Nemanja Mihajlovic

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Kaz_SCH » 13-05-2019 12:48

Ik heb het eerder gezegd, maar ik vond zijn invalbeurt weer van een hemeltergende lamlendigheid. Doet he-le-maal niks in verdedigend opzicht, laat elke keer zijn teamgenoten in de steek en straalt in alles uit dat het hem niks interesseert allemaal.

De 2x dat hij wel voor gevaar zorgt zitten natuurlijk in de samenvatting, maar hij staat echt alleen maar te wachten. Zo'n ontzettende slapjanus. Heel gauw wegwezen, kan vast fantastisch voetballen maar begrijpt niet wat er gevraagd wordt.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Irevinho2 » 13-05-2019 12:59

Ik weet niet of iemand gelet heeft op zijn reactie bij de 2-1, maar het was nou niet echt enthousiast. Die jongen straalt gewoon uit dat hij ongelukkig is, of ie dat echt is durf ik natuurlijk niet te zeggen.
Irevinho2
Bankzitter
 
Berichten: 17
Geregistreerd op: 22-01-2019 10:17

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Vrieskist » 13-05-2019 14:52

Irevinho2 schreef:Ik weet niet of iemand gelet heeft op zijn reactie bij de 2-1, maar het was nou niet echt enthousiast. Die jongen straalt gewoon uit dat hij ongelukkig is, of ie dat echt is durf ik natuurlijk niet te zeggen.

Dit viel mij ook al op!
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Feanfan 1 » 13-05-2019 16:41

Wat Irevinho al zegt. Hij straalt uit dat hij ongelukkig is en ik denk ook dat hij dat is. Je moet hem gewoon in bescherming nemen en niet meer opstellen. Je verlies nemen en afscheid nemen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Jazz » 14-05-2019 08:53

Feanfan 1 schreef:Wat Irevinho al zegt. Hij straalt uit dat hij ongelukkig is en ik denk ook dat hij dat is. Je moet hem gewoon in bescherming nemen en niet meer opstellen. Je verlies nemen en afscheid nemen


Helemaal mee eens. Ik denk dat een huurbeurt ook niks gaat opleveren. Snel verkopen (als er vraag is). Ik denk dat hij terug naar Servië gaat.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Jelmer1981 » 26-07-2019 09:42

Mihajlovic niet aanwezig op de training vandaag... transfer op komst? Erg jammer, ik heb nog steeds het gevoel dat we op de een of andere manier lang niet gezien hebben waar deze jongen toe in staat is. Maar het lijkt bij Heerenveen echt niet te werken voor hem... dan is afscheid nemen de beste optie. Daarnaast hebben we met Ejuke en vd Heide de linksbuiten positie dubbel bezet.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Feanfan 1 » 26-07-2019 09:59

Mihajlovic heeft hier ook geen "vrienden" rondlopen. Toen Sulejmani hier bij Heerenveen kwam had hij Pranjic als een soort vader die hem in alles begeleide. En ik denk dat Mihajlovic hier gewoon aan zijn lot wordt overgelaten.
Daarbij had hij met Streppel ook een trainer waar hij niet op kon rekenen. Bij zijn debuut scoorde hij in de laatste minuut de 1-1. Dan zat hij weer 5 wedstrijden op de bank en zomaar uit het niets was hij weer basisspeler en werd hij weer gewisseld
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Jelmer1981 » 26-07-2019 11:08

De selectie van sc Heerenveen voor het oefenduel met Sunderland ziet er als volgt uit:

Hamdi Akujobi
Mitchell van Bergen
Filip Bednarek
Jordy Bruijn
Trevor Doornbusch
Ibrahim Dresevic
Hicham Faik
Sherel Floranus
Emil Frederiksen
Warner Hahn
Rami Hajal
Arjen van der Heide
Daniel Høegh
Rodney Kongolo
Jens Odgaard
Jan Ras
Ben Rienstra
Andreas Skovgaard
Lucas Woudenberg

Aanvallers Chidera Ejuke (papierwerk) en Nemanja Mihajlovic (geen visum) reizen niet mee af naar Engeland.


Volgens de officiele site gaat Nemaja niet mee naar Engeland omdat hij geen visum heeft. Misschien trainde hij individueel.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Jazz » 30-09-2019 22:21

Speelt nog geeneens meer voor Jong Heerenveen. Vind het maar een trieste situatie.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor davp » 01-10-2019 06:34

Stuur zo'n jonge een paar weken op vakantie. Even terug bij heit en mem, misschien doet het hem goed.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Kaz_SCH » 01-10-2019 11:09

Voor 8000 euro per week wil ook wel m'n werk niet hoeven doen. Sneue situatie natuurlijk, maar er is vroeg genoeg aangegeven dat er geen perspectief meer voor hem was. Er zijn ongetwijfeld clubs (in Servië) die hem wilden hebben, maar dan moest hij teveel inleveren. Eigen keuze dus. Het is niet alsof hij het gras voor ons heeft opgevreten, maar dat het er niet uit kwam ofzo.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Mackan68 » 03-10-2019 23:24

davp schreef:Stuur zo'n jonge een paar weken op vakantie. Even terug bij heit en mem, misschien doet het hem goed.

Zijn heit is er niet meer volgens mij. Misschien daardoor wel zijn trieste situatie.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Jazz » 22-10-2019 14:32

Inmiddels 1 maand verder, heeft nog steeds niks gespeeld... Is hij uberhaupt wel in Heerenveen? Op insta zie ik soms iets voorbij komen maar ik word er niet wijzer van. De club mag wel wat meer duidelijk geven.
Laatst bijgewerkt door Jazz op 22-10-2019 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Jazz » 22-10-2019 14:42

Hij lijkt mentaal gebroken, nu ik dit lees gaan de alarmbellen af.

...Bovendien moest Mihajlovic zich aanpassen aan zijn nieuwe leven. Een ander land en een andere cultuur. Bepaald niet gemakkelijk voor een 21-jarige jongen, die voor zijn transfer nog bij zijn moeder woonde. Bovendien bleef zijn vriendin in Belgrado, om haar studie hotelmanagement af te ronden.

,,Heerenveen heeft mij heel goed opgevangen”, vertelt Mihajlovic. ,,De mensen steunen mij fantastisch. Als ik iets nodig heb – één telefoontje en het wordt geregeld. Daar ben ik de club echt dankbaar voor. Toch was het voor mij niet gemakkelijk om alleen naar Nederland te komen. Ik kom uit een heel hecht gezin. Nog steeds bel ik mijn moeder elke dag.”

Helpen
Mihajlovic’ vader overleed in 2008. ,,Ik was dertien jaar en realiseerde me niet wat ons overkwam”, blikt Mihajlovic terug. ,,Mijn vader was ernstig ziek. Nadat hij was overleden, werkte mijn moeder heel veel. Ze had lange diensten om financieel voor mijn broer en mij te kunnen zorgen. Ik wist dat ik mijn familie kon helpen door later profvoetballer te worden. Tegelijkertijd besefte ik: er kan zóveel gebeuren waardoor je het niet redt…”

,,Het was gewoon een ongelooflijk moeilijke tijd”, vervolgt Mihajlovic. ,,Het ergste wat je kunt zien als kind, is dat je moeder huilt.” Hij schraapt zijn keel. Dan, ietwat stoer: ,,Maar hoe zeggen ze dat ook alweer? What doesn’t kill you, makes you stronger. Toch?”


Vriendin in het buitenland, moeder in het buitenland, vader overleden, krijgt geen vertrouwen bij de club etc. Ik snap dan wel dat hij het vreselijk vindt in NL. Heeft nog een contract tot de zomer van 2020 dus ik had eigenlijk wel verwacht dat Heereveen Nemanja zou verhuren, maar wellicht met zijn salaris was/is er geen animo?

De optie tot het verlengen van zijn contract met 1 jaar gaat niet gelicht worden, dat kunnen we al met zekerheid zeggen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Muck » 24-10-2019 23:08

Jazz schreef:krijgt geen vertrouwen bij de club etc.

Ik haal juist het tegenovergestelde uit zijn citaten: dat hij hier fantastisch is opgevangen....

Dat het er op het veld niet uitkomt is een resultaat daarvan, dat heeft weinig met vertrouwen te maken.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Wizard » 25-10-2019 07:43

Muck schreef:Dat het er op het veld niet uitkomt is een resultaat daarvan, dat heeft weinig met vertrouwen te maken.

Exact. Nemanja heeft meerdere keren aangegeven dat hij het moeilijk vindt om alleen te zijn en daarbij zijn thuisland erg mist. Wat ik verder hoor is dat hij vrij moeilijk mensen dichtbij laat komen en het contact oppervlakkig houdt en veel op zichzelf is. Dan maak je het jezelf ook erg moeilijk en met name wanneer je een gezelschapsmens bent. Juist de club heeft van alles gedaan om het zo aangenaam mogelijk te maken. Daar heeft Nemanja zich ook nooit kritisch over uitgelaten.
Het is wel duidelijk dat het einde verhaal is. Toch jammer aangezien hij over meer dan genoeg voetbalkwaliteiten beschikt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Kaz_SCH » 25-10-2019 09:10

Iedereen heeft zo z'n verhaal, en Nemanja heeft een zwaar en droevig verhaal met het overlijden van zijn vader op jonge leeftijd. Maar als hij echt weg had gewild, had dat afgelopen zomer gekund. De club had bijna overal ja op gezegd, om maar van zijn salaris af te zijn. Maar dan had hij waarschijnlijk wel een flink deel van zijn vorstelijke niet-EU salaris moeten inleveren, en daar had hij blijkbaar geen zin in.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Nemanja Mihajlovic

Berichtdoor Neymar » 17-01-2020 21:08

Hij is dus officieel vertrokken naar een club in Polen. Mooi dat we van z'n salaris af zijn. Ben benieuwd of ze nog een transfersom hebben betaald of niet. Achteraf natuurlijk een megadure blunder gezien zijn hoge transfersom en salaris. Maarja dat weet je van te voren natuurlijk nooit, hij scheen wel een groot talent te zijn toen.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten