Lucas Woudenberg

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Baas » 31-10-2017 10:58

Tja, hij maakt veel fouten, net als Dumfries aan de andere kant.
Maar Dumfries compenseert nog wel met goede acties vooruit.
Dat laatste is bij Woudenberg niet het geval.
Denk wel dat beide knapen zich gaan ontwikkelen en Woudenberg kan echt wel voetballen.
Vertrouwen houden, dan komt het wel goed.
Het is alleen jammer dat het nu zoveel kost (bekeruitschakeling en punten).
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor italiaan » 23-12-2017 21:55

wat een allerskunner! zelf beter dan al onze aanvallers bij elkaar ben benieuwd of zeneli hem nog uit de basis kan spelen
italiaan
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 19-07-2015 16:22

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Thinkman » 23-12-2017 22:29

Als die AZ keeper maar 40 cm groot was geweest. Als..als...
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Thinkman » 23-12-2017 22:53

Er was een reden dat Woudenberg niet meer speelde...maar nu lijkt het erop dat zodra hij erin komt, de controle helemaal verdwijnt. 10 minuten voor tijd erin bij 0-1, en alsnog 3 goals incasseren. Mooi hoor dat ie ook voorin te vinden was, maar als je een bal niet 4 meter omhoog kunt schoppen heb je daar misschien niets te zoeken.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor pes5 » 24-12-2017 10:22

Eerst een enorme kans missen en vervolgens bij de 2-1 je man zo voor laten zetten. Puike invalbeurt.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Thinkman » 24-12-2017 10:29

pes5 schreef:Eerst een enorme kans missen en vervolgens bij de 2-1 je man zo voor laten zetten. Puike invalbeurt.


Logisch dat Streppel hem inbracht. Er gebeurt immers altijd wat als deze topaankoop invalt. :crying:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor JelleLawnmower » 10-01-2018 00:24

Ebiede schreef:Toen Woudenberg gehaald werd, was er niemand die hier twijfels bij had. Dat hij "mislukt" is kun je niemand aanrekenen.

Voor velen was hij de nummer 1 voor de linksback positie.

woudenbergmaakte een mindere fase die erger gemaakt door een trainer die hem bleef opstellen ik verwacht hem tegen vitesse gewoon in de basis te zien want woudenberg zoals hij in zijn laatste wedstrijden met feyeoord en de eerste kwart bij heerenveen speelt is hij gewoon vele klassen beter als die bulthuis. hooplijk kan hij streppel daar van overtuigen op la manga.
JelleLawnmower
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 02-04-2017 15:38

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Wizard » 11-01-2018 12:51

Slimme zet van de club om een nieuwe linksback aan te trekken. Schmidt was een (tijdelijke) noodoplossing en Woudenberg heeft echt tijd nodig om vooral op mentaal vlak aan zichzelf te werken. Met de voetbalvaardigheden die Lucas heeft komen de wedstrijden er vanzelf wel weer mits hij op mentaal vlak flinke stappen maakt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Thinkman » 17-02-2018 22:12

Guess who’s back? Lucas Woudenberg :D
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Joucke » 17-02-2018 22:32

Thinkman schreef:Guess who’s back? Lucas Woudenberg :D

Ja, speelde prima!
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor fuotbalgek » 17-02-2018 23:33

Woudenberg met vertrouwen en in vorm speelt Bulthuis er ook wel weer uit op linksback. Vind hem zowel verdedigend als aanvallend meer talent hebben dan Bulthuis.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor AllardP » 18-02-2018 04:13

Eerlijk is eerlijk, goede pot van Woudenberg. Dat biedt zeker hoop voor de toekomst. Ik wil nog wel even afwachten hoe hij met een nieuwe tegenslag omgaat voor ik de vlag uithang.

Trouwens eens dat Woudenberg beter is dan Bulthuis. Maar dat is dan ook wel echt een dramatische voetballer.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Superfries1994 » 18-02-2018 04:20

AllardP schreef:Eerlijk is eerlijk, goede pot van Woudenberg. Dat biedt zeker hoop voor de toekomst. Ik wil nog wel even afwachten hoe hij met een nieuwe tegenslag omgaat voor ik de vlag uithang.

Trouwens eens dat Woudenberg beter is dan Bulthuis. Maar dat is dan ook wel echt een dramatische voetballer.

Bulthuis is ook gewoon in alles een centrale verdediger. Hij lijkt ook wel op Dijks, alleen kan Dave gelukkig wel koppen. Hij moet zich gewoon lekker met verdedigen bezighouden en zodra hij de bal heeft, direct inleveren. Hoegh doet dat bijvoorbeeld wel. Ik wed ook dat Bulthuis zich vandaag niet zou laten aftroeven door een kleine rechtsback (Arias) in een kopduel, en ook de bal direct had weggeroeid als Hansen hem zo in de problemen zou brengen, zoals Pierie vandaag.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor AllardP » 18-02-2018 04:26

Superfries1994 schreef:Ik wed ook dat Bulthuis zich vandaag niet zou laten aftroeven door een kleine rechtsback (Arias) in een kopduel, en ook de bal direct had weggeroeid als Hansen hem zo in de problemen zou brengen, zoals Pierie vandaag.


Daarom vind ik al het hele seizoen dat Pierie linksachter moet spelen en niet centraal. Niet de eerste keer dat hij punten kost. Bij Pierie op de back heb ik trouwens liever Naess centraal. De keren dat hij meedeed, vond ik hem toch solide ogen (en sowieso beter aan de bal dan Bulthuis).
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Superfries1994 » 18-02-2018 04:32

AllardP schreef:Daarom vind ik al het hele seizoen dat Pierie linksachter moet spelen en niet centraal. Niet de eerste keer dat hij punten kost. Bij Pierie op de back heb ik trouwens liever Naess centraal. De keren dat hij meedeed, vond ik hem toch solide ogen (en sowieso beter aan de bal dan Bulthuis).

Hij kost ontzettend veel punten inderdaad. Tegen Zwolle bijvoorbeeld, verliest een kopduel van gelegenheidsspits Wouter Marinus! Dat mag echt nooit gebeuren. Hij verliest op cruciale momenten te makkelijk een duel, ben benieuwd wanneer hij dat eruit kan krijgen. Naess kan inderdaad ook naast Hoegh, dan zou ik het ze lekker samen Bulthuis uit laten vechten.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Wizard » 21-02-2018 16:04

Superfries1994 schreef:Hij verliest op cruciale momenten te makkelijk een duel, ben benieuwd wanneer hij dat eruit kan krijgen.

Dat gaat er vanzelf uit aangezien Kik nog een kind is. Hij is nog jong en ontwikkelt zich uitstekend. De jeugdige foutjes gaan er vanzelf uit. Persoonlijk vind ik het echt geweldig dat we zo'n jonge jongen uit eigen jeugd (en Fries) elke wedstrijd in de basis mogen zien spelen. Van jongens als Pierie en Vlap kan ik echt genieten.
Zelf vond ik Lucas niet geweldig spelen tegen PSV. Het was gelukkig al een stuk beter dan in de eerste seizoenshelft, maar het kan zeker nog een stuk beter. Blij dat hij redelijk overeind bleef tegen Lozano.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Superfries1994 » 21-02-2018 21:20

Wizard schreef:Dat gaat er vanzelf uit aangezien Kik nog een kind is. Hij is nog jong en ontwikkelt zich uitstekend. De jeugdige foutjes gaan er vanzelf uit. Persoonlijk vind ik het echt geweldig dat we zo'n jonge jongen uit eigen jeugd (en Fries) elke wedstrijd in de basis mogen zien spelen. Van jongens als Pierie en Vlap kan ik echt genieten.
Zelf vond ik Lucas niet geweldig spelen tegen PSV. Het was gelukkig al een stuk beter dan in de eerste seizoenshelft, maar het kan zeker nog een stuk beter. Blij dat hij redelijk overeind bleef tegen Lozano.

Kik is nog hartstikke jong, het zal ook vast wel goed komen, maar het is wel de derde wedstrijd op rij dat hij zijn man laat scoren met het hoofd, en daar waren er ook nog twee van die er niet bepaald bekend om staan (gelegenheidsspits Marinus en rechtsback Arias) en zeker te voorkomen waren. En van Ngombe verloor hij ook het kopduel, al kwam die wel erg hoog. Daarnaast gaf hij de goal afgelopen zaterdag zo weg aan De Jong. En het is natuurlijk ook niet zo dat we Pierie altijd maar moeten opstellen, omdat hij zo jong is en uit Leeuwarden komt, als we op de bank misschien wel een goede vervanger hebben in Naess. Natuurlijk, goals ontstaan in principe altijd uit fouten, maar deze waren wel te voorkomen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Janneman » 01-03-2018 04:03

Superfries1994 schreef:Hij kost ontzettend veel punten inderdaad. Tegen Zwolle bijvoorbeeld, verliest een kopduel van gelegenheidsspits Wouter Marinus! Dat mag echt nooit gebeuren. Hij verliest op cruciale momenten te makkelijk een duel, ben benieuwd wanneer hij dat eruit kan krijgen. Naess kan inderdaad ook naast Hoegh, dan zou ik het ze lekker samen Bulthuis uit laten vechten.


Tegen Excelsior en PSV kwamen beide keren een pass van de keeper die onmogelijk waren. Dat Pierie en Woudenberg hiermee niet uit de voeten konden lees ik nergens terug. Dat er veel zijn die niks met Woudenberg hebben snap ik ook niet, hij is best wel een redelijk tot goede voetballer maar weer een voorbeeld dat Streppel voetballers niet beter maakt. Bulthuis, dat is nog eens een overschatte voetballer.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Wizard » 15-03-2018 11:21

Superfries1994 schreef:En het is natuurlijk ook niet zo dat we Pierie altijd maar moeten opstellen, omdat hij zo jong is en uit Leeuwarden komt, als we op de bank misschien wel een goede vervanger hebben in Naess. Natuurlijk, goals ontstaan in principe altijd uit fouten, maar deze waren wel te voorkomen.

Pierie gaat ons enorm veel geld opleveren als club; Pierie is een jongen die de Europese subtop kan halen. Daarbij is het een Fries en een jongen van de club, zodat hij bij mij al een streepje voor heeft. Te allen tijde moet je deze jongen opstellen (tenzij hij natuurlijk structureel persoonlijke fouten maakt). Naar verwachting kunnen we nog maximaal t/m volgend seizoen van hem genieten.
Woudenberg heeft zekerheid en constante focus nodig. De jongen kan prima voetballen, maar maakt zijn blunders door gemakzucht of door paniek. Het is voor hem zoeken naar een tussenbalans. Wanneer hij die vindt, zie ik hem zeker een stabiele back worden voor een goede subtopper.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Superfries1994 » 15-03-2018 22:19

Wizard schreef:Pierie gaat ons enorm veel geld opleveren als club; Pierie is een jongen die de Europese subtop kan halen. Daarbij is het een Fries en een jongen van de club, zodat hij bij mij al een streepje voor heeft. Te allen tijde moet je deze jongen opstellen (tenzij hij natuurlijk structureel persoonlijke fouten maakt). Naar verwachting kunnen we nog maximaal t/m volgend seizoen van hem genieten.
Woudenberg heeft zekerheid en constante focus nodig. De jongen kan prima voetballen, maar maakt zijn blunders door gemakzucht of door paniek. Het is voor hem zoeken naar een tussenbalans. Wanneer hij die vindt, zie ik hem zeker een stabiele back worden voor een goede subtopper.

Ik vond dat Pierie een aantal wedstrijden achter elkaar ons doelpunten heeft gekost. Hij sluit zelf een transfer niet uit deze zomer, wat prima is, aangezien wij hem ook willen verkopen in de toekomst. We moeten hem dan ook als basisspeler beoordelen, net als elke andere speler (en niet als jeugdspeler of iets dergelijks). In de wedstrijden die Naess speelde, vond ik hem een betrouwbare indruk achterlaten, daarom had ik het toen misschien wel veranderd.
Woudenberg is inderdaad niet heel slecht, maar die onhandige foutjes moeten er wel uit. Nu was het tegen Ajax niet zo erg, maar tegen Excelsior kost het je gewoon punten. Inderdaad, de top drie is niet echt haalbaar maar subtop moet hem wel lukken (op termijn).
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor TORCIDA » 22-03-2018 10:31

meneer pierie is nog jong en laat nog niet zien dat hij er al is, maar even pas op de plaats
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor BakCristian » 25-01-2019 11:09

Maakt de laatste wedstrijden een goede indruk.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Knipecity » 26-01-2019 14:29

BakCristian schreef:Maakt de laatste wedstrijden een goede indruk.

Het was erg slecht, dus het is al snel beter natuurlijk. Gaf wel weer penal weg tegen Ajax.
Maar goed, beter dan Floranus, dat zeker. Die zou nu even de luwte in moeten. Een half jaar of zo.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Superfries1994 » 26-01-2019 16:09

Knipecity schreef:Het was erg slecht, dus het is al snel beter natuurlijk. Gaf wel weer penal weg tegen Ajax.
Maar goed, beter dan Floranus, dat zeker. Die zou nu even de luwte in moeten. Een half jaar of zo.

Hij doet het redelijk, toch zeker niet meer dan dat. Van de Witte Keniaan heb ik sowieso nog helemaal niets vernomen, want overlappen zoals een Dumfries dat deed, daar is nog niets van terecht gekomen. Hij maakt geen enorme fouten meer behalve die penalty, dus wat dat betreft is het goed. Ook niets meer.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Janneman » 28-01-2019 00:21

Helaas kwam vandaag van zijn kant wel de voorzet weg die Floranus in eigen doel werkte. Maar hij kan er ook niks aan doen dat de rest van de ploeg het af laat weten.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Wizard » 04-02-2019 11:34

Deze man zet de opwaartse lijn uitstekend verder. Hij speelde een prima pot tegen de zeer sterke Ödegaard.
Ik krijg weer vertrouwen in Lucas!
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor pes5 » 04-02-2019 17:53

Hij heeft ook vooral zelf weer vertrouwen. Dan zie je dat hij beter en beter wordt.

Typisch weer een speler die vorig jaar voelde dat het publiek extra op hem lette en hem bij elke matige pass begon uit te fluiten. Mensen die persoonlijk eigen spelers uitfluiten, mogen ze van mij het stadion uit schoppen.

In de pauze of na de tijd het collectief laten weten dat je ontevreden bent kan, maar individuele jongens uitfluiten is funest.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Wizard » 05-02-2019 08:28

pes5 schreef:Mensen die persoonlijk eigen spelers uitfluiten, mogen ze van mij het stadion uit schoppen.

Geheel mee eens. Ik vind het weerzinwekkend en het heeft niks te maken met een supporter. M'n buren zal ik er zeker op aanspreken, mocht ik dit merken. Ik hoop dat medefans er ook zo in staan dan wel dit voorbeeld overnemen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor vincentdelbos » 05-02-2019 19:46

Ik vind de houding van de supporters, met name via social media zorgwekkend. Hoe eigen spelers worden neergesabeld. Ik snap dat we bepaalde spelers niet voldoende vinden voor het niveau van Heerenveen, maar de wijze waarop we als supporters daarmee omgaan... Als ik dan de Ieren zie op zo'n WK. Dat houdt mij wel een beetje tegen weer een SK te nemen.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Lucas Woudenberg

Berichtdoor Wizard » 06-02-2019 12:45

vincentdelbos schreef:Ik vind de houding van de supporters, met name via social media zorgwekkend. Hoe eigen spelers worden neergesabeld. Dat houdt mij wel een beetje tegen weer een SK te nemen.

Ik heb het idee dat de huidige generatie op bepaalde vlakken geen enkel idee heeft hoe de voetbalwereld en een club als sc Heerenveen inelkaar steekt. Blijkbaar wordt deze generatie dusdanig beïnvloed door instagram, filmpjes van topclubs, games, etc. dat ze verwachten dat spelers van Heerenveen allemaal toppers in wording zijn.
Ik lees al meer dan 2 seizoenen geen reacties meer op feanonline. Simpelweg omdat het gros naar mijn idee totaal geen reëel beeld van de realiteit heeft. Jammer, maar helaas. Blijkbaar moeten 'we' overal wat van vinden ofzo en zijn de verwachtingen buitenaards hoog?
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron