Martin Hansen

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Heerenveen rules » 16-10-2017 19:48

Een totaal onnodige 'aankoop'. Van der Steen deed het prima en Hansen is niks beter. Zo niet, minder.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15934
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Martin Hansen

Berichtdoor fuotbalgek » 16-10-2017 20:59

Heerenveen rules schreef:Een totaal onnodige 'aankoop'. Van der Steen deed het prima en Hansen is niks beter. Zo niet, minder.


Lijkt me niet. Het is geen aankoop, maar een korte huur omdat er twee keepers van niveau moeten zijn. Duidelijk door Hamstra zo uitgelegd en verstandig, kijk maar eens wat er bij Feyenoord gebeurde met Jones en Vermeer.

Uiteindelijk kiest Streppel voor Hansen, maar was hij de ervaren man op de bank geworden was de verhuurperiode net zo goed te rechtvaardigen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Superfries1994 » 17-10-2017 10:42

Heerenveen rules schreef:Een totaal onnodige 'aankoop'. Van der Steen deed het prima en Hansen is niks beter. Zo niet, minder.

Bij de tegengoal van ADO ging Van der Steen ook niet helemaal vrijuit. Ik vind dat Hansen het verder best prima deed, tot de wedstrijd van zaterdag. De tweede goal mag er nooit in (maar Hoegh doet dat ook heel matig).
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Martin Hansen

Berichtdoor TORCIDA » 19-10-2017 21:14

Steen maakte 1 fout maar keepte tegen Groningen gewoon goed. Hansen heeft al 3x een doelpunt tegen gekregen door een schot onder hem door. Waarvan 2 echt slecht gekeept kijk ze maar s terug. Ajax 2x en Utrecht 1x
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Superfries1994 » 20-10-2017 11:24

TORCIDA schreef:Steen maakte 1 fout maar keepte tegen Groningen gewoon goed. Hansen heeft al 3x een doelpunt tegen gekregen door een schot onder hem door. Waarvan 2 echt slecht gekeept kijk ze maar s terug. Ajax 2x en Utrecht 1x

Neres staat 2 keer 1-op-1 met Hansen, dan kun je toch niet zeggen dag hij die had moeten hebben en als fout bestempelen? Twee keer waardeloos verdedigd, erg simpele goals waarbij Hoegh, Pierie en Woudenberg dat gewoon heel matig doen. Hansen had meer kunnen doen bij de tweede goal, door te duiken en niet met een been er naar toe. Overigens heeft Van der Steen nu ook minder wedstrijden gekeept dan Hansen, dus vergelijken lijkt me dan sowieso lastig, daarbij ook veel lastigere tegenstanders.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Martin Hansen

Berichtdoor TORCIDA » 23-10-2017 14:23

bij de 2e van neres stond hij niet 1 op 1 met hansen, en dan nog mag een keeper in een 1 op 1 situatie ballen pakken.
En de manier waarop hij bij zeker de 0-2 probeert te keren vind ik gewoon bizar slecht. Ipv gestrekt voor de bal/speler te duiken met bovenlichaam springt hij er met zijn benen voor...
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Wizard » 23-01-2018 14:04

Genoeg kritiek gekregen, maar keepte tegen Vitesse een prima pot.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Janneman » 01-03-2018 04:05

Ik moet zeggen dat ik niet weg ben van hem, tegen PSV en Excelsior beide keren zijn verdediging in de problemen brengen met onmogelijke ballen waar goals uit voort komen. Daarnaast moet je eigen vermogen altijd de voorkeur geven ( van der Steen) en snap ik niet dat die geen kans krijgt (deed het op een slippertje tegen ADO na beter dan deze clown).
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Flying Tilster » 03-03-2018 02:07

Wizard schreef:Genoeg kritiek gekregen, maar keepte tegen Vitesse een prima pot.


Vind het weggegooid geld dat ze deze man weer gehuurd hebben. Voor een ervaren keeper maakt hij veel te veel fouten.
Hansen is echt niks beter dan Wouter.. Dan zie ik liever Wouter op de goal.
Wouter mag fouten maken.. Martin op zijn leeftijd en zijn ervaring niet.. en dat doet hij nog genoeg.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Joucke » 04-03-2018 11:13

Flying Tilster schreef:
Vind het weggegooid geld dat ze deze man weer gehuurd hebben. Voor een ervaren keeper maakt hij veel te veel fouten.
Hansen is echt niks beter dan Wouter.. Dan zie ik liever Wouter op de goal.
Wouter mag fouten maken.. Martin op zijn leeftijd en zijn ervaring niet.. en dat doet hij nog genoeg.

Wouter is 12 dagen ouder, dus wat zijn leeftijd ermee te maken heeft...?
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Martin Hansen

Berichtdoor kaaskop » 04-03-2018 13:53

Hansen vind ik niet echt een slechte keeper.
Echter, als hij een bal in het spel moet brengen, dan zit ik met samengeknepen billen.
Wat een drama is dat!
Ik vraag mij af of dat aan Hansen ligt of aan onze keeperstrainer.
Zou Hansen nog niet voldoende aanwijzingen van zijn trainer hebben gehad hoe hij een bal naar de eigen (vrijstaande) kleur moet brengen?
kaaskop
Selectiespeler
 
Berichten: 198
Geregistreerd op: 18-07-2005 08:59
Woonplaats: Kollum

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Wizard » 15-03-2018 11:04

Hansen maakt op mij een prima indruk sinds de winterstop. Ik ben het ermee eens dat hij aan zijn uittrappen kan werken. Verder oogt hij stabiel en heeft een prima reflex in huis. Daarnaast spreekt z'n mentaliteit me echt aan: een echte winnaar.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Jazz » 06-05-2018 15:23

Is deze vent allergisch voor afstandsschoten ofzo?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Peter » 06-05-2018 15:37

Over het geheel genomen heeft hij geen punten voor ons gepakt. Hoeft wat mij betreft niet meer terug te komen.
Maar weer terug naar Duitsland.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Silver » 06-05-2018 16:25

Je zou 'm eventueel over kunnen nemen als ie transfervrij weg mag bij z'n club. V/d Steen gaat weg en het is ondertussen wel duidelijk dat de club geen vertrouwen heeft in jonge keepers zonder Eredivisie-ervaring. Dus een keeper vanuit de beloften doorschuiven heeft geen zin. Met Hansen heb je achter Hahn een goede back-up, wat niet onbelangrijk gezien zijn blessuregevoeligheid.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Peter » 06-05-2018 16:45

Hansen blijft niet als 2e keeper, hij wil spelen. Verder is hij gewoon niet goed genoeg. Blijkbaar had Streppel geen vertrouwen in Van der Steen, maar die vertrekt ook. Een andere trainer zou er dus minder problemen mee kunnen hebben. Ik zou een goede/betrouwbare keeper aantrekken en het Hahn en die keeper maar laten uitvechten. De keeper van VVV vindt ik wel wat Unnerstall.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Mackan68 » 06-05-2018 17:43

Silver schreef:Je zou 'm eventueel over kunnen nemen als ie transfervrij weg mag bij z'n club. V/d Steen gaat weg en het is ondertussen wel duidelijk dat de club geen vertrouwen heeft in jonge keepers zonder Eredivisie-ervaring. Dus een keeper vanuit de beloften doorschuiven heeft geen zin. Met Hansen heb je achter Hahn een goede back-up, wat niet onbelangrijk gezien zijn blessuregevoeligheid.

Alsjeblieft niet zeg. Hij laat veel te veel houdbare balen gaan. Zeker als ze links van hem worden ingeschoten. Mooi wegwezen met die gast. Het is een schande dat onze eigen 2e keeper niet is gebruikt. Hansen kwam, zag en stond er in. Zelfs met een handblessure bleef hij staan. Ongelofelijk en waardeloos!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Thinkman » 06-05-2018 18:57

Streppel heeft Vd Steen nooit een kans gegeven door hem volkomen te negeren. Dat is best triest.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Superfries1996 » 07-05-2018 17:26

Thinkman schreef:Streppel heeft Vd Steen nooit een kans gegeven door hem volkomen te negeren. Dat is best triest.


Net zoals Hornkamp en Bruin genegeerd worden dit seizoen
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Superfries1994 » 07-05-2018 22:09

Superfries1996 schreef:
Net zoals Hornkamp en Bruin genegeerd worden dit seizoen

Wat te denken van Rojas (die nu vanuit het niets vaste basisspeler is) en Mihajlovic? En dat terwijl iemand als Yuki, die nog niet heel erg veel heeft laten zien, op vier wedstrijden na alles heeft gespeeld, eigenlijk op basis van één goede wedstrijd tegen Feyenoord. Hij kan best aardig voetballen, maar laat dat niet vaak zien. Hetzelfde geldt ook voor Hansen inderdaad. Geen geweldenaar, Van der Steen ook niet, maar had volgend seizoen best samen met Hahn de strijd aan kunnen gaan. Nu moet je weer op zoek naar een nieuwe keeper.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-05-2018 22:38

Overigens, die goal van Bilal was hij wel kansloos. Op tv leek het een houdbare bal, maar ik zat op éèn lijn en daar kon hij echt niks aan doen
En die eerste van Berghuis... vind meer fout van Woudenberg, want je weet dat hij altijd naar binnen gaat. Betwijfel sws of een andere Eredivisie-keeper die wel gehad zou hebben
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Martin Hansen

Berichtdoor Mackan68 » 08-05-2018 21:02

Feanfan 1 schreef:Overigens, die goal van Bilal was hij wel kansloos. Op tv leek het een houdbare bal, maar ik zat op éèn lijn en daar kon hij echt niks aan doen
En die eerste van Berghuis... vind meer fout van Woudenberg, want je weet dat hij altijd naar binnen gaat. Betwijfel sws of een andere Eredivisie-keeper die wel gehad zou hebben

Stond wel weer wat ver voor zijn goal, terwijl er een of zelfs meer spelers achter Bilal aanzaten. Maar zelfs als hij op de lijn had gestaan was hij er waarschijnlijk ingestaan want het was wéér zijn zwakke linkerkant. Op het moment dat je he-le-maal niets doet dan achterom kijken hoe de bal er tóch in gaat in plaats van naast te vliegen ben je altijd kansloos.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten