Moderators: Beheerders, Fanmasters
Marça schreef:Begrijp hem juist heel goed. Hij heeft nu twee volledige seizoenen bij ons gespeeld en is weliswaar nog niet zo beslissend als hij en wij zouden willen, maar hij is nog altijd maar 20 jaar. Niet verlengen betekent of komende zomer weg of een jaar later, maar van wat ik begrepen heb gingen ze bij de club al uit van een zomers vertrek.
Ben erg benieuwd of hij eerst nog de stap binnen Nederland wil gaan zetten of dat hij al naar het buitenland gaat. Er is al een (Russische?) club voor hem geweest die miljoenen wilde betalen, maar toen wilde hij nog niet weg. Hopelijk meldt diezelfde club zich nog een keer, want met dat bod was Heerenveen zonder twijfel akkoord gegaan.
fuotbalgek schreef:MvB heeft niks te zoeken op een hoger niveau. Hij speelt bij ons nog bij een gebrek aan concurrentie. Hij heeft geen passeeractie, zijn pass en schot zijn belabberd, hij kan alleen maar hard rennen, net als Slagveer en Narsingh (die wel een goede techniek had). Deze jongen moet je snel verkopen, gaat niet veel bereiken. Ejuke daarentegen, een goede spits, en Halilovic op rechts, gaat beter voetbal opleveren. MvB is een snelle opportunist, met weinig technische kwaliteiten . Is sinds Yildirim de eerste Rb zonder passeerbeweging, maar die had dan nog een goede voorzet.
badfrisianboy schreef:Het is altijd belangrijk te kijken of je spelers bij je speelwijze passen. Op het moment dat je verdedigend wilt voetballen zal van Bergen ruimte krijgen om zijn snelheid als wapen te gebruiken. Iets wat hij onder Streppel en aan het begin van dit seizoen ook veelvuldig liet zien.
Mackan68 schreef:Mitchell van Bergen onder Streppel? Eeehm, dat heeft nimmer plaats gevonden. Je tactische uiteenzetting klopt!
Feanfan 1 schreef:Al is er een club die 1 miljoen biedt, doe hem a.u.b. weg. Ik heb de hoop opgegeven
In 45 minuten welgeteld 1 goede voorzet en voor de rest alleen maar balverlies. Alle acties mislukken en zijn voorspelbaar. En de voorzetten ... zit 0,0 balgevoel en gogme in die jongen
Superfries1994 schreef:Hoe kan het dan dat zo'n jongen denkt dat hij wel weer een stapje hogerop kan?
Jazz schreef:Staat al een jaar stil. Eerste seizoen was fantastisch, daarna ging het snel naar beneden. Snel verkopen voor 5+ miljoen.
Feanfan 1 schreef:Is ambitieus en wil graag hogerop. Benieuwd hoe vaak hij de linksback van VVV dol gaat spelen en vervolgens een goede voorzet af gaat leveren.
Otsje P schreef:Verwacht dat de ruimtes om aan te vallen vanavond veel kleiner worden en dan is Mitchel helaas niet op zijn best. Ik hoop dat echter dat ik ernaast zit en dat van Bergen vanavond de gaatjes weet te vinden.
Llanez is een jongen met een hele fijne dribbel die gebracht kan worden als van Bergen of van der Heide er niet langs of door komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten