Moderators: Beheerders, Fanmasters
heerenveenown schreef:Kwam er eerder in dan de vorige keer
Mening?
Voetballeerproces schreef:De invalbeurt was niet slecht, maar zeker ook niet echt goed. Je kan aan alles wel zien dat hij wel potentie heeft, dus ik verwacht dat we nog wel plezier aan hem gaan beleven. De komende tijd zal hij wel iets meer gaan spelen en kan je ook iets beter oordelen.
Dus omdat ik zeg dat de invalbeurt niet fantastisch was, moet ik uitscheiden? Als we dit al goed vinden zijn we echt niks meer gewend. Ik heb nergens gezegd dat hij niet beter is dan Pelle, maar ook hij zal dat gewoon moeten laten zien de komende tijd.Knipecity schreef:Schei toch uit. In die korte invalbeurt kom je al zien dat hij voetballend veel beter is dan Pelle. Deze jongen hoort gewoon in de basis. Dan heb je er een extra aanvallend wapen bij.
paparazzi schreef:Geweldige speler man deze jongen! Wat een balbeheersing, en techniek in de kleine ruimte. Je ziet ook dat ze hem van de tegenpartij eigenlijk niet durven aan te pakken.
Zonde voor Pelle, maar deze heeft zoveel meer kwaliteit , die stel je gewoon altijd op!
rust schreef:De komende tijd gaan we naar iets legendarisch kijken in het stadion jongens.
Wubwub schreef:Wel opvallend dat er de afgelopen twee wedstrijden niks in dit topic is gepost. Je ziet natuurlijk wel de klasse van Odegaard, dat weet hij nog niet te koppelen aan rendement. Vind ook dat hij vaak neergaat en dan naar de scheidsrechter kijkt.
Op termijn zal hij ongetwijfeld zijn waarde hebben voor ons team, maar waarom hij nou gelijk in de basis moet staan is me niet helemaal duidelijk.
Marça schreef:Als je de compilatie van zijn balcontacten kijkt, heeft hij inderdaad een hele aardige wedstrijd gespeeld: https://www.youtube.com/watch?v=PbVp2oftR8c
Lipton schreef:Je ziet dat hij wel enorm goed kan voetballen, paar hele mooie passes!
Trevorp schreef:Niet om het een of ander, maar als je echt van voetbal houdt laat je Martin Ødegaard spelen.
*just saying*
Heerenveen rules schreef:Als je Odegaard gisteren een paar ballen ziet aannemen en hoe hij weg draait, dan vind ik het treurig dat hij niet basis speelt. De kwaliteit druipt er vanaf. Gewoon opstellen. En Thorsby en v. Amersfoort kan niet. Net als Larsson...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten