Daniel Høegh

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Daniel Høegh

Berichtdoor Kaz_SCH » 29-07-2019 09:14

Hoegh mist de wedstrijd tegen Heracles. We beginnen dan denk ik met Dresevic - Botman.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Daniel Høegh

Berichtdoor pes5 » 29-07-2019 10:02

Dan kun je Skovgaard ook wel afschrijven dus.

Zonde voor Daniël. Ook al is er genoeg op hem aan te merken; hij is wel onze meest stabiele verdediger. Al zegt dat ook wel veel over de rest.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Daniel Høegh

Berichtdoor Wizard » 29-07-2019 10:42

Dit is een hele pijnlijke. Met afstand is Hoegh onze beste verdediger.
Ik ben benieuwd of Dresevic positioneel goed genoeg is om oa de mankementen van Floranus te mitigeren.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Daniel Høegh

Berichtdoor Mackan68 » 29-07-2019 19:01

Wizard schreef:Dit is een hele pijnlijke. Met afstand is Hoegh onze beste verdediger.
Ik ben benieuwd of Dresevic positioneel goed genoeg is om oa de mankementen van Floranus te mitigeren.

Als hij zich eerst maar vooral goed concentreert op verdedigen. Dan kan het best nog wel eens goed komen met hem. En voor Floranus moet er links- of rechtsom eigenlijk gewoon een vervanging komen. Is de hele voorbereiding al de zwakste schakel.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Daniel Høegh

Berichtdoor gwgwgw » 06-10-2019 21:47

Het kan natuurlijk pech zijn en een situatie op zich, maar in die paar minuten dat hij heeft gespeeld zag je gelijk weer een actie wat we vorig jaar te veel van hem (en overige verdedigers hebben gezien). Gelijk grote paniek bij een vrije bal, waarbij hij wild een eigen speler tegen de vlakte schoot. Deed gelijk weer denken aan vorig seizoen.
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Daniel Høegh

Berichtdoor Muck » 07-10-2019 11:35

Hoegh komt vanaf de bank met de instelling om die 1-0 te verdedigen, op wat voor manier dan ook. Kan me bijna voorstellen, dat de laatste instructie aan hem waren: Hou de nul en ros alles naar voren! Dan ontstaan dit soort situaties vanzelf.

De reactie voor de post van gwgwgw is opeens veel interessanter nu dit draadje van Hoegh weer wordt opgerakeld.
Wizard schreef:Dit is een hele pijnlijke. Met afstand is Hoegh onze beste verdediger.
Ik ben benieuwd of Dresevic positioneel goed genoeg is om oa de mankementen van Floranus te mitigeren.

Mackan68 schreef:Als hij zich eerst maar vooral goed concentreert op verdedigen. Dan kan het best nog wel eens goed komen met hem. En voor Floranus moet er links- of rechtsom eigenlijk gewoon een vervanging komen. Is de hele voorbereiding al de zwakste schakel.


* Hoegh met afstand de beste verdediger....
* Floranus de zwakste schakel...
* Dresevic die Floranus moet corrigeren......het was zaterdag Floranus die Dresevic tot de orde riep.

Het kan verkeren, zullen we maar zeggen.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Daniel Høegh

Berichtdoor Wizard » 07-10-2019 19:37

gwgwgw schreef:Het kan natuurlijk pech zijn en een situatie op zich, maar in die paar minuten dat hij heeft gespeeld zag je gelijk weer een actie wat we vorig jaar te veel van hem (en overige verdedigers hebben gezien). Gelijk grote paniek bij een vrije bal, waarbij hij wild een eigen speler tegen de vlakte schoot. Deed gelijk weer denken aan vorig seizoen.

Zoals Muck terecht stelt heeft dat weinig met Hoegh te maken. Juist Hoegh probeert alles voetballend op te lossen (hetzelfde als vorig seizoen met Pierie). Het zijn simpele instructies vanuit de technische staf om in de laatste minuten bij een voorsprong de ballen simpelweg naar voren te rossen. Dat zie je bij alle verdedigers bij Heerenveen, tenzij er dichtbij een man geheel vrij staat.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Daniel Høegh

Berichtdoor Wizard » 07-10-2019 19:45

Muck schreef:* Hoegh met afstand de beste verdediger....
* Floranus de zwakste schakel...
* Dresevic die Floranus moet corrigeren......het was zaterdag Floranus die Dresevic tot de orde riep.
Het kan verkeren, zullen we maar zeggen.

Zeker interessant. Dresevic doet het prima, maar is nog niet de verlosser in de verdediging naar mijn mening. Juist Botman en Floranus steken er dit seizoen verdedigend bovenuit. Daarbij gegeven dat het terecht is dat JJ het verdedigend laat staan aangezien het dit seizoen verdedigend erg goed staat.
Laten we hopen dat Floranus, als sterkhouder, deze lijn doorzet.
Met Hoegh heb ik te doen. Vorig seizoen met de verdedigend zeer zwakke Floranus en de verdedigend matige Pierie naast hem en nu staat hij er opeens naast vanwege een blessure aan het eind van de voorbereiding. Toch goed dat je nog een stabiele cv achter 'de hand hebt'.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Daniel Høegh

Berichtdoor fuotbalgek » 07-10-2019 20:06

Wizard schreef:Zeker interessant. Dresevic doet het prima, maar is nog niet de verlosser in de verdediging naar mijn mening. Juist Botman en Floranus steken er dit seizoen verdedigend bovenuit. Daarbij gegeven dat het terecht is dat JJ het verdedigend laat staan aangezien het dit seizoen verdedigend erg goed staat.
Laten we hopen dat Floranus, als sterkhouder, deze lijn doorzet.
Met Hoegh heb ik te doen. Vorig seizoen met de verdedigend zeer zwakke Floranus en de verdedigend matige Pierie naast hem en nu staat hij er opeens naast vanwege een blessure aan het eind van de voorbereiding. Toch goed dat je nog een stabiele cv achter 'de hand hebt'.


Vind Hoegh anders afgelopen seizoen zelf ook niet zo stabiel. Was vaak zijn man kwijt bij dode spelmomenten en ballen van de zijkant, samen met Pierie maakte dit ons erg kwetsbaar. In de opbouw ook niet heel sterk. Natuurlijk stond hij naast Floranus, natuurlijk stond het hele team minder stabiel in verdedigend opzicht, maar mis persoonlijk niks aan het verdedigen van Hoegh. Dresevic en Botman is een goed koppel en de organisatie staat. Zou mooi zijn mochten we Botman kunnen overnemen na dit seizoen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Daniel Høegh

Berichtdoor Wizard » 07-10-2019 21:02

fuotbalgek schreef:Vind Hoegh anders afgelopen seizoen zelf ook niet zo stabiel. Was vaak zijn man kwijt bij dode spelmomenten en ballen van de zijkant, samen met Pierie maakte dit ons erg kwetsbaar.

Daar denk ik anders over. Juist ik vond Hoegh vorig seizoen verdedigend prima. Natuurlijk maakte hij zijn foutjes, maar die zie je bijv. Van Dijk en De Ligt ook maken. Wanneer je kijkt naar het aantal fouten van Floranus en Pierie die vorig seizoen werden goed gemaakt door Hoegh, dan kan je een hele lijst maken. Ook in de lucht was en is Hoegh heersend (zie ook zijn statistieken mbt gewonnen kopduels).
Zou zeker mooi zijn wanneer we Botman kunnen overnemen na dit seizoen. Ik verwacht dat hij voorlopig te kort komt voor het niveau dat Ajax nastreeft, hoewel hij dit seizoen bij ons een ijzersterke indruk maakt. Wanneer hij deze lijn doortrekt, zal hij volgend seizoen in de voorbereiding zeker een om een plek in het eerste team bij Ajax strijden. De vraag is of hij dat risico wil nemen (met grote kans op afhaken) en niet liever de stijgende lijn bij ons wil doortrekken om dan later alsnog die begeerde stap te maken. Enfin, het is nog te vroeg om het daarover te hebben.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Daniel Høegh

Berichtdoor Superfries1994 » 07-10-2019 21:06

fuotbalgek schreef:Zou mooi zijn mochten we Botman kunnen overnemen na dit seizoen.

Ik help het je hopen, want Botman doet het echt geweldig (buiten verwachting), maar hij heeft zelf al laten weten na dit seizoen terug te keren. Misschien dat hij zich nog bedenkt of dat er weer een extra blik Argentijnen open getrokken wordt bij Ajax, daar is dan vooral het hopen op.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Daniel Høegh

Berichtdoor fuotbalgek » 07-10-2019 23:55

In Botman zie ik geen Ajax verdediger voor het niveau waar ze nu actief zijn. Hij komt voetballend zoveel tekort tov van een Blind met een briljante inspeelpass, en ze hebben met Alvarez, Martinez en Schuurs nog goede opbouwende verdedigers achter de hand. Botman is Jong Ajax of verkopen, en investeer als scH dan maar eens in een verdediger. Het is alleen de vraag of dat bij hem ook zo duidelijk is.

Idealiter laat je Hoegh als dure jonge gaan, kun je Botman definitief vastleggen, en haal je er een talent bij. Hoe dan ook, in het topic van Hoegh, is Botman wel een voltreffer van Hamstra gebleken. Ben benieuwd hoeveel basisplekken Hoegh dit seizoen gaat pakken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Daniel Høegh

Berichtdoor Wizard » 08-10-2019 09:37

fuotbalgek schreef:Idealiter laat je Hoegh als dure jonge gaan, kun je Botman definitief vastleggen, en haal je er een talent bij. Hoe dan ook, in het topic van Hoegh, is Botman wel een voltreffer van Hamstra gebleken. Ben benieuwd hoeveel basisplekken Hoegh dit seizoen gaat pakken.

Wanneer je Botman kunt aantrekken ben ik direct voor.
Echter, Hoegh zal strijden met Dresevic om een basisplek. Bij een paar mindere wedstrijden of een blessure van Dresevic heb je een grote kans dat Hoegh zijn plek definitief overneemt. Dat gaat dit seizoen een leuke battle tussen deze twee worden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten