom Facey. Is hij uberhaupt in Heerenveen?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Shay Facey

Berichtdoor Marça » 21-03-2017 10:58

Sinds begin februari is hij alweer terug bij zijn gezin in Manchester. Ik heb nog wat mensen gesproken en de 'privéomstandigheden' waarover gesproken wordt, lijken vooral op sportief vlak te liggen. Facey had de hoop/ambitie om zich in het eerste elftal te spelen maar voelde weinig vertrouwen van de technische staf.

Nadat hij eind vorig jaar in Engeland gerevalideerd had vanwege een enkelblessure, ging hij er na een korte invalbeurt tegen PSV (21/1) vanuit dat hij in het bekertoernooi tegen AZ (25/1) zou gaan spelen vanwege de vele schorsingen en blessures. Schijnbaar is hem vijf minuten voor dat duel meegedeeld dat hij toch niet zo gaan spelen.

In combinatie met het feit dat zijn gezin in Manchester zit - denk ik dat op dat moment er iets geknapt is bij hem. De wedstrijdjes tegen Jong NAC en Jong Excelsior in het vooruitzicht hebben daar ook niet aan bijgedragen natuurlijk.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Shay Facey

Berichtdoor Jazz » 21-03-2017 11:43

Marça schreef:Sinds begin februari is hij alweer terug bij zijn gezin in Manchester. Ik heb nog wat mensen gesproken en de 'privéomstandigheden' waarover gesproken wordt, lijken vooral op sportief vlak te liggen. Facey had de hoop/ambitie om zich in het eerste elftal te spelen maar voelde weinig vertrouwen van de technische staf.

Nadat hij eind vorig jaar in Engeland gerevalideerd had vanwege een enkelblessure, ging hij er na een korte invalbeurt tegen PSV (21/1) vanuit dat hij in het bekertoernooi tegen AZ (25/1) zou gaan spelen vanwege de vele schorsingen en blessures. Schijnbaar is hem vijf minuten voor dat duel meegedeeld dat hij toch niet zo gaan spelen.

In combinatie met het feit dat zijn gezin in Manchester zit - denk ik dat op dat moment er iets geknapt is bij hem. De wedstrijdjes tegen Jong NAC en Jong Excelsior in het vooruitzicht hebben daar ook niet aan bijgedragen natuurlijk.


Slappe hap. Zo'n kerel hoeven we niet in Heerenveen, Bij een tegenslag gelijk opgeven. Succes verder, maar ik denk dat hij over een paar jaar spijt heeft van deze beslissing.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Shay Facey

Berichtdoor Satyr » 21-03-2017 13:59

Jazz schreef:
Het is inderdaad te stil rondom Facey. Is hij uberhaupt in Heerenveen?


Nee, hij komt niet meer terug, aldus vi vanochtend
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Shay Facey

Berichtdoor siesta » 24-03-2017 00:05

Als je eruit wordt gespeeld door Doke Schmidt zou ik me ook kut voelen.
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten