Moderators: Beheerders, Fanmasters
tha boelie schreef:Hoelang ligt deze jongen nog vast ?
jorro schreef:Dit ventje had weinig last van plankenkoorts. Leuk om te zien! Ondanks zijn beperkte lengte viel zijn duelkracht me ook op. Hamstra moet hier heel snel actie op ondernemen!
Heerenveen rules schreef:Toen ik hem zag spelen kreeg ik ineens nog meer twijfels bij de technische staf. Speelde met lef en inzet. En verder voetballend ook prima. Waarom is Faes al die weken opgesteld en niet Pierie? Jongen van de club die minuten nodig heeft. Geen houthakker uit Belgie die er helemaal niks van kan. Zondag in de basis zetten. Minuten laten maken!
Heb jij dat vroeger allemaal voorgedaan?Lipton schreef:Hij is nog maar 16, dus men moet oppassen dat ze hem niet te zwaar gaan belasten.
Ik ben 1 seizoen trainer van hem geweest en het is echt mooi om te zien wat voor ontwikkeling hij doorgemaakt heeft.
Mooi maar ook terecht dat hij zijn debuut heeft gemaakt. Als je kijkt hoe gemakkelijk hij mee kon dan moet hij wel meer gaan spelen de komende tijd.
Maar men moet er wel voor waken dat ze hem genoeg rust gunnen.
Gearard schreef:Meest in het oog springende waren zijn twee loepzuivere passes waar onze goals uit voortkwamen. Knap dat je dat als 17-jarige al durft en kunt. Ook sterk in het mee opkomen naar voren. Gezien de huidige ontwikkelingen in voetballand dat spelers steeds korter bij hun clubs spelen, denk ik dat dit zijn laatste seizoen al is. Zeker als hij zijn basisplek weet te behouden.
Rick schreef:Heeft wel een verstandige familie had ik begrepen en zijn broertje speet hier ook nog? Kan best zijn dat hij hier met een goed verhaal tot z'n 20ste hier speelt.
Heerenveen rules schreef:Kom op Allard, die Johnsen is 2 meter. Dat vind jij een graadmeter blijkbaar. Jij gaat nu verwachten dat een 17 jarige alle kopduels wint van iemand die 3 koppen groter is. Pieri was erg sterk gisteren.
wijzijnscheerenveen schreef:Hopelijk wordt dit contract heel snel verlengd. Deze jongen kan en moet hier zijn stappen zetten en niet straks opduiken bij Ajax 2 in de biercomp, om maar een voorbeeld te noemen. Schijnbaar zou Veldmate ( hoofd scouting Ajax) vandaag ook met zijn vader hebben gesproken, al heb ik dit via via moeten vernemen. Hopelijk laat deze familie zich niet gek maken. Nogmaals deze jongen moet toprio 1 zijn, zsm verlengen dat contract.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten