Moderators: Beheerders, Fanmasters
Demster schreef:Voor dat oa Kongolo aangetrokken werd, was dit mijn favoriet om aangetrokken te worden. Nu wordt het echter wel erg vol op het middenveld, al zal dit vast betekenen dat er vandaag ook een middenvelder vertrekt.
Kaz_SCH schreef:Uitstekende aankoop, daar kan je je nooit een buil aan vallen!
Alleen dat scorende vermogen is wel echt extreme scorebordjournalistiek..
Vorig seizoen: 30 wedstrijden, 10 goals
Daarvoor: 196 wedstrijden, 9 goals
Kaz_SCH schreef:Moet zeker nog blijken, maar ik zou Rienstra gewoon niet een speler met scorend vermogen noemen op basis van 1 seizoen 10 goals, en daarvoor elk seizoen 0 tot 4 goals.
siesta schreef:Afdankertje van AZ van 28 jaar.
Tsja, het wordt steeds minder bij de SC.
Joucke schreef:Was dat ook je reactie bij ons afdankertje van PSV?
Joucke schreef:Was dat ook je reactie bij ons afdankertje van PSV?
Nee, ik doel op onze aanvoerder: Stijn Schaars.siesta schreef:Ik heb toen niet gereageerd. Maar je doelt op Sam Lammers?
Joucke schreef:Nee, ik doel op onze aanvoerder: Stijn Schaars.
siesta schreef:Afdankertje van AZ van 28 jaar.
Tsja, het wordt steeds minder bij de SC.
AZ108 schreef:Ik lees het e.e.a. aan verwachtingen van Rienstra, de een wat realistischer dan de ander. Ik vind het zelf ook altijd lastig om aanwinsten te beoordelen omdat je die vaak nauwelijks hebt gevolgd. Ik heb hem op de voet gevolgd in zijn periode bij AZ, niet bij Willem II, dus mocht je iets willen weten dan doe ik mijn best om daar antwoord op te geven.
Thinkman schreef:Volgens mij een typische speler die zich gewaardeerd moet voelen bij een club om top te kunnen presteren. Kennelijk was dat er vorig jaar bij Willem2 meer dan soms bij AZ? Vertrouwen zal hij hier wel krijgen denk ik.
Een typische liefhebber van het spel zonder kapsones, leuk ook dat ie niet naar Twente gaat
Jazz schreef:Volgens Transfermarkt hebben we 1 miljoen euro betaald voor Rienstra. Ik weet niet hoe jullie hierover denken, maar ik vind het toch best een smak geld.
Gebruikers op dit forum: Feanfan 1 en 5 gasten