Moderators: Beheerders, Fanmasters
Marça schreef:Het moge duidelijk zijn dat Denzel de beste rechtsback is die we in jaren hebben gehad! Wat dat betreft sportief zeker een aderlating maar voor de hoofdprijs zou ik hem zeker laten gaan en niet ten koste van alles behouden.
BK2007 schreef:PSV gaat nooit 6 miljoen betalen voor een Nederlandse rechtsback. Dat lijkt mij toch veel te veel ?
Met heel veel geluk is er een buitenlandse club die dat kan en wil betalen.
Persoonlijk denk ik dat de club hem niet laat gaan en gewoon nog minstens een jaar aan zijn contract houdt.
BK2007 schreef:PSV gaat nooit 6 miljoen betalen voor een Nederlandse rechtsback. Dat lijkt mij toch veel te veel ?
Persoonlijk denk ik dat de club hem niet laat gaan en gewoon nog minstens een jaar aan zijn contract houdt.
PSV heeft vier miljoen euro geboden op Dumfries, maar het Eindhovens Dagblad weet dat Heerenveen dat te weinig vindt. De club wil zes miljoen euro ontvangen voor de vleugelverdediger. Technisch manager Marcel Brands wil het bod van PSV niet bevestigen. Wel laat hij weten dat Joshua Brenet opschuift naar rechts als Arias vertrekt.
Heerenveen rules schreef:6 miljoen is een topbedrag voor een verdediger. Als je dat kab krijgen, dan moet je je handen dichtknijpen. 8-10 is veel te veel.
Rick schreef:
Ja 6 miljoen is een topbedrag voor een verdediger. Maar met Dumfries heb je goud in handen en kan je hier meer uithalen.
camataru schreef:gaat dus weg.
lachen volgen jaar met Doke S. rechtsback. hou je hart vast.
oldtimer schreef:Hij had Berghuis volledig in zijn broekzak? Hoe vaak zullen ze elkaar in die 2 wedstrijden zijn tegengekomen ( afgaande op hun posities in het veld )? Vergeet verder niet dat Berghuis in totaal ook nog eens 3 x scoorde in de beide wedstrijden tegen Heerenveen van dit seizoen. Natuurlijk zou Dumfries voor Berghuis een zware tegenstander zijn geweest, maar zo slaat het nergens op.
oldtimer schreef:Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht echt dat je doelde op Dumfries tegen Berghuis. Wat Doke betreft: dat heb ik in de wedstrijd ook geconstateerd. Het was een goede ingreep van Streppel, om de rechtsbenige Doke tegenover Berghuis te zetten.
De zaakwaarnemer van Denzel Dumfries was vandaag in Eindhoven bij #PSV, maar van een doorbraak hebben we (nog) niets vernomen. Heerenveen betaalde vorig jaar 800.000 euro voor hem. Sparta heeft een doorverkooppercentage.
BK2007 schreef:PSV haakt af in de strijd om Dumfries. De vraagprijs is te hoog volgens Brandts.
Nu is het wachten op Ajax die hebben wel genoeg geld. Ik zou Dumfries onder de 8 miljoen niet laten gaan in ieder geval.
Overigens heb ik liever dat Dumfries nog even blijft. Het is toch een smaakmaker waarvoor je naar het stadion komt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten