Moderators: Beheerders, Fanmasters
Mackan68 schreef:Er is ook een citaat van mij bij dus bij deze: Streppel zijn 1e geweldige halfjaar kwam mede doordat Reza finaal door alle barrières heenging. Toen zijn scoringdrift wegzakte en Streppel begon te goochelen met zijn opstellingen kakte het hele zooitje als een kaartenhuis in elkaar. Het begin was zeker goed en dan mag je daarvoor de credits best aan een trainer geven.
sc Heerenveen heeft besloten om trainer Jan Olde Riekerink per direct op non actief te stellen.
Olde Riekerink was sinds afgelopen zomer hoofdtrainer van sc Heerenveen. De club staat momenteel op de tiende plaats in de Eredivisie. De huidige technische staf neemt de taken van Olde Riekerink tot aan het einde van het seizoen over. Johnny Jansen zal daarbij als hoofdtrainer fungeren.
sc Heerenveen bedankt Jan Olde Riekerink voor zijn werkzaamheden bij de club en wenst hem het allerbeste toe in het vervolg van zijn carrière.
Superfries1996 schreef:Niks mis met Hamstra. Zie maar een degelijke selectie samen te stellen in onze financiele situatie die voldoet aan de wensen van een zeer kritisch publiek.
Feanfan 1 schreef:Op basis van laatste 4 wedstrijden wel terecht, maar de spelersgroep vind ik ook matig en ook niet goed genoeg voor de play-offs
Vind JOR als persoon zeker bij Heerenveen passen, als trainer niet goed genoeg.
Ik wens JOR het allerbeste toe !! Hoop dat Hamstra en Roozemond snel volgen
Feanfan 1 schreef:- 1 linksback dia amper goed genoeg is
Raider schreef:En nu als de speer proberen Maurice Steijn van VVV te halen.
Raider schreef:Ben ik niet met je eens presteert al jaren met weinig middelen uitstekend.
fuotbalgek schreef:Nu Hamstra en Roozemond er nog achteraan. Schoon schip maken is de enige optie.
Qua opvolger van JOR zie ik het liefst mensen uit de club. Klompe en Janssen lijkt me dan het beste duo. Wellicht met Sibon er bij idd. Verbeek is wat mij betreft wel een gepasseerd station.
pes5 schreef:Alle ballen op Kasper Hjullmand.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten