Moderators: Beheerders, Fanmasters
TORCIDA schreef: niks speculatief, ook even beter lezen Jazz, de constructie op basis waarop ze hem hebben binnengehaald is een koopje, handig gedaan. Ik schrijf dan ook dat ik hoop dat hij ook datgene brengt van wat wij er allen van verwachten. maar ik kende hem niet, wie wel? Speelde vorig jaar niet of nauwelijks. In die context moet je het lezen
Marça schreef:De club heeft een eenjarige optie in zijn contract die ze zeker gaan lichten. Maar ik denk niet dat hij inderdaad vervolgens nog veel langer blijft. Hij wilde ergens weer voetballen en dat is gelukt, al vraag ik me af of hij het uiteindelijk gaat redden in een van de grote vijf competities. Wat dat betreft past hij qua niveau heel goed bij Heerenveen.
fuotbalgek schreef:Hoegh is toch teveel de ideale schoonzoon, vaak te laat en te zwak aan de bal. Vertegenwoordigt met zijn net niet wel dit elftal en dit seizoen.
fuotbalgek schreef:Deze man is niet wat we nodig hadden naast Pierie, of nodig hebben naast Dresevic. Beide voetballend sterk, maar behoefte aan een snelle en sterke pure verdediger er naast. Hoegh is toch teveel de ideale schoonzoon, vaak te laat en te zwak aan de bal. Vertegenwoordigt met zijn net niet wel dit elftal en dit seizoen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten