Moderators: Beheerders, Fanmasters
BK2007 schreef:Deze speler komt niet om op de bank te gaan zitten. Eens kijken wie dan vervangen gaat worden. Toch Pierie denk ik.
Knipecity schreef:Leeuwin komt toch meer voor de achterhoede en deze jongen meer voor het middenveld?
rust schreef:Dit lijkt wel een totaal vergeten speler te zijn. Heeft de leeftijd om toch gewoon in het eerste te staan. Nu zie ik dat hij centraal achterin stond tegen Jong Cambuur. 6-0 verloren. Dit spreekt niet in zijn voordeel. Heeft iemand deze wedstrijd gezien en kan iets zeggen over hoe Naess speelde?
Feanfan 1 schreef:Hoe slecht moet hij wel niet zijn om niet op 6 of rechtsback te kunnen spelen ?
Volgens mij kan hij best een beetje ballen. Maar JOR en Streppel zien/zagen het niet in hem zitten
Feanfan 1 schreef:Hij heeft ooit eens basis gestaan naast Hoegh, maar door communicatie-problemen bleef dat bij een wedstrijd/of helft
Superbron schreef:Dat is best apart voor een Deen en een Noor: die talen lijken heel wat op elkaar.
Feanfan 1 schreef:Waren fouten van meerdere mensen, maar de grootste fout vond ik van Hahn. Begint langzamerhand een Stuhr Ellegaard te worden. Van de 12 officiële gespeelde wedstrijden,heeft hij misschien 2 foutloos gekeept (Vitesse thuis en AZ uit)
Onze verdediging is gewoon lek, maar elke week is het een andere verdediger die de fout in gaat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten