Dennis Johnsen

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Neymar » 24-02-2019 17:24

Dreigende speler, leuk wat hij tot nu toe laat zien.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Knipecity » 03-03-2019 20:18

Speelde bijzonder zwak vandaag. Helaas kon ook Van Bergen het niet laten zien. De dreiging kwam vandaag door het midden.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Superfries1994 » 03-03-2019 22:15

Knipecity schreef:Speelde bijzonder zwak vandaag. Helaas kon ook Van Bergen het niet laten zien. De dreiging kwam vandaag door het midden.

Ik vond hem de eerste helft niet zo zwak. Hij was zeker niet goed of had geslaagde acties, maar als je het dan die dag niet hebt, zorg dan in ieder geval dat je niet aan de lopende band balverlies hebt. Dat deed hij, voor een buitenspeler, goed, vond ik.

Vlap en Lammers waren uitstekend de eerste helft inderdaad, ook Yuki speelde toen erg goed.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Wizard » 04-03-2019 12:34

Knipecity schreef:Speelde bijzonder zwak vandaag. Helaas kon ook Van Bergen het niet laten zien. De dreiging kwam vandaag door het midden.

Hij trok het spel goed open en duwde steeds 1 man van Willem II extra naar zich toe. Ook mede hierdoor kwam er meer ruimte in het midden te liggen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Trevorp » 05-03-2019 13:57

Knipecity schreef:Speelde bijzonder zwak vandaag. Helaas kon ook Van Bergen het niet laten zien. De dreiging kwam vandaag door het midden.
Oneens. Michel heeft veen rugdekking gegeven aan Jizz maar gaf had ook veel diepgang. Net als Johnsen trouwens. Beide spelers zijn zowel offensief als defensief van grote waarde, ook tijdens deze wedstrijd.
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Knipecity » 31-03-2019 19:47

Ben benieuwd of iedereen na 8 wedstrijden nog steeds zo lyrisch is over deze pingeldoos. Kan geweldig voetballen, maar totaal geen rendement. 0 goals en 0 assists tot nu toe.

Wordt hoog tijd dat hij rendement gaat halen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Superfries1994 » 01-04-2019 01:01

Knipecity schreef:Ben benieuwd of iedereen na 8 wedstrijden nog steeds zo lyrisch is over deze pingeldoos. Kan geweldig voetballen, maar totaal geen rendement. 0 goals en 0 assists tot nu toe.

Wordt hoog tijd dat hij rendement gaat halen.

Johnsen kan zoals je zegt fantastisch voetballen. Hij heeft nu 5 volledige wedstrijden gespeeld. Hij is snel, heeft de beste techniek van de selectie, maar moet nog veel leren. Schaars schold hem zaterdag ook de huid vol, Johnsen had ook niet zijn beste wedstrijd. En zijn rendement blijft achter. Maar ik denk dat het een kwestie van tijd gaat zijn voordat hij af en toe een goaltje meepikt. Van Bergen is daar dit seizoen bijvoorbeeld ook pas mee begonnen, al staat hij nu ook vier duels droog.

Juist daarom vind ik ook dat je je niet altijd blind moet staren op statistieken (goals en assists in dit geval). Heel goed als iemand veel goals en assists heeft, maar als een speler er maar weinig heeft, betekent het niet direct dat dit er nooit meer in gaat zitten. En het kan ook een vertekend beeld geven, zo vond ik vooral aan het begin van het seizoen dat Vlap dan wel in goals goed bezig was, maar juist veel te weinig bijdroeg om ook anderen te laten scoren. Hij trekt nu steeds meer het spel naar zich toe en wordt daar wel beter in, maar een handvol goede steekpasses geeft hij niet per wedstrijd vooralsnog. Het gaat steeds beter, maar er is ook nog genoeg te verbeteren, ondanks dat zijn statistieken echt geweldig zijn voor een middenvelder van Heerenveen.

Ik heb een veel slechter gevoel bij Mihajlovic. Dat zie ik hier eigenlijk niet meer goed komen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Wizard » 04-05-2019 17:23

Laten we hopen dat de club deze jongen weer definitief inlijft.
Hij kan fantastisch voetballen en is een echte smaakmaker.
Zijn rendement valt nog erg tegen, maar dat mag met zijn leeftijd en weinig ervaring in de Eredivisie (ook een Van Bergen moest 'op gang' komen). Met een aankoopprijs van ca. 1,2 mio gaat deze jongen in de toekomst zeker geld opleveren!
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-05-2019 19:28

En toch draait voetbal om rendement. Zeneli speelde heel vaak zwak, maar had toch nog wel een aantal goals dat hij belangrijk was
De 3 voorhoede spelers moeten met zijn drieën minimaal 32 goals maken. Dat is het wel leuk om te zien wat Johnsen laatbzien, maar Van Bergen en (in dit geval Lammers) maken geen 32 met zijn tweeën
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Wizard » 06-05-2019 08:02

Feanfan 1 schreef:En toch draait voetbal om rendement. Zeneli speelde heel vaak zwak, maar had toch nog wel een aantal goals dat hij belangrijk was

Johnsen heeft nog maar twee handen vol Eredivisiewedstrijden gespeeld waarvan een deel als wisselspeler. Jongens als Johnsen en Van Bergen zijn nog erg jong en hebben beide een behoorlijk potentieel. Van deze twee acht ik het potentieel van Johnsen hoger dan Van Bergen en puur omdat hij zoveel meer techniek heeft. Beide jongens moeten dan ook zoveel mogelijk wedstrijden spelen en vertrouwen krijgen. Een vleugelspeler met zoveel dynamiek en zoveel dreiging als Johnsen ga je niet snel weer vinden. Zeneli is al 3 jaar ouder en 3-4 seizoenen verder. Naar dat niveau kan een type Johnsen zeker naar toegroeien.
Afscheid nemen van Mihajlovic en Johnsen aantrekken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Muck » 07-05-2019 09:28

Techniek is alleen hulpmiddel in het voetbal. Als je dit niet combineert met snelheid, overzicht, doelgerichtheid etc is het een losstaand element in het voetbal waar je vrij weinig aan hebt. Dan is het alleen leuk voor Holland Got Talent.

Johnsen moet de techniek omzetten in iets functioneels: goals en assists.
Van Bergen laat dat wél zien met minder techniek: snelheid in combinatie met werklust, oog voor het team en doelgerichtheid.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Wizard » 07-05-2019 10:03

Muck schreef:Johnsen moet de techniek omzetten in iets functioneels: goals en assists.
Van Bergen laat dat wél zien met minder techniek: snelheid in combinatie met werklust, oog voor het team en doelgerichtheid.

Leuk en aardig, maar Van Bergen heeft al 60 wedstrijden achter zijn naam staan tegenover 12 van Johnsen.
In het hedendaagse voetbal is techniek essentieel voor een vleugelaanvaller. Dit bepaalt voor een groot deel je handelingssnelheid en potentieel.
Nu is het zaak dat de club Johnsen het vertrouwen geeft. Johnsen zal veel wedstrijden moeten spelen, vertrouwen krijgen en in combinatie met een gezonde mentaliteit en goede begeleiding moet hij dat potentieel zeker kunnen benutten.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Muck » 07-05-2019 10:57

Johnsen is anderhalf ouder en heeft ook al ruim 40 wedstrijden bij Jong Ajax achter zijn naam staan.

Geen idee hoe je aan 12 wedstrijden komt.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Wizard » 07-05-2019 11:16

Muck schreef:Johnsen is anderhalf ouder en heeft ook al ruim 40 wedstrijden bij Jong Ajax achter zijn naam staan.
Geen idee hoe je aan 12 wedstrijden komt.

14 wedstrijden KKD bij Jong Ajax (2 goals, 3 assists)
13 wedstrijden Eredivisie.

Ik tel alleen de wedstrijden op het hoogste niveau mee aangezien Van Bergen ook bij Beloften van Vitesse heeft gespeeld.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Mackan68 » 07-05-2019 16:29

Wat me bij Johnsen opvalt is dat hij voor de wedstrijd eigenlijk alleen maar bezig is met trucjes. Bal hoog de lucht in en op de meest prachtige manieren weer stil leggen. Lijkt me teveel een speeltuin voetballer te worden a la Touzani. Dat is ook leuk, maar als het niet functioneel is zijn de supporters daar op een gegeven moment wel klaar mee. Je zag dat bijvoorbeeld ook tijdens de wat minder effectieve periodes van Sam Larsson. Die grossierde in de een na de andere hakbal, maar dat had vaak balverlies tot gevolg. En dan zie ik persoonlijk een voetballer als van Bergen. Die maar blijft gaan. Hem vergelijk ik een beetje met Narsingh destijds. Misschien niet de meest begaafde qua techniek, maar dat maakt hij met werklust en zijn snelheid meer dan goed. Zoek er een lange kopsterke spits als Dost bij en het regent goals,
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 03-08-2019 08:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Superfries1994 » 07-05-2019 21:00

Mackan68 schreef:Wat me bij Johnsen opvalt is dat hij voor de wedstrijd eigenlijk alleen maar bezig is met trucjes. Bal hoog de lucht in en op de meest prachtige manieren weer stil leggen. Lijkt me teveel een speeltijd voetballer te worden a la Touzani. Dat is ook leuk, maar als het niet functioneel is zijn de supporters daar op een gegeven moment wel klaar mee. Je zag dat bijvoorbeeld ook tijdens de wat minder effectieve periodes van Sam Larsson. Die grossierde in de een na de andere hakbal, maar dat had vaak balverlies tot gevolg. En dan zie ik persoonlijk een voetballer als van Bergen. Die maar blijft gaan. Hem vergelijk ik een beetje met Narsingh destijds. Misschien niet de meest begaafde qua techniek, maar dat maakt hij met werklust en zijn snelheid meer dan goed. Zoek er een lange kopsterke spits als Dost bij en het regent goals,

En, wie stond er aan de andere kant in het Dost-Narsingh tijdperk? Een geweldige artiest in de vorm van Assaidi, die ook een flinke aanloopperiode nodig had. En Van Bergen wordt ineens vergeleken met de uiterst effectieve Narsingh, omdat hij er een paar in heeft gelegd. De voorzet op Vlap tegen VVV was echter pas zijn eerste assist! En hij had tot zijn eerste goal ook nooit eerder.

Ik vind Van Bergen enorm leuk aan onze zijkant, en het is mooi dat ie er een paar in heeft kunnen schieten. Ik denk dat dat met Johnsen ook goed gaat komen. Volgens mij heeft hij best een redelijke trap, en sowieso snelheid en techniek genoeg. We gaan zien of Hamstra dat ook denkt en het geld op tafel legt.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Wizard » 08-05-2019 07:31

Mackan68 schreef:Misschien niet de meest begaafde qua techniek, maar dat maakt hij met werklust en zijn snelheid meer dan goed. Zoek er een lange kopsterke spits als Dost bij en het regent goals,

Van Bergen moet nog behoorlijk werken aan zijn voorzet. Je ziet dat hij nu al een stuk rustiger is geworden op het moment suprême (de voorzet of het schot) t.o.v. zijn beginperiode hier. Echter zijn voorzet is nog te vaak niet op maat.
Zoals Superfries1994 terecht opmerkt was het pas zijn eerste assist.

Ik ben ook zeker gecharmeerd van de werklust en snelheid van Van Bergen, maar mijn voetbalhart gaat kloppen van Johnsen. Gezien zijn vaardigheden en drive gaat hij zeker slagen in het profvoetbal. Nu hangt het er alleen nog van af wanneer hij zijn jeugdigheid loslaat en meer met rendement gaat voetballen. Uiteindelijk bepaalt dat moment zijn kans van slagen bij ons en zo ook bij grotere clubs.

Met 2 snelle jongens op de vleugel, die beide een mannetje kunnen passeren, verbreed je je afspeelmogelijkheden en net zoals in het tijdperk Assaidi-Narsingh. Nu is het nog een kwestie voor hun teamgenoten om hen sneller te vinden en dat zij meer rendement genereren. Dat laatste komt vanzelf met meer speeltijd, vertrouwen en wedstrijden; daar ben ik van overtuigd: Met name Johnsen heeft potentie zat.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Mackan68 » 08-05-2019 16:58

Superfries1994 schreef:En Van Bergen wordt ineens vergeleken met de uiterst effectieve Narsingh, omdat hij er een paar in heeft gelegd. De voorzet op Vlap tegen VVV was echter pas zijn eerste assist!
Dat heeft mijns inziens meer te maken met de positie van Vlap/Lammers. Die laten zich beide vaak wat terug zakken. Als dan de razendsnelle van Bergen door bijvoorbeeld Pierie op avontuur gestuurd wordt zijn Vlap en Lammers vaak te laat voor de goal om voorzetten af te ronden. Het is niet voor niets dat Mitchell na een rush op de achterlijk een passeerbeweging moet maken. De bal blind voor de goal brengen heeft ook weinig zin als er in geen velden of wegen nog iemand te bekennen is om af te vuren. Ik vergelijk Van Bergen niet zomaar 'ineens' met de Narsingh die Beerens uit de basis gespeeld had en uitblonk in zijn laatste topjaar samen met Assaïdi en Dost. Dat zou ook niet helemaal eerlijk zijn. Wel de Narsingh die de concurrentie op een gegeven moment met Roy aan mocht gaan en die uiteindelijk ook won. Voor beide heren op de vleugels is er nog veel voor verbetering vatbaar. De een laat een betere techniek zien, maar ook een flegmatieke kant. De ander toont misschien wat minder techniek maar een enorme snelheid en werklust. Ik hoop dat de laatste 2 wedstrijden dan ook vooral de rechterkant gezocht wordt. Helemaal als Vlap dit seizoen uitspeelt in een vrije rol vanaf links. En voor volgend seizoen een spits zoals Dost of Sibon. Op het randje wachten om op tijd voor de goal klaar en dodelijk scherp te zijn. Dan heb je ook mogelijk wat meer afwisseling in je aanvallen. Nu moet het vaak binnendoor. En dat is niet iets van afgelopen seizoen. Heeft ook te maken met spelers met een rechterbeen op links laten spelen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor fuotbalgek » 09-05-2019 07:41

Dat heeft toch met name te maken met Van Bergen zelf. Toen hij hier binnen kwam was het een dartelende hardloper die met bal nauwelijks een man voorbij kwam en meer zwakke dan goede voorzetten gaf.

Halverwege het seizoen is hij met snelheid aan de bal wat vaker een man voorbij gekomen, al is dit met name te danken aan zijn snelheid en niet aan zijn techniek. Een man passeren vanuit stilstand en in de kleine ruimte blijft lastig voor hem.

Johnson bezit wel de kwaliteit om op techniek en in de kleine ruimte te spelen, is beter in de combinatie en kan de bal wel neerleggen waar hij wil. Dat dit in de minuten die hij hier heeft gemaakt nog niet heel effectief is geweest is jammer, maar je ziet aan alles dat het er wel in zit.

Juist deze twee verschillende spelers samen op de vleugel komende seizoenen kan een kracht zijn, vergelijkbaar in type spelers als Assaidi en Narsingh. Ook toen speelden we met een buitenspeler die beter in de voet is, en een buitenspeler beter in de ruimte. Laat deze twee spelers zich hier maar verder ontwikkelen, dus indien financieel haalbaar Johnson vastleggen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Wizard » 09-05-2019 08:16

Mackan68 schreef:Dat heeft mijns inziens meer te maken met de positie van Vlap/Lammers. Die laten zich beide vaak wat terug zakken. Als dan de razendsnelle van Bergen door bijvoorbeeld Pierie op avontuur gestuurd wordt zijn Vlap en Lammers vaak te laat voor de goal om voorzetten af te ronden.

Juist Vlap is een kei in het tijdig positie kiezen voor de goal. Juist hij stond erg vaak voor de goal en kreeg geen goede voorzet van Van Bergen. Dat blijft ook de kritiek op Van Bergen, namelijk zijn zwakke voorzet. Ook dit was één van de kritieke punten op hem vanuit Vitesse.
Daarnaast vind ik de wisselwerking (behoudens de ca. laatste 10 wedstrijden) tussen Vlap en Lammers over het positie kiezen en doorlopen uitstekend. Namelijk zij voelen en vullen elkaar geweldig aan over het diepgaan en positie kiezen. Je ziet dat ze al veelvuldig samen hadden gespeeld bij Jong Oranje teams. Dat zie je ook terug in het positie kiezen voor de goal. Laat Van Bergen maar werken aan zijn voorzetten en de goals zullen vallen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor BK2007 » 11-06-2019 19:08

Gaat Johnson nu definietf terug naar Ajax?
Of moet daar nog over worden beslist.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Marça » 11-06-2019 19:17

BK2007 schreef:Gaat Johnson nu definietf terug naar Ajax?
Of moet daar nog over worden beslist.


Hij staat al niet meer bij de lijst met spelers op de officiële website en had het in Noorse media over een nieuwe verhuurperiode, dus denk dat het 90% zeker is dat hij niet terugkeert.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Wizard » 12-06-2019 08:05

Marça schreef:Hij staat al niet meer bij de lijst met spelers op de officiële website en had het in Noorse media over een nieuwe verhuurperiode, dus denk dat het 90% zeker is dat hij niet terugkeert.

Ik snap dat we de beurs niet zomaar kunnen trekken gezien de beperkte financiële middelen, maar een speler als Johnsen is in mijn ogen een goudmijntje. Deze jongen bezit alle vaardigheden om een topper te worden. Wanneer zijn rendement omhoog gaat (wat grotendeels een stukje volwassenwording bij hem is), stijgt zijn marktwaarde als een komeet. Mihajlovic met verlies verkopen en met het verkregen geld trek je Johnsen aan. Achter Johnsen en Van Bergen laat je een jongen als V/d Heide zijn invalbeurten maken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor DSCH » 12-06-2019 20:07

Als ze echt overtuigd waren had het nu toch al rond moeten zijn? Of zou Jhonsen zelf niet willen? Dat denk ik namelijk, het lijkt er op dat hij toch liever vertrekt gezien zijn uitspraken in de media en zijn weinige speelminuten.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Fladian » 12-06-2019 22:54

Zou het kunnen dat het aan zijn salaris zou liggen? Dat hij veel meer vraagt dan dat wij bereid zijn te bieden?
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor casper » 13-06-2019 06:54

Heeft zelf in een interview aangegeven niet verkocht maar weer verhuurd te willen worden,omdat hij na een nieuwe verhuurperiode voor zijn kansen bij Ajax wil gaan.
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Wizard » 13-06-2019 08:51

Bron AjaxShowtime: https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/122236/johnsen-ajax-kan-me-nog-een-jaar-verhuren
M.a.w. hij erkent dat hij niet goed heeft gepresteerd bij sc Heerenveen. Hij snapt dan ook dat Heerenveen hem daardoor misschien niet definitief wil overnemen. Echter, hij wil zoveel mogelijk spelen en dat kan bij Heerenveen, maar ook door verhuur aan een andere club aangezien hij zich realiseert dat hij geen basisplek bij Ajax gaat krijgen.
M.a.w. de bal ligt bij Heerenveen. Blijkbaar is de transfersom danwel zijn gevraagde salaris op dit moment te hoog en heeft de club niet genoeg vertrouwen dat zijn potentieel wordt benut (op korte termijn).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor Marça » 13-06-2019 09:15

- Knip -
Laatst bijgewerkt door Marça op 08-03-2024 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor casper » 22-06-2019 09:23

[quoteDennis Johnsen speelde in de tweede helft van het afgelopen seizoen op huurbasis voor sc Heerenveen, dat ook de optie had om de transfer van de aanvaller van Ajax permanent te maken. Voetbal International weet zaterdag echter te melden dat de Friezen niet van plan zijn om hier gebruik van te maken, waardoor Johnsen deze zomer normaalgesproken weer terugkeert naar Amsterdam.
De 21-jarige Johnsen begon goed aan zijn periode in het Abe Lenstra Stadion, maar slaagde er vervolgens niet in om dat niveau vast te houden. De Noor, die eerder ook al twee jaar in de jeugd van Heerenveen speelde, is er daardoor niet in geslaagd om zijn oude club te overtuigen van zijn meerwaarde. De Friezen moeten bovendien ‘op de portemonnee letten’ en kiezen er daarom voor om Johnsen weer terug te laten keren naar zijn eigenlijke werkgever.][/quote]
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Dennis Johnsen

Berichtdoor pes5 » 22-06-2019 11:09

In principe een prima speler, maar laat veel en veel te weinig zien. Bovendien heb ik het idee dat hij niet volledig voor zijn sport leeft.

Begrijpelijke beslissing derhalve.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron